Tak jsem zkoušel vyhledat v diskuzi tohle téma, ale asi už neexistuje nebo si to nerozumí s firefoxem. Tak teda znova. Vzpomene si někdo na název té firmy u Olomouce kde ty trubky mají? Ty moje jsou totiž už asi jaksi ošoupaný a řetěz jde dost ztuha. (Je to vůbec možné po pouhých cca. 7000 km?) Navíc chci postavit dvě nový kola, tak stejně musím nakoupit.
Tady máš je ten topic o trubkách na řetěz
http://www.nakole.cz/diskuze/tema.php3?id=6872
Promiň ten odkaz je špatně, toto by mělo být ono
http://www.nakole.cz/diskuze/tema.php3?id=2266
Kupuji trubku PA 15 http://www.adip.cz/WebShop/Default.aspx
Po 7000km to může být o trochu horší. Může dost záležet jak přesně je máš daný, jakou silou může někdy řetěz tlačit na stěnu trubky.
Jednou jsem ale takhle čistil a Azubu trubky jako zběsilý a furt to nepomáhalo. Pak jsem vypral řetěz a najednou to jelo skoro jako nový. Asi byl nějaký bordel uvnitř článků řetězu nebo něco a to byl hlavní odpor, ne ty trubky.
jo zítra to chci rozdělat a pořádně vyčistit, plus udělám generálku zadního náboje. Stejně teď mám zimní gumy a s těma to nějak super nejede, ale lepší než si v každé zatáčce rozbít hubu
Tak tak, zimní gumy i s hrotama. Hučí a bzučí to jak trolejbus, ale někdy mám cestou do práce zamrzlý kaluže přes celou šířku pruhu.
Pokud by nekdo chtel vyzkouset hroty, a klidne i dvacitky, tak se ozvete do AZUBu. Neco najdem :-)
Tož základní postřehy po vyzkoušení loni i letos: Na asfaltu drží o chlup hůř než gumy bez hrotů. Člověk má dojem jakoby to malinko driftovalo nebo co. Mimo asfalt se to chová jako každá jiná terénní guma. Na ledě to drží asi tak jako silniční vysokotlaké pláště drží na kluzkém bahýnku. Čili když se dává pozor, dá se přejet hladká ledová kaluž aniž by člověk spadnul a dá se přejet s několikanásobně větší šancí na přežití než na obyčejné gumě. Dá se i led na asfaltu co je mírně skloněný k jedné straně nebo i lehce zatáčet. V podstatě místo aby to hned ustřelilo a člověk letěl k zemi dřív než zjistí co se děje dostane šanci.