Koupil jsem manželce nové horské kolo. Dle rad na tomto webu jsem ho koupil v cykloprodejně s vlastním servisem. Dnes po půl roce se projevila první závadička porouchal se "cvrček", prostě zadní ozubená kolečka se stále točí, a když přestanete šlapat namotá se řetěz! Vztahuje se na tento druh poruchy záruka ??? Ptám se proto, že při garanční prohlídce se jednání prodejce velice zmněnilo, při prodeji byl jak máslíčko a garančku jsem si musel skoro vyhádat. Navíc i po garančce šlo nepřesně přehazovat a špatně to brzdilo. Prostě se na to vyprdli !!! Nakonec mi ho seřídili v jiném servisu(za kč).
Otázka zní: mám se jít hádat vrámci záruky do špatného servisu, nebo jít rovnou jinam ???
zaseklej cvrk na novým kole je rozhodně na reklamaci! Jestli se s tím kolem teda nejezdilo permanentně v blátě a posoleném sněhu.
Normálně se běž pohádat, nejdřív slušně a potom klidně i míň slušně. Myslím si, že dokud si neuděláš v tom kterém servisu "známost", tak obecně dobrý servis NEEXISTUJE!!!
Dobrý servis je pouze ten, který si uděláš sám doma.
To už si na 99 % myslím také.
Já byla v sobotu na garančce, takže převody jsou opět tiché:o) a mám ještě půl roku servisu zdarma, tak doufám, že budu spokojená i nadále.
Je to zázrak. Kolo vzali v servisu uplně bez problému na reklamaci, a byli jak máslíčko. Jak je možné, že stejný člověk se chová pokaždé jinak ?!?
Je rozhodně pravda co mi radíte, abych si dělal servis sám, a nemusel trnout hrůzou jestli se servisák dobře vyspal, ale já sem tak šikovnej, že po mém technickém zásahu by z kola zbyla leda koloběžka!!!
p.s: maj koloběžkaři taky nějakej diskusní web, to pro případ, že bych se přeci jen pustil do práce sám