Ahoj, pořebuju poradit: teď ve čtvrtek jsem radikálně upustil vzduch z vidlice (fox float 130 mm) - z důvodu většího pohodlí. Vykašlal jsem se na nějaký doporučený tabulkový hodnoty i na sag, probral jsem to s vettem a snížil na 65 psů. Celkem v pohodě. Ale objevil se problém - jak teď vidlice víc zajíždí, tak při pohybu zpět to začalo vytahovat zevnitř olej (pravá noha z pohledu jezdce, tam co je tlumení). A zdá se mi, že až moc, dokonce to začne stékat (cca po 100 km) po noze dolů a kápne na podlahu. Při najetí na něco většího se zve takový "tsss". Zatím si s tím hlavu moc nelámu, ale stejně - je to normální? Utruste mi tu prosím trochu toho moudra :-)
Foxky obecně mnohem více pouští olej. Takže mírné pouštění oleje (ojevý kroužky na vnitřních nohách) po nějakou dobu jsou ještě vcelku ok.
To co popisuješ už je ale dost, to už se mi moc nelíbí. Chvilku bych jezdil a pokud se to rychle nezlepší, tak je třeba vyměnit stíráky a doplnit olej.
To tsss je asi normální, mam RS Recon a taky mi to dělá a PSI sem taky upustil pod tabulkový hodnoty celkem hodně,olej teda nepouští, ale naštvanej su stejně, ty jejich tabulky sou uplně naprd nebo mám vadnej kus nebo vadnou váhu, ale na předepsanou hodnotu mi to prostě chodí dost těžce...
Já nevim, co máte všichni pořád s těmi tabulkami. Vždyť to jsou jen orientační hodnoty pro počáteční nastavení, aby každý věděl, kde přibližně by s tlakem asi tak měl začít.
Jinak se fouká vždy dle sagu a využití zdvihu.
Tabulka nikdy nemůže být ani přibližně dobře. Stačí dát tu stejnou vidlici na dvě rozdílná kola s jinou geometrií a hned ten samý jezdec bude potřebovat pro stejné chování na každém tom kole úplně jiný tlak.
A o tom, že každý jezdí trošku jinak a potřebuje pro daný styl jízdy i jiný tlak ani nemluvě.
Jo to je prostě fakt,akorát teda místo 85 psů 60 je podle mě celkem dost rozdíl no...ale jede to : )