Hoj.Pomúže mi prosím někdo s problémem který mně tradičně totálně vytočí při nafoukání pláště??Mám pláště Schwalbe Racing Ralph a ráfky Alexrims.Pokaždé když je musím foukat je to totální porod. Dělám to třeba desetkrát za sebou neboť to pokaždé udělá šišku na jiném místě a plášt´samozřejmě skáče. Zkoušel sem už i mazat boky pláště,ale zatím pomáhá jen velký kompresor a přefouknout to o sto procent.Pak to zničehonic vystřelí a plaš´t se v ráfku srovná...ovšem já si do lesa kompresor nevozím:-)Moc díky pokud někdo znáte fintu jak na to.
Máš blbou kombinaci plášť + konkréntí ráfek, která nechce zaskokovat patky pláště do patek ráfku, to se občas stane.
Pořádně namazat patky při montáži mýdlem (tedy mýdlem rozpuštěným ve vodě). A pak případně přefoukat, což by nemělo být třeba už tolik jako na sucho.
Při defektu pak polít vodou, ono tam to mýdlu vždy aspoň trošku zůstane a opět se to mázne.
Jinak přefukovat můžeš při opravě defektu úplně stejně, v ani jednom případě bys neměl moc překračovat maximální povolený tlak a slušnou malou pumpičkou není problém nafoukat něco málo nad maximum povoleného tlaku pro RR (ovšem je to pakárna při tom objemu pláště, zvlášť pokud máš 2,25tky, to je jasné).
A pak zmenšit počet defektů, abys to nemusel vůbec dělat. Pokud defektníš na RR hodně a ty pláště ti přitom sedí, tak přejdi na double defense verzi, které je o dost odolnější na defekty.
Tohle platí pro všechny defekty kromě proražení. Pokud prorážíš, tak vzít 2,25 v případě, že jezdíš 2,1čky. A pokud vozíš 2,25tky tak foukat o něco větší tlak (a nebo nejezdit jako prase, přeci jen ty 2,25tky prorážet už není tak snadné).