Nazdárek vespolek.Rád bych dal opakovaně do placu dotaz na crosse Colnago Impact.Máte někdo nějakou zkušenost, Díky. Zajímalo by mě jestli je to kolo srovnatelné s koly řekněme o deset tisíc levnější a těch deset je cena za image , nebo je kvalitativně někde jinde.
Jak muzeme nekdo srovnavat kolo, o kterem nevime, co to je zac a za kolik ho muzes mit s koly, o kterych nevime, co jsou zac a za kolik je muzes mit. Srovnani se da udelat jenom konkretne. To pak muzes opakovane hazet do placu co chces.
Asi tak nějak. Já třeba na stránkách Kerdy ani na oficiálních žádný model Impact nenašel. A že by se Colango zprasilo až tak, že by vyrábělo i crossová kola? Fuj škaredá představa. Stačí že pomalu dělají výbavově lowendové silničky za těžké groše někde na dálnovýchodní lince.
http://www.colnago.co.jp/products/hybrid/impact...
hmm, za image se u některých značek skutečně připlácí, ale zde bych řekl, že zcela oprávněně - to kolo má prostě "šmrnc"
Hmmmmm - tak to já v něm žádný šmrnc nevidím - připadá mi plus mínus jako jiné krossy :-)
no teda nic moc ! to by som si za tie supy dal radsej postavit kolo na mieru. rozhodne lepsia investicia.
Za to bych nedal ani 17 000Kč natož o desítku víc. Fujtajbl předražený. Mimochodem fitness kola jsou podle mě neskuteční prasopsi :-) Cross chápu jako skvělý kompromis mezi silničkou a horalem, ale fitness, což je silnička bez beranů na véčkách, moc pochopení z mé strany nemá. Normální turista na tom bude vytřepaný jako na silničce a ještě to postrádá variabilitu posedu.
Někde jsem to viděl za cenu cca 27 000 Kč.
Ta otázka byla směřovaná na někoho kdo s tím kolem má třeba nějakou zkušenost nebo ho má doma. Když o něm nic nevíš tak je celkem zbytečné abys na můj dotaz vůbec reagoval.
Jako sorry, ale když sám napíšeš, že chceš srovnání s podobnými koly, ale o 10tis levnějšími, tak se jaksi předpokládá, že je tu vyjmenuješ... Nikdo nemá přehled o všem co se tu dá koupit a už vůbec tu z hlavy nikdo nevyjmenuje rozdíly mezi nimi... To také mohou být kola úplně stejně vybavená a budou stát i o 10 nebo i více tisíc více...
Jinak můj názor je ten, že za tyhle prachy (pokud to opravdu stojí těch 27k) je to akorát masírka pro vlastní ego. Tu cenu to rozhodně nemá, je to jen o nálepce na rámu, možná tak ještě o designu jako takovém... Za stejné peníze se dají mnohem lepší a mnohem lépe vybavená kola... Kromě toho já cross jako takový neuznávám :-)))
Tak tedy jinak.Vezmu Colnago Impact za cca 27000 a řekněme Superior 640 za cca 18 000 a obrátím se na někoho kdo má trochu přehled v krosech tak bych chtěl vědět. a) Colnago je prostě třída a stojí za to nebo za b)je to zhruba stejný a u Colnaga platím ty prachy navíc za Image. Apropó nepotřebuju si takto masírovat Ego, Ego se mi masíruje když ve svejch stopadesáti letech a na svojí pravěký plečce předjedu v kopci dvacetiletýho kluka.
v kopci dvacetiletýho kluka
Ego si masirujes uz ted v tehle diskuzi, jakym zpusobem se tu zbytecne vyjadrujes. Co se tyka tveho "crosse Colnago", viz muj prispevek z 16:52
Já se vyjadřuju, jak mi zobák narost. Pokud se Ti to nelíbí
nemusíš na mě reagovat.
Predevsim ses chtel neco dozvedet, proto ses asi ptal. Nemuzes cekat dobracky ton od nekoho, koho urazis. Jinak mas pravdu, priste, pokud bude nekdo hned urazet, odepisovat nebudu. At si takovy chytrak klidne koupi silnicni kolo misto krose. Neni zac.
Chtěl jsem se něco dozvědět a ne se nechat poučovat jak se mám vyjadřovat. Nevím čím jsem Tě urazil, nejspíš tím, že jsem si dovolil napsat že něco nevíš, že jo všeználku.
A co jako honíš na crossu ? Váha je nesmysl, nadstandartní pevnost je taky zbytečná. takže co ještě ? Cross je v kolo "turistické" ve své podstatě, kdopak na něm závodí, nebo sjíždí nějaké extrémy... Kdyby ses zeptal třeba na vlastnosti při jízdě natěžko, to by bylo o něčem.
Takhle se dají maximálně porovnat ceny komponentů a zkonstatovat cenu rámu. Pokud je jeho cena o 10t výš než podobná kola, je buď předražený, nebo má víceméně nevyužitelné vlastnosti.
Ale třeba to vidíš jinak, je to jen můj názor (crosse mám)
Tak se zeptám jinak.Chci slušnýho krose sportovnějšího ražení.Nechci abych ve finále zjistil , že moje stará plečka(mtb s těžžšíma převodama) jede líp.Nebudu psát cenu,
mám pocit, že někeří jedinci na diskusi to těžce nesou, když někdo chce investovat víc.Ale kolo nekupuju každej den, tak mě na ní tolik nezáleží. Chci prostě aby to jelo, něco vydrželo a měl bych z toho dobrej pocit.
Ale jo, proč ne. Taky jsem za něj vyšpulil už přes dvacku. I když hlavně kvůli překopávkám. A to co jsem ti psal byl jen můj názor na crossová kola získaná už určitou i když nevelkou zkušeností.
U řadovýho kola zhruba nad 16 - 17 tisíc už nic moc navíc nezískáváš. Bývá to Deore, něco dílů LX, něco XT... Něco míň je málo a víc je zbytečné. Těch pár ušetřených gramů nemá až takový velký význam. - I když, pokud někdo ty gramy ušetřit chce, samozřejmě může. Ale tam už bych šel radši do silničky, třeba s odpruženou vidlí v hlavě pro větší pohodlí.
Jdu spíš cestou obměňování dílů tak, aby mi to co nejvíc vyhovovalo. Takže mám kolo z uvedené kategorie a postupně z něj dělám to, co mi vyhovuje a taky to, co se mi i líbí (tuzing :-)))
Z běžné nabídky koupíš téměř vždy jen jakýsi univerzál s určitými kompromisy nebo úsporami. Může stačit, nebo si ho můžeš uzpůsobit. (převody, pedály, sedlo, řidítka, gumy, brzdy atd...) Tím může kolo získat na robustnosti, nebo lehkosti - ale i určité neokázalé originalitě.
"pokročilejší borec" prostě chápe konfekční kolo jako polotovar, na kterém je třeba většinu věcí vyměnit neboli" vytunit". z tohoto důvodu dávám přednost domácí stavbě a laděni z jednotlivých komponent, přestože při tom prožívám neskutečný tvůrčí "muka". pravdou ovšem je, že na výsledku této náročné činnosti už se dá skutečně i jezdit,aniž by člověk před každou jízdou zvažoval, že mu něco nepasuje a musí tudíž NĚCO akutně vyměnit
Jsi hodne mimo. Predevsim je podle odkazu na tohle Colnago, ktery sem kdosi dal, videt, ze se v kolech nevyznas predevsim ty. Tohle totiz neni hlavne zadny cross ani trek, ale tzv. fitness bike, takze kolo urcene primarne pro jizdu po silnici, na asfalt. Od silnicky se krome par detailu lisi hlavne mnohem turistictejsim posezem. Pokud chces nesportovni silnicku s napisem Colnago, klidne si ho kup.
Druha vec je ta, ze i kola proslulych znacek se daji casto ve vyprodeji koupit za velmi slusne penize. Pokud neuvedes, za jakou cenu muzes mit konkretni kolo zrovna ty a s cim jej chces srovnavat, je cela pripadna diskuze vazne o nicem.
Jo odpověď za c) vůbec to není krosový kolo je taky přínosná i když poněkud nečekaná.Pak není co řešit.
Z obrázku mi to připadalo jako kros, pokud není, vracím se k původnímu záměru a původnímu dotazu jinde, a sice
názor na krosy Superior 630-650. Sháním kolo do 20 000. To Colnago mě prostě jenom zaujalo a chtěl jsem se o něm něco dovědět.PS: Prosím ortodoxní bikery , aby se zdrželi komentářů typu, že cros je kolo pro blbce. Já se nevyžívám v tom být zasranej od hlavy až k patě od bahna a skákat po kořenech.
Zdar. Já mám Superior RX610, měl tedy děsnou vidlici, ale tu jsem vyměnil za vzduchovou NCX a jsem naprosto spokojený. Takže myslím, že s lepším modelem chybu neuděláš.
Díky za info, uvažuju o 630.
crossove kolo je v podstate hybridne kolo na 28-kach urcene primarne na jazdu po cestach a v lahsom terene / polne a lesne cesty / kdezto fitness bike je vo svojej podstate cestne kolo z rovnymi riadidlami pre pohodlnejsi posed. no teraz k tym superiorom , uz somto tusim niekde pisal, ze su to sportovejsie crossy z dlhsou geometriou pre sportovejsiu jazdu. mal som moznost vyskusat prave tu 650 no musim povedat, ze je to velmi vyvazeny cross za velmi dobru cenu a tak by som donho siel. ako som uz vravel povodne som si ho chcel kupit lenze som v ksefte zbadal gt nomad ltd a bolo rozhodnute. takze uz len vybrat spravnu velkost a je to v pohode--))
Ale jo, já mám celkem jasno, že chci vzhledem ke svému způsobu ježdění krose. To už bych si raději koupil rovnou klasickou silničku než fitnes, já jsem prostě to Colnago fakt považoval za krose, teď už jsem ho pustil k vodě.
Teď tedy spíš řeším co dál. Pokud je tedy ten Sup sportovnějšího ražení, jak píšeš, asi by mi vyhoval.Mimochodem to Tvoje GT nemáš někde na fotce?Díky
Díky.
Katalogové foto modelu 2007
http://www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?id=1317...
A ještě model 2006
http://www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?id=948...
on je to v podstate fitness cross, jednoznacne doporucujem--))
Upřímně řečeno, mě se víc líbí ty starší modely, přijdou mi takový robustnější. Mám Nomada Ultra 2006 a přijde mi hezčí než 2007.
tak to mas recht--)) najkrajsi bol nomad ultra 2005, krasny stroj. tie nove transea mna prilis neoslovili. uz su o niecom inom...
a samozrejme tento
http://www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?id=46...
No, ... o niecom inom... ja by som povedal, že nejsú skoro o ničom:)
mozno este tak babske modely--))
Nomad, Nomad, kde pak já jsem to už viděl ? :-)
Jo aháááá, tady http://www.santacruzbikes.com/nomad/ :-)))
To ale moc turistické kolo asi nebude, což ? ;-)
ledaze by zmutoval--))