pozri si tieto ?!
http://www.progresscycle.cz/hutch/firma.asp?ID...
Spousta testu ti vyjede, kdyz pouzijes Google, jinak se testy objevuji snad ve vsech cyklocasopisech, porad a pokazde s jinymi plasti, ty co byly super loni uz jsou prekonane :o)
Na silnicce jinak nedam dopustit na Michelin Pro2 Race, daji se sehnat uz tak od 7 stovek.
Michelin PRO2 RACE je spíš pro turisty. Záleží jak jezdíš.
Nech si poradit raději někde u odborníků.
Hlavně nic nevydržej,pár delších jízd a jsou v háji.
Odbornici jste koukam vy dva. Nevim kolik presne, ale pres 10 000 km na zadnim mi vydrzel, nez jsem menil, na prednim mam porad stejny uz pres 12 000 km. Navic jde v podstate o zavodni plast, klidne bych u nej zkousnul zivotnost i nizsi, pri jeho vaze a vlastnostech.
Hm, to je něco jak Medvědovy Rubeny?
:o) Ne, jde o silnicni plaste jezdene na asfaltu, nevazim jako Medved a sebou vozim max. maly batuzek se svacinou, kdyz jedu do prace.
Ale abych nekecal, pripomnel jsi mi, ze je od tech cifer treba odecist mozna 2-3 tis. km, kdy jsem mel vlastne jeste puvodni plaste.
Zdar ja jezdim na MTB na Schwalbe-Smart sam a jsem s nima spokojen najeto asi neco kolem 6000km.Predni je jako novej tak ho jenom prehodim se zadnim a zase nejaky ten patek budu jezdit.
Prohazovaní plášťů, to není dobrý nápad. Když chceš řešit rychlejší sjíždění zadního, tak se to dělá vždy tak, že zadní více sjetý se vyhodí, přední se přehodí na zadní a na přední se dá nový.
Dávat ale jetý zadní na předek, to je ale fujtajbl.
A nevím jakou verzi a ročník Smart Samu máš a jak moc do mrtě je jezdíš, ale 6tis. km je i na SS, které vydrží celkem dost hrozně moc.
07 SS, které byly jednosměsové na zadním vydržely tak 4tis. km, což je paráda. Nejezdím ale pláště až do úplného zmizení vzorku, to pak ztrácí totálně vlastnosti a nemá smysl je jezdit (to si pak můžu kupovat rovnou slicky).
08 SS, které už byly dvousměsové jsou na tom s výdrži výrazně hůře, tam už to klesá tak na 3tis. km (na zadním).
Na předním pak SS vůbec nedrží, tam chce dát něco jiného, třeba NN.
Jinak ale třeba RR od 08 modelu drží lépe než SS a současně jedou lépe než SS, ale vydrží zase o něco méně.
A když u RR od 08 se už také dělá odolnější double defense verze (to byl důvod proč jsem před rokem a půl přešel na zadním na SS, protože jsem nebyl spokojený s odolností starší verze RR, to ještě nebyla double defense verze a navíc ty starší RR hůře seděly).
A dále je SS 09 opět přepracovaný. Už je trojsměsový stejně jako RR a NN, typuju tedy výdrž ještě o malinko nižší než u 08, ale zase by mohl lépe držet.
A pár gramů lehčí.
A z alpencross verze co byla do 08 modelů se stala double defense verze, takže ty výztuhy sjednotili pro všechny Schwalbe pláště do terénu (nebo jen sjednotili názvy a ty výztuhy byly stejné, já v nich rozdíl nepoznal).
A přestali dělat snake skin verzi SS, což je ale fuk, kdo chce odolnější verzi, tak stejně sáhne rovnou po double defense verzi.
Kamosi jezdi na RR na GHOSTECH a moc dobre ty plaste nesedi trosku bahna aplavou jako hrom to ty moje SS sedi lepe ale asi skusim dat na predek NN a na zadek dam ten predni SS.
A vozí RR 08 nebo ještě 07? Jinak v bahně tedy opravdu dobře nesedí RR ani u té 08 verze.
A pak také je nutné RR foukat na dostatečně nízké tlaky. Spousta lidí pláště přefukuje a pak se diví, že jim nesedí. Zrovna RR je na přefukování více náchylný.
A rozumný tlak pro RR 2,25 je maximálně 35psi pro zadní kolo pro 70kg jezdce, aby dobře držel.
Tam ale ani SS žádný zázrak, ale možná je tam opravdu trošku lepší. Na suchu je ale 08 RR jasně lepší (tedy aspoň v terénech co jezdím).
Na bahno to chce aspoň NN, to je trošku lepší, ale také to není ideální. Do bahna výrazně pomůže jen bahení speciál.
Jinak porovnávat s někým jiným ale nikdy moc nejde, jak komu co sedí, vždy ty dva různé pláště musí jezdit stejný člověk, protože každý má jinou techniku a často někdo z výrazně hůře sedícím pláštěm dá v pohodě něco, co někdo jiný s tím lépe sedícím. Takže tyhle srovnání se dělat nedají.