reklama

Sprostá cyklistka

V neděli jsem si s manželkou udělali nevelkou vyjížďku na východ od Prahy (65 km). Vše probíhalo optimálně, prostě pohodička (usmívali jsme se na celý svět) - až na jednu skvrnku.

Když jedeme ve dvou, občas potřebujeme spolu komunikovat, a tak je mým zvykem občas povyjet ze zákrytu - mé přední kolo vedle zadního kola manželčina - prostě abychom se slyšeli. Dělám to samozřejmě pouze v případě, že v dohledu ani v doslechu není žádné další vozidlo.

Na absolutně prázdné silničce mezi Škvorcem a Hradešínem (docela prudký kopeček nahoru) jsem se takto vysunul, i když jsem s velikou rezervou zůstal na své polovině komunikace. Když jsme takto projížděli mírnou pravotočivou zatáčku, vyřítila se vysokou rychlostí z protisměru na silničním kole cyklistka neurčitého věku. Měla tam určitě přes padesát (km/h). Evidentně si svou vysokou rychlost užívala (byla položená na řidítkách), ale co mě zarazilo, bylo, že od prvního okamžiku, kdy jsem ji spatřil (a ona mě), až do okamžiku, kdy nás už dávno minula, sprostě nadávala. Teprve po chvilce mi došlo, že mně.

Asi uměla dobře německy, protože nejzřetelněji jsem slyšel německé slovo "Krüppel" (mrzák). Nejspíš jsem jí díky své pomalé jízdě (ve srovnání s jejím tempem) připadal jako invalida. Samozřejmě jsem přemýšlel, čím jsem ji tak dožral, a pak mi to došlo: Tím, že jsem se vysunul necelý metr od krajnice, jsem ji překazil její rychlostní rekord, protože kvůli mně nemohla říznout onu mírnou (tudíž přehlednou) zatáčku protisměrem.

Vůbec mi nejde o to, že mě "urazila", ale udivuje mě, že některým lidem, natož pak ženám, stojí za to, sobě i jiným kazit náladu při nedělní vyjížďce sprostým nadáváním, byť mají dojem, že si to někdo zaslouží.

Jen dodám, že než k nám ona nadávající "dáma" dorazila, stačil jsem se pohodlně zařadit, ale ani kdybych to býval nestihl, stejně bych s velkou rezervou zůstal na své polovině silnice.

Co vy na to? Taky občas kolegům-cyklistům nadáváte? Nebo někdo vám?

[ Zpět ]
Datum: 19.08.2008
Autor: Medvěd
  • Re: Sprostá cyklistka

         

    Asi te zna z tohodle webu a poznala te:-))))

    Hele. Ty jsi obr a jezdis za manzelkou v zakrytu? Ze se nestydis...takhle si nechat zenou rozrazet vitr:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 19.08.2008
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sprostá cyklistka

           

      Doufám, že se v té nadávající ženské nepozná nějaká "Nakolačka" :o))

      Skutečně jezdím za manželkou, protože nechci mít pořád otočenou hlavu, abych zjišťoval, jestli jí neujíždím. Takhle koriguju tempo podle ní a příjemně si za ní při jízdě podřimuju. Jinak tedy udělala za poslední dva roky obrovskej pokrok. Z jejích někdejších několika stovek ročně už je dnes 3.000 km. Někdy mi dokonce už do kopce ujíždí ;o))

      [ Zpět ]
      Datum: 19.08.2008
      Autor: Medvěd
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sprostá cyklistka

             

        Zajímavý je, že když vyrazím na kolo s nějakým chlapem cyklistou, vždy jezdí za mnou a zdůvodňuje to naprosto stejně. Pak jen remcají, že jedu buď moc pomalu a nebo zase moc rychle. :-D Prostě nedokážou pochopit, že bych radši jela v zákrytu já, i když to znamená přizpůsobit rychlost.
        Pak jezdím radši sama, protože tohle mě fakt štve.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.08.2008
        Autor: Cyklistka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sprostá cyklistka

               

          A nenapadlo Tě,že ti pánové se kochají?

          [ Zpět ]
          Datum: 19.08.2008
          Autor: jinec
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sprostá cyklistka

                 

            Toje pravda. Já se třeba kochám krásně vyleštěným černým blatníkem na manželčiným zadním kole nebo si krátím dlouhou chvíli pozorováním, jak řadí, jestli má dost nahuštíno, jestli nemá rozcentrované zadní kolo, příliš sjetý zadní plášť... Díky své post-pozici jsem také včas odhalil mezní opotřebení jejího řetězu a včas jsem zasáhl.

            [ Zpět ]
            Datum: 19.08.2008
            Autor: Medvěd
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sprostá cyklistka

                 

            A proč by se měli kochat jen pánové?

            [ Zpět ]
            Datum: 20.08.2008
            Autor: Cyklistka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sprostá cyklistka

                   

              A čím by se dámy jako chtěly kochat? Že by třeba zrovna moji manželku rajcoval například můj hrb, vyhrnutá nohavice nebo vystrkaná košile z kalhot?

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2008
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sprostá cyklistka

                     

                Je fakt, že v tomhle případě bych se teda nekochala a raději ujížděla rychle pryč :-D
                Ale občas to bývá i lepší ....

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2008
                Autor: Cyklistka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sprostá cyklistka

                       

                  Tak koukám, že bych Tě asi neokouzlil. No, nevadí - jsem už pětadvacet let šťastně ženat... :o))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.08.2008
                  Autor: Medvěd
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sprostá cyklistka

               

          Moje žena má ještě o jeden důvod k remcání navíc: Ona totiž má nulový (možná dokonce záporný) orientační smysl, takže zpravidla vůbec neví, kde je, kam se jede a kudy má jet. Řeším to tak, že před místem, kde se rozhoduje o směru jízdy (odbočování a tak) ji předjedu, zamířím tím správným směrem - a pak se opět zařadím do závěsu. :o))

          Ten manželčin orientační nesmysl má jednu neocenitelnou výhodu. Ona je všude pokaždé poprvé. To musí být nádherné dobrodružství denně objevovat něco nového a nemuset nikam daleko... :o))

          [ Zpět ]
          Datum: 19.08.2008
          Autor: Medvěd
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sprostá cyklistka

                 

            Takže kdyby ses jí chtěl zbavit, stačí potajmu odbočit a chudák ani neví kde je. :-D

            [ Zpět ]
            Datum: 20.08.2008
            Autor: Cyklistka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sprostá cyklistka

                   

              Přesně tak, ale to jí přece nemůžu udělat. Kromě toho by se nejspíš doptala...

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2008
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sprostá cyklistka

                 

            Něco podobnýho zažíval president Reagan ke konci funkčního období. Liboval si, že denně potkává v úřadu nové lidi.:-))

            [ Zpět ]
            Datum: 20.08.2008
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sprostá cyklistka

                   

              Alzheimer to u manželky rozhodně není. Její mozek má prostě jen jiné priority než se zatěžovat prostorovou orientací. Kromě toho - z nákupu se mi vždycky ještě v pořádku vrátila. :o))

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2008
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sprostá cyklistka

                     

                Ale až jí tu Ariadninu nit vtipálek přetrhne...:-))

                [ Zpět ]
                Datum: 20.08.2008
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sprostá cyklistka

                       

                  Pak ji na její pojízdnou nákupní tašku koupím navigaci...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.08.2008
                  Autor: Medvěd
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sprostá cyklistka

                         

                    Lepší vtip jsem od rána neslyšel, skrblíku. Ty si nekoupíš včas ani pláště! :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.08.2008
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sprostá cyklistka

                           

                      Co bych neudělal pro svou milovanou ženu... :o))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.08.2008
                      Autor: Medvěd
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Sprostá cyklistka

                           

                      Jo a k těm plášťům. Mám jich nakoupenou zásobu (asi deset). Takže je v okamžiku, kdy výměna je nevyhnutelná, nemusím nikde pracně shánět.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.08.2008
                      Autor: Medvěd
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sprostá cyklistka

                             

                        No, jestli ty zásoby pořizuješ v "akci", pak to nějakej smysl dává. Ale na druhou stranu, když si představím, že jezdíš na obnaženém kordu třeba měsíc nebo dva a požadovanej běžnej plášť ti prodejce zajistí řekněme do tří dnů, pak se mi ten smysl vytrácí.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.08.2008
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sprostá cyklistka

                               

                          Potřeba nového pláště u mě nastává "okamžitě". Kromě toho nemám vždy čas zajít do obchodu a objednávat vyzvedávat pláště. Takhle je mám doma v pohotovosti, a když nastane okamžik "O", prostě je přehodím a fertyk. Až se zásoba ztenčí tak na dva kusy, koupím dalších deset :o))

                          Totéž v ještě větším měřítku dělám s dušema. V poslední době se hrozně špatně shánějí duše s podélnými veloventilky. Tak jsem si jich taky udělal zásobu. Duše mi ale zpravidla vydrží podstatně déle než plášť.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.08.2008
                          Autor: Medvěd
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sprostá cyklistka

                                 

                            Potřeba nového pláště u mě nastává "okamžitě"....myslis tim to, ze prosoupes i to platno a udela se ti dira jako vrata?:-)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.08.2008
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sprostá cyklistka

                                   

                              Přesně tak. Nebo když se "díky" ztenčení neúměrně rozšklebí místo dřívějšího proražení pláště. :o))

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.08.2008
                              Autor: Medvěd
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sprostá cyklistka

                                 

                            Ony se dělají i "příčné autoventilky"?
                            (Tedy, jsou-li podélné ...)
                            8-)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.08.2008
                            Autor: AV
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sprostá cyklistka

                                   

                              Autoventilky ne, ale veloventilky ano.

                              PODÉLNÝ je hladký a zboku má dírku. Nasouvají se na něj zpravidla béžové ventilkové gumičky, které se stříhají z delších ocásků, v kteréžto podobě se prodávají.

                              PŘÍČNÝ veloventilek je profilovaný (má ostré hrany) a je kratší. Gumička je černá a podstatně tenčí. Jiný je i způsob dosedání. Naštěstí se oba typy vnitřku dají u jedné a téže duše vzájemně nahradit. Proto si dělám i zásobu podélných veloventilků pro případ, že by se prodávaly už jen duše s příčnými.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.08.2008
                              Autor: Medvěd
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                "Proto si dělám i zásobu podélných veloventilků pro případ, že by se prodávaly už jen duše s příčnými."
                                Malomyslníš, nevěříš-li neviditelný ruce trhu. Možná ses začal řídit heslem "Trhni, co můžeš!" :-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Autor: abernathy
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  "Neviditelná ruka trhu" je pro mě sprostá nadávka. To nevíš? Vzhledem k tomu, že mám po všech stránkách menšinový vkus, těžko můžu spoléhat na princip, který mi bere z trhu prakticky všechno, co se mi kdy osvědčilo.

                                  NRT mohla fungovat v dobách, kdy NABÍDKA byla TAŽENA POPTÁVKOU. Dnes je ale situace přesně opačná. pOPTÁVKA (její struktura i velikost) je prostřednictvím reklamy a uměle vyvolávaných módních trendů TLAČENA NABÍDKOU.

                                  V takovémto pseudotržním prostředí mi nezbývá nic jiného než se předzásobovat užitečnými věcmi, u kterých hrozí, že budou nahrazeny módním zbožím, které mi nebude vyhovovat nebo na které bych si prostě nezvykl.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: Medvěd
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                Aha, tak to já jsem vždycky ten podélný ventilek coby součsást nové duše vyhodil a nahradil tím příčným s černou gumičkou, který jsem používal léta jeden stejný. Ta béžová gumička se mi ale vůbec nelíbila. Pak jsem měl ještě jeden ventilek bez gumičky, dole měl dírku, kde byl vidět jakýsi pístek. Do něho ale nepasovala ta pumpička s koncem bez závitu, co se jenom zastrčila a hned těsnila.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Autor: Radek
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  Tak já to mám obráceně. Pro mě je důležité, že je podélný veloventilek konstruován na jednodušším principu a že si ho tudíž v případě nutnosti dokážu sám opravit (vyměnit gumičku. U ostatních typů ventliku je to při mé až neuvěřitelné nešikovnosti dost problém.

                                  Jinak jsem na svém Diamantu z bývalé NDR měl ještě jeden typ veloventilku, ale už bych ho asi nedokázal popsat. Pasovaly na něj ale závity českých pumpiček a šlahounků.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: Medvěd
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Čoveče,teda Medvěde,proč třeba zrovna ten starý typ ventilku považuješ za užitečnou věc?Podle mě je nejhorší ze všech.To už i ten autoventilek je o hodně lepší.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (honzar)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Dyk to vysvětluje, snadno se rozebírá a opravuje. Každý ventilek má své výhody a nevýhody.
                                    Medvěd rád opravuje, tak mu halt vyhovuje rozebíratelný ventilek, co mu každou chvíli zpuchří gumička:-D

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Joe-CUBE
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Za prvé možná proto, že jsem na tento typ ventilku zvyklý od dětství a já strašně nerad měním návyky a velmi obtížně si zvykám na nové věci.

                                    Za druhé mám s ostatními druhy ventilku dost špatné zkušenosti. U autoventilků se mi často stávalo, že pumpička nedostatečně zmáčkla ten čudlík uprostřed, tudíž při foukání kladl mimořádný odpor. U galuskových ventliků jsem zase pumpičkou ohnul nebo zlomil tu tenoučkou tyčinku uprostřed s tou šroubovací čepičkou.

                                    Tak jsem se naštval, na oba typy ventilků jsem zhluboka zanevřel a vrátil se k osvědčenému typu. Možná ty moje negativní zkušenosti byly dány pumpičkou, nebo daleko pravděpodobněji mojí neuvěřitelnou humpoláckou nešikovností. Ale ať to vezmu z kterékoli strany, s těmi veloventilky se mi prostě pracuje nejlépe. A nejlíp s těmi podélnými, protože se tam snáze nasazuje gumička. Na tom se už opravdu nedá nic zkazit nebo zničit.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    V předposlední větě:"..se tam snáze nasazuje gumička..".To mi zní povědoměle-slyšel jsem to( nasazování gumičky)před více než padesáti lety.Ty si ještě vyhraješ?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: jinec
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Máš pravdu,při ničení klade největší odpor(ten ventilek).Jen prozraď,jak měříš tlak v duši.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (honzar)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    U galuskových ventilků je to rukama. Taky jsem jich pár zkřivil, než jsem se to naučil. Tak jich mám ze zvyku asi 3 vnitřky pořád připravené, i když jsem nezničil ventilek asi 10 let (pravda z toho 5 jsem prakticky nesedl na kolo:-/).
                                    Galuskový ventilek má menší průměr a snad všechny slušnější ráfky jsou vrtané na ten menší průměr. Při správném používání je galuskový ventilek bezporuchový, čímž mám vyřešeno...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Joe-CUBE
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Klika,že Medvěd nemá vliv na rozvoj techniky.To bychom nosili k noťasu místo pulzního zdroje tříkilové trafíno.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (honzar)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • honzar

                                         

                                    Talk v duši měřím pohmatem. Nepotřebuji znát číselné vyjádření, mně stačí zmáčknout plášť ukazovákem a palcem, abych věděl, jestli mám ještě foukat nebo jestli to stačí. Určitou (postačující) informaci získávám také tím, že se podívám, nakolik je plášť zdeformován, když sedím na kole. Další orientační metodou je počítání, kolik stlačení hustilky postačí na dostatečné nahuštění. Tuto metodu používám, když hustím z nuly (tj. když jen nedohušťuju).

                                    Já vím - mnohým z vás to bude připadat jako hluboký cyklistický středověk, ale mně to fakt stačí. :o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                No, zrovna na chalupě má moje máma nějakou poloukrajinu a mám takové tušení, že ta záměnnost vnitřností ventilků není zas tak žhavá. Pořád jí to uchází... Když to nafoukneš, a nedáš si pozor a blbě hneš s tím ventilkem, tak to zase uteče, buď hned, nebo po několika dnech určitě... Nevím jestli to někdo kdysi vyměnil, ale teď se s tím vzteká týden co týden. Já jí to nemám čím nahradit, na mých kolech tyhle vykopávky fakt už nevedu... Asi ji pošlu do Říčan ať si laskavě koupí celou novou duši :-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Autor: Jarda
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  Požádej Medvěda,ten má sklad s dušemi a plášti.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: jinec
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    :-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Jarda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka-Medvěd

                                     

                                Není možné,že jsi se při setkání s tou cyklistkou přeslechl?Jak zde popisuješ,pláště sjeté na hadr(vyšperkované škodováckým znakem),létající blatník(způsobující havarii),vybavení a ošacení využité do mrtě,není možné,že na Tebe nevolala "Krüppel"ale hekla "Krisen"?

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Autor: jinec
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka-Medvěd

                                       

                                  To jsem si nevšiml, ale nejsem si jist, jestli se při míjení mé "maličkosti" nepokřižovala... :o))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: Medvěd
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sprostá cyklistka

                                 

                            Duše mi ale zpravidla vydrží podstatně déle než plášť....cely zivot?:-) Jen ted nevim, zda cely zivot duse nebo tvuj:-)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.08.2008
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sprostá cyklistka

                                   

                              Duše mi vydrží do té doby, dokud je kam dávat flastry nebo dokud se neukroutí či nevyrve ventilek. To pak už i tu duši raději vyměním.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.08.2008
                              Autor: Medvěd
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                Svoji?:-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  Vlastní duši nelze vyměnit, pouze zaprodat. A to jsem doposud neučinil a ani se k tomu nechystám. :o))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: Medvěd
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    A nebo vypustit:-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    To jde u obou. :o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sprostá cyklistka

                                 

                            mívám sklony k podobnýmu hromadění a přestávám se vejít. A to bydlím v baráku a ty v bytě... kam to dáváš???

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.08.2008
                            Autor: Jurimír
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sprostá cyklistka

                                   

                              To tak někteří starší a nemocní lidé mají, že kolem baráku nebo v místnostech bytu hromadí věci nalezené u popelnic nebo zakoupené ve velkém množství v neopakovatelně výhodné akci. Ale o Tobě jsem myslel, že seš mladý kluk;-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.08.2008
                              Autor: Joe-CUBE
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                já spíš nevyhazuju. Že by se to někdy mohlo hodit... :o)
                                No a hromadím některý věci, který mám rád. Třeba nože nebo baterky:o)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Autor: Jurimír
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  I vybité ? :-)))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: Jarda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    baterie vůbec! Jen baterky. Potvoro! :o)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Jurimír
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Jak vypadá vybitý nůž? 8-O

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Joe-CUBE
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  ... si dělej srandu z pepka, vždyť jsi stejný!
                                  8-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: AV
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                můj problém je , že mně lidi dávají neopotřebované věci, které vyšly z módy. Já, starej dobrák, jim chcu udělat radost, tak toho ujmu, a taky mám barák plnější a plnější. Jeden se musí zatvrdit a vyhazovat

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Autor: Howgh
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  Tak to jsme na tom stejně. Když někdo z příbuzenstva chce něco vyhodit, vždycky mi to nejdřív nabídnou. Jsem prostě taková přestupní stanice před popelnicí... :o))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: Medvěd
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sprostá cyklistka

                                   

                              Protože v Praze bydlím v bytě se stropy 4,3 metry vysokými, několik místností jsem si vodorovně přepažil. Ty krámy dávám do takto vzniklého prostoru nad koupelnou,který je jinak nevyužitelný. No a pak něco ještě ve sklepě. Jo a v příbramském baráku mám na své krámy vyhrazenou jednu celou místnost a vlastně taky celou půdu, jo a pak taky ještě podkroví garáže. To bys koukal, co tam všechno mám. Mohl bych si otevřít vetešnictví. :o))

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.08.2008
                              Autor: Medvěd
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                jééééé, tak u tebe by se mi líbilo... :o)
                                Já hrozně rád probírám starý půdy a tak. Co tam se najde pokladů..... :o)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 21.08.2008
                                Autor: Jurimír
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                Protože se budu stěhovat, odvážím zítra obsah půdy do sběrnýho dvora, nelítostně, všechno, bez sentimentu. Za 19 let se tam některý věci musely záhadným způsobem pomnožit, jinak to nevidím. Týdenní vynáška, děs!

                                [ Zpět ]
                                Datum: 21.08.2008
                                Autor: abernathy
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  Moh´s to dát na Aukro a teď bejt bohatej ...
                                  8-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 21.08.2008
                                  Autor: AV
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Já už jsem bohatej, ale hodnotama, díky nimž jedině zchudnu. :-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.08.2008
                                    Autor: abernathy
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  nebo to říct dřív a některý lidi (já) by ti to pomohli naložit kdyby si z toho mohli vybrat, co se jim hodí... :o(

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 21.08.2008
                                  Autor: Jurimír
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Pozdě, některý věci mi lidi rvali ještě z rukou. Teď už zbyl jenom nepotřebnej (zdánlivě) šunt.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.08.2008
                                    Autor: abernathy
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                Tyhle poklady milují hasiči, když nedej bože přijde na věc...

                                [ Zpět ]
                                Datum: 21.08.2008
                                Autor: ronda
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  Samovznícení od těch mých krámů snad nehrozí a jinak jim to snad může být jedno. Nebo myslíš, že jim to komplikuje zásah, pokud vznikne požár třeba od vadné elektroinstalace? To nedokážu posoudit. Nikdy jsem s požárem neměl co do činění. Určitě i proto, že se pohybuju zásadně v nekuřáckém prostředí.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 21.08.2008
                                  Autor: Medvěd
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Samovznícení ne, ale když kvůli požáru střešní krytiny(lepenka) musíš vyklidit půdu kde je podobnej binec, tak je to lahůdka....zkušenost stará cca 3 týdny, tedy ne jako majitel, ale jako hasič....

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 22.08.2008
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (highlander)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Tak to v případě mé půdy nehrozí. Bobrovky hořej dost blbě :o)) Tam můžou chytnout tak nejvejš krovy. Ale nedokážu si moc představit, od čeho by chytly. Seno tam fakt nemám.

                                    Jak jsem už psal: Za nejpravděpodobnější eventuelní příčinu požáru v mém příbramském baráku považuju vadnou elektroinstalaci. Už léta (jak je mým dobrým zvykem) uvažuju o překopání těch stoletých elektrických rozvodů. Ač jsem v tomto oboru absolutním laikem, je mi naprosto jasné, že ten barák je jedno velikánské elektrické křeslo. :o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 22.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Elektrošoky jsou v podstatné většině docela léčivé :-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 22.08.2008
                                    Autor: Jarda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Tak ty si rád odpustím. Rozhodně bych si je nenaordinoval například při vytírání podlahy nebo bílení stěn. I když na druhou stranu to zase rychleji schne...

                                    A ohňostroje nemám rád ani normálně, tak je zrovna nemusím ani ze zásuvek, vypínačů nebo rozvodných krabic. :o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 22.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sprostá cyklistka

                             

                        Pak se ale nediv, že je máš ve stavu o jakém píšeš :-) Mezitím Ti to všechno zpuchří, změní vlastnosti a tak... Pláště se kupují spíše chvilku před budoucí výměnou a nééé do zásoby na kolik let dopředu :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.08.2008
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sprostá cyklistka

                               

                          Neboj. Ty pláště obíhají dost rychle. Zpuchřet tedy rozhodně nestihnou. Najezdím toho poměrně hodně.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.08.2008
                          Autor: Medvěd
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Sprostá cyklistka

                                 

                            To mi nejde do hlavy, psal jsi, že najezdíš okolo 6k ročně, jezdíš plášť na plátno, tak vydrží kolik 3k km? To by znamenalo, že při nákupu 10 ks ti doma leží 2 1/2 roku než oblíkáš poslední dva? Taková doba musí být na tý gumě znát.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.08.2008
                            Autor: pro_pa
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sprostá cyklistka

                                   

                              Výdrž těch plášťů tu taky někde zmínil. A nevím kolik byla přesně, ale bylo to o hodně více než 3tis. km, tedy tím to nechápu o to více.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.08.2008
                              Autor: Mlok
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                Ano, taky mi pripada jako ta zenska, co porad jedla jenom shnila jablka.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Autor: jf
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Sprostá cyklistka

                                     

                                Ve vedlejším vláknu defektech píše, že mu na předním kole vydržela Rubena 17 000, na zadním méně. I kdyby to byla třetina cca 6 000, tak těch deset pláštů bude mít doma asi 7 let, než je spotřebuje. To bude kvalitka :-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.08.2008
                                Autor: pro_pa
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  jenže ty to bereš na jedno kolo... ALe jich je doma hodně a mají myslím asi sedm těch kol... Pak už mi ta zásoba nepřijde tak přemrštěná....

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: Jurimír
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Pro více lidí se to sníží, to máš pravdu, ale i tam mi to přijde jako moc času. I když je těch kol více, tak km proběh je daný a spíše by bylo lepší mít doma 2 náhradní a vždy dokoupit. Mně je to nakonec jedno, jen mně překvapilo to množství skladem.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: pro_pa
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Ve své rodině se starám o devět kol. Z toho na čtyřech se jezdí téměř denně. Jo a ještě pánové při svých výpočtech zapomínají na jeden faktor: Když obuju nově všechny kola, z té zásoby mi toho moc nezbude... A těch deset plášťů jsem kupoval v okamžiku, kdy na většině kol byly pláště už značně sjeté.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Jsem to pochopil jinak, když jsi psal, že máš zásobu 10 ks a kupuješ je po 10 ks. Když je koupíš a 8 jich zpravidla co nevidět obuješ, tak to je něco jiného.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: pro_pa
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Třeba je neobuju hned, ale rozhodně v dohledné době. A když se pak blíží na několika pláštích najednou konec jejich životnosti, opět jich koupím větší množství a postupně přezouvám. Nikdy mi žádný plášť neleží déle než pár měsíců. I když někteří šťourové by mohli namítnout, že i za takovou dobu se mohou změnit vlastnosti materiálu... :o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    to M.
                                    Doufám, že při nákupu získáváš množstevní slevu ...
                                    8-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: AV
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Nevím jestli přímo množstevní slevu, ale u svého dvorního dodavatele se těším značné oblibě (nejspíš oceňují nepopiratelnou originalitu mých požadavků) a nějakou permanentní slevu ve výši minimálně deseti procent tam mám vlastně při každém nákupu. Spoustu komponent, které jim zbudou při nějaké opravě, od nich dostávám zdarma - jedná se o vyřazené blatníky, reflektory, odrazky, dynama, zvonky a podobnou veteš. Postupně tím osazuju svá starší (horší) kola, případně u nich nahrazuju opotřebenější součástky těmito "novými". :o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    A je to fakt sleva, nebo soucit ? :-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.08.2008
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Od obojího trošku. A možná mi tím ještě platí za obveselení, které jim moje poněkud výstřední či "předpotopní" požadavky jistě pokaždé připraví.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  Proto je nutno koupit další nové,poněvadž současné jsou již zpuchřelé.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: jinec
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    A já se divil proč Rubena při kvalitě své produkce dosud nezkrachovala. Když má takového odběratele jako je Medvěd, tak tu bude věčně:-D

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Joe-CUBE
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    S tou jejich kvalitou to není tak zlý. Osobně jsem docela spokojen. Mimochodem - vydržela Ti už duše jiné značky na předním kole 17.000 km? Rubena na mém kole ano.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 20.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Sprostá cyklistka

                                       

                                  Klobouk dolů! Máš velmi dobrý odhad životnosti plášťů na mém zadním kole. Můj současný má najeto 4.800 km a počítám, že ještě nějakou dobu vydrží, než se objeví plátno, takže zhruba těch 6.000 km to asi bude. :o))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 20.08.2008
                                  Autor: Medvěd
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Na zadním jsem odjel 6t s pláštěm dodaným na kole. Pak se objevilo několik defektů, tak šel dolů. Teď mám dalších 6t na dalším a je furt jak nový (Schwalbe Marathon). Kolik zvládne celkově těžko zatím odhadnout. Ale neporovnatelný vlastnosti...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.08.2008
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Já jezdím pořád stejný pláště, takže už vím, co od nich můžu v ktéré fázi opotřebení čekat. Opotřebení je jistě závislé nejen na kvalitě, ale také na požadovaných vlastnostech materiálu (tvrdost, přilnavost). Měkký plášť se nejspíš opotřebovává jiným tempem než plášť tvrdý.

                                    Určitě záleží také na terénu, který na něm jezdíš, a samozřejmě na stylu jízdy. Já své zvyky ani v jednom z obou ohledů neměním, tudíž nemám ani důvod měnit typ nebo výrobce pláštů.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • pro Rondu

                                         

                                    Schwalbe Marathon jsem po čtyřech nebo pěti letech (nějak se nemůžu dopočítat) a cca 18.000km vyměnil preventivně. Ještě by se dal jezdit, ale mě tehdy čekala cesta k Baltu a zpátky a nechtěl jsem riskovat....

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.08.2008
                                    Autor: Jurimír
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    My máme schwalbe - marathon na tandemu a taky pěkně drží i přes tu zátěž dvou jezdců. kolik km vydrží však nevím. hodně.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 21.08.2008
                                    Autor: petrp
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    co to máš za šunt, že vydrží jen 5000 km??

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 22.08.2008
                                    Autor: PavelŠ
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Sprostá cyklistka

                                         

                                    Zatáčky projíždí plochodrážnickým způsobem a zvyky nehodlá měnit :-)))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 22.08.2008
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • PavelŠ

                                         

                                    Neměřím to úplně přesně. Přední plášť vydrží těch 17.000 km, zadní zhruba 6.000 km, možná i víc. Kupuju trekové pláště Rubena s označením šířky 40. Obchodní název neznám. Jen vím, že jsou z poměrně měkkého materiálu, takže mají vynikající přilnavost k vozovce. Tato vlastnost mi velice vyhovuje. Jezdím s nimi po Praze i ve sněhu a na náledí a nevzpomínám si, že by mě někdy zklamaly.

                                    Absolutně netuším, kolik vydrží nebo mají vydržet jiné pláště, takže srovnání nemám. Pro mě je důležité, že ty, co kupuju, splňují to, co od nich čekám. Rozhodně také nepatří k těm drahým.

                                    Vzhledem k tomu, že je v Praze na ulicích spousta střepů a jinýho bordelu, bývají moje pláště na mnoha místech nepěkně proražené ještě dřív než se sjedou. Co by mi bylo platné, že by se plášť sjížděl pomaleji, kdybych ho stejně musel vyhodit kvůli příliš velkému množství nejrůznějších děr?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 22.08.2008
                                    Autor: Medvěd
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Sprostá cyklistka

                                   

                              Nepočítal jsem to do detailu, ale skutečně obouvám těch kol víc. Nejen svoje dvě pražská, ale také manželčino a dceřino. Moje nejstarší dcera jezdí opravdu hodně a ke kolu daleko méně šetrně než já. Ta spotřeba plášťů je opravdu taková, že nemají čas zpuchřet.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.08.2008
                              Autor: Medvěd
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sprostá cyklistka

                               

                          Tak taaak:-)
                          Ja takhle jednou koupil plaste na triatlonove kolo (26"). Tenkrat to byl problem na nejake narazit. Az v jednom prazackem krame je po pul hodine strachani nasli:-) Stastnej jsem si je odvezl domu, nasadil a zjistil, ze v tom sklade byli asi pekne dlouho....nastesti penize vratili.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.08.2008
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Sprostá cyklistka

                             

                        Ja vim, ze motoristy nerad. Ale co zkusit jejich figl...protektory?:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.08.2008
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Sprostá cyklistka

                               

                          Pokud někdo takovou službu nabídne, bude to bezpečné a cenově přijatelnější než koupě nových plášťů, tak proč ne? Nevím ale, jestli je to technicky možné.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.08.2008
                          Autor: Medvěd
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sprostá cyklistka

         

    Dopustil jsi se velice závažné věci a to té, že jsi byl na silnici po které jela ONA. Já jedu a ostatní ať mi uhnou z cesty.Vůbec jsi nemusel zaclánět, úplně stačí, že jsi se tam vyskytnul. Spíš se divim tomu, že tě to v dnešní době ještě vůbec překvapuje. Je to naprosto běžný způsob chování určité sorty lidí ať už na kole, v autě, pěšky atd. Se sprosťárnou jsem se na kole setkal pouze dvakrát. Jednou jsem v dobrém rozmaru nabídl opravujícímu cyklistovy jestli nepotřebuje nějak pomoct a dostal sem takovou sodu, že sem se na tom kole úplně scvrknul a pak na mě letos zaječel malej hošík, odhadem kolem 4 let, na malém kole "uhni ty blbče". V tomhle případě jsem si podal maminku a trochu jí psychicky rozebral.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.08.2008
    Autor: Zakarr
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sprostá cyklistka

           

      Jsem asi naivka, že očekávám od lidí trochu slušnosti. Ale s tou "sortou" lidí máš pravdu. Dnes je doba taková uspěchaná, a tak i ve volném čase ten spěch trénujeme rychlostními rekordy na kole - u někoho včetně nevrlého chování.

      Pomoc nabízím při každé příležitosti, protože s sebou vozím kila nářadí a drobných náhradních součástek. Mockrát jsem už pomohl i svými nepatrnými montérskými zkušenostmi. Párkrát dokonce i motoristům. Pokud mou pomoc někdo odmítl, tak zatím vždycky slušně. Jsem docela citlivka. Kdyby mi někdo vynadal za to, že mu chci pomoct, nejspíš bych měl slzy v očích, jak by mi to bylo líto...

      [ Zpět ]
      Datum: 19.08.2008
      Autor: Medvěd
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sprostá cyklistka

           

      hele s tou opravou se mi stalo něco podobnýho.
      Kousek za třeboní jsem potkal rodinku jedoucí hlemíždím tempam za totálně naprdlým otcem tlačícím kolo. Přišlo mi jich líto a tak jsem nabýdl pomoc. První reakce byla pravda zvláštní, ale pak jsme se domluvili. Při opravě vyšlo najevo, že kolo je z půjčovny a naštvání pramenilo z pokaženého výletu technickým stavem nejen tohoto kola, ale i ostatních, které otec již svépomocí přivedl do pohybu před tím, než jsme se potkali. Mě to zprvu připadalo jako povedená historie, ale později jsem si představil sebe, jak místo příjenmé projížďky s dětma opravuju někde v prachu cesty klupr z půjčovny.
      Tak možná že duševní rozpoložení onoho človíčka co ti dal tu sodu bylo podobného ražení...

      [ Zpět ]
      Datum: 19.08.2008
      Autor: alvp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sprostá cyklistka

             

        Tohle byl vcelku sportovní cyklista, vybavenej a řešil tušim něco s pláštěm. Buď, jak píšeš, si koupil blbej plášť :-) a to ho vytočilo a nebo to byl laktát v tréninku a klesala mu tepovka. Tak mu tekly nervíky :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.08.2008
        Autor: Zakarr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sprostá cyklistka

               

          tam na ceste za treboni byva takych naprdlych tatikov viac. jednemu som musel davat aj prvu pomoc ako to stym sportom prehnal. v globale tam jazdia ludia na bicykloch ako hovada az mna ztoho ide slak trafit.

          [ Zpět ]
          Datum: 19.08.2008
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sprostá cyklistka

         

    K té ženské se nebudu vyjadřovat. Netuším co se jí honilo hlavou a třeba zrovna přemýšlela nad manželem a potřebovala si ulevit nahlas :-)

    Na kole nejdu pro sprosté slovo daleko. Je to lepší než to nějak dusit v sobě. Pěkně vyventilovat a je zase klid. A nadávám prakticky všem, co udělají (z mého pohledu) nějakou kardinální blbost. Slepicím a kočkám (nechápu jak tahle zvířata s tak nízkou inteligencí mohla přežít), které skákají pod kola, starým babkám, které těsně předemnou zabočí doleva, aniž by se ohlédly nebo daly svůj záměr najevo, řidičům, co mi nedají přednost... Extrémně háklivý jsem na nezdravení evidentně často jezdícíh cyklistů.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.08.2008
    Autor: nooski
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sprostá cyklistka

           

      Jak muzes chytrou kocku prirovnavat k tak blbemu stvoreni, jako je slepice?:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 19.08.2008
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sprostá cyklistka

             

        Kočka? Chytré zvíře? Kolik těch chytrých stvoření vidím dnes a denně ve tvaru placičky na asfaltu. Psi ne. Psi jsou naučení chodit pěkně po kraji a dokonce jsem viděl psa, co si to štrádoval městem a cestu překračoval jen na přechodech a ještě se rozhlédl. Klasický případ. Kočka zelehne u krajnice, přikrčí se a ve schvíli, kdy jsem tak akorát před ní mi vběhne pod kola. Pravda slepice jsou ještě blbější. Slepice přejde silnici zprava do leva a jak je na opačné straně silnice a vidí mě, tak honem běží zpátky a nechá se přejet :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.08.2008
        Autor: nooski
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sprostá cyklistka

               

          Dneska jsem někde u Čelákovic podobným způsobem málem přejel zajíce. Dokonce dvakrát po sobě. Vyběhne z křoví a třikrát hupne sem a tam před mým předním kolem, než se definitivně rozhodne, na kterou stranu uteče.

          [ Zpět ]
          Datum: 19.08.2008
          Autor: Medvěd
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sprostá cyklistka

                 

            Jo to maj spolecne se slepicema. Misto aby nekam zmizeli, tak bezi pred kolem:-) Jenze ta slepice u toho jeste nadava:-) A pak se mi dost stava, ze kdyz je slepice nekde u cesty a vidi kolo, tak zacne zdrhat...ale proti kolu nebo pres cestu:-)

            [ Zpět ]
            Datum: 19.08.2008
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sprostá cyklistka

                   

              Dělají to občas i důchodci na přechodu. To už mi ale tak zábavné nepřijde...

              [ Zpět ]
              Datum: 19.08.2008
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sprostá cyklistka

                 

            ...zajíc prej kličkuje, kdežto králík běží přímo, (možná obráceně...)

            [ Zpět ]
            Datum: 20.08.2008
            Autor: Howgh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sprostá cyklistka

                   

              Zajíc utíká a kličkuje, králík hopká, ale zpravidla snad přímo.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.08.2008
              Autor: Medvěd
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sprostá cyklistka

             

        Jestli ta "dáma", co mě tak nevybíravě setřela, byla "kočka" nebo "slepice", neřeším. Kočka tedy nebyla určitě - nebo aspoň nebyla můj typ. A slepice? Takhle já ženskejm neříkám, ani kdyby si to (podle jiných) zasloužily. Mám před ženami jistou "posvátnou" úctu. Nebo že by to byla hrůza...? Prostě nějakej druh respektu ve mně je. :o))

        [ Zpět ]
        Datum: 19.08.2008
        Autor: Medvěd
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sprostá cyklistka

             

        Co se týče užitku,vede slepice.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.08.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (honzar)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sprostá cyklistka

               

          Mimoto slepice není úplně blbé stvoření. Když je tam, kde nemá co dělat a zadupeš na ni, hned ví, která bije a kam patří. To kačeny jsou flegmatičtější a musí se na ně dupat dlouho a zblízka. Néhorší só moráci, ty se musí nakopnout.
          Naproti tomu za nejchytřejší drůbež považuji husy. Podle toho kam zamíříš, ví, kam se jde na pastvu, nikde necourají, která je nažraná, tak sedne a čeká na ostatní. Jak se zvedneš, spořádaně (husím pochodem se neříká nadarmo) zamíří k domovu. Když jsem jednou jako dítě zapomněl že pasu husy a šel si hrát jinam, přišel jsem domů bez nich, přišly samy a čekaly před vratama:-D
          Přesně tehdy jsem si začal všímat, nad kterými zvířaty lidé ohrnují nos a používají je jako nadávky a jak hluboce se mýlí...
          Třeba kočka nebo osel má svou hlavu, svůj pud sebezáchovy a nedonutíš je udělat něco, s čím nesouhlasí. Naproti tomu pes nebo kůň jsou jen poslušní, což lidé omylem považují za projev inteligence. Ve skutečnosti poslouchat člověka je většinou projevem hlouposti:-/

          [ Zpět ]
          Datum: 20.08.2008
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Sprostá cyklistka

         

    Co se divíš, já potkat medvěda na místě, kde bych ho nejen nečekal, ale kde se vůbec nevyskytuje, taky bych asi nadával,,, asi,,, překvapením,,,. Ikdyž těžko říct, jestli věděla, že jsi s velkým "M":o))))

    [ Zpět ]
    Datum: 20.08.2008
    Autor: Papji
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sprostá cyklistka

           

      Dřív by mě taková reakce nepřekvapila, ale od té doby, co jsem si nechal zkrátit vlasy i vousy na desetinu původní délky, začínám svou vizáží připomínat člověka. Teda aspoň doufám... :o))

      Jo a mimochodem - medevěd na kole není zas až taková zvláštnost. To snad každý z nás viděl v cirkuse už jako dítě...

      [ Zpět ]
      Datum: 20.08.2008
      Autor: Medvěd
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

361 cyklistů (9 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024