Mám malý problém.A to ,že mi vrzají řidítka.Jsou stavitelná a v tom bude asi ten problém.(Kolo crossové superior 640)Víte někdo co s tím?Děkuji za Vaše rady.
Zkus dosedací plochy štelování představce lehce máznout nebo je moc utaženej na trubce krku vidlice stejně tak v samotném představci.
Taky si myslím, že by mělo postačit představec trochu máznout. Taky trošičku mazu stříkni i do upínacích objímek na krku vidle a na řídítkách.
hej - ale ked to mazne, nevznikne tam riziko, ze to moze preklzovat? teda tak mi bolo povedane...
přesně stejný problém jsem měl taky! stačilo jen rozmonovat to, stříknout WD40 a kde byl ten nepříjemný vrzající zvuk :-)
S prokluzováním není třeba si dělat hlavu. Ono tam toho stačí stříknout opravdu lehce a svěrná síla objímky je dostačující.
Ja to řeším tak,že pevné spoje které začnou vrzat natřu silikonovou vazelinou určenou pro elektrotechniku(vysoce stálá vazelina)a je klid
proboha, si snad děláte srandu s tím mazáním. Doporučoval bych rozhodit, pořádně očistit a odmastit a hodit dohromady
Občas spravuju kola a není nic horšího než zarezlá sedlovka nebo představec.Vyčistit a NAMAZAT.
To není žert! to radí sám výrobce! s mastnotou se to nesmí přehnad ,ale to tady NIKDO netvrdí!Ita sedlovka je potřeba u duralového kola a sedlovky jemě mazat jinak zaroste! něco jiného je karbonová sedlovka ta se nemaže.
je pravda, že jsem na silničce postiženej :) karbonem, ale i na horským to zásadně nemažu (sedlovku, představec-řídítka) a pouze občas rozhodím (jaro/podzim), odmastím a pořádně opucuju od prachu a písku.
Příteli DyEm veškeré spoje ocel dural -dural dural jako závity pedálů do Al klik, šrouby představce, šrouby držáků košíku na bidon,šrouby rohů,atd se musí lehce namazat už jen pro snadné povolení při demontáži.Toto není jen o cyklistice poznatky jsou z průmyslu i servisácké praxe.Mazání nejlépe nezasichající,netvrdnoucí vazelínou např:s teflonem,silikonem,plastické maz.atd.To že dvakrát ročně rozebíráš a čistíš může mít pozitivní vliv,nadruhou stranu tyto spoje není nutno tak často povolovat z důvodu neustálého opotřebovávání závitových spojů,proto raději namazat a rozebírat pokud možno jen při problému.To se netýká sedlovky tu je dobré čistit i s rámem uvnitř tedy jejich spojení.Tak zatím AHOJ.