reklama

uzdravit rozkrok

moc prosim o radu. jezdim naostro v cyklokratasech a v rozkroku se mi delaji bolavy pupinky :(
kdyz jsou velky, vymackam je.
ted jich tam mam nekolik malejch, vymackat nejdou, jen jsou neprijemny
a)daj se nejak znicit, namazanim, odrenim ...?
b)jak jim predejit pro priste? (nebo to mám navždy?)

D'EKUJI!

[ Zpět ]
Datum: 05.08.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Nebylo by lepší poradit se s doktorem? Ne že bys tu nedostal jistě fundovanou odpověď :)))

    [ Zpět ]
    Datum: 05.08.2008
    Autor: Kominík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      A taky už to nebude ono. Jedinej skutečnej, na slovo vzatej odborník na prde.e tady byl Žofka a ten se na to vybod. A ten si je ještě ke všemu uměl i sám dělat.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.08.2008
      Autor: Zakarr
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Určitě doktora.V cyklokraťasech na ostro jezdí asi většina,ta pemprska navíc je antibakteriální,takže v tom to nebude.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.08.2008
    Autor: jinec
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      je sice antibakterialni, ale musi byt denne cista asi

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Taky jak mošna denně peru dvě sady komplet cyklooblečení.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Autor: jinec
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          to jezdíš v jednom prádle ráno a v druhým odpoledne?

          [ Zpět ]
          Datum: 06.08.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: uzdravit rozkrok

                 

            Ano,přesně tak.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.08.2008
            Autor: jinec
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: uzdravit rozkrok

                   

              tak to asi najezdíš hodně, rychle ti to doma schne a máš nyní krátkou pauzu na oběd, kdyz je 12.50, že jo? ;)

              [ Zpět ]
              Datum: 06.08.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: uzdravit rozkrok

                     

                Jo,další výjezd ve 14.15 hod..

                [ Zpět ]
                Datum: 06.08.2008
                Autor: jinec
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: uzdravit rozkrok

                       

                  skvělé, ty se máš :))
                  plánuješ i návrat tak přesně? ;)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.08.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: uzdravit rozkrok

                         

                    Ne,dle nálady,pohody a počtu ujetých km.Jinak,pánové,v souvislosti s tím praním mám pro vás (ne)doporučení.Pokud možno,vyhněte se cyklokraťasům zn.MOVE´N RIDE(z Intersportu).Léta používám Atex a Castelli,ty jsou naprosto v pořádku(zvláště Atex),ale výše zmíněné,přestože nejméně používané, začínají řídnout.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.08.2008
                    Autor: jinec
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: uzdravit rozkrok

                           

                      Jelikož používám právě cyklokraťasy zakoupené v Inter sportu,ihned jsem se šel podívat na značku.Mám je asi rok a teprve před chviličkou jsem si poprvé všiml co je to za značku.Je na nich napsáno MOVE N RIDE.Stály asi 400Kč. Zatím jsou jak nové.Před nima jsem měl kraťase od Sensoru za 2000Kč.Po pěti letech používání se ten materiál snad ani látkou nazvat nedal.Při předělávání nohy přes náklad na zadním nosiči se ozvalo velice nepříjemné zakřupnutí.Bylo to u sochy Radegasta v Beskydech.Všude kolem lidí jak v supermárketu a já tam stál s obrovskou dírou mezi nohama.Naštěstí jsem měl rezervní tak honem do mlází.Jinak byli ale OK.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 06.08.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: uzdravit rozkrok

                             

                        Tak jsem asi neměl takové štěstí s těmi kraťasy jako Ty.Ať Ti slouží lépe jak mně.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.08.2008
                        Autor: jinec
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: uzdravit rozkrok

                 

            Nejspíš ano a podle mě by měl jít s tím za nejákým hodně dobrý doktorem.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.08.2008
            Autor: Johnny
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Mně pomáhá pityol a jezdím ve volných kraťasech. Nevím ovšem jestli máme stejný problém, protože já mám spíše opruzená stehna. Vysvětluju si to tím, že za jízdy to dostatečně nevětrá a zároveň dochází k neustálému odírání kůže. A možná je to taky tím že mám citlivější pokožku. Anebo je všechno jinak, protože je na Marsu voda :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 06.08.2008
    Autor: Zden42
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Předpokládám, že sprcha pře výjezdem a po dojetí je jasná věc, nebo ne?

    [ Zpět ]
    Datum: 06.08.2008
    Autor: kolombo
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      jo, sprcha je nutna :)
      taky pred jizdkou asi zacnum mazat.indulonou ...

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Doktor! Ale dobrej!
    Může být mnoho možností, které jen podle toho popisu fakt nikdo nemůže určit. Může to být zapocením a zapařením, může to být reakce na přílišné otlačení a namáhání, může to být alergická reakce na materiál kraťasů (u mě by to nastalo, kdybych takovou umělinu oblíkl), může to být spousta věcí. Pokud si doktor nebude vědět rady, zkus z těla svlíknout umělinu a nějakou dobu jezdit v přírodních vláknech. Mě to trvalo hodně dlouho, než jsem postupným vylučováním a zkoušením přišel na to, kde je problém...

    [ Zpět ]
    Datum: 06.08.2008
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      jak sezenu kratasy v prirod. vlaknech? prosiiiim

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Cyklokraťasy - ty uplé asi neseženeš. Ta elastičnost je dána právě těmi umělými vlákny. Dají se koupit volné cyklokraťasy s vložkou, ale jestli jsou z čistě přírodních vláken to nevím. Já jezdím v kapsáčových kraťasech z vojenské prodejny ale ty mají taky podíl uměliny. To mi ale nevadí protože větrají a nedělají mi problémy jako ty uplé.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Autor: Zden42
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          no tak já mám ty upnutý ... a v tom je asi ten problém, pupínkům se tam dobře daří::(

          [ Zpět ]
          Datum: 06.08.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        s cyklovložkou nevím. Nikdy jsem to na sobě neměl. Normální kdekoli.

        Ještě mě napadlo něco, co by možná stálo za zkoušku. Vím, že se doporučuje jezdit na ostro, ale zkus si pod to vzít tohle: http://www.termopradlo-devold.cz/obchod... je to funkční prádlo z merino vlny afunguje skvěle. Švy má plochý, tak by tě to nemuselo ani tolik tlačit. Já od tý doby, co jsem je jednou zkusil už jiné spodní prádlo nenosím.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.08.2008
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          na zkoušku jo, ale je to pro mne dost drahý, když si koupím tak 3 kusy

          [ Zpět ]
          Datum: 07.08.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: uzdravit rozkrok

                 

            no tak si kup jedny....
            Je to funkční prádlo. Stačí přemáchnout ve vodě (hlavně ne aviváž) a schne to sakra rychle. Navíc to nesmrdí a není nepříjemný ani po několika dnech nošení bez praní, takže na vyzkoušení jedny stačí.

            [ Zpět ]
            Datum: 07.08.2008
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    v tříslech může vzniknout i pásový opar, častěji asi u žen. myslím, že obecně neškodí kůži vysušovat - mě se docela osvědčil propolis rozpuštěný v lihu / potravinářském, samozřejmě/. pokud by to, ale byl pásový opar, tak Tě návštěva doktora nemine, existují i prášky, které může předepsat

    [ Zpět ]
    Datum: 06.08.2008
    Autor: vladaza
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      hm, hm jednoznacne navstivit dermatologa, ale predpokladam, ze to bude skor daka alergicka reakcia.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      A ten propolis rozpuštěný v lihu se užívá vnitřně nebo zevně?

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: Kominík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Obojí-propolis zevně,líh vnitřně.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Autor: jinec
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          ...a až se jednou spleteš...

          [ Zpět ]
          Datum: 06.08.2008
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: uzdravit rozkrok

                 

            Já nemohu,jsem barbar a léčení se vyhýbám-nebo spíše mám to štěstí,že léčení nepotřebuji.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.08.2008
            Autor: jinec
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        "kůži vysušovat" - tedy zvnějšku

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Autor: vladaza
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Vnitrne!!! Na povrch se dostane, az se budes potit...:-) Kazdy lih leci zevnitr.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Vyzkoušel jsi NEJET naostro? Já totiž to pravidlo, co nám všude nutěj, pokládám skoro za pověru. Cyklokraťasy naostro mi vůbec nevyhovovaly, pálilo mě všechno, co tam pálit může, a navíc to abych na týdenní cestu bral sedmery kraťasy za tisícovku jedny, to mě ani nehne. Mám pod nimi normálně bavlněné dobře padnoucí slipy a jsem spokojenec největší :-) Netuším, jestli to vyřeší tvůj problém, ale zkus to. A za tím kožařem zajdi stejně.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.08.2008
    Autor: k.vl
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      ty slipy byly mokrý a nebylo to k ničemu

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      a když jedu navostro, nepálí mne nic. Není nutno mít 7 ks po tisícovce, stačí dva a prát

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      Nejezdit naostro je nebikerské!

      Jinak jsem byl docela zvědav jestli téma založil tazatel či tazatelka. o))))
      Zatím je nejasné o jaké pohlaví jde, ale vypadá to, že to bikerka nebude. Jinak by bylo povinností každého bikera pomoci s uzdravením.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (neregmirekbik)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        ne, nejsem jezdinka. holky tam ten problém nemají přeci ...

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Mohl bys prozradit, jak konkrétně by sis tuto pomoc představoval či jak bys ji prakticky prováděl? 8-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Autor: Burajda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          Ted jsi mu nahrala na smec....:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 06.08.2008
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          Nemohl. o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 06.08.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (neregmirekbik)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: uzdravit rozkrok

                 

            Ani po 22. hodině? 8-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 06.08.2008
            Autor: Burajda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      Na každý den jedny kraťase?!? To za tebou jede dodávka? Na čtyři dny v Beskydech (a to tam chcalo a blata bylo po náboje) jsem potřeboval: 1 x cyklogatě krátké, 1 x cyklodres s krátkým, 1 x moira s krátkým, návleky na kolena, 2 x ponožky na kolo, návleky na tretry (nepoužito), cyklobunda, termo podkolenky (nepoužito) cyklorukavice a přilba, plus věci na převlečení při dojezdu... večer se to přemáchlo, do rána někdy i skoro uschlo.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Vidíš, to je správná bikerská hra! Přibližně totéž na 17 dní v Alpách, na 13 dní v Bulharsku . Ono už to vyjde málem na stejno jestli na 4 dny nebo 13 či 17dní. Jen jsem k tomu vezl ještě 2 kila map.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (neregmirekbik)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          A co tam taky víc tahat, ne? Stejně to bude smrdět po prvním dnu... Věci přemáchlé každý večer smrdí stejně po 3 jako po 13 dnech... :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 06.08.2008
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Na mesicni trekovani jedno merino, jeden sensor na spani, dvoje fusekle, dvoje slipy....staci. Merino mesic neprani vydrzelo (i ti lide v letadle), sensor byl nocni ocistec, fusekle jsem opiral o stenu stanu a slipy...naucil jsem se je prat:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 06.08.2008
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          Na co slipy, srabe? o)))
          Zásadnější problém je jestli tahat ručník, názory se na to různí.
          Do letadla proti zápachu je nejlepší zajít na letišti do freeshopu a tam se pocákat oblíbenou voňavkou. Prodavačky se sice někdy diví proč si jejich testery cákám i do bot, ale pak si řeknou - co se dá od takovýho somráka čekat.

          [ Zpět ]
          Datum: 06.08.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (neregmirekbik)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: uzdravit rozkrok

                 

            Tak kdyz jdu s baglem na zadech, tak to zase slipy jo. Oni ledaco zachyti:-)))
            Spravni trekari tahaji klasickej bavlnenej satek. Kdyz je horko, daji ho na hlavu. Kdyz je zima, daji ho zase na hlavu Kdyz se zrani, zavazou s tim ranu. Kdyz se potrebuje clovek po sprse utrit, tak ho taky pouzije. Dokonce jsem jednou v horach podobnej satek videl i posra... Ale to uz je asi posledni stadium satku.
            Otazka je, zda se ma clovek vubec mejt:-)
            S tema vonavkama, to je dobry napad:-)

            [ Zpět ]
            Datum: 06.08.2008
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: uzdravit rozkrok

                   

              Přesně. Šátek.

              [ Zpět ]
              Datum: 07.08.2008
              Autor: k.vl
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: uzdravit rozkrok

                   

              Souhlasím a navíc mě rozesmál k slzám smutný konec toho šátku.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.08.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Milena ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: uzdravit rozkrok

                 

            Ručník je skutečně kolosálně užitečná součást výbavy hvězdného stopaře. Především má značnou praktickou cenu - můžete se například do něj zabalit, aby vám nebylo zima, když poskakujete napříč chladnými měsíci planety Jaglan Beta. Můžete na něm ležet na zářivých, mramorovým pískem vystlaných plážích Santraginu V a vdechovat opojné výpary z jeho moří. Můžete na něm spát pod hvězdami, jež tak rudě září na planetě poustí, Karkrafúnu. Můžete ho použít jako plachtu, až poplujete na maličkém voru po proudu drsné řeky Moth, můžete ho namočit pro boj zblízka, nebo si jím zahalit hlavu, abyste necítili jedovaté pachy žravé obludy Blátotlačky z Traalu a nestřetli se s jejím pohledem (je to nepředstavitelně tupé zvíře, myslí si, že když ji nevidíte, nevidá ani ona vás - blbá jak tágo, ale zato značně žravá). Když jste v úzkých, můžete jím signalizovat o pomoc. No, a samozřejmě se jím také můžete utřít, pokud vám po tom všem ještě připadá dost čistý. Co je však ještě důležitější, je obrovský psychologický význam ručníku. Tak například když nějaký paďour (paďour = ten, kdo není stopař) zjistí, že stopař má ručník, automaticky předpokládá, že vlastní rovněž kartáček na zuby, žínku, mýdlo, krabici sušenek, čutoru, kompas, mapu, klubko provázku, sprej proti mravencům, výbavu do deště, skafandr atd. ap. A nejen to. Rád stopaři půjčí kterýkoli ze jmenovaných předmětů nebo cokoliv jiného, co stopař nešťastnou náhodou "ztratil". Onen paďour si totiž pomyslí, že ten, kdo dokázal stopovat napříč a našíř celou Galaxií, žít v drsných podmínkách a za pár šupů, porvat se s osudem a přeprat ho, a kdo přesto vždycky ví, kde má ručník, je zřejmě člověk, s nímž je nutno počítat.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.08.2008
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: uzdravit rozkrok

                   

              http://rucnik.ic.cz/

              [ Zpět ]
              Datum: 07.08.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Pa--ja)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: uzdravit rozkrok

                     

                to už bylo :o(

                [ Zpět ]
                Datum: 07.08.2008
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: uzdravit rozkrok

                       

                  Sice bylo, ale kupodivu se 25. květen každý rok opakuje :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.08.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (petule)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: uzdravit rozkrok

                         

                    jo, ale jestli si myslíš, že si to budu třičtvrtě roku pamatovat, tak už te´d vím, že určitě ne:o(

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.08.2008
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Reagoval jsem v podstatě na článek, který vyšel tak asi před třemi týdny v MF Dnes - nějaké rady pro cyklisty atd. Nějaký trouba tam tvrdil, že cyklista musí a) jezdit naostro, b) v kraťasech za cca 2 500 Kč, c) denně ty kraťasy měnit, d) prát je práškem v pračce, v potoce je vyprat nejde. Z toho mi vyplynulo, že cyklista musí mít na týden sedmery kraťasy. No, a z toho mi zase vyplynulo, že ten člověk o věcí ví ho*no... ;-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 07.08.2008
        Autor: k.vl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          blb...to musi byt daky hygienik amater inak si to neviem vysvetlit--))

          [ Zpět ]
          Datum: 12.08.2008
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Vložka v kraťasech

         

    Uzdravovat rozkrok naštěstí nepotřebuju, takže malinko mimo, ale ne úplně. A zakládat nové téma se mi kvůli tomu nechce, je to trošičku k věci.

    Koupil jsem si konečně kraťasy s vložkou, ale mám "problém". Před půl rokem jsem konečně sehnal sedlo, na kterém sedím opravdu sedacími kostmi a bez otlačenin vydržím daleko větší dávky a bez následků (SQ lab).
    Když jsem ale donesl kalhoty domů (AXON) a zkusil projet, zjistil jsem, že mám sice slušivou plínku, ale o sedlo se opírám až na ztenčené hraně vložky, nebo až za ní. Teprve při vzorném "žiletkářském" posezu, nebo spíš triatlonistickém mi vložka vychází pod sezení. Přitom nejezdím tak úplně jako pan starosta, podle pozorování tak jako naprostá většina lidí, kterým náznak švu nebo konce vložky čučí až za sedlo. A v anatomii to taky až tak nebude. Sice nejsem konfekční ideál, ale 180/79 říká, že to tak hrozný není.

    Chci se proto zeptat, jestli jste se s tímhle někdo setkal, nebo jestli je nějaký třídění podle sklonu jezdce. U kalhot nic napsanýho nebylo, nikde jsem se nic nedočetl a prodavačky arogantně tvrdily, že jsem jediný, kdo si kdy stěžoval a že je to na všech stejné...

    Jeden by se vrátil k pumpkám... :-)))

    [ Zpět ]
    Datum: 06.08.2008
    Autor: ronda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vložka v kraťasech

           

      Jenom je sehnat, viď ...
      8-)

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: AV
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vložka v kraťasech

           

      taky mám pocit, že rozměry vložky v kraťasech jsou koncipovány především na úzká sedla a malej zadek. teď, když mám širší sedlo /cca 150 mm/ cítím, že jsem s použitelností "plínky" na hraně. nikde jsem si nevšimnul, že by v popisu kraťasů bylo nějaké doporučení pro jaký styl jízdy a sedlo jsou doporučeny. logicky by rozdíly mezi kraťasy pro silničáře a stokilového turistu s větším pozadím být měly, akorát výrobci považuji všechny majitele kraťasů za vyšvihané dorostence

      [ Zpět ]
      Datum: 07.08.2008
      Autor: vladaza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vložka v kraťasech

             

        ... a dorostenky. 8-(
        U dámských typů cyklogaťěk je to snad ještě větší problém. To co v prodejnách nabízejí jako dámské velikosti, jsou spíše dětské. Přestože si v běžné konfekci kupuji oblečení velikosti 42, cyklokraťasy mám XXL!?!?

        [ Zpět ]
        Datum: 07.08.2008
        Autor: Burajda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vložka v kraťasech

               

          to považuji za vyčuranou strategii výrobců a obchodníků - klasická velikost Ti nepasuje, tak musíš koupit tu, de facto, nadměrnou a ta je obvykle dražší, to neplatí jen pro kraťasy, ale i trika a ostatní oblečení. dokonce boty si , v pokročilém věku, kupuji o 2 čísla větší než "zamlada"

          [ Zpět ]
          Datum: 07.08.2008
          Autor: vladaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vložka v kraťasech

                 

            Co se bot týká, to je normální a v pořádku. Existuje totiž několik velikostních stupnic, takže byť mám 7 1/2, běžecké kupuji 9 1/2 (už dobrých 20 let) od té doby, co jsem začal kupovat cizí výrobky (USA).

            [ Zpět ]
            Datum: 08.08.2008
            Autor: Bin-Laďin
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vložka v kraťasech

               

          V tomhle případě nejde ani tak o velikost kalhot jako takových, ta je v pohodě. Ani o velikost a šířku vložky. Ale o její celkové posunutí dopředu.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.08.2008
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vložka v kraťasech

               

          Protoze to vsechno vyrabej Cinani. A sama vis, jaci jsou to obri. Ja bezne kupoval od Cinanu tricka ve velikosti XXXXXL (5 x X):-))) A to nejsem zadnej obr:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 08.08.2008
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vložka v kraťasech

                 

            8-) ...nežli ... (-8
            Na konci bylo S !
            8-DD

            [ Zpět ]
            Datum: 08.08.2008
            Autor: AV
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vložka v kraťasech

           

      Nevím jaký přesný typ si pořídil, ale od několika lidí nezávisle na sobě jsem slyšel (naposledy tento týden), že u kalhot od AXONů jim vůbec neseděla vložka tam kde má být. Pro ně to byl jasný signál, že tady něco nehraje (nebyly to jejich první kraťasy s vložkou) a proto si je nekoupili a šli radši do jiných osvědčených značek.

      [ Zpět ]
      Datum: 08.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaM)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vložka v kraťasech

             

        http://www.axonsport.cz/Zima%202006-2007...

        Bez laclů, modročerné. Líbily se mi barevně a jsou to moje první s vložkou, takže jsem neměl s čím porovnat. Od Axonu máme pár věcí a spokojenost, tak jsem myslel, že budou taky v pohodě.

        [ Zpět ]
        Datum: 08.08.2008
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vložka v kraťasech

               

          Teda teď koukám, že podobné, mají tam starý katalog.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.08.2008
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vložka v kraťasech

               

          Zkus si v kameňáku, nejlépe v nějakém větším, vyzkoušet kalhoty stejného střihu od jiného výrobce a uvidíš kde je chyba. Možná tě tam nechají zkušebně sednout na tvoje nebo nějaké jiné vystavené kolo. Od Axonů jsem měl dřív taky kalhoty s vložkou a OK. Mohli změnit střihy nebo umístění vložky nevím.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.08.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaM)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vložka v kraťasech

                 

            Tak jsem včera koupil kaťata Etape. Úplně jiná písnička... Vložka je tam, kde ji potřebuju (na sedle).
            Ty Axony budu reklamovat, mám za to, že ve výrobě slavili čínský nový rok a posunula se jim šablona při našpendlování.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.08.2008
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vložka v kraťasech

           

      Ja mam zas opacny problem, vlozku mam na asi troch kratasoch prilis vzadu, takze sedim kostami vpredu na hrane vlozky alebo viacmenej mimo co nie je bohvieco. Inak tie cyklogate by mali byt rozne podla toho ci su urcene na cestu alebo MTB (iny skolon sedenia). Ale to v obchode vacsinou nevedia a niekedy to asi nevie ani sam vyrobca :)

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2008
      Autor: o
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vložka v kraťasech

             

        Když už to teda znovu vyplavalo - reklamaci uznali a poslali jiný kousek. Rozdíl jsem už neposuzoval, hned jsem je vyměnil za brejle... :-))

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2008
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Tyhle pupínky se mi dělaj taky, už asi dvacet let. Ale jenom když jezdím hodně - každý den, nebo když vyrazím na týden, to třetí, čtvrtý den už kolikrát nevím, jak si sednout. Co s tím? Nevím :-)))
    Jediný, co mi trochu pomáhá je - jezdit často ze sedla. A pak mi vlóni poradila jedna zkušená cyklistka dobrou fintu, vozit s sebou Solamyl, (škrobový prášek) a před opětovným usednutím na kolo provést práškování. Je to moc příjemné, ale mně to pomáhá jen na chvilku.

    [ Zpět ]
    Datum: 06.08.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Fénix)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      Škrob s potem - zajímavá hmota a konzistence :-) Navíc ideální živiny pro všemožné bakterie a jiné potvůrky. Ale třeba to fakt pomáhá.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      To snad spíš nějaký dětský zásyp proti opruzeninám, jestli se to ještě vůbec dělá. Měla jsem po dětech schovaný "Aviril" a používala jsem ho s úspěchem na výše popsaný problém.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.08.2008
      Autor: Burajda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        souhlas !Aviril-mastička proti opruzeninám, nezbytná součást výbavy cykloturisty!

        [ Zpět ]
        Datum: 07.08.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Pa--ja)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      Tak vítej v klubu :)
      No jo, s tím Solamylem se mi nechce tahat.
      Jo, dělá se mi to když jezdím dlouho (což je můj případ!)a často. Ze sedla to na MTB moc nejde. Tak to prostě přetrpím ....

      [ Zpět ]
      Datum: 07.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Tak tak, trpět se musí. Na MTB se má jezdit po horách a všechny dokopce burácet ze sedla, jak jinak :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 07.08.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Fénix)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Používám už delší dobu tohle http://www.kolokram.cz/product_info.php... (lze sehnat i v Praze v kameňáku za obdobnou cenu) a vzláště při delších a častějších vzjížďkách je to docela znát když se člověk zapomene namazat.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.08.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaM)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: uzdravit rozkrok

           

      díky,Honzo, za kvalitní názor. konečně zase chvíli u tématu:)

      [ Zpět ]
      Datum: 08.08.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jezdin)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: uzdravit rozkrok

             

        Mažu pravidelně před jízdou, a to Ondřejovou mastí a v pohodě, jinak problémy.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.08.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Janes)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          taky ji mám v lednici, klasika - řekl bych

          [ Zpět ]
          Datum: 11.08.2008
          Autor: vladaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: uzdravit rozkrok

                 

            hm, takže když mám v lednici jídlo, tak dělám něco blbě? :o)))))

            [ Zpět ]
            Datum: 11.08.2008
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: uzdravit rozkrok

                   

              i "ondřejovka" se dá namáznout, lednici máš v naprostém pořádku. v některém fachu jsou, holt, jen věci na hranici poživatelnosti / někdy i za ní /

              [ Zpět ]
              Datum: 11.08.2008
              Autor: vladaza
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: uzdravit rozkrok

                   

              Ne.Já rovněž nemám ledničku rozdělenu na prostory "k vnitřnímu" a "k vnějšímu"...

              [ Zpět ]
              Datum: 11.08.2008
              Autor: jinec
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: uzdravit rozkrok

                   

              Já míval v ledničce filmy do foťáku.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.08.2008
              Autor: HonzaK
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: uzdravit rozkrok

                     

                Já tam skladoval i vývojku. To měla máma vůbec nejradši... :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 12.08.2008
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: uzdravit rozkrok

                       

                  tak já tam mám fakt jenom jídlo :o))

                  Ale je fakt, že manželka tam skladuje takovou nějakou divnou zelenou škrabošku. vypadá to jako že je zelenej gel v igelitu, ale princip nechápu a radši jsem se neptal. Když jsem jí v tom viděl poprvé, vrátivše se z práce, myslel jsem v první chvíli, že jsem přepaden mimozemšťanem a vydávaje hluk o slušné síle decibelů, jsem nadskočil až do stropu. Teprve, když ten E.T. promluvil známým hlasem, tak jsem se uklidnil.... :o)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.08.2008
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: uzdravit rozkrok

                         

                    Ujíždíme od tématu, ale taky něco přidám. U bejvalý se mi líbily její dlouhý hladký vlasy a ona to dobře věděla.
                    Pak mě asi čtrnáct dní přesvědčovala, že si dá trvalou. No a jednoho dne, když jsem přišel z práce tam seděla s uplihlou divně kudrnatou parukou na hlavě, kterou potají dotáhla od mámy. Já myslel že mě trefí a v první chvíli jsem přemejšlel kterým kanálem s ní budu chodit, než jí to odroste... :-))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.08.2008
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: uzdravit rozkrok

                           

                      to máme podobný. když si je ta moje zkrátil víc jak o deset centimetrů, tak jsem nic neřekl, ale nechal jsem si narůst kníra a tři měsíce ho nechal aniž bych ho jen zastříhl, protože ona kníry nesnášela....

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.08.2008
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: uzdravit rozkrok

                     

                Můj kamarád tam má červy na ryby. To je vůbec pěkná podívaná.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.08.2008
                Autor: petrp
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: uzdravit rozkrok

                       

                  Můj mladší bratr totéž.Jinak já ledničku využívám na skladování monočlánků.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.08.2008
                  Autor: jinec
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: uzdravit rozkrok

                         

                    To se tam jako dobijou ???

                    Ale abych přidal, dávám občas do mrazáku oblečení (funkční).

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.08.2008
                    Autor: PepikW
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: uzdravit rozkrok

                           

                      proč? k čemu je to dobrý?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.08.2008
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: uzdravit rozkrok

                             

                        Zlikvidujou se tím nejspíš nějaký bakterie, co přežijou "šetrný" praní a oblečení pak nesmrdí :o)))
                        Odkoukal jsem to na b-fku.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.08.2008
                        Autor: PepikW
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: uzdravit rozkrok

                               

                          hm, zajímavý...
                          Já mám vlnu, takže to nesmrdí ani když to do mrazáku nedám, ale je to zajímavá informace... D9k!

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.08.2008
                          Autor: Jurimír
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: uzdravit rozkrok

                           

                      hodně novátorské, kdyby to tak fungovalo aniž by bylo nutno používat pračku

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.08.2008
                      Autor: vladaza
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: uzdravit rozkrok

                             

                        Kdyby ti nevadila špína, tak smrad to odstaní spolehlivě (alespoň 24h v mrazáku)
                        :o)))))))))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.08.2008
                        Autor: PepikW
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: uzdravit rozkrok

                           

                      Mám nějak zafixováno,že v ledničce dochází k menšímu samovybíjení.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.08.2008
                      Autor: jinec
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: uzdravit rozkrok

                             

                        Jj, ledničkou to zachráníš. Třeba rok ležej baterky ve velkoskaldech a když je dáš doma do ledničky tak jsou jako nový:-)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.08.2008
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: uzdravit rozkrok

                             

                        Primární články (monočlánky) maj mizivý samovybíjení, to bych neřešil (skladovatelnost i 10 let od výroby). Lednička by mohla zpomalit samovybíjení u akumulátorů (pokud je nepoužíváš třeba 1/2 roku a chceš je mít hned "ready", ale teploty blízké nule jim asi zas budou škodit, tak raději alespoň +5°C.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.08.2008
                        Autor: PepikW
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: uzdravit rozkrok

                               

                          Možná že je lednička neochrání, ale jednu velikou výhodu to stejně má - pokud je rychle potřebuju, vím přesně a hned kam pro ně šáhnout... :-))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.08.2008
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: uzdravit rozkrok

                     

                Ano, já je tam mám dodneška.

                [ Zpět ]
                Datum: 14.08.2008
                Autor: mira.l
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: uzdravit rozkrok

                       

                  A kolikátý už slavěj narozeniny ? :-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.08.2008
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: uzdravit rozkrok

                         

                    Se nesměj, průběžně je doplňuju. Porád fotim něco zrcadlovkou na film, nějak to pořád nedokážu opustit.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 14.08.2008
                    Autor: mira.l
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: uzdravit rozkrok

                           

                      Tak to je jiná ! Trošku závidím, já tam mám tři kousky a slavily už asi čtvrté narozky... Teď už poletí, ale furt jsem to ze sentimentu přecházel. Jó kde jsou ty časy, kdy jsem se těšil na novou klasickou eosku.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 14.08.2008
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: uzdravit rozkrok

               

          Také jsem objevil v německé lékárně, a teď myslím, jsem viděl i u nás "melkfett". s tím mám také dobré zkušenosti. hlavně v tom Německu jsem to viděl jako čisté, bez jakýchkoliv přísad.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.08.2008
          Autor: petrp
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    Kdysi jsem se tu ptal na podobnou otazku.. S pritelkyni tento problem mame (kazdy na svym :) ). Z rad vyplynulo (a my se tim ridime):

    1. mazat nejakym lihem (pouzivam vody po holeni, po vanocich je jich vzdycky dost)
    2. hojne sypat pudrem s avirilem (po aplikaci oprasit gate)

    Neprestane to, ale zlepsi se to.. rano, vecer, v poledne, o svacinach... :)))

    [ Zpět ]
    Datum: 15.08.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Edinek)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: uzdravit rozkrok

         

    AntiJS

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (babage)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

352 cyklistů (11 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024