Takze jsem zkusil foukat ty galuskove ventilky, ale objevil se problem:
Uvolnil jsem ventilek tak, ze objimka byla zarovno s jehlou. Pak jsem nasadil redukci auto-velo ventilek a (ted prisel problem) pripojenim pumpicky zacal dost rychle unikat vzduch, tedy jehla se zmackla. Usilovnym pumpovanim jsem jen taktak nafoukal vic, nez mi unikalo. Pritom pumpicka tesni dobre, auto i velo ventilky to fouka v pohode. Kde je problem? Ma byt pri pumpovani jehla vubec zmackla? Tu by asi pomohla redukce s vyssim zavitem...
Galuskové ventilky se nejlépe foukají galuskovou pumpou. Dá se to naučit vcelku rychle.
Na servisní pumpu existuje šlaušek (nevím, jak se to jmenuje spisovně) s koncovkou na galuskové ventilky. Používají to servisáci, závodníci a všichni, kdo potřebují hustit na přesný tlak.
Redukce z galuskového ventilku na autoventilek je nouzové řešení, jsou s nima jen problémy. Ano, pravděpodobně je to kombinace krátké redukce a šlauchu, který má čudlik na otevření ventilku, a možná ventilku s trochu delší osičkou.
Pokud máš slušnou servisní pumpu, doporučuji sehnat šlauch s koncovkou na galuskový ventilek, zkus se poptat v cykloservisu.
Hlavně nechápu, jak by dnes mohla servisní pumpa nemít koncovku i na galuskové ventilek.
Já takovou snad neviděl ani jednu. Kombinovaná hlava na auto/galuskový ať už s dvěma samostatnými koncovkami, jednou univerzální nebo jednou upravitelnou otočením vnitřností koncovky je dnes na úplně každé pumpičce.
Takže leda, že by měl nějakou prastarou pumpu.
Já mám z Hervisu za asi 100Kč, má překvapivě přesný manometr, ale šlauch jen na autoventilek...
Jinak já používám to nouzové o*eb řešení, doma foukám tak 2x za rok, jinak u benzínky a tam bez redukce stejně nenafoukám.