reklama

návleky na tretry NoWind

Nazdar cyklisti, potřebuju poradit.
Budou mi při jízdě v mokru a dešti stačit návleky na tretry z materiálu No Wind nebo je lepší neopren?Myslím na jezdění ted v létě. Co používáte vy?
Dík za odpovědi.

[ Zpět ]
Datum: 15.06.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (Jiris)
  • Re: návleky na tretry NoWind

         

    Spolehlive ti ochrani tretry od promoceni jenom pogumovany navleky. Kazdopadne jak NoWind, tak neopren neni primarne urceny do mokra, ale proti vetru a chladu. V neoprenech se ti ted v lete uvari nohy, v NoWindech taky, ale ne tolik, kazdopadne to bude taky katastrofa. V pogumovanych se budes citit asi jako v tech neoprenech.
    Pri jizde v desti se zkratka tak nejak musi pocitat s tim, ze zmoknes, pripadne pri zabaleni se do igelitu se ochranis mokru zvenku, zato se durch promacis a upeces zevnitr.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.06.2008
    Autor: vasek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: návleky na tretry NoWind

           

      Mám podobné dilema, jako původní tazatel, ale malinko bych to zúžil.
      Když opravdu prší, tak se buďto schovám, nebo prostě promoknu, včetně bot...
      Nějaké řešení ale hledám pro jízdu po dešti. Na vodu odspoda. A jen na chvíli, nárazově (mokrá místa na silnici, kaluže, potoky přes cestu). Vycvakávat se furt a zvedat nohy za uši se mi nechce.

      Máte někdo zkušenost s lehkým neprofukem a impregnací ? Má to smysl proti odstřikující vodě od předního kola ?
      (Nechci samozřejmě absolutní řešení, ale alespoň z největšího)
      Jenom takový dotázek, než zase nakoupím zbytečnosti :-))

      [ Zpět ]
      Datum: 15.06.2008
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: návleky na tretry NoWind

             

        Jakykoli navleky v lete zpusobuji zapareni nohy, s tim bohuzel nikdo nic neudela, at vyrobce pise, ze je to membrana nebo podobne. Po desti (ale i pri nem) na vodu odstrikujici od kol pomuzou nejvic poradny blatniky, nejlip se zasterkama az k zemi. Jako byvaji na zimacich :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 15.06.2008
        Autor: vasek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: návleky na tretry NoWind

               

          No jó, to by pak člověk musel jezdit preventivně ve skafandru... :-))
          Blatníky mám, ale zástěrky ne-e, tak často ve vodě zas nejezdím.
          No, ale když už se stane, chtěl bych to jenom jako nouzovku. Nemám rád, když mi vlhne semiš.
          Zapaření bych se nebál, zas tak dlouho v kuse je člověk nepotřebuje. A když už, je to už jedno a šly by stejně dolů. :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 16.06.2008
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: návleky na tretry NoWind

             

        řešení existuje a jmenuje se blatník.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.06.2008
        Autor: PavelŠ
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: návleky na tretry NoWind

               

          viz 3 cm výše a 5 minut zpět... :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 16.06.2008
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: návleky na tretry NoWind

         

    mně se osvědčily tyhle...sice jsou určeny pro silnční cyklistiku, ale to mě absolutně netankuje...

    http://www.cycloschein.cz/index.php?ac=menu&...

    [ Zpět ]
    Datum: 15.06.2008
    Autor: Mirooo
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: návleky na tretry NoWind

         

    Ahoj, tak já mám návleky AGU. Na NETu se mi podařii nalézt pouze přímý odkaz, byť jsem je koupil v jedné plzeňské cykloprodejně někdy před půlrokem. Na první pohled nic zvláštního. Je to jakýsi pogumovaný úplet podobný polarfleesu. Špička podšitá zpevněnou koženkou, spodek je na suchý zip {snad to za tu cenu bude šlapat bez potíží delší dobu}. Pata sešitá {to mi dělá potíže při navlékání přes botu, ale před nazutím boty je to v pohodě}. Zadek se zapíná na zip a jezdec je v horní části krytý reflexním páskem na "sucháč" {uvítal bych, kdyby bylo možno i regulovat obepnutí lítka}. Vodu dovnitř nepustí, pouze kolem toho lítka občas nějaký ten čůrek osvěží patu. Nohy se mi v nich zatím nezapařili a to je občas beru i jako windstopery. A cena?... No myslím si, že nás výrobci podobných cyklodoplňků vůbec berou pěkně u huby. Mne stáli 760,- a u přímého dodavatele jsou za 29,95 €. Tedy ani tam se nedá nic vyšetřit... :( Mám pocit, že pokud se cyklistikou nehodláš živit, tak Tě jízda v dešti s tímto na nohou v pohodě uspokojí... :)

    [ Zpět ]
    Datum: 15.06.2008
    Autor: Tano
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: návleky na tretry NoWind

         

    Já si 14.6.08 pořídil tohle :

    http://www.bbbparts.cz/index.php?p=productsMore...

    Ještě jsem to nepoužil takže bez zkušeností.Vypadá to docela dobře.Prý si k tomu mám pořídit ještě masku na ksicht mi řekli doma.Že je to jak pro úchyla. Snad to bude lepší než igelitové tašky či pytlíky "do koše".V dešti se snažím nejezdit.Je to pro případ nouze mimo domov.
    Jinak jsem v dešti jezdil i v gore-tex trekových botech v kombinaci s horolezeckýma návlekama ze stejného materiálu.Účinné ale vcelku nepohodlné. Nášlapné pedály již nepoužívám. Je to k ničemu.Nejsem sebevrah.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.06.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: návleky na tretry NoWind

           

      Kdyz tyhle jmenovany pogumovany navleky (i z predchoziho prispevku od TM) budete pouzivat v zime, budou fajn. V lete (jak znel dotaz- staci si ho precist) budou mit uplne stejnou funkci jak ty igelitaky (ale lepsi design).

      [ Zpět ]
      Datum: 16.06.2008
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: návleky na tretry NoWind

             

        Souhlas .
        Funkce bude podobná.
        Člověk se ale nebude muset stydět.Design je daleko lepší.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.06.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: návleky na tretry NoWind

               

          To ja v lete radsi promoknu, nez aby mi shnily nohy :o)

          [ Zpět ]
          Datum: 16.06.2008
          Autor: vasek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: návleky na tretry NoWind

                 

            Lépe čvachtat vodu nalehko,než čvachtat pot v holínkách.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.06.2008
            Autor: jinec
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: OT- naslapy

           

      Ad naslapy- drtiva vetsina lidi, co jezdi i jindy nez v nedeli a za slunicka ti zase naopak povi, ze jezdi s naslapy, protoze nejsou sebevrazi :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 16.06.2008
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: OT- naslapy

             

        Většina lidí s kterýma jsem se o tom bavil při jízdě z kopce odcvakává jelikož z toho mají strach.
        Při jízdě do kopce je to bezpečné ale děsně deprimující.
        Na profi závodech to beru ale jinak né. Je to kšeft tak jak všechno kam se dnes podíváš.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.06.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: OT- naslapy

               

          Ti, co odcvakavaji, maji strach i bez naslapu. Kdo trochu zvlada techniku, naslapy ho posunou mnohem dal.

          [ Zpět ]
          Datum: 16.06.2008
          Autor: vasek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: OT- naslapy

               

          Je to podobný jako když si chceš v obchodě koupit kraťasy. Prodavač se tě zeptá na jakém kole jezdíš.
          Ať mi někdo neříká že bych si měl kupovat oblečení v závislosti na tom zda mám horské,silniční,či trekové kolo.
          Nejlepší jsou stejně bez vložky.
          Nadělají supertvrdý sedátka jen proto aby mohly cpát do kalhot vložky.Je to kšeft. Měký sedátko a fertig.

          [ Zpět ]
          Datum: 16.06.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: OT- naslapy

                 

            Pro koho je vsechno fertig, toho nema cenu presvedcovat :o)

            [ Zpět ]
            Datum: 16.06.2008
            Autor: vasek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: OT- naslapy

                   

              A to zase né.Mělo to být jen humorné zakončení.
              On je problém v tom že já se nechám naopak přesvědčit téměř vždy.Potom se mi doma hromadí krámy které jsou mi k ničemu.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.06.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: OT- naslapy

                     

                Člověk by se měl držet tak nějak uprostřed.
                Někde mezi nejmodernějšími trendy a Pavlem Kneblem.

                [ Zpět ]
                Datum: 16.06.2008
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: OT- naslapy

                       

                  Netusim, kdo je P.Knebl, ale je fakt, ze veci proste prijdou, kdyz maji prijit. Nekomu staci jedno a jiny se proste neobejde bez tooho jineho. Jenom je asi o nicem kategoricky neco odsoudit, aniz by clovek tusil, k cemu to vlastne je.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.06.2008
                  Autor: vasek
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: OT- naslapy

                       

                  mám dojem, že Pavel Knebl měl pro svůj způsob cestování nejmodernější možné vybavení, rozhodně bych ho nedával jako příklad nějaké zaostalosti či nemodernosti.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.06.2008
                  Autor: PavelŠ
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: OT- naslapy

                         

                    Nemoderní Pavel zkutečně není.Je to člověk jdoucí s dobou.Rozhodně to nemyslím špatně.Docela mu rozumím a soucítím.

                    http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1097944695...:50-kobzole-a-zele-zivobyti-cele.html?streamtype=WL&from=20

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.06.2008
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: OT- naslapy

               

          hmm to mi připadá jako kdybych si v autě při rychlejší jízdě rozepnul pás, abych mohl po nehodě rychlejc vylézt z auta

          [ Zpět ]
          Datum: 16.06.2008
          Autor: PavelŠ
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: OT- naslapy

                 

            Zatím se mi při pádech podařilo vždy kolo úspěšně opustit a odnést si jen odřeniny a roztrženou bradu.
            Dělat kotrmelce s nohama připnutýmá v pedálech tak nevím-nevím.V nejlepším případě by z toho byli dolámané nohy.Srovnávat nebezpečnou věc jako jsou nášlapné pedály s bezpečnostním pásem v autě je dost úchylné. Pásy slouží jako ochrana ,chceš snad říct že pedály taky ?
            Je to pravej opak.
            Co se Knebla týče tak nejmodernější vybavení zkutečně měl.Máš pravdu ! Nášlapy,titanové sedlo,GPS navigaci atd.Stravovat se chodil do Hiltonu .

            [ Zpět ]
            Datum: 16.06.2008
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Milann)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: OT- naslapy

                   

              A slyšel jsi už o tom, že síla upnutí jde na pedálech štelovat ? V kritické chvíli tě samy pustí. Něco jako bezpečnostní lyžařské vázání. Naproti tomu dobře utažené klipsny jsou jako poctivé Kandaháry - chytnou a nepustí :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 16.06.2008
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: OT- naslapy

                     

                Já bych to ješt pro sichr omotal pořádně lepící páskou. Co kdyby náhodou povolily i ty klipsny... :-))
                S klipsnama jsem jezdil jednu sezonu. NEDAL jsem na radu zkušených, že je to na prd a že mám jít rovnou do nášlapů, když už (od něho mám i tu "lepící pásku"). Hold si asi musím párkrát (obrazně) rozmlátit držku, abych dal za pravdu zkušenějším. Ale to je asi normální lidská vlastnost... Ale nemám rád, když někdo kritizuje něco, c nevyzkoušel a o čem "nic" neví a "nadává" ostatním, že jsou...

                [ Zpět ]
                Datum: 16.06.2008
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: OT- naslapy

                       

                  Já na klipsnách začínal, protože tehdy to byl vrchol techniky... K tomu ještě ty kovové kufry na podrážkách s drážkou - to byla past (něco jako ty Kandaháry, taky mě ještě potkaly) A taky že jsem si jednou po zastavení ustlal do škváry. Podruhý už né :-))

                  K té lepící pásce - pamatuju, jak borec kdysi na dráze při startu vyrval nohu z klipsny. A to ji měl fest staženou dvěma řemínkama...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 16.06.2008
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: OT- naslapy

                         

                    Věříš, že si už nepamatuju, jestli jsem měl za mlada klipsny anebo ne? Normálně se mi to vykouřilo z hlavy... Při tom to není ani dvacet roků... :-) Hold se mi do té hlavy v mezidobí toho docela dost "nakouřilo"...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.06.2008
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: OT- naslapy

                   

              není to pravej opak, pevně přidělané nohy k pedálům silně snižují riziko pádu. Při pádu se vycvaknou samy aniž bys nad tím musel přemýšlet (pokud je máš správně seštelovaný).

              [ Zpět ]
              Datum: 16.06.2008
              Autor: PavelŠ
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: OT- naslapy

                     

                Dodal bych snad, že moudré je i přes správné seřízení ty SPDéčka čas od času promáznout. Jinak Ti veškerá snaha a um může být plečku platný. {vl. zkušenost} Jinak bych na ně už nedal dopustit.

                [ Zpět ]
                Datum: 18.06.2008
                Autor: Tano
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: OT- naslapy

                   

              a ještě k tomu kneblovi: pro jeho způsob cestování by věci jako nášlapy byly spíš přítěží. Například důvod, proč si brali na východ šroubovací šestikolečka namísto u nás v tu dobu již zcela běžných kazetových sedmikoleček je výmluvný.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.06.2008
              Autor: PavelŠ
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: OT- naslapy

                     

                Mistr Knebl přemýšlí totiž mozkem a jako zkušený cestovatel ví, že v těch oblastech platí "co si nevykováš, to nemáš", takže je nutné mít takové kolo, kde lze opravit "kladivem" (přeneseně); XTR by mu tam bylo zcela k hovnu (s prominutím)... Dle mého je poněkud irelevantní srovnávat jeho výpravu s "pojezdem" u nás - nemyslím jen ČR - kde je cyklo servis pomalu v každé pr...
                Jeho cestopis jsem si přečetl. Je to úžasné. Ale upřímně, já bych se na takovou cestu nevydal... Na to opravdu nemám... Mne to prostě neláká... Já si už splnil všechny své dálkoplazecké sny. Teda vlastně jeden zbývá - projet transibiřskou magistrálu - kvůli Bajkalu a kvůli mému pradědečkovi,který na Magistrále bojoval coby československý legionář, na což jsem nesmírně hrdý.

                [ Zpět ]
                Datum: 16.06.2008
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: OT- naslapy

               

          Jak se prosím vás jmenuje Medvěd křestním ?? :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 16.06.2008
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: OT- naslapy

                 

            klikni na jeho přezdívku a napiš mu zprávu, ve který se ho zeptáš. Je to lepší postup než tu otázku psát do tématu a návlecích. :o(

            [ Zpět ]
            Datum: 16.06.2008
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: OT- naslapy

                   

              Hmmm, asi ta ironie z mé otázky nebyla dostatečně zřetelná. Měla to být "ftipná" reakce na zásadní a kategorické odmítání pokroku... :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 16.06.2008
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: OT- naslapy

                     

                Aha:o) Mě to přišlo jako totál mimo téma a otázka na Milanna, což mě přišlo mimo mísu. Ale už chápu jak jsi to myslel:o)

                Ale Milanna s nášlapama chápu. Já je odmítal taky několik let. DNeska si to bez nich nedokážu představit a říkám si, jak jsem bez nich vůbec kdy mohl jezdit....

                [ Zpět ]
                Datum: 16.06.2008
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: OT- naslapy

                     

                No, on Jurimír má vůbec problém někdy pochopit ironii a nadsázku; při tom bych docela řekl, že mí "pražané" mi rozumí... Zdravím z blacklistu! :-))

                [ Zpět ]
                Datum: 16.06.2008
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: OT- naslapy

                 

            Milann... :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 16.06.2008
            Autor: hekynen
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

362 cyklistů (5 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024