reklama

pomooc! levne kolo s deore?

ahoj, poradte mi prosim,jestli pro bezneho, prumerneho kolare je opravdu rozdil mezi alivio a deore. Chci jen dobrou prehazovacku, ktera by pekne plynule prehazovala a nemusela bych casto chodit do servisu. Jinak jsem rekreacni cyklistka, ktera nehoni km, ale rada si da do tela.(to je popis, co:-) Predtim jsem mela SRAM(nizsi tridu) a nebyla jsem spokojena. Jo a jeste neco,neni divne, kdyz ma kolo za 12.000 prehazku deore? Neni to moc levne. (neni po sleve, letosn model)Dekuju moc

[ Zpět ]
Datum: 12.06.2008
Autor: Neregistrovaný uživatel (majinka)
  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

         

    Ja mam takovej pocit, ze zrovna Alivko je dost chvalene. Za tu cenu... Ja ho osobne mam na jednom z kol a pohoda. Radi plynule, dobre se serizuje, bez poruchy. Pro hobika si myslim, ze to je uplne dostacujici....

    A ze ma deore a za 12tis. Jooo holka, nacapali te:-) Nebo vlastne ne, kdyz je ti to podezrele. Ale spousta lidi naleti:-) To je prave ono. Spousta lidi kouka, jakou ma kolo prehazovacku. Prvni o co se laik zajima. A stavitele kol to vedi. Takze vetsinou daji lepsi prehazovacku, ale zas to nekde osidi....treba plastove brzdove packy:-) Dle meho je lepsi koupit kolo osazene Aliviem s ostatnima komponentama na podobne urovni, nez koupit za tu samou cenu kolo, ktere je tak trosku paskvilem....

    [ Zpět ]
    Datum: 12.06.2008
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      jo, nacapali me...vsichni:-) Jsem uz z toho docela zoufala. Rekla jsem si, ze si koupim kvalitni kolo do 15.000, lonsky model, alivio... bez sance...no mozna jsem i narocna na design. Jak jsem tak zacala surfovat po netu, tak me nalakalo deore... a skoncila jsem u takovych kol http://www.bike4you.cz/detail/horska-kola... Kdyz ono je pekne a ma deore :-)))) ale je podezrele levne a myslim, ze uz ho ani nemaji...

      [ Zpět ]
      Datum: 12.06.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        Není to Deore. Je to postavené (s přivřením všech pěti očí:-) na Alivku, deore je jen přehazovačka. Prostě standardní fintička obchodníka. už jsem viděl takovým způsobem postavené "Deore XTR" kolo - michaníce všeho možného (deore, lx, nižší SRAM) ale s XTR přehazovačkou. Je to drzost a nepoctivost obchodníka toto vydávat za "Deore".

        [ Zpět ]
        Datum: 12.06.2008
        Autor: hekynen
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          jo jo, kdyz chce clovek usetrit, tak je slepy... ja bych chtela pekne,kvalitni a levne kolo :-), tak i kdyz vim, ze jsou to finty, stejne podlehnu. Ani na tech strankch nemaji uvedene ostatni komponenty, ani hmotnost...to uz taky o necem svedci. proste trosku slevim z naroku a ozelim par tisicovek navic. Co se da delat.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.06.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      jinak dekuju, potrebovala jsem trosku zchladit :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 12.06.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      jeste posledni dotaz a koncim... mohli byste se prosim nekdo podivat jeste na toto kolo...http://www.kupkolo.cz/produkty/Cela-kola_21... prijde mi ta vybava slusna, i kdyz tomu rozumim jen zpoloviny :-) Zajima me hlavne vas nazor na ty brzdy..protoze pro me je to uplne cizi jazyk. Dekuji moc (doufam, ze mi neodpovi prodejci z tech uvedenych stranek, aby to kolo prodali :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 12.06.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        spatne jsem zkopirovala ten link, takze je to to prvni kolo Tanka Tate Lady. Dik

        [ Zpět ]
        Datum: 12.06.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        Ahojky , nejsem sice bůh ví jaký odborník ale zkusím reagovat. No je to opravdu klasická skládačka , Deore LX je tam pouze ta přehazka a zbytek velký mix. Co se týká brzd jsou to klasická Véčka která asi neurazí a svou práci odvedou. jezdil jsem Avidy kdysi také a ve štychu mě nenechaly. Záleží kolik penízků jsi ochotná investovat :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 12.06.2008
        Autor: Rik
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          aha...no jelikoz muzu investovat cca 15.000, tak asi nejakou skladacku budu muset koupit. Rikam si, ze vzdycky to budu asi muset na necem osulit. Jako laik si rikam, ze nejvice poblemu je s prehazovackou, presmykacem a brzdami...tak se divam hlavne na to. Mam se jeste na neco zamerit? Urcite to kolo nebudu prohanet po velikanskych šutrech, tak si rikam, ze treba na kvalite ramu mi zas tak nezalezi...fakt nevim

          [ Zpět ]
          Datum: 12.06.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                 

            Možná bude někdo oponovat ale já si osobně myslím že na Tvé ježdění jak jsi ho popsala tohle kolečko naprosto dostačující :-) a plusové je že vidlice je zamykací což je dnes víceméně standard.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.06.2008
            Autor: Rik
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                   

              tak snad jo... myslela jsem, ze to bude jednodussi kupovat kolo. jo a prosim te kdybys to porovnal s timto kolem? http://shop.kolik.org/shop/scripts/_detail.asp... ktere bys mi doporucil? Ja otravuju, co ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 12.06.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                     

                Nějak se nemůžu dopátrat co to je za brzdy ale bude to nějaká levnější mechanika a ta vidle má sice větší zdvih ale taky o ní moc nevím. Zkusím zapátrat zítra dneska už končím :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 12.06.2008
                Autor: Rik
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                       

                  tisicere diku!!! :-) tak zitra

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.06.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

         

    poradte mi nekdo prosim, jestli je vubec realne sehnat dobre kolo (staci teda cele na aliviu) do 15.000? pripada mi to realne jen pro lonske modely, ktere uz jsou pryc :-( Diky

    [ Zpět ]
    Datum: 12.06.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      Tady máš dobrý kolo za dost dobrý peníz
      http://www.ikolo.cz/index.php?section=shop&...

      [ Zpět ]
      Datum: 12.06.2008
      Autor: jipík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        dekuju. Je krasne, ale velky ram. Potrebuju 16 nebo 17

        [ Zpět ]
        Datum: 12.06.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          hoď maila nebo icq mám ho v profilu pošlu nějaké fotoči info

          [ Zpět ]
          Datum: 12.06.2008
          Autor: jipík
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                 

            [email protected] Diky moc

            [ Zpět ]
            Datum: 12.06.2008
            Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                   

              Já koupil tohle kolo za 17.000.- se slevou. Je to vlastně Spyder pod jinou značkou.Na další stránce je jeho popis.Měl jsem nižší řadu Specializedu na deore,ale tohle je podle mého pocitu kolo o dvě třídy vyšší.Podotýkám,že podle mého pocitu s jízdy na něm.http://www.bikeoutlet.cz/download/croxo_katalog...

              [ Zpět ]
              Datum: 12.06.2008
              Autor: Karel4
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                   

              Já koupil tohle kolo za 17.000.- se slevou. Je to vlastně Spyder pod jinou značkou.Na další stránce je jeho popis.Měl jsem nižší řadu Specializedu na deore,ale tohle je podle mého pocitu kolo o dvě třídy vyšší.Podotýkám,že podle mého pocitu s jízdy na něm.http://www.bikeoutlet.cz/download/croxo_katalog...

              [ Zpět ]
              Datum: 12.06.2008
              Autor: Karel4
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                     

                To není schválně ta dvojitá reakce :-))))
                Jinak je to v tom katalogu kolo Metan s hydrama.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.06.2008
                Autor: Karel4
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                       

                  diky...a ty mas teda ten metan disc hydraulic, co stoji pres 19.000? to vypada hodne dobre. A to jsi koupil pres net?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.06.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                         

                    Od jednoho kamaráda,který kola skládá a dal mi ho za velkoobchod.Mám dojem,že se tato značka moc neprodává.Údajně proto,že je nová a nikdo to moc nezná.Je to vlastně Spyder,který se dá koupit jedině na objednávku.A firma,která chce tyto kola prodávat normálně v kamenáčích si je pojmenovala se svolením Croxo.Tohle mám od toho mého známého.jinak kolo jezdí fakt super a všechny komponenty chodí suprově.Hlavně ty hydry:-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.06.2008
                    Autor: Karel4
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                           

                      to jsou super info....zrovna vcera jsem surfovala na netu a prislo mi,ze tahle znacka ma perfektni pomer vykon/cena a tak jsem se divila, proc ji moc prodejcu nenabizi. diky...jdu hledat croxo :-) (to budu na netu zas do pulnoci...ach jo)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.06.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                           

                      To kolo vypadá docela dobře!

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.06.2008
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                             

                        Papírově celkem ano, ale mně se absolutně nelíbí ty "hranaté trubky"... Ale to je jen věc vkusu, takže když se to někomu líbí, tak proč nekoupit zrovna tohle...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.06.2008
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                               

                          To má "hranaté" trubky? Na obrázku to moc poznat nejde...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 12.06.2008
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                 

                            Tak se mrkni třeba na tohle http://www.croxo.cz/img.php?img=61.jpg&...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 12.06.2008
                            Autor: Jarda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                   

                              jasně, už to tam vidím... ale původně jsem si fakt myslel, že jsou to jen takovým způsobem "našpléchané" lešenářské trubky; prostě optický klam...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.06.2008
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                     

                                Kluci,rozplýváte se nad kolem a Mufinka-Majinka kolečko nemá.Té musí být jako když se jí drápete v otevřené ráně.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 12.06.2008
                                Autor: jinec
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                       

                                  Třeba ho po tom rozplývání bude mít :-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 12.06.2008
                                  Autor: Karel4
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                       

                                  njn, to víš, jsme pěkné krw... :-)) Ale s bajkem! ;-))
                                  Však i Mufinka se dočká... Vím, co to je, čekat na kolo skoro dva měsíce (hold Italové... času dost, zítra, příští týden...)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 12.06.2008
                                  Autor: hekynen
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                       

                                  jee, ty jsi odhalil moji rozdvojenou osobnost :-) Rozjela jsem dve diskuse paralelne, protoze jsem myslela, ze me to pod stejnym jmenem nepusti. To je logika co? Stydim se..

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 13.06.2008
                                  Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                         

                                    Nemáš za co my se tu dohadujem a Ty nemáš vybráno viď?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.06.2008
                                    Autor: Rik
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                         

                                    Nenabídnul se ten cyklomechanik s výběrem kola?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.06.2008
                                    Autor: jinec
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                         

                                    Ne nenabidl. A i kdyby tak bych nekoupila. Zas tak duveriva nejsem. Koupim si to kolo bud v obchode nebo na netu.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.06.2008
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                   

                              ahoj
                              Jsem druhým rokem v UK a před odjezdem,jsem si nechal sestavit u Spydera v Chomutove kolo,v r.2006.Vlastně až teď tady objevuju jeho možnosti.Měl jsem osobní limit do 20t,takže jsem šel do pořádný vidle a rámu,na kot.brzdy nezbylo.Tady na něm řádím jak blázen už uvažuju o upgrade.Vím představec a rohy jsou děsný,ale mám představu co na to ještě navěsím.Nechci aby to bylo jak reklama ale,postavili mi to jak jsem chtěl,včetně laku a samolepek do 10 dní,perfektní jednání-naprosto super.tady je můj miláček:
                              http://img228.imageshack.us/img228/9767...
                              Roman

                              [ Zpět ]
                              Datum: 17.06.2008
                              Autor: dokken
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                               

                          Ty trubky mě taky moc ze začátku nebrali.Připadalo mi to jako marketové kolo,které chce na sebe nějak upozornit.Ale ted vim,že budí pozornost a fakt se na něm perfektně jezdí.:-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 12.06.2008
                          Autor: Karel4
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                 

                            ...a to je hlavní (se na něm perfektně jezdí)!

                            [ Zpět ]
                            Datum: 12.06.2008
                            Autor: hekynen
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      Kvalitní kolo přes internetovej obchod nekoupíš. Více jak 50% toho co dělá spokojeného majitele kola je v rukou mechanika který ho připravuje na provoz a stará se o záruční a pozáruční servis. Takže pro člověka kterej není cyklistickým kutilem to je existenční sebevražda. Nevěř tomu že to kolo dostaneš seřízený tak že ho vyndáš z krabice, sedneš a jedeš.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.06.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Cyklistický mechanik)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        Kecy v kleci...možná budeš mechanik z kamenného obchodu, který je poněkud rozladěn skutečností, že lidi raději nakoupí levněji na netu než v kamenném obchodě.

        Já mám z e-cyklo.cz a kolo bylo seřízené naprosto na 100% - nemusel jsem na něj šáhnout, akorát jsem po vybalení z krabice nasadil přední kolo a pedály. A co slýchám o jiných internetových obchodech, lidé jsou taktéž spokojeni - jak s koly, tak se solidním jednáním obchodníků.
        Trh se už snad pročistil a na netu přežily jen slušné obchody.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.06.2008
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          V podstatě s Tebou mohu sohlasit do určité míry. Jsem mechanik z kameného obchodu a rozladěn jsem z toho co lidí přichází se zbožím z internetových obchodů a žádají o pomoc. Tak že jak jsem již napsal kdo je šikovnej a technicky vybavenej může nakupovat na internetových obchodech. A na závěr jednu akademickou otázku na jakých internetových obchodech ty lidi asi nakupujou? Když pak hledají pomoc na kamených. Nestraním internetu ani kamenejm i když tam dělám. Jen jsem chtěl upozornit na případné souvislosti. Každý si sám rozhodujem co je pro něj nejlepší. A vydaná částka za službu či zboží je v podstatě vždy hodnocena subjektivně ve smyslu zda dotyčný je ochoten tu částku dát nebo ne. Tak že měřítko co je drahé a co laciné si vytváříme každý sám subjektivně.
          Příklad-koupil jsem si na své krásné kolo nová ložiska do nábojů a šlapání velice lacino. stála poze 10000kč. Teď mě někdo označí za snoba, jiný za blázna. Ale zrovna tak se někdo ze čtenářů může pozastavit nad tím proč jsem nekoupil teda už ty lepší co stojí jen o pár tisícovek víc.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.06.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Cyklistický mechanik)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                 

            v čem budou asi ještě lepší ložiska o pár tisíc dražší než ty za 10000,-? Ptám se vážně, neboť si opravdu nedokážu představit přidanou hodnotu rovnající se pětinásobku ceny kvalitních ložisek (předpokládám že do nábojů) používaných do sad například Deore LX. I ta LXka jsou pro mě něčím jako super super, neboť na svém kole jsem měl 11let a +/-35000km kónusové náboje Acera a byli fajn...

            [ Zpět ]
            Datum: 13.06.2008
            Autor: alvp
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        Ono to i zni jako od skutecnyho mechanika, protoze tohle je oblibeny reklamni slogan kamennych obchodu. Pokud clovek vi, co chce, muze na internetu koupit kolo i za polovinu castky jak z obchodu (i takovy akce jsou, i kdyz se slevy nevyhybaji pochopitelne ani kamennym prodejnam). Zkratka doba se meni, v oboru cyklo stejne jako vsude jinde.
        Ty hrozne slozity veci jako je napr. dotazeni nejakyho sroubku nebo poopraveni saltru kdyz rachoti nebo spatne radi (= zarucni servis) umi vetsina lidi za par dni sama, kazdy to radeji udela sam, nez aby cekal v sezone nekolik dni na to, nez nekdo za nej otoci sroubovakem. Na opravdu vazny problemy existuje zaruka i pri koupi na netu, pokud se neco rozbije po zaruce (= pozarucni servis), radi dame vydelat i vam mechanikum. Ceny jsou smluvni, takze neni duvod se cilit :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 12.06.2008
        Autor: vasek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        Proč by ne ? Canyon mi přesně v takovém stavu přišel ;-) Jen jsem nasadil kola, přidělal řídítka, správně podle své váhy nafoukl vidlici + tlumič a už jsem mohl drandit.

        Ono je e-shop a e-shop, to za prvé. Největší problémy ale byly spíše s hypermarketovými koly, ale i to se už malinko zlepšuje...

        [ Zpět ]
        Datum: 12.06.2008
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        To je pravda. Ale stejně tak nevěř, že když přijdeš do prvního obchodu a řekneš, že chceš kvalitní kolo, dostaneš kvalitní kolo s odpovídajícím servisem. Dostaneš to samý co v internetovým obchodě a ještě o desítky procent dráž.
        Výjimky jsou v táborech internetových i kamenných obchodů málo obvyklé, nejlepší je neštítit se vzít občas klíč nebo šroubovák do ruky.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.06.2008
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          Máš pravdu, já tomu nevěřím a ani to netvrdím. Je třeba hledat a vytvořit fungující obchodní vztah. Fungující oboustraně, to jest pravidelný a stálí zákazník má přednost jednoduše řečeno.
          Mě osobně to tak funguje tam kde nakupuji věci pro svoji potřebu a dům. A zároveň vím že jsou i takové kamené obchody. Na rozdíl od lidí kteří se tady předhánějí v upozorňování na e-shopy se já tohoto zdržím. Dovedu si představit že řada z těch co na různých diskuzích e-shopy chválí jsou na nich přímo zainteresováni :-) Koneckonců proč ne? Jak jinak by měli zákazníka oslovit? Tak že své k svému :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 12.06.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Cyklistický mechanik)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                 

            Chápu tvé rozhořčení, když lidi koupí u konkurence a pak tě otravují s laděním přehazovačky, ale na druhou stranu nerozumím tvému rozladění z této zkutečnosti. Vždyť si za to necháš zaplatit, tak můžeš být rát, že je kšeft, ne?

            Za druhé nerozumím, proč se založenýma rukama nic neděláš proti tomuto stavu, který ti nevyhovuje. Proč naopak nevyužijete současné situace a nesvezete se na vlně? Když už máte kamenný obchod jako zázemí, není problém zavést k tomu ještě virtuální internetový. Rozhodně nebudete první, co to tak vyřešili.

            Když nejdou lidi kupovat do krámu, nechť si koupí z poza monitoru.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.06.2008
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                   

              Protože jsem starej rejpal :-)) poslal jsem dotaz na kola CROXO jak je to s dodacími lhůtami a servisem při objednání přes jejich prodejce. Reakci následně dodám.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.06.2008
              Autor: Rik
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                   

              Však nic ve zlím :), vždyť s těma obchodama (bez rozdílu e-shop / kamený) to je jak z ženskejma: každá je jíná s nima to nejde a bez nich taky ne :). No a v podstatě jsou všechny rozebraný. Pokud jsi ženatej tak rozumíš :)
              Jsem teda zvědavej na čem mufinka nakonec vyjede, pokud se s náma rozdělí o dojmy.

              [ Zpět ]
              Datum: 13.06.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Cyklistický mechanik)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                     

                No, já se na věc dívám tak, že všechny ženský jsou pro mě volný, bez ohledu na to, jestli mají pcháča nebo ne. Ale né že bych byl nějaký ku****ík :O)

                Ale to už jsme poněkud odbočili od tématu přihrát mufince vhodné kolo :O)

                Jinak pokud koukneme do kalendáře, myslím, že není vhodný den dělat nějaká převratná rozhodnutí, jako např. pořízení nového dvoukolého miláčka do domácnosti.

                [ Zpět ]
                Datum: 13.06.2008
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                 

            Musím se tady trochu zastat obou táborů , mám taktéž svého výborného mechanika z kamenného obchodu i když si 90% oprav a seřízení dělám sám. Je to jednodůché kolo jsem koupil od nich v akci a věci jako oblečení nakupuju raději tak že si je ošahám takže vím že když k nim přijdu a okukuji co mají pěkného tak Jarda ( mechanik ) jen řekne : počkejte a vytáhne odkudsi přesně to co chci a za daleko příznivější cenu :-) Na druhou stranu po prostudování stránek této firmy jsem přišel na to že mají spoustu zřejmě smluvních prodejců s kamennými obchody takže pro mufinku by neměl být problém si tohle kolečko objednat přes tyto a mít tak zajištěn veškerý servis. Já bych si tedy osobně z těchto koleček taky dokázal vybrat :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 13.06.2008
            Autor: Rik
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                   

              Vždyť to lze vyřešit elegantně."Cyklistický mechanik"prokáže,že kameňáky jsou lepší tím,že Mufince udělá nabídku ze sortimentu(nebo dle jejího výběru),Mufinka si vybere a odzkouší a obdrží kolečko.Pokud je ve větší vzdálenosti,tak jí ho pošlou(jak to dělá shop).Je někde zádrhel?

              [ Zpět ]
              Datum: 13.06.2008
              Autor: jinec
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                     

                Naprostý souhlas :-) Jarda ( mechanik ) by udělal přesně tohle co píšeš. A ještě by to udělal elegantně :-) : Ano vybrala jste si krásné kolo ale co kdybych Vám nabídl tohle z naší nabídky za takovohle cenu i se servisem?

                [ Zpět ]
                Datum: 13.06.2008
                Autor: Rik
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                       

                  Klasika obchodu(přímo na těchto stránkách):prodávám kolo za 20.000,-Kč,od dodavatele ho beru max.za15.000,-.Mufince ho nechám za 10.000,-,seřídím a odvezu kolo i Mufinku domů.Mufinka ve své spontánnosti všude(včetně tolik navštěvovaných těchto stránek)bude sdělovat:"jedině u firmy Šulínek a synové".Já ušetřím 100.000,-Kč za reklamu a ještě si řeknu dodavateli kol o další peníze za propagaci jeho výrobku.Všichni spokojení...a a a vo vo tom to je...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.06.2008
                  Autor: jinec
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                         

                    :-)))))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.06.2008
                    Autor: Rik
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                           

                      Nemůžu se dopočítat, kolik je vás tu od Croxe? ;O)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.06.2008
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                             

                        Já se hlásím, že já ne! :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.06.2008
                        Autor: hekynen
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                             

                        Ani já ne bo mi nedali provizi :-))))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.06.2008
                        Autor: Rik
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                               

                          Koukal jsem na netu na ty jejich kola a celkem se mi začínají zamlouvat. Akorát některé designové variace mi připomínají Olprany

                          [ Zpět ]
                          Datum: 13.06.2008
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                 

                            No já koukal na ten katalog v PDF a je tam 137 typů kol MTB a Trekkingových proto jsem říkal že bych si taky vybral.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.06.2008
                            Autor: Rik
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                   

                              No, já bych si sice nevybral (MOŽNÁ tak ještě Thorn Disc Hydraulic, ale s trochu jinou výbavou a hlavně jinou vidlí a kolama), ale kola jsou to pěkná...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 13.06.2008
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                 

                            No zrovna na to koukám podrobněji a liší se to v podstatě jen barvou a vybavením . MTB jsou všechna postavena na čtyřech typech rámů a rozdíl je fakt jen v barvě a výbavě.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.06.2008
                            Autor: Rik
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      Tady je pěkné kolo celé na deore,včetně nábojů a měnič XT,vidle s lookem http://pcshop.pells.cz/sport/default.asp?cls...

      [ Zpět ]
      Datum: 12.06.2008
      Autor: keťo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

         

    Majinko,Ty jsi tatéž mufinka,co shání kolo pro pulčíky,viď?

    [ Zpět ]
    Datum: 12.06.2008
    Autor: jinec
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

         

    Tak dekuju za vsechny rady a tipy (ty nekomercni)...docela jsem se z teto diskuse poucila a pri koupi kola se necham vest svym zdravym rozumem. Asi pujdu do alivia a kvalitniho zbytku osazeni, nez jedno deore, jedno sramka...takze za to diky.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.06.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      Tak šťastný výběr a přijď se pochlubit co jsi vybrala :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 13.06.2008
      Autor: Rik
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        diky, prijdu :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 13.06.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          A bude to nakonec to červenostříbrný? ;O))

          [ Zpět ]
          Datum: 13.06.2008
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        Tak uvazuju o meride. Vybiram mezi cerno-zlatou http://www.merida-bike.cz/velkyobrazek.php?url=... nebo bilo stribrnou http://www.merida-bike.cz/velkyobrazek.php?url=... Osazeni na moji jizdu dostacujici, akorat presmykac si vymenim za alivio. Ram asi neni nic moc, ale myslim, ze u me nehrozi, ze bych ho zlomila :-)Jina kola jsou bud draha, nebo mi nesedi velikosti. Strasne se mi libi kola Kellys, ale delaji jen ramy 15,5 (teda v 15,5 je snad jen jeden typ) a 17,5, coz uz bylo na me velke. Taky me u tech kol nalakaly hydraulicke brzdy. Sice moc nevim,jestli poznam nejaky rozdil ale vsichni rikaji, ze jsou lepsi nez mechanicke... Tak uvidime. Do konce tydne se uz snad rozhodnu a konecne vyrazim na vylet!!!!! Uz mam maly abstacek.

        [ Zpět ]
        Datum: 17.06.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          Jenom abys nebyla zklamana- ta "zlata" je u Meridy docela dost ostre zelena.
          Ad presmyk- je to jeden z mala komponentu, kde uz i ta nejlevnejsi rada funguje bez problemu.
          Pokud chces vazne jezdit, tak uvidis, ze nakup obleceni, helmy, ev. rukavic, treter, pedalu, jineho sedla (pokud nebude vyhovovat) apod. (coz jsou veci, co jsou docela nutne potreba) stoji penez docela hodne, rozhodne vic, nez zbytecne vyhozene penize za presmykac.

          [ Zpět ]
          Datum: 17.06.2008
          Autor: vasek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                 

            Mufinko,když jsi provedla takový průzkum trhu,prodávají také nové lýtkové a stehenní svaly(a jako premii plíce)?

            [ Zpět ]
            Datum: 17.06.2008
            Autor: jinec
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                   

              :-)))) no no no... na lepsi kolo nemam

              [ Zpět ]
              Datum: 17.06.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                   

              vis jak se spatne shani kolo v sezone a do 15. tisic? Kdybych chtela ficet pekne bez namahy, tak bych si koupila spise treka. No tak si dam tosku vic do tela :-(

              [ Zpět ]
              Datum: 17.06.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                     

                Ty anatomické orgány jsem potřeboval pro sebe.P.S.Kolikátku(velikost)jsi si nakonec vybrala?

                [ Zpět ]
                Datum: 17.06.2008
                Autor: jinec
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                       

                  jak pro sebe? nechapu. Ty jsi ten typ kola mel? Nebyl jsi spokojen? Jinak jeste nejsem pevne rozhodnuta, jestli do te meridy pujdu, ale urcite bych si koupila 16.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 17.06.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                         

                    Ne kolo,já bych chtěl ty orgány....

                    [ Zpět ]
                    Datum: 17.06.2008
                    Autor: jinec
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                           

                      jo aha, ja jsem si to vzala osobne :-) Napsals to tak, ze to vyznelo, ze po takovem pruzkumu trhu jsem si vybrala spatne kolo, ke kteremu budu potrebovat i dobrou fyzicku. tak se svymi organy to musis vydrzet...to jsi tak zmozeny po nejakem vyletu?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 17.06.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                             

                        Ne, já jsem stařec zmožený životem.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 17.06.2008
                        Autor: jinec
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                               

                          ja si to hned myslela... Tak to ja Vam budu vykat:-)...no a co rikate na to kolo? Myslite si, ze neni nejak extra predrazene a ze s nim muze byt bezny uzivatel spokojeny?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 17.06.2008
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                 

                            A hlavně se vykašli na to vykání.Ke kolečku si najdeš vztah a budeš jej mít ráda.Nepsala jsi původně,že jsi měla velikost 16(a zdálo se Ti to málo) a teď opět šestnáctka?Ale to jsi si určitě odzkoušela.To kvarteto ženských,které zkoušelo minulý týden ta kola-myslel jsem,že mě budou proklínat a ony to ve společnost dávají navíc jako nádhernej fór.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 17.06.2008
                            Autor: jinec
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                                   

                              s tim vykanim jsem si delala srandu ;-) No puvodne jsem chtela ram 17, ale odzkousela jsem to a mezi ramem a rozkrokem nebyla patricna vule, tak jdu radsi do te 16. Tak diky

                              [ Zpět ]
                              Datum: 17.06.2008
                              Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                               

                          No fuj, takový ošklivý výraz, stařec...spíše bych řekl, už dlouho mlád ;-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 18.06.2008
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                 

            ja jsem si prave myslela, ze je zelene a v prodejne mi jej ukazali a je spise zlate.Vim, ze existuji i kriklave zelene, ale to je trosku jiny typ. Jinak dekuju za tu radu ohledne presmykace. Me na starem kole prave hodne zlobil, tak jsem si myslela, ze cim vyssi rada, tim min problemu..no jeste to zvazim. Vybavu na kolo uz mam...sice starsi, ale funkcni, takze ta investice nebude zas az tak velka. Kazdopadne diky.

            [ Zpět ]
            Datum: 17.06.2008
            Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: pomooc! levne kolo s deore?

         

    vim, ze jsou kola author a merida trosku predrazene, tak jeste uvazuju o jedne znacce. Myslim, ze se bezne neprodava...nabidli mi ram v jednom obchode a nechala bych si h sestavit. Ten ram se jmenuje myslim SILENCE...takze bych asi usetrila na znacce.

    [ Zpět ]
    Datum: 17.06.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      Ohledně toho rámu "Silence".Vím,že jsem ho viděl na jednom kolu,byl totiž zajímavý tvarem trubek a dobrým designem.Majitel byl nesmírně spokojen-ale kdo by nechválil svoje.

      [ Zpět ]
      Datum: 17.06.2008
      Autor: jinec
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        no prave...taky se mi libily ty trubky. Laka me ze to nema moc lidi. Akorat ze by to bylo asi az za 14 dni a ja uz bych chtela jezdit. Ale fakt zajimave ramy.

        [ Zpět ]
        Datum: 17.06.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (mufinka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          A právě proto že jsi ženská a máš zcela jistě vytříbený cítění,tak ti třeba u Croxa tu růžovou na rám namíchaj :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 17.06.2008
          Autor: dokken
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      Jestli chces videt 2 krasny a predrazeny Meridy ve velikosti 16", tak tady jsou 2 jednoho kamarada, kolegy z teamu- klubu:
      http://kolostranky.blog.cz/galerie/nezarazene...
      :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 17.06.2008
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: pomooc! levne kolo s deore?

             

        Vašku,můžeš prozradit proč taková raketa nemá nášlapy?

        [ Zpět ]
        Datum: 17.06.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (honzar)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: pomooc! levne kolo s deore?

               

          Protoze na ni ten den jela jeho zena :o) A druhy den si koupila kvuli jistym problemum jeste kreslo misto sedla :o)

          [ Zpět ]
          Datum: 17.06.2008
          Autor: vasek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: pomooc! levne kolo s deore?

                 

            A jéje,zkusil jsem té mojí nahodit klipsny,to jsem je zase musel fofrem sundat.

            [ Zpět ]
            Datum: 17.06.2008
            Autor: Neregistrovaný uživatel (honzar)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: pomooc! levne kolo s deore?

           

      a uz ti tu nekdo ukazal treba tohle?

      [ Zpět ]
      Datum: 21.06.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (RiveMan)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

372 cyklistů (5 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024