potreboval bych poradit s Cateye cordless 7. Mam ho dva roky a fungoval výborně.Ted mi zacal delat to, že když jedu,tak nesmyslně přeskauje okamžitá rychlost třeba od 6 do 35 a pritom jedu cca 20.Baterky jsou nový a snímač je nastavený podle manualu. Díky za info
Jezdíš sám nebo ve skupině? Není možné rušení? Je vysíláč od přijímače pořád stejně daleko jako byl?
diky za odpoved. Dela to i kdyz jezdim sam. Nastavení je jako vloni. Jediná zmena je ze jsem vymenil baterky,ale ty jsem prave menil proto,protože to zaclo delat tyhle kraviny. Myslel jsem si že je slabej vysílač
Asi trochu off-topic: Jen mě zajímá, jak je to s bezdrátovejma tachometrama, když je jich ve skupině víc - to se můžou navzájem rušit? Dík.
Novější modely by to už dělat neměly... Teď ale mluvím o "značkových" tachometrech, tím pádem také mnohem dražších než ty co se občas dají sehnat LIDLu apod. ...
Delaji to vsechny modely, co nemaji kodovany prenos, takze klidne i ty drahy a znackovy.
Jasně, zase jsem se nevyjádřil přesně, chjo :-(
Teď má Cateye nějaké dvě novinky, pro normálního výletního cyklistu asi zbytečně drahé a funkce nepotřebné, ale prý to už jede na 2,4GHz... Samozřejmě, že také mají kódovaný přenos.
Dík. Z toho pro mě, jakožto normálního výletního cyklistu, který rád jezdí s kamarády, vyplívá, že nejjednodušší řešení je koupit drátový tachometr:-)
To není zas tak jednoznačné ;-)
Ale bezdrát vozí spíše Ti, kteří hodně jezdí tam, kde by kabel mohli každou chvíli utrhnout. Alespoň to říkají :-) Sice nevím jak, protože když je nějak inteligentně veden po bovdenech/brzdových hadičkách až k držáku na řídítkách, tak nevím jak to může někdo urvat :-) U mně konkrétně by to šlo současně s brzdovou hadičkou od přední brzdy ;-) A kdybych tam neměl kabel od tachometru, tak urvu jenom hadičku, takže je to už prašť jak uhoď...
No, a někdy je to jediné řešení u některých modelů vidlic, kam se "normální" snímač nedá správně uchytit ...
Kdyžtak mne zas někdo opravte :-)
:o)
Mne se drat jednou pretrhl, ale jak pises, za tak vyraznou nevyhodu bych tohle riziko nepovazoval.
Mym duvodem pro koupi bezdrataku bylo jednoduse to, ze se proste Polar S 725X s dratem nevyrabi :o) (do te doby mi bohate stacil dratovy komplik Sigma) a taky ho pouzivam nejen na kolo. Jsou to vlastne takovy "hodinky", palubni pocitac.
pravda - mit hodinky připojený drátem k vidlici... :-D
Skoro v každém návodu je uvedeno, že při instalaci nových baterek se doporučuje tvrdý reset přístroje... I když třeba ty předešlé byly dlouho vybité a compl na ně nenastartoval a tvářil se mrtvý... Udělal jsi to ?
Pak bych asi opravdu zkontroloval vzdálenost senzor-přijímač...
reset jdu udelat jeste jednou,ale myslim si že vyjmutím baterky se to vsechno stejně nuluje
Nuluje, ale jak ji tam dáváš, tak to můžeš uvést do dost nestabilního stavu. Ono to tam nikdy nedáš přesně tak, že se baterka připojí a už to tak zůstane. Nevím jak to popsat inteligentněji... Prostě se může stát, že jak ji tam zamačkáváš k těm pružinkám, tak se to může ještě několikrát spojit a odpojit... A to se elektronice (a obzvlášť něčemu co má v sobě i něco jako paměť) moc nelíbí. Proto ten tvrdý reset...
rozročím to naprazdno (zvednutý kolo) kolo má nějakou rychlost a setrvačností zpomaluje. Comp ukazuje 7km a když to kolo zpomaluje tak najednou 14 !!! jsem zmatenej :)
Mně to jednou dělalo také a zjistil jsem,že je o 1mm posunutý magnet proti čidlu.
s čidlem už jsem taky dost šachoval . Ted ho mam cca 3 mm od snímače u rysky co popisujou v manualu že by to tam mělo být. To jediný ,mě ted napadá že by mohla být chyba,protože jinde už snad nejde udělat. Kola mám zaplejtaný ,takže tam mám jen "pár" drátů (16 ks)
Podle mne je senzor moc daleko od přijímače...
Nebo, nemáš nad sebou dráty VN ? ;-) Nebo jakékoli silné elektromagnetické pole ?
dělám to ve firmě kde máme WiFi ,tak to jdu zkusit ven.Ale vlastně dělalo mi to i venku minulý týden na vyjíždce