S koupí nového kola jsem, ač velice nerad, nucen řešit i nafukování galuskových ventilků.
Dáte mi někdo tip na slušnou pumpičku na cesty ?
Požaduji od ní aby uměla i motoventilky, co nejmenší námahu při pumpování, také aby to netrvalo moc dlouho a nebylo to moc drahé. Za vestavěný manometr bych se nezlobil, ale nutností není ;-) Jsem ochoten za to dát max. kolem 600 Kč. Bombičky na CO2 mi nenabízejte :-)
Zatím je mým favoritem tohle http://www.sks-germany.com/sks.php?l=en&a...
Tady to stojí od asi 350 do 490 Kč.
Jestli nemáš zrovna galuskáč, tak bych ještě investoval do nových duší s moto ventilky.
Má to jednu ohromnou výhodu : Dofoukneš u každé benzinky a pumpičku můžeš mít pouze na nouzové nafukování po defektu, to znamená, že může být lehká a levná i bez manometru.
Kazda duse na jeho kole stoji tusim 250kc :D
A užitná hodnota je taky tak velká ???
Ale těma ventilkama by se určitě zvýšila, byť by musel rozšířit dirky v ráfkách.
Alespoň by nemusel smutně koukat jak ostatní nafukují u benzinky a on musí makat s pumpičkou.
Osobne si myslim ze nez koukat na ostatni u benzinky ci vrtat dirky do rafku je lepsi koupit tu redukcu za 30,-
Takovejch redukcí už jsem měl a dneska je nemůžu najít. Ale jednou zvětšená dirka se neztratí. Na treku to mám vyzkoušený, ale jestli je tohle galuskáč tak bych si asi raději koupil pár redukcí do zásoby.
To bych ale musel nejdřív odvrtat díry na ráfkách :-) A to se mi teda moc nechce ;-)
A cože si to vlastně koupil? Pochlub se, čoveče...
Nic světoborného, malinko jsem se opičil po Meduzovi ;-) Ale já ho chtěl dřív, to jen on si to zařídil dřív :-)))
http://img291.imageshack.us/img291/1818/am50sn4...
No je to fešák, se muší nechat.
Ale začínám nabývat dojmu, že pokud se sejde dobrá parta, tak výlet s Nákoláky bude za nějaký čas plnohodnotná náhražka okružní cesty po národních parcích USA. Samý "kaňón" :))
Mám dojem, že tak jak máš postavený požadavky na to, co by ta pumpa měla umět, úloha nemá řešení:))
Já jsem si před nedávnem přitáh domů něco takovýhleho:
http://www.jmctrading.cz/shop.php?sellitem=321...
Ale to ty asi nehledáš:)
Ale fouká to pěkně. Na minipumpičky jsem nějak zanevřel, foukal jsem s ní na cestě jednou a nechybělo mnoho a skončila v hloubi lesa...
Na cesty mám zcela nebikersky naprosto klasickou pumpičku (nemám teda galuskáče), ale ne tu chromovanou, ale někde jsem vyhrabal o něco kratší černou. Když jí přidělám k černé brašně na zadním nosiči, skoro není vidět:))
Na doma mám také stojací, to je v pohodě. Jde mi právě jen o nějakou cestovní příruční nouzovku. Zatím mám tohle, ale tohle vytáhnout z batohu na Canyona mi připadá trochu nebikerské :-))) http://shop.vellacz.eu/index.php?main_page...
Ono s ní jdou dost blbě už i motoventilky, tak se nechci mordovat ještě s galuskáčema...
Jojo, Vella. To je moc dobrá materiál.
Myslím, že to je tahleta, co šla málem do toho lesa:
http://shop.vellacz.eu/index.php?main_page...
Ale já mám žlutou:))
Tu mi ukradli s předpředešlým kolem :-) A jsem tomu docela rád, skoro pokaždé jsem si do toho teleskopu skřípnul prst :-))) Nebo se o to příšerně zamazal ;-)
já mám Vellu Hurikána, má i manometr/ orientační, řekl bych u této kategorie/, dva písty, mírně větší velikost a nadprůměrný výkon , k tomu mám redukci na motoventilek a jsem univerzálně vybavený na všechny duše
Pro nouzové situace mám manometr v palci.
To já taky ;-)
Ale s novými plášti to ze začátku vždy foukám s manometrem a časem už to mohu odhadnout i bez něj.
Tak to já nerozlišuju pláště, ale stav: umáčknu/neumáčknu.
Pak je tam ještě jeden stav: už mně to s......, dopumpuju u benzinky.
A ten je nejčastější. A ten má ještě jeden kontrolní system: Vzdálenost ráfek - kameny a ten je limitní. :-)
Blahopreju ke spicovymu posunovadlu a doporucuju NoTubes + zalohu CO2 bombicku. Kde neni duse, nepichnes ji, to bys musel rozrezat plast :o)
"... Bombičky na CO2 mi nenabízejte :-) ..."
Není nad dobrou radu:)
Vetsina lidi nepouziva CO2 bombicky kvuli jejich cene pri vic defektech. Uvedl jsem, ze podle mych zkusenosti muze byt dobrou alternativou NoTubes + bombicky (oproti vozeni dusi prakticky nepoznas, co je to defekt), takze je ta bombicka jenom zaloha.
Co tohle - to je podle mě stylovka hodná Canyonu a přitom má vše co chceš a můžeš s ní foukat i kamarádům co mají autoventilek aniž bys řešil nějakou konverzi ;-)
http://www.cykloexpert.cz/pumpy/crankbrothers...
na BF ji kolegové hodnotili celekm nepříznivě, jako jediná výhoda je ,tuším, uváděna "stylovost"
To je dobré vědět ... já ji jen našel na netu a odpovídala zadaným požadavkům, ale pokud je to šunt dle uživatelských recenzí, pak tedy nejspíš nelze koupi doporučit :-)
p.s. i když mě to docela překvapuje, v podstatě veškeré nářadí mám od CB, pedály samozřejmě taky, a se vším maximální spokojenost ...
osobně vozím redukci auto-galuskáč a pumpičku s auto výstupem. S galuskovými ventily mám problém v tom, že je s pumpama neustále lámu- když si nejprve našroubuji redukci a pak nasazuji pumpu, problém odpadá.
Ja treba nekolik let pouzivam http://www.bbbparts.cz/?p=productsMore&... a nikterak si nestezuju, obcas tim pumpuju aji doma a pohoda. Maj dyztak i verzi s manometrem, i kdyz nevim jak moc obstojny bude..
Jinak jak uz tu par lidi psalo, ke galuskovymu ventilku doporucuju vozit redukci na autoventilek, da se to koupit v kazdym cykloshopu za par desetikorun, a muzu to pak pumpovat (temer) kdekoliv cimkoliv..
Mě se nejvíce osvědčila tato http://www.kola-cykloshop.cz/Hustilky-pumpicky... a to hlavně proto, že má dole kloub a při foukání dovoluje mírný pohyb do stran, aniž by to lámalo ventilkem.
No, tak tuhle jsem asi před dvěma roky prozměnu ztratil v lese ;-) A že by ten kloub byla nějaká výhra, to si moc nemyslím, mně se to pořád kroutilo v ruce, že mne to dost rozčilovalo :-) Ale možná to bylo jen mýma nešikovnýma rukama :-)
Co je to ta duše? Na bajkovi to nemám... Nějaká ošklivá nepěkná věc? :-)
Taková drobnost, abys s sebou nemusel vozit celý rezervní plášť;-)
Vozím jen tu duši... Když se zadaří, tak se to hold bude muset nějak řešit (něčím se to už vycpe... občanka, kredikta, mobil... :-))
Tak proč se ptáš co je to duše za ošklivá věc, když to víš a navíc sám vozíš? Připomínáš mi jednoho horlivě diskutujícího zde nakole;-)))
No tak to jsi teda přehnal - už jen tím "připomínáš mi"; normální podpásovka... :-)))
No, bohužel nejsem onen jeden horlivě diskutující zde nakole, abych tě umlátil vlastními argumenty a udělal z tebe následně vola... OK, já si naběhl, ty jsi mne dostal. Jak praví klasik (Pulp Fiction): "Je ti líp, ty zmrde?" :-))
Ale ty duše fakt nemám (v kolech). Vozím je tu rezervní, abych nemusel vozit plášť; krom toho bych ho celkem těžko v terénu bez "notubes" sračky a hlavně kompresoru zprovoznil...
Ale jeden podstatný rozdíll oproti nejmenovanému tu je: neprohlašuji, že kdo jezdí s dušemi je idiot, zaostalec a likvidátor životního prostředí...
Koupil jsem ted nedavno v Lidlu pumpicku za 149,- s manometrem a neuveritelnou ucinnosti... Je dvojcinna, to znamena, ze jak pri tahani, tak pri stlacovani porad tlaci vzduch.. Zatim super a ma i manometr.. Takze vydrz a ona zase bude.
A nebo ti doporucuju toto... http://www.roseversand.de/output/controller...
Super jednoducha pumpa, dava i velky tlaky, takze se s ni da nouzove foukat i vidlice a tlumic.. Ma je k mani Gumg Ho z BF za 400.. (on jich vzdycky objedna vic, kvuli postovnymu) Jezdi s ni pulka chrtu z Prahy a fakt nema chybu.
To se divím, že ti pumpička s obousměrným foukáním sedí. Já měl jednou a už nikdy. Když foukám, tak jsem tou jednou rukou zapřený v jednom směru a pokud se mi při už trošku nafouklém kole neustále mění směr, kterým musím pumpičku držet, tak je to hrozně nepříjemný. U mě byl výsledek ten, že jsem tak foukal kolo tak 3x tak dlouho a byl úplně vyřízený.
Ja nevim, ale pri foukani tak do 3 atmosfer to jde docela zlehka, takze ta menici se sila pri tom foukani neni tak velka. Fakt subjektivne vzato dost f poho.
Jasně, proto se ptám. Tuším, kde je ten zásadní rozdíl, tím budou moje slaboučké tenoučké ručičky :-)
Takže to co ti přijde zlehka, tak mě už třeba ne.
To ne :-) ale jestli používáš auto ventilky tak ty jdou všeobecně těžko nafouknout ale galuskáče jdou v poho.
Ještě autoventilky, ty by mě tu teda scházely :-)
Autoventilky mi na kolo nesmí, samé nevýhody jako že lehčí duše s nimi téměř nejsou, hůře se foukají a hlavně všechny rozumný ráfky mají díru jen na galuskový a nebude je přeci ještě prznit vrtáním.
Tak jsem trochu projel net a mám další adepty :-)
http://www.topeak.cz/index.php?sel_u1=02&...
http://www.topeak.cz/index.php?sel_u1=02&...
http://www.topeak.com/products/detail/231
http://www.topeak.com/products/detail/230