Má cenu vybírat kolo do 6 tisíc nebo je to na jedno brdoa vybrat podle barvy? Má sloužit jako pomocník k hubnutí k vyjíždkám max. do 30 km. Nechci aby s tím dotyčná po první vyjíždce sekla. Pochopitelně pevná vidle, jak sem si zběžně díval tak je rozdíl ve váze i 2 kg. Pokud by měl někdo typ na kolo pro jízdu převážně po silnici, max polní cestou tak bych to přivítal.
No, jestli je to na hubnutí, tak nějaký 18ti kilový full za pět z hypermarketu :o)
Ale vážně, za 6 se dá koupit docela dobrý kolo - zrovna jsem pořídil dceři Authora Basic ASL na Aliviu s uzamykatelnou vidlí, ve výprodeji loňských modelů u Štěrby.
koukni sem, ještě nějaký maj:
http://www.sterba-kola.cz/group/slevy-produktu...
Myslíš, že je lepší koupit kolo bez vidlice nebo toho slušně osazeného Autora a jezdil s tou vidlicí zamčenou?
Kdyby bylo něco s takovou slevou s pevnou vidlicí, klidně. Já takový nenašel a tahle vidle taky funguje, tak proč ne, pokud s tim nebude ta tvoje lítat po kořenech a kamenech, tak funkci splní.
Zamykat se nemusí, to se hodí když dupeš v kopci vestoje, což moje dcera nebude :o))
Je to moje, ale sestra. :-) Nevím jak by to fungovalo s přespmetrákem živé váhy. :-)
Nějaký seřizování tam je, když tak se daj vyměnit pružiny za tvrdší (po vyzkoušení), nebál bych se - většina váhy spočívá stejně na sedle.
Včera jsem to kolo vybalil (v úterý telefonicky objednal), vypadá solidně.
Jestli má přesmetrák a žádnou kondici, tak ať nejdřív něco odhodí potravou. Při takových parametrech by si námahou mohla i uškodit.
Jak by si mohla jízdou na kole uškodit?
Pokud se v počátečním nadšení pustí do svých maxim, klidně ji může i klepnout.
No jasně, ale to může i tebe, když to přeženeš.
Jasně, že do toho nemůže vlítnout, ale to kolo je šetrné ke klobům, pravidelná námaha urychlí metabolismus a se změnou stravovacích návyků bude docházet k rychlejšímu úbytku na váze bez ztráty svalové hmoty. Já si naopak myslím, že to kolo je rozumný sport, který jí nemůže uškodit. Z počátku jí bude stačit i pomalá jízda, důležité bude, že se bude hýbat a nebudou u toho trpět klouby.
ad šetrné ke kloubům: Než jsem začal jezdit na kole, neznal jsem bolest kolen :o)
Jak je ten svět rozmanitý. Než jsem začal jezdit na kole, boleli mne kolena :o)
to není kolem.
STÁRNEŠ!!! :-)))
že by? :o)
No je fakt, že když jsem si zkusil střihnout Říčanskej pochod pytláckými roklemi, abych věděl, jestli jsem schopnej ujít v tomhle věku 55 km, tak posledních cca 11 jsem šel bez ohýbání kolen a prostě vůle zvítězila nad bolestí. Ušel jsem to za deset hodin, ale večer jsem se nemohl pohnout a dostat se z křesla na záchod byl nadlidský problém. No a když jsem tak hekal v křesle a matlal si kolena kostivalovou mastičkou, tak se mě Magda zeptala, co jsem si tím dokázal. Jestli to, že jsem takovej jura, že to ještě ujdu nebo to, že už bych se na takový věci měl ve svým věku vykašlat, protože příště by mě to mohlo zabít:o)))))) A já ti nevím ;o)
není to věkem, ale chůze je jiný pohyb. Na kole v pohodě 80 km a na horách 8 h chůze a jsem taky vyřízená. Hlavně se dostat z kopce dolů, to se pak člověk táhne ty poslední metry jak šnek. Vnoci mám pocit, že jsem od pasů dolů ochrnutá. Za 3 dny je to v pohodě :-)
Pro redukci váhy je vedle změny jídelníčku nezbytná pohybová aktivita. Tím si člověk zrychlí metabolismus. Člověk má svoji klapku a neboj, že by se člověk co nemá fyzičku vydal na 150 km výlet.
Ano je to pravda i za 6 ooo se dá koupit kolo. Otázka ale zní, jestli se dá na něm jezdit. Dá!! Jednou - dvakrát týdně z domu někam na zahrádku a z5. Pokud jsi ho, ale někdo chce pořídit na tzv. hubnutí (znám lepší metody), tak může dotyčný/á zjistit, že mu nevyhovuje a akorát si vytvoří psychický blok. Po čase zjistí, že potřebuje jiné sedlo (bolí zadek), jiné vybavení (ono to nějak nefunguje), odpruženou vidlici (oni nějak bolí ruce), brzdy........ Prostě jinak řečeno, pokud to myslí vážně a finanční situace to dovoluje, tak to chce více zainvestovat. Vždyť přeci může zjistit, že kolo je sqjelá ;O) věc a bude na něm trávit "všechen" možný i nemožný čas. Popřemýšlejte a neunáhlete se! Přeji šťastnou volbu
Já myslím, že nemáš pravdu. Měla jsem "Kolo" ze supermarketu na 1900,-. Na tomto tzv. kole jsem odezdila za sezonu přes 3.000km. Každý týden jsem na něm jezdila Brod-Ostrava nějakých 120 km a druhý den zpět. Všichni se divili že kolo zvládne takovou jízdu, mám ho dneška i když jezdím na jiném. Ale zastávám názor že to není o ceně kola, ale hlavně o vůli něco dokázat.
Za 1999,- se nedávno na Aukro vydražil favorit F1 / Campagnollo Record v parádním stavu. Mě přebývá F1, rám z roku 95, řazení SIS 2x7 indexované na rámu, galusky, jestli chce někdo celkem slušný zimák za litr... za pětikilo se dá pořád pořídit favouš který pár tisíc taky vydrží jen s občasnou výměnou řetězu a lanek.
Chápu jak to myslíte,ale když to vezmu z druhé strany tak si vem, že ju to nebude bavit vůbec a co potom s tím klenotem za 30000? :-)
Když jsem před lety přemýšlel, jestli si nekoupím kolo, tak jako startovací jsem si koupil trekové za necelé tři tisíce z Gigasportu. A řekl jsem si že uvidím. Dal jsem na něm 1 500 km a bez jediného problému, či závady. Když jsem si řekl, že bych na něm mohl nechat udělat nějakej servis, tak mu můj servismen pan Charvát chtěl dát medaili :-) Tolik km se 123 kilovým chlapem?? Neuvěřitelné :-) Takže i kolo za pár peněz může fungovat. Nechci říkat, jak fungovat. Prostě jezdí, brzdí a přehazuje. Ukázalo se, že mě kolo chytlo a šel jsem do jiného, lepšího. Takže svůj účel splnilo. Kdybych si ale koupil lepší hned tehdá, a kolo mě nechytlo, tak by mi pak asi bylo líto, že věc za 10 - 15 tisíc leží někde v koutku a je nevyužívaná.
Takhle sem to přesně myslel. Když to chytne, za rok se pořídí něco lepšího, když ne tak zůstane to levné na pojížďky. Díky.
Toho bych se nebál. Jak může někoho kolo nechytnout?;-))
člověk co potřebuje hodně zhubnout, moc aktivní způsob života nevede. ;-) kdyby ju to pořádně chytlo byl bych jen pro.
Před dvěma rokama jsem se seznámil s holkou. Jelikož tuhle diskusi snad nečte, můžu napsat telátko s evidentní nadváhou;-)
Nicméně zakoupili jsme běžky, kolo a začli jezdit na výlety. Nejdřív ze Tří studní do Kadova a zpátky, na kole 10km lednickýma rovinkama po dobrých cestách. Teď dáme na běžkách i 30km po hřebenech Krkonoš a 50km na kolech lesama, přes zimu chodí se sestrou na spining, na jaře jí asi nebudu stačit;-)
Chce to nespěchat, plánovat krátké výlety, které pohodlně zvládne, aby ji to bavilo a měla pocit, že na všechno s přehledem stačí.
Zábavný je život chovatele;-) Vypadá to, že ji to i baví, zrovna dnes tisknu svatební oznámení...
Ale jo, já to beru. Určitě by se ale našli tací co s tím po dvou vyjížďkách sekli a zasedli k televizi. ;-) Já sestře taky fandím, pořád jí to bylo fuk jak vypadá a najednou začla trošku na sebe dbat a je do všeho moc hrr. Když jí to vydrží tak to bude jenom pro všechny dobře. Díky.
Koupil jsem mamince v Tescu dámský trek Olpran Stork, tehdá s pevnou vidlou asi za 4000,-, dovybavil nosičem, pěnovýma gripama, kovovýma pedálama a blikačkama a máti na tom najezdila už snad několik tisíc. Je v důchodu, když je hezky, prohodí se kolem té třicítky, s tátou jezdí na dovolenou, zaparkujou karavan a jezděj...
Vyhnul bych se odpružené vidli, ta bude spíš na škodu na takovém kole. Důležité je, aby to mělo kovové (ne plastové) kliky, představec, brzdy, přehazovačku, pedály.
Třeba tohle bych si klidně koupil na denní ježdění do práce:
http://www.kupkolo.cz/produkty/Cela-kola_21...!-Crossove-kolo-Apache-Indian-06_1376.html
Možná i tohle, ale já jsem spíš na šedou;-)
http://www.kupkolo.cz/produkty/Cela-kola_21...!-Crossove-kolo-Apache-Prairie-06_1375.html
Jestli muzes, dej 9 tisic. Za devet tisic korun dnes koupis kolo, ktere je nekolikanasobne kvalitnejsi nez kolo za sest. Jinymi slovy, das-li 30 km dvakrat tydne, tak Te pri dodrzeni zakladniho servisu takove kolo bude vozit bez vetsich investic (jen plaste a retezy, kazety) nekolik let. Kolo za sest sice muze fungovat i tak jak pise wert, ale sebemensi servisni zasah je vetsinou utrpeni a zmar.
No co třeba na takovém kole bude za vidlici? Není lepší kolo bez vidlice než s nefunkční, kterou stejně vyhodíš když tě to začne bavit a nahradíš něčím pořádným?
Vidlici v této cenové relaci neřeš a vem kolo s vidlí pevnou.
však to píšu už nahoře rovnou, že chci s pevnou. Ale když mi dotyčný radí kolo za 9 tak se ptám co tam bude víc, myslím že akorát ta nepoužitelná vidle. Mrkni prosím na toho Authora jestli můžeš, dá se na tom jezdit s trvale zamknutou vidlí nebo je lepší vzít něco bez když je to za stejný prachy.
Jsem to od tebe špatně pochopil, Michal podle mého myslel, že kolo za 9 bude mít lepší komponenty, které vydrží déle, nebudou se muset stále seřizovat apod.
Ono to nemá být definitivní řešení, ale dočasné a uvidí se co bude dál, proto bych to nerad táhnul někam výš.
Když už to bude mít vidli odpruženou, tak nevidím důvod, proč jezdit se zamčenou.
No já nevím, ale když na ni nasadím přes metrák tak z toho rázem bude odpružená ale nadoraz ne?
Když tu vidli zamkneš a nalítneš s ní na nějaké polňačce do díry, tak odejde, když nebude zamčená, tak vydrží. Já si myslím, že to problém nebude a vidle vydrží, nebo kup to levnější bez odp. vidle.
ten autor vypadá hodně solidně vybavené za ty peníze a bez vidle bych se minul. Musím to promyslet. každopádně díkec za postřehy.
Neboj se,nadoraz nebude:) To není možné,snad sedí na sedle a ne na řídítkách :) Sedni si na kolo a zkus stlačit za běžné jízdy vidlu na doraz. Já bych vzal klidně s odpruženou,na cestu bohatě stačí a do terénu se stejně nepustí.Na zamykání bych v této ceně nehleděl. Já jsem měl několik let vidlici Suntour za 3 tisíce a stačila - samozřejmě ne v terénu. Ta pevná vidlice při vyšší váze asi taky nebude to pravé,když vjede do nějaké díry apod tak s pevnou vidlou zničí ráfek nebo v horším případě spadne z kola.