reklama

Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

22. ledna jsem si tady v Ústí v jednom věhlasném kamenném obchodě objednal po dlouhém pátrání, hledání, čtení a projíždění zdejších stránek kolo Kellys Definite (nejlepší cross Kellysu). Řekli, že do týdne bude skladem a že není problém. Kola nižší třídy pro rok 2008 měli normálně na prodejně. Řekl jsem si OK, složil jsem zálohu sic jenom 500 Kč, ale i po měsíci kolo není a stále slyším, že jsou v kontaktu s distributorem a že hned jak bude, tak je moje a dají mi vědět. No mně už to přijde podezřelé, aby Kellys uvedl na trh kola pro rok 2008 a já ho skoro ke konci února měsíc po objednání ještě neměl. Už mě to fakt štve, zvlášť když člověk venku vidí to úžasný počasí, které teď o víkendu má být vyloženě jarní. Co si o tom tedy myslíte a jak byste v mém případě postupovali? Díky moc

[ Zpět ]
Datum: 20.02.2008
Autor: Jarinek82
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Možná to normální není, ale je to běžné. Týká se i jiných značek, např. letošní treky mají zpoždění, meridy + authoři také.
    Ještě víc to je vidět u dílů a komponentů - chci jednu přilbu a dva představce od ritcheye, má je v letošním katalogu - ani náhodou, sháním to přes moji prodejnu i přes ofiko dovozce Vokolka - snad březen - duben.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Buď v klidu, já mám Kellyse objednaného od půlky ledna, a taky stále nic...

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Pekařík)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Například věhlasný Specialized dodá svoje doplňky 2008 na prodejny až někdy v březnu.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (titi)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      Mas pravdu vse prichazi prelom brezen-duben,ale prilby,a kola od Spešlu-08 uz jsou na prodejne.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2008
      Autor: Kupko
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      No u spešlu je to problém, to jsem si vyzkoušel na vlastní kůži. Na obyčejný plastový chránič zadního tlumiče jsem čekal asi měsíc a půl. A že mě to hodně rozčilovalo... Prostě si to prý nemohou dovolit mít na skladě, protože to kupuje jenom pár lidí. Nesehnal jsem ho do té doby nikde v ČR...
      Mně vůbec zaráží, že je v ČR stále velký problém sehnat spoustu kvalitnějších věcí. A pokud už to člověk náhodou sežene, je to nehorázně předražené.l

      [ Zpět ]
      Datum: 26.02.2008
      Autor: Kubajs
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        Tak se v takovych podivej na internet (a klidne na nemecky, pokud to v CR nesezenes). Zrovna v pripade toho tebou zminenyho plastovyho blatnicku (FSR?) uz se v Cechach vynalezla spousta home made variant v podobne kvalite jako original, kdyz je ten originalni kousek plastu tak predrazenej :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 26.02.2008
        Autor: vasek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

               

          v prvni vete mi vypadlo slovo, tak si zahrajte doplnovacku :o)

          [ Zpět ]
          Datum: 26.02.2008
          Autor: vasek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                 

            jojo, FSR, nehorázně předražený kus plastu, to máš pravdu. O objednání z Německa jsem už dokonce uvažoval, ale prodejce mi nasliboval, že jim blatník dorazí koncem měsíce, tak jsem si říkal, že počkám. Z konce měsíce se nakonec stal konec dalšího měsíce ;).

            [ Zpět ]
            Datum: 26.02.2008
            Autor: Kubajs
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        Ja si z Nemecka ted objednala sedlo Specialized. Vyjde o 1000kc levneji u nas + drobnost, ze k nam ho tenhle rok vubec nedovazi.

        [ Zpět ]
        Datum: 27.02.2008
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        To víš to jsou škrti u Spešlu, kola maj drahý a ještě nejsou schopný v ceně ten blatníček rovnou dodat :-)
        Pokud kolo má tlumič na ráně bordelu a potřebuje malý blatníček a vyrábí se originální ke kolu, tak je běžné, že blatníček dostaneš rovnou s kolem v ceně kola (jako třeba u Cubu). Tedy žádné shánění a prachy navíc.

        [ Zpět ]
        Datum: 27.02.2008
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

               

          Jo, tohle zrovna taky nechápu, proč ho k tak drahému kolu nedávají automaticky. Mimo jiné to kolo s tím blatníčkem taky lépe vypadá a opravdu dost to chrání tlumič před blátem a prachem.
          Jinak jejich kola jsou sice dražší, ale nic jiného bych asi ani nechtěl. Opravdu to mají vymakané a je na to spoleh.
          Jenom ten roční servis vidlice a tlumiče, to je teda pálka, tolik neplatím ani na roční prohlídce v autoservisu ;)
          Ale za to nemůže Specialized, ale spíš Fox

          [ Zpět ]
          Datum: 27.02.2008
          Autor: Kubajs
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                 

            Nevim kolik jsi vyzkoušel různých fullů, já už docela dost včetně Stumpa. Spešl tu byl s FSR jako jeden z prvních, v US tím úplně i zablokoval celý trh s FSR, protože při tom jejich systému patentů teď nikdo nemůže ani dělat podobný systém aniž by vypláznul ohromnou pálku za licenci (ještě že v Evropě to tak není).
            A i když Spešl rozhodně funguje velmi slušně, tak jsou tu i FSR ještě o chlup lépe fungující. Samozřejmě záleží na konkrétních požadavcích a jaký kdo požaduje průběh zadní stavby, každému může sednou trošku jiné přepákování (samozřejmě základem je vyzkoušet toho více a vědět přesně co chci).
            U Stumpa se mi nelíbí, že tlumič je na ráně bordelu a přitom za to nenabízí nic, co by nemohlo fungovat stejně nebo dokonce o chlup lépe i když tlumič na ráně bordelu nebude. Taky u letošního Stumpa už od toho přepákování jako bylo u Spešlu x let už opustili.

            Prostě realita je taková, že za ty prachy, co stojí navíc nedostaneš nic navíc, maximálně značku na kterou spousta lidí sliší.

            Já bych třeba svojeho Cuba AMS 125ku za Stumpa 07 (08 jsem nejel, ale to už je opět variace na klasické přepákování, kde je výbě obrovský) nevyměnil ani kdyby stáli stejně při stejném osazení (což nestojí). Tím neříkám, že by Stump. chodil špatně, ale chodil o malinký chloupek hůře a přitom navíc ta nevýhoda tlumiče na ráně bordelu (ještě jezdím Cuba Stereo, který má tlumič také na ráně bordelu, ale tady se to dá akceptovat, protože ta stavba má specifický průběh zadní stavby, který žádné jiné kolo nedokáže nabídnout).
            A přímé porovnání jsem samozřejmě absolovoval.

            A nevím jaký děláš roční servis, ale tohle já mám za slušné prachy (samozřejmě tady souhlas, že to nemá se Spešlem nic společného, ale jde o Cyklošvec). Mám na AMS 125ce Talase + RP23. Do Cyklošvec to samozřejmě nedávám, ty jejich ceny si můžou nechat.
            Tlumič servisuju u svojeho prodejce Cubu za cenu několikanásobně nižší než u Švece a vidlici jsem měl na úpravě u Milana (tuning-test.cz). A úprava u Milana přijde o trošku levněji než pouhý servis u Švece.

            Spolehlivost a minimální údržba čepů je u všech dobrých fullu na trhu samozřejmostí a všichni mají čepy na průmyslech. Navíc tuhost zadní stavby má dost značek s dobře fungujícím FSR větší než Stump. do 07 (Stumpa 08 jak už jsem psal jsem ani nejel ani zatím nemám test, kde je tuhost zadní stavby změřená).

            [ Zpět ]
            Datum: 02.03.2008
            Autor: Mlok
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                   

              Ohledně toho tlumiče a vidlice - co mi říkali u Cyklošvece, tak minimálně tlumič nemůže rozebrat nikdo krom právě toho autorizovaného centra, protože na to musí být nějaká speciální mašina, která je pekelně drahá. Olej se snad musí měnit bez přístupu vzduchu nebo něco podobného. Nevím přesně. Je pravda, že to bylo sakra drahé + samozřejmě jsem to nechtěl posílat poštou, takže jsem tam musel autem osobně. No rozhodně to vyjde dráž, než roční serviska auta :). Ale jednou za rok se to zkousne.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.03.2008
              Autor: Kubajs
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                     

                To ti samozřejmě tvrdit budou, utíkal by jim tím ten jejich předražený servis.
                Jediný problém je ten, že když se v tom bude hrabat někdo jiný, tak se může přijít o záruku.

                Fox vidlice odservisuje kde, kdo, tam to není problém vůbec (ale opět je tu ta záruka, ale tam stejně záleží na konrétním prodejci, jak se k tomu pak postaví).

                U tlumičů je to o něco složitější a záleží, co se u něj přesně potřebuje udělat.
                Běžný servis zase zvládne kde kdo, sice o něco méně servisů než vidlice, ale najdou se.

                Já teď řeším úpravu tlumiče. Mám na novém Cubu Stereo verzi rebound tune na minimu (to je ok a tak se mi to líbí) a compression tune na maximu (což se mi nelíbí a chtěl bych mít kompresi na minimálním továrním nastavení).

                U Švece mám smůlu, slušně a jasně mi na dotaz odpověděli, že tlumiče neupravují (prý, že těch nastavení je možné více než jen ty tři, které se označují na tlumiči, to je tedy pravda; a že by to zákazníkovi po úpravě nemuselo vyhovovat a že by úprava byla příliš drahů vůči ceně tlumiče; jenže koupit nový se dá pouze ve verze rebound tune na střední hodnotě a compression tune na maximu, tedy ještě horší pro mě než mám).
                Tím jsem tedy se Cyklošvec skončil úplně a řeším to jinou cestou.

                Třeba v Anglii firma Push dělá úpravy tlumičů ve velkém (i vidlic) a kromě změny naladění komprese a odskoku třeba mají i jejich vlastní větší úpravu, kdy vymění půlku střev tlumiče a úplně předělají tlumení.
                Pokud by náhodou byl problém s úpravou v ČR, tak tlumič půjde k nim na úpravu. U nich je problém pouze s cenou, která není nejnižší (také proto, že to ještě navyšuje 2x poštovné).

                [ Zpět ]
                Datum: 05.03.2008
                Autor: Mlok
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                       

                  Oficiální cestou přes Cyklošvec je ta situace dost tristní a vůbec se mi nelíbí.
                  Když mám verzi tlumiče, u které mi nesedí tovární nastavení, koupit si více vyhovující verzi nemůžu a upravit ho taky neupraví.
                  Prodej těch nových, tam je vina tedy spíš přímo u Foxe, tam s tím Cyklošvec asi těžko něco udělá, když jim je Fox nedodá (dodává je pouze na objednávku výrobcům kol a těm pak dodá přesně takové nastavení o které si řeknou).

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.03.2008
                  Autor: Mlok
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Hehe a mi rám RB dodali od obědnávky přesně za týden. A to ho museli ručně svařit, tepelně upravit, nalakovat, zabalit, poslat z Opavy do Plzně a odtud mi to přeposlali domů na Moravu :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: nooski
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      Panebože! Objednávky, objednávky, objednávky!!!

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2008
      Autor: nooski
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    OK, mockrát všem děkuji, jsem už moudřejší a vidím, že to je běžná věc.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Jarinek82
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    U dražších kol zcela běžná situace. U některých značek a modelů je dokonce nutné objednat na podzim předem a na jaře máš kolo. A když to neuděláš, tak během roku už kolo nebude.
    Měsíc je tedy ještě pohoda.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Uklidni se, blahý paměti se v NDR stávalo pořadí na Trabanta předmětem dědického řízení. :-)))

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: abernathy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Já bych postupoval tak, že bych nedával zálohu předem. Neobjednáš? Jdu jinam. Nebo na web. Musíme si ty překupníky vychovávat;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Mého vysněného krose Kellys jsem po měsíci čekání vzdal a šel do jiné značky, i tam jsem musel čekat 14 dní (taky to bylo na jaře). Nového vysněného horáka GT jsem měl do 3 dnů (na podzim). Tak nevím, v čem je problém.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (eRigby)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Já si u prodejce vyhlédl fulla KTM a neměli mou velikost a prý nebyla ani v republice :-( tak jej dovalili z Rakouska a za asi 8 dní jsem drandil :-)) Ale asi chápu, že když vyhlédlý typ není tak i kdyby se prodejce rozkrájel, tak prostě dodat nemůže .-(

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Taky jsem na svýho mazlíka čekal. A myslím, že dýl :o(
    Ale stálo to za to! Vydrž!

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    bud v klidu, ja cekam uz od sportlifu :)

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: pb
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      No tak to jses dobrej tomu rikam vydž

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2008
      Autor: Kupko
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        nic jineho mi nezbyva. Objednano primo u dovozce a proste driv sem dodavka nedorazi....

        [ Zpět ]
        Datum: 21.02.2008
        Autor: pb
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

               

          Co jsis objednal za klenot.

          [ Zpět ]
          Datum: 21.02.2008
          Autor: Kupko
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                 

            Zadny extra klenot, ale full ram v nejvetsi velikosti je nedostatkove zbozi, takze proste cekat musim

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2008
            Autor: pb
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                   

              Jo jo ty ty ses jeden z tech co doma hodne zalevali a ty jsi trosicku moc vyrostl ze? :-)))))))

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2008
              Autor: Kupko
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                   

              Pochlubit se konkrétně ale můžeš stejně.

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2008
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                     

                Jo pochlub se co je to-neni dreveny ze?

                [ Zpět ]
                Datum: 22.02.2008
                Autor: Kupko
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                       

                  Giant Trance X velikost XL s tlumicem Fox RP23... na to doma ceka upravenej pruzinovej Recon, LX kliky, Sram X.9 razeni a prehazka (mozna i presmyk koupim) a brzdit to bude Avid J7 185/160 :) kola na to zatim pujdou stary (LX naby, Mavic XM117 rafky). Ted premyslim, jakej na to predstavec... tu 130/6° co mam ted doma se mi na to nechce davat, tak premyslim zda dat 100/6° nebo 100/12° nebo neco kratsiho.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.02.2008
                  Autor: pb
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                         

                    Tak to je pěknej výběr. U upraveného pružinového Reconu ti závidím citlivost. Já mám teď na jednom kole upraveného Talase, na druhém neupraveného (také na něj dojde) a manželka má upravenou Rebu.
                    Obě ty upravené vidlice chodí super (Talas byl velmi dobrý i před úpravou), ale na úroveň upravených pružinových RS se dostat nikdy nemohou, pořád budou mít odtrh tak o cca 2-3kg horší (a on ten rozdíl mezi 5-6kg odtrhu a 2-3kg je pořád znatelný hodně).

                    Bohužel u upravené pružinové RS vidlice (pro mě by byl Pike vhodný, kromě zlepšení citlivosti s doděláním high speed expanze ještě) bych postrádal snižování zdvihu a nelíbí se mi průběh pružiny (mírnou progresivitu vzduchu u Talase také neoželím), takže mám smůlu a ideální vidlice zatím neexistuje.
                    Leda že bych pořídil upraveného Pike, doma ho společně s Talasem zasadil do květníku a vypěstoval kříženou vidlici s komplet vlastnostmi Talase a citlivostí upraveného pružinového Piku :-)

                    Představec na fullu se mi osvědčil nejvíce 9-10cm (na jednom mám 9, na druhém 10; ten 9 je o malinko lepší, ale není tam už velký rozdíl). To je takový ideální kompromis vynikajícího ovládání (zkracováním pod 9cm už se to tak výrazně nezlepšuje jako když se přejde z 12-13 na 9cm) a pořád je to slušné do výjezdů (i když tady navíc používá pořád snižování zdvihu, bez něj by to byla bída - ale ani ne tak kvůli délce představce ale hlavně že má poměrně vysoko řídítka kvůli pohodlnému posezu a sjezdům).
                    Úhel je jasný, te zvolíš podle toho jak potřebuješ vysoko řídítka.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.02.2008
                    Autor: Mlok
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                           

                      na toho recona jsem hodne zvedavej. Vcera sem ho dovezl domu, ale na stare kolo se mi ho davat nechce (pristi tyden by mel byt novy ram). Puvodni hodnoty odtrhu byly hodne spatne (kolem 15kg). Milan se upravou dostal na hodnotu kolem 5kg. Je to nesrovnatelne lepsi kdyz srovnam puvodni a upravenou. Ale zatim jsem mel moznost zkouset jen sundanou vidli z kola tim, ze ji stlacim. Chod je proste hladsi.

                      Upraveneho PIKA jsem u Milana zkousel pred tydnem. Ta citlivost byla az neuveritelna. Vidlice se pohla uz jen tim, ze clovek polozil ruce na riditka.

                      Snizovani u talase me hodne laka. Recon ma sice u-turn, ale to si clovek ukrouti ruku, nez to snizi ze 130 na 85 pro vyjezd. Jenze kupovat samostatneho talase se vubec nevyplati, takze tahle volba sla stranou.

                      High speed expanzi Milan momentalne pro recona nenabizi, takze tahle uprava asi az na pristi sezonu. Ikdyz, nejsem schopen rozpoznat prinost. Precetl sem o tom spoustu veci (i celkem rozsahlou diskuzi na B-F), ale proste takhle po teoreticke strance to proste posoudit nedokazu.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.02.2008
                      Autor: pb
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                             

                        Tak to jsem myslel, že u Reconu se může dostat ještě na lepší odtrh. O pružinovém Reconu žádném jsem nevěděl, tak jsem jen odhadoval dle pružinového Pike, kde se Milan dostal až někam na 2-3kg.

                        Samozřejmě 5kg je pořád perfektní a pokud měl původně dokonce 15kg (což je tedy na to že to je pružinovka hodně), tak to budeš nadšenej. To bude obrovský skok.
                        Moje bývalá Reba (kterou teď včetně kola jezdí manželka) měla odtrh 10kg. A po úpravě když se dostala na těch 5kg, tak to byl rozdíl hodně velký.
                        A když ty to máš skok z 15kg (jen mě fakt překvapuje, že to je bylo tolik).

                        U-turn je opravdu na častější štelování nepoužitelný (tedy aspoň pro mě ano).

                        Samotný Talas, to je jasné, to je cenově hodně out. Já bych do Talase, kdybych ho musel kupovat samostatně také nešel (s kolem je to pak ale s cenou úplně někde jinde).
                        Kdybych musel kupovat vidlici samotnou, tak dnes vezmu novou verzi Epicona TAD (samozřejmě upraveného), až na chybějící high speed expanzi je s Talsem v podstatě srovnatelný (a v tomhle případě by jít dodělat měla pokud by byl požadavek).

                        A k té high speed expanzi se to dá říct zjednoduše úplně jasně na pochopení. Jde především o dvě zásadní výhody, pokud vidlice má high speed expanzi:
                        - při přejezdu větší překážky (třeba větší kořen) lze dosáhnout stavu, kdy vidlice po najetí na překážku se nebude vracet tolik ze zdvihu zpět ještě na té překážce (tedy ještě jinak řečeno mnohem více se to přiblíží ideálím stavu, kdy během přejezdu překážky se řídítka ani nehnou a zůstanou pořád ve stejné výšce; pokud high speed expanze není, tak ještě na překážce vidlice se bude vracet ze zdvihu, což je nežádoucí, ideálně k tomu má dojít až po přejetí překážky)
                        - a pak druhá výhoda, současně je možno mít vidlici super aktivní (rychlé vracení díky high speed expanzi) a přitom zcela nekopající (díky zatlumení na konci zpětného chodu, kdy do hry vstoupí výrazně více přitlumená low speed expanze); pokud je expanze jen jedna, tak buď bude vidlice super aktivní a bude kopat nebo je ji nutno přitlumit aby nekopala (ale pak se vrací zbytečně pomalu v té první fázi návratu).

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.02.2008
                        Autor: Mlok
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                               

                          puvodni informace od Milana byla, ze ve vidli je hodne tvrda pruzina. Kdyz jsem ji ale vyzvedaval, tak rikal, ze pruzina je uplne stejna, jak v upravenem Pike, jen rozdil je zpusoben rozdilnym zdvihem (130mm vs 140mm).

                          Ta puvodni hodnota recona me taky dost prekvapila. Recona sem porizoval s tim, ze na nej jsou hodne dobre reference co se citlivosti tyce. Nevim, zda to byl spatny kus, nebo zmena mezi 06 a 07 modelem. Nebo tim, ze vidle byla poprve servisovana az po odjezdene sezone (cca 3.000km)...

                          Hodnoty vim pouze od Milana. Sam jsem zkousel mereni podle jeho navodu, ale proste nemam takovej cit, abych ty hodnoty poznal. Ale poznam to, ze vidlice opravdu chodi lepe. Jeji realny test planuju na vikend, tak sem hodne zvedavej.

                          Ad hi-speed expanze: dekuju za vysvetleni. Dnes sem jeste procetl thread ohledne talase na BF, kde tuhle funkcnost take vysvetlujes. Konecne mi je to vicemen jasne, jaky to ma dopad na chovani vidlice.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 26.02.2008
                          Autor: pb
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                           

                      Kdyz jste tedka u tech uprav na RockShoxu, mam taky drobnost. Na Rebe na Canyonu GC7 jsem mela cely rok problem s tim, ze mi vibrovala pri brzdeni a delala to uplne od zacatku.
                      Ted byla v servisu na vymene oleje a technik mi jen rikal, ze jsem prisla na posledni chvili a ze tam bylo hodne spiny. A ted koukam, uz nevibruje :)) Tam museli neco utahnout nebo nevim :) Budu se ho muset optat jaky zazrak udelal.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.02.2008
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                         

                    No krasa tak at se ti na nem dobre jezdi.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.02.2008
                    Autor: Kupko
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                         

                    Tak kolo dostaveno v patek. Nakonec sem pouzil 100mm/6° predstavec + vlastovky.

                    Dneska sem ho projel a to cekani stalo za to! :)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 02.03.2008
                    Autor: pb
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    to není moc seriozní, když mi někdo řekne za týden, tak za sedm dní jdu pro kolo... nebo atˇ sdělí rovnou - "možná v dubnu, nebo lépe, koncem května" a je jasno. buď se s tím smířím nebo se poohlédnu jinde. bohužel se podobné způsoby stávají v dnešní době normou a já si na to nějak těžko zvykám. občas člověk narazí na vyjímku a takového přístupu si pak velmi považuji.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.02.2008
    Autor: vladaza
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      U mě se stává normou něco trochu jiného: "Nedodržíš termín? U mně končíš." Logistické problémy nejsou moje starost, já jsem možná ochoten vyměnit prachy, které potřebuje překupník, za kolo, které já nepotřebuju.
      V týhle zemi jsou všeci zvyklí nechat si s*át na hlavu a zblbí reklamou, že trvají na jediném modelu jediné značky. Pche. Když zítra cestou z práce obejdu město, na víkend mám nový kolo. A když náhodou ne, tak mi zůstanou prachy a pojedu se prohodit na starým;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 21.02.2008
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        Souhlas!
        To všechno platí, pokud nechceš něco naprosto určitého, co zrovna není. Pokud mi rovnou řeknou, že s dodáním bude problém, že zatím neví a termín jen odhadují, tak je to v naprostém pořádku. Pokud slíbí na pevno termín a nedodrží a co hůř třeba několikrát znovu slíbí a znovu nedodrží, tak bych přehodnotil, jestli opravdu chci tu určitou věc tak moc.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.02.2008
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        Problém je, že pokud kupuješ třeba fulla a opravdu víš co chceš a tedy vybíráš podle x specifických vlastností, tak že na výběr vlastně vůbec moc nemáš a opravdu ti vyjde to jedno nejlepší kolo a jakákoliv náhrada je pak vždy krok k horšímu.

        Na druhou stranu situace u všech lepších fullu je podobná a musí se objednávat dopředu všechny (nebo čekat na březen - květen a doufat, že nějaký kus zbude, což je velké riziko bez předobjednávky) někdy během září-listopad.
        Takže stejně není na výběr.

        Na druhou stranu na předobjednávky bývá často velmi slušná sleva, která nutnost objednání takhle dopředu vyvažuje. A pokud s tím člověk předem počítá, tak to není problém. Prostě taková kola se vybírají vždy září/říjen a dodávky takové předobjednávky jsou listopad-duben dle značky, konkrétního modelu, velikosti.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.02.2008
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

               

          Jasně, jsou to Tvoje prachy a Tvoje rozhodnutí. Mít to jediné a nejlepší vymazlené kolo je pěkná věc.
          Ale takových kdysi jedinečných a nenahraditelných věcí, které mě stály nehorázné prachy, mám už plnou komoru. Takže nakupuju, jak jsem popsal. Zásadně z ruky do ruky, prachy na dřevo, a to vždy až poté, co jdu kolem bankomatu a vyberu je. I tak pořád kupuju víc zbytečností, než by bylo rozumné;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 22.02.2008
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                 

            Právě že kdybych chtěl způsob prachy na dřevo až to někde budou mít, tak nejen že by to nebylo kolo které přesně chci, ale hlavně by přišlo na nesrovnatelně vyšší peníze. Takže právě ta varianta prachy na dřevo by mě přišla na ty nehorázné prachy.

            [ Zpět ]
            Datum: 22.02.2008
            Autor: Mlok
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                   

              No tak si ho nekoupím a nehorázné prachy zůstanou mě. Díky tomu jsem nehorázně bohatý:o)

              [ Zpět ]
              Datum: 22.02.2008
              Autor: Joe-CUBE
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                     

                Tak to je také možnost :-)
                Já ale raději budu jezdit než mít prachy pod matrací :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 22.02.2008
                Autor: Mlok
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                       

                  To já taky. A navíc, jelikož jsem nehorázně bohatý, mohu si dovolit kolo, jakého se mi zachce a nemusím na něj čekat:-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.02.2008
                  Autor: Joe-CUBE
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                         

                    Ani tohle neplatí. Ty kola v danou chvíli prostě nejsou, takže ani sebevíce peněz v takovém případě nepomůže (plnohodnotná náhrada, která je k dispozici okamžitě byť za sebevíce peněz prostě není).

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.02.2008
                    Autor: Mlok
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                           

                      Jak jsem psal výše, nenahraditelných jedinečných a výhodně nakoupených věcí mám plný barák, můžu si občas dovolit něco nekoupit;-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 22.02.2008
                      Autor: Joe-CUBE
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

                             

                        Ale kolo je kategorie sama pro sebe, tady nic takového neplatí :-)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 22.02.2008
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Tak už je jasněji:

    Dobrý den,

    nebyl to planej slib prodejce, ale bohužel máme problémy s komponenty na tento model kola. Omlouváme se, ale bez komponentu Shimano bohužel kolo dohromady nedáme. Prodejce to myslel určitě dobře a jistě tuto informaci měl na základě smlouvy, kterou s námi má podepsanou, ale jak jsem psala, bohužel k tomuto kolu prozatím nemáme termín výroby. Termíny výroby, které zde mám k dispozici jsou do konce příštího týdne 7-3-2008 a Definit se do konce příštího týdne nebude vyrábět. Zkuste se prosím informovat v druhém týdnu v březnu a doufám, že Vám sdělím příjemnější informace.

    Omlouváme se.

    S pozdravem

    Kellys bicycles

    ----- Original Message -----
    From: "Jaroslav Černý"
    To: <[email protected]>
    Sent: Friday, February 22, 2008 8:47 AM
    Subject: Orientační doba uvedení na trh kola Kellys Definite


    Dobrý den,

    dne 22. ledna jsem si na prodejně objednal kolo Kellys Definite (vel. 19) a bylo mi řečeno, že bude cca do týdne. Týden se již protáhl na měsíc a je to údajně tím, že novinky nejen Vaší značky, ale všeobecně se na trh dostávají např. až v březnu. Beru to tedy jako pochybení prodejce s tím planým slibem. Nicméně rád bych byl v obraze a tímto se ptám, kdy se dá orientačně předpokládat, že bude výše uvedené kolo distribuováno.

    Děkuji za odpověď.

    S pozdravem

    Jaroslav Černý

    [ Zpět ]
    Datum: 26.02.2008
    Autor: Jarinek82
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      no vida, pár řádků a hned má člověk jiný dojem

      [ Zpět ]
      Datum: 26.02.2008
      Autor: vladaza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        Jo jo, hned je to lepší, když člověk ví a je v obraze. Nic to ale nemění na tom, že se na to kolo těším až z toho nespím :-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 26.02.2008
        Autor: Jarinek82
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      "nebyl to planej slib prodejce" PLANEJ? :D Ta paní by se měla naučit česky...

      [ Zpět ]
      Datum: 19.03.2008
      Autor: Mig-all
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Já čekal na kolo dva měsíce - Sintesi 911... Hold taloši; mají na všechno času dost... Každý týden stejná písnička: příští týden. No ale dočkal jsem se. A za cca dva týdny ukončili pro onen rok výrobu. Prostě ty rámy přestaly dělat... V Italii opravdu není kapitalismus...

    [ Zpět ]
    Datum: 26.02.2008
    Autor: hekynen
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    to:Jarinek82

    Budeš na něj čekat?? To vypadá dost hrozně!! Já se na něj taky těším, navíc 24.000 Kč není zrovna málo, ale čekat na něj třeba do května nebo června??

    [ Zpět ]
    Datum: 27.02.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (o.bedna-ndl ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      Není to málo, já vím...hledal jsem na netu a pročítal diskuze dlouho, než jsem si kolo vybral, tak do března vydržím a uvidím. Nevím, jestli jsou ještě v prodeji staré verze, ale pokud kolo nebude ani v březnu, budu se muset poohlídnout asi dál. Teď jezdím na svým starým authoru, ale vždycky myslím na to, jaký to bude na tom Kellysu :-))) Doufám, že se taky brzo dočkáš...

      [ Zpět ]
      Datum: 27.02.2008
      Autor: Jarinek82
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        Ještě se nabízí možnost to objednat v cizině (třeab Německo nebo Rakousko). Možná to vyjde i levněji, nebo stejně. Ale chápu, že pak je problém zase záruka (když se s tím něco stane).

        [ Zpět ]
        Datum: 27.02.2008
        Autor: Kubajs
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        No, ja jsem domluven s prodejcem, ze budu mit dvoulety bezny servis gratis a jeste mi da nejake doplnky, takze bych nerad hledal jinde. I kdyz jsem nasel na netu nekdy v prosinci definita 2007 za nejakych necelych 19.000 Kč, což je docela prijemna cena :)) Taky pockam, trosku impulzivne jsem si chtel zacit hnedat nejake jine, ale pak jsem se zase sklidnil. Jinak jsem taky napsal na kellyse a tohle mi odpovedeli:

        Dobrý den,

        bohužel má prodejce pravdu. Tento typ kola již měl být vyroben, ale protože nám nedorazily komponenty na tento model kola, nemohla být kola kompletována a poslána na prodejny. Velice se omlouváme. S výrobou počítáme v druhé polovině března, ale přesný termín Vám bohužel prozatím neřeknu. Zkuste se informovat v polovině března, budeme vědět víc.

        Ještě jednou se omlouváme, prodejci za toto zpoždění doopravdy nemohou.

        [ Zpět ]
        Datum: 28.02.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (o.bednar-ndl ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

               

          Výborně, je to bohožel pro Kellyse trapné, ale tak počkáme si...:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 28.02.2008
          Autor: Jarinek82
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    JE TO UPLNĚ NORMALNI , TŘEBA KAMOŠ NA KOLO VERTEC SILNICE 08 ČEKAL OD LEDNA DO BŘEZNA ,A POŘAD NENI ,ALE NABIDLI MODEL 2007 NA 105 S KARBONOVYM RAMEM ZA CENU tIAGRY NA HLINIKU , TAK JE SPOKOJEN ,ALE NA SPORT LIFE NAM ŘIKALI ŽE 1 LEDNA MŮŽEM OBJEDNAVAT

    [ Zpět ]
    Datum: 05.03.2008
    Autor: Ludva82
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Tak už se blýská na lepší časy, Kellys by měl definita už vyrábět a teoreticky bych ho měl (já) mít na prodejně na konci tohoto týdne nebo na začátku příštího :)) těším se!

    [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ondra256522)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      Fakt. Díky chlape za info, protože teď už mi v Kellysu ani neodpovídají na maily a začínám z toho být dost nervózní. Tvoje zpráva mě ale pozitivně naladila. Takže k velikonočním svátkům ho už možná budu mít - prima.

      [ Zpět ]
      Datum: 17.03.2008
      Autor: Jarinek82
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      Nehledě na to by mě zajímalo, kolik zájemců o kolečko tou čekačkou odradili a ti si vybrali něco jiného u jiné firmy. Je hodně těch, kteří neradi čekají. Zajímalo by mě prostě, jak se to na Kellysu finančně podepsalo (asi to nebude tolik, ale stejně) a jestli mají od Shimana nějakou kompenzaci za opožděné dodání komponentů.

      [ Zpět ]
      Datum: 17.03.2008
      Autor: Jarinek82
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        Od Shimana asi tezko, to je k dostani vsude. Spis od dovozce Shimana smluvne vazanyho pro ceskou pobocku fy Kellys :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 17.03.2008
        Autor: vasek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Tak mi volali z prodejny a kolo už je tady!!!!! Huráááá!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 19.03.2008
    Autor: Jarinek82
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

           

      btw. říkal mi můj prodejce, že tyhle kola jsou letos 3 v republice (10 v Evropě). Jedno máš ty, jedno já a ještě jedno zbylo :)

      [ Zpět ]
      Datum: 19.03.2008
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Ondra256522)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

             

        Fakt?? Jenom??? Tak to docela čumím. Jsme hold šťastlivci. Ale stejnak nechápu, mi neříkej, proč tak málo kusů na celou ČR? Věřím, že zájem je mnohem vyšší.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.03.2008
        Autor: Jarinek82
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

               

          No kdyz se na to kolo musi cekat pul roku, tak ho asi moc lidi ani nechce, ne? :o)

          [ Zpět ]
          Datum: 20.03.2008
          Autor: vasek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co si myslíte o čekácí době na kolo 1 měsíc?

         

    Včera jsem po třech měsících na den přesně KONEČNĚ vyzvedl z opravy svůj bajk. Reklamaci ořechu jsme nakonec s prodejce vyřešili tak, že mi "udělal" cenu na nová kola (fulcrum red metal 5 - za polovinu), protože odpověď italského výrobce byla vždycky "příští týden"...
    Takže jednoměsíční "čekačka" je proti tomu přímo brnkačka:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2008
    Autor: hekynen
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

330 cyklistů (7 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024