zdravim mam pumpu http://www.kolokram.cz/product_info.php?cPath... a nevim jaky typ bombicek diky
Jen tak pro zajímavost - guma ve styku s kapalným CO2 výrazně nabobtnává. Předpokládám, že CO2 v plynném stavu se takto nechová, jinak by asi nešlo používat na huštění duší.
A to ty bomby pak znova nějak nafouknete nebo vyhodíte ?
vyhodit a koupit novou... driv se delalo za vymenu plneni bobicek do sifonu, ale to uz se myslim nedela a stejne byly moc maly...
Tak to ty defekty jsou docela drahý ne ??
no da se řict že je bombičky stoji od40-150kč kus ale pumpa je velka 5cm a bomba taky takže na silnici pod sedlo idealni ,na delsi trasu 2 bomby a jedes ,určitě to neni pro denni hušteni diky za rady
Co jsem se díval, tak ten bazmek na bombičky je sám o sobě těžší než pumpa, kterou vozím v dresu a třeba takový opakovaný defekt nebo špatná záplata by dokázala zkazit den. Bombičky jedině na delší závody, kde se dá ztráta nějak dojet. Na krátké nebo na trénink nemají smysl.
1/ hlavice na bombicku bude tezko tezsi nez hlavice s celou pumpou- s bombickou pak uz mozna ano
2/ na zavodech nebudes resit par gramu jako spis cas mezi pumpovanim rucne a bombickou: na MTB zavodech jedes +- sam za sebe, takze oprava defektu vyznam ma, cim je kratsi, tim lip- jina zalezitost jsou silnicni zavody, kde dojizdeni ujetyho baliku kvuli defektu nema vyznam vubec
3/ vozeni pumpy takove nebo makove je kazdyho vec, jak jsem psal uz vys- s NoTubes je i jediny defekt vyjimkou, takze si kvuli tomu nebudu porizovat dalsi (klasickou) pumpicku, na silnici vozim na delsi streky 2 duse a 2 bombicky. Lepeni duse na silnici je stejne na nic. Az si vyzkousis nafouknuti duse na 8 baru bombickou sam, treba ji budes vozit taky :o)
No a právě těžko člověk najde i samotnou hlavici, která je lehčí než 76g :-) Tohle je místo, kde gramařím, protože tyhle věci vozím v dresu. Stála pár šupů, má hliníkové tělo a díky malému průměru s ní člověk lehce nafouká i vysoké tlaky. Bombičky mě prostě nepřesvědčily:-) Při samotném defektu stejně většinu času zabere výměna duše než samotné foukání. Ale jak jsi správně řekl, každého věc.
Ještě otázka jestli existuje tubeless i na silnici. Snad Hutchinson měl v katalogu něco, co se tomuhle systému blížilo.
Vozil jsem na silničce pumpičku určenou pro vyšší tlaky (oproti jiným opravdu výrazně lepší) a měl jsem hranici 100 psi (tedy cca 7 baru) na kterou jsem to dokázal ze všech sil dorvat a to už byl opravdu porod (celkem to šlo tak do těch 80-90psi).
Ještě že na biku hustím jen na 25-35 psi :-)
Jak se to vezme. Sam jezdim na biku s NoTubes (viz vyhledavani nahore na strance), takze defekty skoro neznam, na zavody sebou normalni pumpu tahat nebudu a nejvic by mi v takovym pripade slo o cas, proto bombicky. Na silnicce jde zase o moznost pohodlne napraskat 8 baru (a taky rychle) bez mordovani se s nejakou minipumpickou.
Ve srovnani s mymi ostatnimi vydaji na kolo jsou vydaje za defekty nulova polozka.
Plní se stále, ale jen ty staré 8g co pamatují Husáka. Ty do odkazované pumpy nebudou pasovat. Výměna 10ks mě naposledy stála tuším 13kč.
Takové ty, co byly do kyvety se už neplní? Škoda, ta by byla super ...
Nevím co přesně myslíš, ale jestli to jsou bombičky do sifonu atd., tak ty se plní stále.
www.sifos.cz