reklama

Hazard na kole :-)

Tak se mi včera dostalo do ruky letošní první Velo - viděli jste ho? A hned na začátku na celou dvoustranu fotka odněkud ze Švýcar - dva bikeři tam jedou za zábradlím nad propastí... Loni mi přišly nějaký obrázky - dva na skalní římse někde nad mořskými útesy.
Tak si myslím, že tohle zrovna o nějaké "chytrosti" ani odvaze jezdců nic moc neříká, podle mě to je naprostý hazard a pitomost...

[ Zpět ]
Datum: 10.01.2008
Autor: Airline
  • Re: Hazard na kole :-)

         

    Každé zbytečné hazardování se zdravím a životem - ať svým vlastním čí cizím - je špatné. Něco jiného je, pokud dotyčný nasazuje své zdraví či život kvůli záchraně života nebo zdraví jiného člověka.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2008
    Autor: Medvěd
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hazard na kole :-)

           

      Zásadně nesouhlasím! Pokud riskuju jen a pouze svůj život a neohrožuju někoho dalšího, je to jen a jen moje věc.
      To by byl hazard jakýkoli sport či lidská činnost. Při čemkoli se ti může něco stát. Záleží jen na tom, jak velké riziko jsi ochoten pro daný cíl podstoupit. Když bude náledí jak sklo, tak pro rohlíky do krámu nepůjdu, udělám si k jídlu něco jiného. Když nebudu mít doma léky, které bude moje nemocná manželka nutně potřebovat, půjdu bez rozmýšlení a klidně pojedu i autem.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2008
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hazard na kole :-)

             

        Nene, příteli - Tvůj život není jen Tvůj - máš přece rodiče, ženu, děti...jseš třeba jejich f)hlavním živitelem, ti by to odnesli jak po stránce psychické, tak i materiální.
        Zkus rozlišit mezi naprosto vědomým hazardem (viz toto nebo když "lovec krokodýlů" skáče k bílému žralokovi nebo šťouchá prstem do rejnoka) a obvyklým riskem při jiné činnosti :-).

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2008
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hazard na kole :-)

               

          Ano mám rodiče, mám ženu atd. Ale nikdo z nich nevlastní můj život. Nikdo z nich nemá zodpovědnost za můj život a já nemám zodpovědnost za jejich a právo je omezovat. Nikdy třeba nezakazuju něco svojí ženě. Podle mne na to nemám právo. Jen říkám, co se mi líbí nebo nelíbí, ale co udělá jen a jen na ní! Když jela o víkendu večer na tancování na tom ledě, tak se mi to rozhodně nelíbilo a měl jsem strach. Já na jejím místě bych nejel. Ona se rozhodla, že jí to za to stojí. Její rozhodnutí a její věc. Nemám nejmenší právo rozhodovat za ní jen proto, že se mnou žije. A naopak.

          Naprosto vědomý hazard je jakákoli lidská činnost. Tu hranici, kde je to riziko snesitelné a kde je už tak velké, že to nemá smysl dělat, máme každý jinde. Drtivá většina lidí by třeba můj zimní vandr brala jako přílišné riziko. Pro mne to tak není. Mě to za to stojí. Přesto, že jsem byl cca třikrát blíž sebepoškození než by mi bylo milé.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.01.2008
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hazard na kole :-)

                 

            Do určité míry s Tebou souhlasím, ale přeci jen Ti něco uteklo. To, co zdůrazňuješ, je svoboda. Právo rozhodovat si o svém životě. Jenže svoboda znamená i odpovědnost. Pokud v životě přijmeš nějakou odpovědnost, musíš i svou svobodu omezit touto odpovědností. Počneš-li dítě, bereš tím na sebe odpovědnost, která by Ti měla znemožnit bez ohledu na to riskovat svůj život. Je třeba ale pečlivě rozlišovat, co odpovědnost je a co není. Rozhodně např. nemáš odpovědnost vůči svým rodičům, bylo to jejich rozhodnutí Tě přivést na svět, nebyla to Tvá vůle, a tudíž z hlediska nakládání se svým životem nejsi povinnen přihlížet k jejich zájmům. Ale když to uděláš, je to hezký:-)).

            [ Zpět ]
            Datum: 11.01.2008
            Autor: DanSed
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hazard na kole :-)

                   

              Souhlasím

              [ Zpět ]
              Datum: 11.01.2008
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hazard na kole :-)

                     

                Mám rád Malého prince. Je to úžasná kniha. Tváří se jako pro děti a není. Věta: "Jsi zodpovědný za to, co k sobě připoputáš." mi rezonuje v hlavě často

                [ Zpět ]
                Datum: 11.01.2008
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  Víš, ono to má být pro děti, S.E. dobře věděl, že pro drtivou většinu dospělých je to házení perel sviním:-).

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.01.2008
                  Autor: DanSed
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    Jako dítě jsem tu knihu vnímal uplně jinak než jako dospělý. Stejně jako třeba Alenku v říši divů.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.01.2008
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      Já myslím, že přesně takhle to Exupéry zamýšlel.

                      Ale kdo ví......

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.01.2008
                      Autor: Zakarr
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  Ano, je to kniha právě pro Děti... Dospělé už jen těžko předěláš. Dospělý ti často na radu odpoví jen "Beru na vědomí", ale dítě se tím poučí a možná i naučí.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.01.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Tano M ([email protected]))
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  Malý princ. Nejmilejší kniha.
                  "Jsi zodpovědný za to, co k sobě připoutáš" .....
                  "Co je důležité, je očím neviditelné, správně vidíme jen srdcem"
                  Krásná pohádka pro děti, dobré poučení pro dospělé. Univerzální kniha - kniha na celý život.

                  Z doby kdy jsem stavěl modely letadel, mám věrnou kopii letadla P-38J na kterém Antoine de Saint-Exupéry zahynul.....

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.01.2008
                  Autor: Zakarr
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hazard na kole :-)

             

        Já vycházím z toho, že náš život nám vlastně nepatří a že nám byl pouze svěřen, abychom se z něho sice mohli radovat, ale abychom ho také s největší péčí opatrovali. S tímto postojem se pak hazardování se zdravím a životem (byť vlastním) samozřejmě neslučuje.

        Vycházíme-li tedy každý z jiných předpokladů, těžko se budou shodovat naše závěry. :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2008
        Autor: Medvěd
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hazard na kole :-)

               

          ALe jo já vím. Už jsme o tom spolu mluvili.
          I kdybych přistoupil na tvou teorii, že mi byl život darován, tak mi byl svěřen a mohu s ním nakládat jak uznám za vhodné. Dar s podmínkami, jak s ním nakládat není darem.

          Jak jsem psal Airlinovi¨. ta dělící čára, kdy je to ještě přijatelné riziko a kdy už hazard je pro každého jinde. Pro většinu cyklistů, které znám je třeba hazard jízda po magistrále a pro tebe nikoli. Tu hranici zkrátka máme každý někde jinde...

          [ Zpět ]
          Datum: 10.01.2008
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hazard na kole :-)

                 

            Myslím, že nestojíte proti sobě. Máš pravdu, že je to záležitost míry, kde má kdo tu hranici. Ale zároveň platí, že na váhy rozhodování neházím jen "chci riskovat život/nechci riskovat život", ale taky "chci riskovat bolest lidí, který mám rád" nebo "chci riskovat zranění, který způsobím svým dětem, když se zabiju". A na druhou stranu zase: "chci, aby moji blízcí měli doma ustrašenýho nervózního sraba?"
            Zkrátka myslím, že ať chci nebo ne, můj život mi tak úplně nepatří. Ne od chvíle, kdy jsem se rozhodl mít někoho rád. Není v tom příkaz nebo zákaz. Jenže.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.01.2008
            Autor: k.vl
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hazard na kole :-)

                 

            S tou magistrálou máš částečně pravdu. Hazard to je, ale v takovém případě nehazarduju se svým životem já, ale jsou to řidiči, kteří hazardují s mým životem. Tady je ta moje hranice. Kdybych přistoupil na myšlenku, že hazard je vše, co je nebezpečné, pak aby se člověk bál vůbec narodit...

            Hazard vnímám jako podstupování zbytečných rizik, která si vytvářím dobrovolně SÁM (například jízda po okraji propasti). Ta propast mě totiž neohrožuje. V takovém případě se ohrožuju sám o vlastní vůli.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.01.2008
            Autor: Medvěd
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hazard na kole :-)

                   

              pro mne osobně je jízda na kole také hazard. Pro někoho nemusí. Já také jezdím po cestičkách, kdy je na jedné strně sráz nahoru a na druhé sráz dolů. Podle šíře cestičky, hloubky a sklonu srázu si vyhodnotím, co je pro mne již hazard (nejedu) a co ne (jedu). Ale to má každý jinak.
              Ale třeba příklad s tou propastí. Já tyhle rozhledy apod. miluju. Takže já bych došel až na konec, sedl si na kraj s nohama spuštěnýma dolů se kochal pohledem. Pro spoustu lidí by to byl hazard, protože by jim to strach uvnitř nedovolil. Ten já mám sice také, ale vychutnání si toho pohledu na tu krásu je u mne silnější. Atd. atd.

              [ Zpět ]
              Datum: 10.01.2008
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hazard na kole :-)

                     

                jízda na kole na kraji propasti samozřejmě:o))

                [ Zpět ]
                Datum: 10.01.2008
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hazard na kole :-)

                   

              nezlob se na mě ale neházej to na řidiče. nejsme v šanghaji, těch 6 jízdních pruhů tam není pro kola ale pro auta

              [ Zpět ]
              Datum: 10.01.2008
              Autor: vette
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hazard na kole :-)

                     

                Omlouvám se,že vám do toho vstupuji,ale souhlasím s tebou.Co se týká magistrály na ní může vyjet slušně řečeno jen debil neber si to osobně milý Jurimíre jsi magor,protože svým postojem neohrožuješ nejen sebe nýbrž i ostatní tím myslím řidiče,takový ciklista na mojí kapotě to je erotika a pohřebáci si také vcelku přijdou na své co myslíš?

                [ Zpět ]
                Datum: 10.01.2008
                Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  Medvěd jezdí po magistrále (myslím, že jsem ho tam dokonce jednou viděl:-) ). A nikoho neohrožuje. Magistrála není silnice pro motorová vozidla a není tam zákaz vjezdu bicyklů, takže každý, kdo tam jede, musí počítat s tím, že se tam může objevit i cyklista.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2008
                  Autor: PavelŠ
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  Tak tohle je trefa přímo na komoru. :-))))) Osm plnotučnejch, hádám.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2008
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  Je mi jedno, co si myslíš:o) Je mi jedno jestli mi to sem napíšeš ještě tisíckrát nebo nikdy:o) Je mi jedno jestli se podepíšeš jako líza, hovno, chcípák, cicinka nebo Jurirmir s tečkou:o) Pořád se budu radovat ze života pro věci, které za to stojí a pořád budu smutný, když bude někdo odcházet nebo ho bude něco trápit. A takový otravný hmyz jako jsi ty, mě bude pořád lhostejný. Mám tě prostě uplně a naprosto v prdeli. Jen abychom si to ujasnili.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2008
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    Není nad to někomu jako jsi ty pořádně znepříjemnit život smetáku.A chcípák je tu jen jeden a to jsi leda ty.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.01.2008
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      Pozor! Tento příspěvek obsahuje větší množství imbecility než je únosné pro čtení!!!

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.01.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (antivirus)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      To jako myslíš vážně? Proč by měl někdo někomu chtít znepříjemňovat život? Co je to za pokřivený způsob uvažování?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.01.2008
                      Autor: Medvěd
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        Já jsem včera myslel, že to individum je vožralý. Pěkně jsem se seknul.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          Někteří lidé uvažují jako vožralí, i když se zrovna zapomenou vožrat.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.01.2008
                          Autor: Medvěd
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Hazard na kole :-)

                                 

                            Jak na to tak koukám vy oba jste taky moc pěkný fešáci.na svých fotkách vypadáte jako když jste z popelnice vylezly a budete tady něco vyprávět,že jste apstinenti adt.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 11.01.2008
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Hazard na kole :-)

                                   

                              Mám-li mluvit za sebe, máš pravdu, ale co s tím?

                              [ Zpět ]
                              Datum: 11.01.2008
                              Autor: abernathy
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Hazard na kole :-)

                                     

                                :-))

                                [ Zpět ]
                                Datum: 11.01.2008
                                Autor: DanSed
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Hazard na kole :-)

                                   

                              Pozor! Tento příspěvek obsahuje větší množství imbecility než je únosné pro čtení!!!

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.01.2008
                              Autor: Neregistrovaný uživatel (antivirus)
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Hazard na kole :-)

                                   

                              Fajn, tak se přihlaš a ukaž fotku, anebo už drž hubu. Nudíš...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.01.2008
                              Autor: k.vl
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Hazard na kole :-)

                                   

                              Normálně tohle nedělám, ale tebe si vychutnám: Ve dvou souvětích 6 chyb pravopisných, 2 typografické a jedna neexistující zkratka... Už jsi vyšel/vyšla ze druhé třídy, nebo tě tam ani nepustili?

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.01.2008
                              Autor: k.vl
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Hazard na kole :-)

                                     

                                No co se týká mé fotky do té nic není pokud se dobře dívám ani ty jí tam nemáš.Takže hubu drž sám pokud je mi známo tato diskuse je zcela veřejná a to tvé vychutnávání mě opravdu asi moc nedojme,jelikož jsi asi největší inteligent na celém širém světě co?

                                [ Zpět ]
                                Datum: 12.01.2008
                                Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Hazard na kole :-)

                                       

                                  :-))))) Jo, to jsem já, těší mě! :-)))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 12.01.2008
                                  Autor: k.vl
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Hazard na kole :-)

                                         

                                    To mě velmi těší že jsem se právě seznámila ze samotným pánembohem.....

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.01.2008
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Hazard na kole :-)

                                       

                                  Pozor! Tento příspěvek obsahuje větší množství imbecility než je únosné pro čtení!!!

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 12.01.2008
                                  Autor: Neregistrovaný uživatel (antivirus)
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hazard na kole :-)

                     

                ?? Na tos přišel jak? Nejsem pražák, ale v Praze jsem párkrát byl na na magistrále jsem příslušnou značku nikdy neviděl.

                [ Zpět ]
                Datum: 10.01.2008
                Autor: PavelŠ
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  ale pánové podívejte se pořádně .Při příjezdu do Prahy je hned za odbočkou na Pankrác u té druhé Cedule a na ní je co ? značka silnice pro motorová vozidal.Takže žádný ciklista tam nemá podle vyhlášky co dělat.je to jen na benevolenci policie že tot toleruje.Ale kolisti tam podstatě vjíždějí na vlastní riziko.Doporuičuji lépe sledovat dopravní značení.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    ciklista s měkym. bože to jsem nechtěl:-))sorry

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2008
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      Toho bych do postele asi nechtěla........

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.01.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        já píšu po c striktně Y !

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: Howgh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        kolaře jen s tvrdým.....ooooo)))))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: radka938
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          Nepravou Radku ignorovat!

                          [ Zpět ]
                          Datum: 12.01.2008
                          Autor: Medvěd
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    tak pokud tam taková cedule je, tak platí jen od toho místa do nejbližší křižovatky. Ale např. na Václaváku, u Hlavního nádraží atd. jsem si žádné značky při nájezdu na magistrálu nikdy nevšiml.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2008
                    Autor: PavelŠ
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      To,ale přeci nemění nic na tom, že tam tudy jet na kole je naprosté šílenství no a ti co tam jezdí je jako by hrali ruskou ruletu.Těm na životě asi moc nezáleží ,rodina děti atd.jim nic neříká.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.01.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      Tahle značka platí až ke značce "Konec silnice pro motorová vozidla." Stejně jako začátek a konec obce.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.01.2008
                      Autor: abernathy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        Každý strůjce svého štěstí.Možná by se mělo říkat zdraví .Ale co je platný žít zdravě ,jezdit na kole atd... když riziko že skončíš pod tupláky náklaďáku je mnohem větší než jezdit autem a nebo chodit pěšky potažmo se dopravovat MHD

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2008
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        tak sorry, to je možný, pak by ale byly jen pro motorová vozidla všechny ulice v Praze??? Ale stejně si myslím, že to tam tak není (viz wewerka níže).

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: PavelŠ
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        Skutečná silnice pro motorová vozidla musí být označena ze všech stran. Nemělo by být možné, aby na ni čloověk vjel, aniž byl na tuto skutečnost upozorněn značkou. A na pražskou magistrálu v centru tímto způsobem vjezd omezen není. Kromě toho si člověk může snadno ověřit, zdali se nenachází na silnici pro motorová vozidla, protože by na nich nejspíš byly zelené směrové ukazatele.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: Medvěd
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          Kdybys jezdil autem, věděl bys, že všechny nájezdy na silnici označenou jako "silnice pro motorová vozidla" jsou označeny toutéž značkou. Jestli ne, je to chyba. Ale nejsem dopravní expert, zeptej se na to pana Humla. Dělá v TV 1 dopravní situaci.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.01.2008
                          Autor: abernathy
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Hazard na kole :-)

                                 

                            jenže ona to právě silnice pro m.v. není, takže k označování nájezdů není důvod:-)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 12.01.2008
                            Autor: PavelŠ
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Hazard na kole :-)

                                   

                              Jestli je to obyčejná silnice, tak není o čem mluvit. Já mluvil o silnici pro m. v. obecně.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.01.2008
                              Autor: abernathy
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Hazard na kole :-)

                                     

                                Pražská "magistrála" je v úseku Pankrác - Vychovatelna vedena jako "místní komunikace".

                                [ Zpět ]
                                Datum: 12.01.2008
                                Autor: Medvěd
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Hazard na kole :-)

                                 

                            Tohle samozřejmě vím, vždyť jsem upozorňoval na to, že pražská magistrála takto označena není, tudíž silnicí pro motorová vozidla být nemůže.

                            Takže pokud nějaká "silnice pro motorová vozidla" touto značkou označena není, pak je (stejně jako pražská magistrála) "silnicí pro motorová vozidla" jen v představách nesnášenlivých a netolerantních motoristů.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 13.01.2008
                            Autor: Medvěd
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    Silnice pro motorova vozidla konci nekde na urovni prazskeho povstani/pankrac...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2008
                    Autor: wewerka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    Značka "Silnice pro motorová vozidla" je v úrovni metra Pankrác na VÝJEZDU z Prahy, nikoli směrem do centra. Tam je naopak značka "KONEC SILNICE PRO MOTOROVÁ VOZIDLA". Stejná situace je pak nahoře v Libni u Vychovatelny. Pro mě z toho tedy vyplývá, že v úseku Pankrác-Vychovatelna je pražská magistrála použitelná i pro jízdní kola. S výjimkou Nuselského mostu, kde souběžně vede odnikud nikam asi 600 metrů neuklizené a zledovatělé "cyklostezky", kterou je cyklista podle zákona povinen použít. To mě ale ohrožuje daleko víc než stojící auta na magistrále.

                    Takže: Doporučuji lépe sledovat dopravní značení :o))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2008
                    Autor: Medvěd
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    hele, ty jsi asi hodně velký pako, blbý jako troky. Už pár let jezdíme podle zákona a nikoliv podle vyhlášky. To jednak.
                    Druhak na exitu Pakrác je opravdu značka "silnice pro motorová vozidla", ale pro směr z Prahy na Brno. Do druhého směru je naopak ukončení. Silnice pro motorová vozidla začíná až na Bulovce.
                    Kdyby magistrála byla silnicí pro motorová vozidla muselo by to být vyznačené na každé křižovatce. Jak jinak by se to dozvěděl řidič připojující se, řekněme, z Vinohradské?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.01.2008
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      HLAVNĚ ŽE TI JSI CHYTERJ JAK RÁDIO .RUŠÍM SVOJE ROZHODNUTÍ ODEJÍT A SPECIELNĚ TEBE TY ŠMEJDE POKŘIVENEJ SI VYCHUTNÁM TY SI ASI MYSLÍŠ ŽE JSI SI MĚ PODÁVÁŠ A ŽE JÁ JSEM NĚJAKEJ CHUDÁČEK KTEREJ NEVÍ KERÁ BIJE. "UZNÁVÁM ŽE JSEM SE SPLETL VE ZNAČENÍ ANO JSEM PITOMEC A NEKOUKÁM KOLEM SEBE " TO JE OMLUVA PRO VŠECHNY KTREJCH SE TO DOTKLO OVŠEM MIMO TEBE.TOBĚ TY NADÁVKY OSLADIM TĚŠ SE.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.01.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      tak mu hned nenadávej, chybička se může stát

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.01.2008
                      Autor: john
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    kdyby ses alespoň kouknul do mapy: http://www.mapy.cz/#x=133122400@y=135827952@z... inteligente jeden.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.01.2008
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      To bys musel ještě připojit informaci, že na této mapě jsou silnice pro motorová vozidla vyznačeny zeleně. Pak to (možná) pochopí i průměrně inteligentní motorista. Ale u takových, co si myslí, že když je někde hodně aut, že je to automaticky silnice pro motorová vozidla, o tom stále ještě pochybuju.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.01.2008
                      Autor: Medvěd
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        a když je někde hodně zaparkovaných aut, tak je to parkoviště (třeba Ovocný trh).

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        Hlavně že sami píšete jak je to hnusný že se tu jeden do druhýho obouvá ale že sami děláte nemlich to samé to už vám jaksi uniká .seru na pravopis protože pro hraboše ,medvěda a jinou zvěř je to stejně zbytečný protože oni jsou těmi nejvěršámi rypáky co totu nejvíc rozštouchávají a kdo ví jestli se sami neschovávají za nicki lza ,hovno atd...jen aby si mohli mnout ruce a říkat si "už se zase hádaj ,to jsem jim to zavařil"

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      no coment .........nemám sil tenhle spolek sledovat jak si cintaj na pentli a přitom polovina neví pořádně o čem je řeč..Občas jsem si to tu přečetl ,některé vaše připomíky stály za povšimnutí ale to co se tu dělě poslední dobou je fakt hrůza.Pokud se dobře koukám tak je to diskuze a ta je od toho aby lidi diskutovali a ne aby se cíleně napadaly .Je pravda že jsem nepřispíval proto nikomu chybět nebudu.A splést se muže každej.Mažu si z oblíbených Na kole.cz .Už se tu víckrát neukážu .Doufám že jsem udělal někomu radost.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.01.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        teď jsi mě fakt dojal. Viděls někdy normy? Absence odstavného pruhu, přítomnost světelného signalizačního zařízení případně poloměrové a sklonové limity Tě asi nezasáhly... Viděls alespoň nějakou silnici pro motorová vozidla?
                        Tvrdit o Magistrále že je silnicí pro motorová vozidla a ještě se tvářit jako "opravdový odborník" může doopravdy jen hňup.
                        Sakra nauč se alespoň psát česky! A když píšeš anglicky, tak to piš anglicky. FOAD

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          NO JISTĚ NAPADAT A NAPADAT A NAPADAT .HLAVNĚ VŠEM UKÁZAT ŽE JSEM NEJCHYTŘEJŠÍ NEJLEPŠÍ A VUBEC .SICE JSEM SE ZAŘEK ŽE UŽ NEBUDU RAGOVAT ALE UŽ TI NĚKDO ŘEKL ŽE JSI HULVÁT ????

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.01.2008
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          Ty jsi ale dementek co? .Asi jsi v tom ajfru když jsi četl muj přísvěk nějak přehlédl co jsem psal ,O magistrále ty Andersene nepadlo ani slovo ,tu si tam napchal ty potažmo tvuj zakrnělej mozeček.Tipoval bych tě na osobu trpící komplexem méněcenosti.Protože mi to že jsem blbej stačilo říct jednou a ne mi to milionkrát zopakovat.Neboj se rád budu komentovat tvoje další příspěvky.Alespoň se procvičim ve psaní.Joo jen tak mimochodem ,když už mě prudíš ze znalostí pravopisu....jestli jsi chodil do školy tak na začátku věty je VELKÉ PÍSMENO.No já jen aby jsi nebyl za vola.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.01.2008
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Hazard na kole :-)

                                 

                            Z něho a vola a jak to prosím tě chceš udělat?To je snad zbytečná práce nemyslíš?

                            [ Zpět ]
                            Datum: 11.01.2008
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          Zdá se mě to nebo si o sobě myslíš,že jsi nejchytřejší na světě?Za případné hrubky v gramatice se omlouvám asi nejsem tak dokonalá jako ty.Zřejmě jsi asi dopravní inženýr co?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.01.2008
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Hazard na kole :-)

                             

                        Nebudeš Lízo nebudeš.
                        Ten kdo tu nediskutuje, ale nadává a napadá jsi totiž jen a pouze jen ty.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.01.2008
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (anonymus)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          JÁ NEMÁM S LÍZOU ,HOVNEM CICINKOU A BUHVÍ KOLIK JICH JE JAK PSAL JURIMÍR VÍŠE NIC SPOLEČNÉHO .JEN SI CHRÁNIM SOUKROMÍ A NEZVEŘEJNUJI SVOJE E.MAILY ,ICQ FOTKY A JINÉ NACONÁLE VEŘEJNĚ NA SÍTI .A TEN KDO TO DĚLÁ TAK SI NÁSLEDKY ŠKODIČŮ KTEŘÍ SE V TOM VYŽÍVYAJ MUSÍ NÉST SÁM .JEN TAK MIMO PROČ TY JSI ANONYMÍ??

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.01.2008
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Hazard na kole :-)

                                 

                            Nevypadá to tak.
                            Stejně nenávistný projev.
                            Nevěřím!

                            [ Zpět ]
                            Datum: 11.01.2008
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (anonymus)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Hazard na kole :-)

                                   

                              To samé mužu říct i já o tobě.Co když jsi to ty ???A kde jsi vzal v mém projevu nenávist ??

                              [ Zpět ]
                              Datum: 11.01.2008
                              Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Hazard na kole :-)

                                     

                                Co "příteli"odkazuje na to že mi tykáš??? neznám tě a laskavě tě prosím aby jsi svoje písemné projevy držel na uzdě

                                [ Zpět ]
                                Datum: 11.01.2008
                                Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          Tak teďjsi mě nasral.Do teď jsem nikoho osobně neurazil ala vypadá to že začnu.Chodil jsem si sem jen číst ,ano nepříspíval jsem .!Jsem radši ten kdo přihlíží".A netuším co tě opravňuje k tomu mě nařknout z nadávek.Napsal jsem unáhlený a nepodložený názor a za ten jsem se skoro veřejně omluvil.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.01.2008
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Hazard na kole :-)

                               

                          Nemusíš se obávat,že jsem zmyzela pokud tady budou takoví dementi jako jsi ty jsem mám o zábavu postaráno.p.s sám se schovává za nick,ale narozdíl od Medvěda a pár dalších musím konstatovat,že jsi chytřejší nežli již zminované individua.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.01.2008
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Hazard na kole :-)

                                 

                            A tebe mám už taky dost, stačí že mě nikdo jako anonim háže do jednoho pytle s tebou a s buhví jakou svoločí.Mohla by jsi to laskavě uvést na pravou míru jak to je !!!!

                            [ Zpět ]
                            Datum: 11.01.2008
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Hazard na kole :-)

                                   

                              No dovol jak se mě opovažuješ nazývati svoločí? Já jsem tu jen sama za sebe,jestli si myslí nějaký pako něco jiného jeho problém.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 11.01.2008
                              Autor: Neregistrovaný uživatel (líza)
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Hazard na kole :-)

                                 

                            Pozor! Tento příspěvek obsahuje větší množství imbecility než je únosné pro čtení!!!

                            [ Zpět ]
                            Datum: 12.01.2008
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (antivirus)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Hazard na kole :-)

                                   

                              Jsi trapný.Opakuješ se a už to není vtipné.Zkus něco nového.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.01.2008
                              Autor: Neregistrovaný uživatel (kolem jdoucí)
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Hazard na kole :-)

                                     

                                Pozor! Tento příspěvek obsahuje větší množství imbecility než je únosné pro čtení!!!

                                [ Zpět ]
                                Datum: 12.01.2008
                                Autor: Neregistrovaný uživatel (přítel)
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  nenapsal sem, že tam nesměj kola, to sme si špatně rozumněli.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2008
                  Autor: vette
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hazard na kole :-)

                     

                Pražská magistrála skutečně není silnice pro motorová vozidla. Místy bylo donedávna dokonce i vodorovné značení pro cyklisty. To jen páni řidiči si myslí, že cyklista na magistrále nemá co dělat, a většina se podle toho taky chová. Někteří se mi to dokonce občas snaží připomenout troubením nebo nějakým zvlášť vypečeným manévrem. Na řidiče tedy nemusím nic házet - házejí to na sebe sami svým chováním.

                Něco jiného by bylo, kdyby podél magistrály vedla cyklostezka. Pak bych uznal, že na magistrále nemám na kole co dělat. Nebo kdyby na ní byl aspoň vyznačen cyklistický pruh...

                [ Zpět ]
                Datum: 10.01.2008
                Autor: Medvěd
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Hazard na kole :-)

                     

                Pro doplnění : v Šangahaji jsem byl - 6 autopruhů vlevo, 6 autopruhů vpravo a na každé jejich straně 20ti stupem kolaři. Já jel v autě :-) , ale zážitek to byl. Tož tak.

                [ Zpět ]
                Datum: 10.01.2008
                Autor: hasan
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Hazard na kole :-)

                       

                  Na těch záběrech z ulic asijských měst mě fascinuje představa, jaké by to bylo, kdyby se všichni ti cyklisté chovali jako Evropané, Češi nebo Pražáci a každý z nich jel (sám) v autě...

                  Co bytostně nesnáším, je posměch ze strany nabubřelých Evropanů (a Američanům) vůči nim. Měli bychom se od nich spíš učit.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.01.2008
                  Autor: Medvěd
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Hazard na kole :-)

                         

                    Musím Tě zklamat. Všichni ti na kolech touží po automobilu a hned jak schrastí peníze tak si ho i koupí. Postřeh - každý třetí na tom kole něco převáží a snad dokonce i stěhuje - velmi objemné náklady. Např. šatní skříň na šlapce vpravo a on sám, téměř neviděn, vlevo kolo tlačí. A maže si to do křižovatky hlava nehlava.
                    No, oni asiaté nad námi taky pěkně ohrnují nosy.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.01.2008
                    Autor: hasan
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      lidi nejsou spokojení nikdy. Asiati touží po autech, my zase toužíme po ulicích bez aut.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.01.2008
                      Autor: PavelŠ
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Hazard na kole :-)

                           

                      Je mi jasné, že v případě drtivé většiny těch Asiatů se jedná o "z nouze ctnost". To by nám ale nemělo bránit v tom, se z tamní situace poučit, když už se nedokážeme poučit ze zkušeností vlastních.

                      Velmi hezky to bylo ukázáno na tom pokusu s žábou: Když ji vhodíš do horké vody, udělá všechno pro to, aby se z ní dostala - rostě vyskočí. Když ji ale dáš do vody studené a začneš ji pomalu zahřívat, žába nepozná, kdy teplota pro ni začíná být nebezpečná - a setrvává v ní až do své smrti "uvařením".

                      Myslím, že naše společnost se jak z hlediska přebujelého motorismu, tak i z hlediska globálních ekologických problémů ve fázi těsně před uvařením. My jsme se už narodili do poměrně teplé vody, a proto bujení motorismu a pokračující ničení životního prostředí nevnímáme, jak by odpovídalo nebezpečnosti situace.

                      Ale zkusme si představit, kdybychom do naší doby - třeba do některého auty zahlceného velkoměsta - postavili člověka řekněme z osmnáctého století. Reagoval by stejně jako ta žába vhozená do horké vody: Na základě neuvěřitelného šoku by se snažil zase co nejrychleji zmizet, protože by zde nepřežil...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.01.2008
                      Autor: Medvěd
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hazard na kole :-)

             

        Nojo... ale kdy je splněna ta podmínka "pokud neohrožuju někoho dalšího"? Kolikrát takový adrenalinový sportovec nakonec ohrozí záchranáře, co se pak pro něj (v horším případě pro jeho tělo) musejí nějak dostat...

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2008
        Autor: Ifča
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hazard na kole :-)

               

          to je pravda. ALe to je posedlosí smrtí naší civilizace. Kdybych zůstal někde ve skalách budu spokojen pokud tam to tělo zůstane a poslouží za potravu zvěři, ptákům a hmyzu. Nevidím důvod, proč ho tam odtud tahat pálit ho. Považuju to za plýtvání.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.01.2008
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hazard na kole :-)

                 

            jo, to je samozřejmě taky do jisté míry pravda. Ale pokud nechceš ohrožovat životy záchranářů, tak potom budeš muset riskovat výhradně mimo civilizaci. Protože v civilizaci záchranáři skutečně většinou vyrážejí automaticky a nikoho se neptají, jestli chce zachránit (tak nějak se nepředpokládá, že se někdo bude chtít jen tak zabít).

            [ Zpět ]
            Datum: 10.01.2008
            Autor: PavelŠ
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hazard na kole :-)

             

        máš do určité míry pravdu, to ale záleží na tvém celkovém pohledu na svět a na život (viz Medvěd). Co je ale nesporné je to, že často i když někdo riskuje zdánlivě pouze svůj život, ve skutečnosti potencionálně riskuje i životy těch, kteří se ho třeba budou snažit zachránit (a zpravidla se neptají, jestli vůbec zachránit chce). Nebo například tím, že si sám svojí chybou způsobí vážnější zranění, než by bylo třeba (např. nepřipoutáním se v autě), může omezit pomoc někomu dalšímu, protože zachránci budou mít víc práce (pokud na místě nehody bude omezený počet zachránců). Prostě pokud se ztratíš v horách nebo se sám vybouráš v autě a budeš tam ležet v bezvědomí, tak už potencionálně ohrožuješ životy dalších.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2008
        Autor: PavelŠ
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hazard na kole :-)

               

          Souhlas. Ale nepřestanu prot chodit do hor a ani jezdit autem.
          Myslel jsem to tak, že neohrozím ničí život PŘÍMO. Možnost nepřímého ohrožení existuje vždy. Když dostanu infarkt na chodníku, tak můžu někoho ohrozit tím, že o moje tělo na chodníku zakopne, protože si ho v zamyšlení nevšimne atd.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.01.2008
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hazard na kole :-)

             

        Při každé činnosti je nějaké riziko a při některých činnostech je toto riziko již neúměrně veliké. Nehledě na to že za určitých okolností ohrožuješ i záchranáře kteří tě z tvého průšvihu budou tahat (například když na lyžích vjedeš na lavinový svah). Ale jestli si předem zajistíš vlastní záchranáře a v ideálním případě zaplatíš náklady na léčení z vlastní kapsy potom jak je ctěná libost...

        Co mne spíš vadí je to že machři kteří předvádějí krkolomné kousky to zvládají dobře ale potom to po nich zkouší kdejaký trouba...

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2008
        Autor: Aviatik
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hazard na kole :-)

             

        když jsem si četl tvé příspevky v tomto vlaknu celem, tak se mě zmocnil dojem, že jsi chytrý jako šešlápnutá PET láhev..... víš proč... ? ...

        pokud to nevíš, brzo se dozvíš v jiném příspevku.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.01.2008
        Autor: Chcípák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hazard na kole :-)

               

          Pozor! Tento příspěvek obsahuje větší množství imbecility než je únosné pro čtení!!!

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (antivirus)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hazard na kole :-)

                 

            Ty, že jsi antivirus ? a Nejsi ozářenej microvlnkou, že plácaš takové ptakoviny ?....

            [ Zpět ]
            Datum: 12.01.2008
            Autor: Chcípák
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Hazard na kole :-)

                   

              Pozor! Tento příspěvek obsahuje větší množství imbecility než je únosné pro čtení!!!

              [ Zpět ]
              Datum: 12.01.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (antivirus)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hazard na kole :-)

         

    Vzal bych to z jiného úhlu -- ti borci jsou si zřejmě naprosto jisti že nezavrávorají (mezi nama - byl bych nesvůj i stojíc na nohách) . Anebo je tam ňáké lano vyretušované nebo tak něco....

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2008
    Autor: Howgh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hazard na kole :-)

           

      z fotky bych si netroufnul riziko posuzovat a pak, co je pro jednoho brnkačka, tak je pro druhého hrana, tan první má třeba natrénováno stovky hodin, ten druhej vzytáhnul kolo po půl roce ze sklepa - relativní, jako většina lidského konání

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2008
      Autor: vladaza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hazard na kole :-)

         

    konecne neco pro Bubika aby se pri jizde na kole nenudil..

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (:-))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hazard na kole :-)

         

    Byl jsem o Silvestru na horách. Tamní správce má ve svém albu údajně fotku starou zhruba třicet let, kdy byl vyfocen půl metru od okraje sklalní římsy ve Slovenském ráji. Dělá na ní stojku. V létě umřel na rakovinu.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2008
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hazard na kole :-)

         

    Statickej nebo dynamickej hazard? :-))))
    Co jsem to napsal? :-) OMG, OMG.
    :-))))

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2008
    Autor: Bubík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hazard na kole :-)

         

    Pokud dotyčný při své adrenalinové masturbaci neohrozí či nezabije někoho dalšího tak ať si dělá co chce. Je to jeho věc a nikdo nemá právo mu do toho kecat!

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2008
    Autor: Petrun
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Hazard na kole :-)

           

      "Kecat" by mu do toho mělo jeho svědomí. Ostatní ho můžou tak maximálně nabádat k rozumu a odpovědnosti.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2008
      Autor: Medvěd
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Hazard na kole :-)

             

        Nabádat k rozumu ? vezmem si příklad z takového jurimíra, jemu něco říkat, to je jako házet hrách na zeď... sou lidi, který mají pravdu, ikdyby se 100% mýlili, tak prostě si myslí, že mají pravdu.

        a jezdit ted na kole...v tomto období, to muže jen tele... je špatná viditelnost...a jeste aby se tam pletl nejakej cyklista.... to by scházelo... ikdyž na druhou strnu...orgány jsou potřeba.... :)

        Na všem špatném, najít to dobré :P

        [ Zpět ]
        Datum: 11.01.2008
        Autor: Chcípák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hazard na kole :-)

               

          Pozor! Tento příspěvek obsahuje větší množství imbecility než je únosné pro čtení!!!

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2008
          Autor: Neregistrovaný uživatel (antivirus)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Hazard na kole :-)

               

          Jak vidím, sám bys jeden nutně potřeboval.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.01.2008
          Autor: Medvěd
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Hazard na kole :-)

                 

            Asi ne, zjevně je spokojenej s tím, co má. Velkej malej a malej žádnej. Snad mu zbyla prodloužená mícha.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.01.2008
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hazard na kole :-)

         

    To ze ty bys to nevodjel a ses uz z fotky posranej, jeste neznamena, ze to je hazard! Pitomej ses leda tak ty!!

    [ Zpět ]
    Datum: 11.01.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Cruz)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Hazard na kole :-)

         

    Ať si každej dělá co chce, ze školky už jsme dávno pryč ne???Mě taky do chlastu nikdo nekecá........A játra tvrdnou....

    [ Zpět ]
    Datum: 12.01.2008
    Autor: Neregistrovaný uživatel (ich)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

402 cyklistů (4 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024