Mám nové kolo co na něj říkate:
http://www.cannondale.com/bikes/05/cusa/model...
Tý vidli chybí pravá noha, jinak dobrý.
...navíc oranžová jezdí pomalu :o)))
Nevim, co tim chceš říci, že máš nové kolo. Ale když už chceš názory, tak ho napíšu:
- jednočep s vysoko umístěným hlavním čepem s žádným zázračným chodem (v současné době při existenci mnoha lépe fungujících systému bych si ho určitě nepořdíl; a pokud uvažovat o jednočepu, tak maximálně s hlavním čepem blízko středu), navíc jednočepy jsou mnohem náchylnější na tlumiče (tzn. větší nutnost dobrého tlumiče, což ten Manitou taky není nic moc).
- vidlice s vynikající tuhostí a průměrným chodem (není špatná, ale jsou tu lepší vidlice ze méně peněz)
Já bych takový kolo nechtěl, poněvadž je móóóc hezký a každý by mi ho záviděl :-)
to mas recht kdyz stim jedu vlakem tak nedelam nic jinyho nez vysvetluju ze se to opravdu nenaklani¨:))))))
Tak ses nam pochlubil a ted uz ti zbyva jenom z vlaku vystoupit a jezdit i doopravdy :o)
Jen pro tvou informaci- znamy si pred par tydny poridil novinku- Cannondale Scalpel Limited, za 11.000 €. Ani znacka, ani cena kola moc dojem nedelaji. Stejne prijdes na to, ze na tom musis slapat.
Jo, za 11 tis. € uz je to supersamponek :o) Ja bych se s tim asi bal vubec jezdit.
Z valku jsem vystoupil a slapal stim problem nemam...
chtel jsem slyset nazor... znamymu gratuluju a ty se muzes dal bat :))))))
netáhne ti to ve vyšších rychlostech doleva ? ;o))))
No ty se tomu smejes, ale s tou Lefty je pry problem treba jizda bez drzeni (riditek). Nezkousel jsem, nevim. Ale jizda s nestabilnim vedenim stopy mi nepripada moc lakava.
Mno, tak tenhle problém mám i na současném kole. Na favoritu byl takový žlábek, díky němuž kolo docela solidně drželo řidítka rovně. U horáka s mírně podhuštěným předním pláštěm na nezpevněném povrchu se řidítka pustit neodvážím, stačí malinko a už se stočí.
To muze byt spis kvuli jine geometrii- uhlu hlavovky, a dalsi zalezitost je cit pro rovnovahu. A taky zalezi na tom, co je pro tebe nezpevneny povrch :o) - s Favoritem jsi jezdil asi spis po tom zpevnenym..? :o)
ten úhel hlavovky mě také napadl, řízení je u MTB podstatně citlivější ... ale ten žlábek či co tam fakt je, takže není právě potřeba takový cit pro rovnováhu ;o))
Taky jsem mela takovy krasny zlabek na crossu. Pak mi vysvetlili, ze to je zniceny asi lozisko od prilisneho utazeni.
Fakt ? To se mi nezdá, že by to bylo přesně na prostředku, a mělo to naprosto plynulý, lehký chod ? ... já to snad rozeberu, abych to zjistil .....
Nemůžu to samozřejmě vědět jistě, jak je to konkrétně s tvojím hlavovým složením, ale už jsem to viděl víckrát. Na jedné silničce se mi to taky stalo, cítit to bylo pouze když se ve vzduchu lehounce zatočilo předním kolem a opravdu se soutředilo, jestli to jde zcela plynule.
A vždy se to udělá právě pro rovný směr, protože v té poloze jsou řídítka největší dobu.
Mně se to stalo na několika kolech. Vyřešil jsem to tak že kupuji kvalitní hlavová složení s průmyslovými ložisky. Od té doby se mi to už nestalo.
Je pravda, že ta silnička, na které se to stalo, to byla hodně levná a ošizené téměř na všem. Hlavové tam určitě bylo nějaké hodně bídné. To bylo ještě na střední, kdy nebyly na kolo peníze (přeci jen na střední možnost vydělvávat byla omezená).
A safra, a já si pochvaloval, jak dobrý nápad měli inženýři v Rokycanech, když to takhle udělali ... a ona to je celou dobu jen závada ;o))) ... no, odstraňovat jí tedy ale nebudu, protože mi maximálně vyhovuje ;o)))
Ten žlábeček je přesně uprostřed, protože na kole zn. Favorit se jezdilo převážně rovně :-) a v tomto směru je tudíž ložisko nejvíce namáháno. Zpočátku je to příjemná závada, postupem času se ložisko vymačká tak že se objeví vůle. A když ho potom utáhneš, už nemůžeš jezdit bez držení, poáč to jde ztuha.
Díky, to jsem netušil.
V zadnym pripade se nikam nenaklani i bez drzeni riditek.
Pouze kdyz zastavim a pustim riditka tak se samozrejme stoci na levo nebo na pravo rovne nedrzi ,ale to neni zavada.
Tlumic planuju novej konkretne Fox DHX Air 5.0 model 2008 ale zatim stoji 14000 :(((
Jinak to kolo byla vyhodna kpoupe komplet za 45000,- minimalne jezdeny.
Jo a dik za nazory:)
dekuji od znalce potesi dvojnasob