"intervali"
Jinak nevim, jaky intervaly mas na mysli, ale je mozny, ze vyrobce neco doporucuje. Zalezi, v cem a jak jezdis, nekdo na vidlli nemusi sahnout i par let, nekdo ji musi repasovat po par mesicich. Ja te sve davam docela zabrat a do servisu ji dam zase po roce, i tlumic a vlastne cely kolo.
No kokal jsem na Tvé stránky a asik jí dáváš drobet zabrat víc neš já, ale výrobce udává interval 40 hodin a to bych nedělal nic jinýho než měnil olej :-))) Já nalítám tak 10 tis za rok, teda km ne hodin :o))) No asi ten rok bude nejlepší.... dík
Moc slusny, ta desitka za rok!!!
40 hodin je udaj vazne pritazeny za vlasy, to by musel mit servisaka za souseda :o(
No ono to bude hlavně tím že sem si pořídil kapánek lepší kolo a to ( ať mě nikdo neříká , že to není kolem) jezdí úplně jinak, jenom bych rád nic nezanedbal co se údržby týče a protože sem se letos pustil i do různejch závodů tak sbírám rozumy kde se dá, aby mi trošku vydrželo :-)))))))))))))
Mam taky Marzochu s ETA, koupil jsem ji jako novou a letos na jare po cca 4-5 kkm jsem poprve menil olej. Prestoze byla jeta cca pul roku a vlaste v zabehu, tak byl olej na pohled uplne cisty, bez pevnych necistot a bez vody. Proste jediny rozdil byl v tom, ze ten co tam byl mel nazelenalou barvu a ten co jsem tam lil spise do cervena. Takze IMHO tech 40 hodin se spise vyrobce jisti aby se na to user nevys.... uplne. Od te doby ma vidle najeto dalsich cca 5 kkm, do Vanoc ji rozhodne chci rozebrat, navic ji mozna zkusim predelat jen na vzduch, uvidim, jak bude cas, kdyz tak dam vedet jak olej vypadal tentokrat.
Klidne se do toho pust sam, nosit to do servisu jsou vyhozene penize, pokud se tedy jedna jen o vymenu oleje a ne o opravu zavady. Navody jsou na webu, da se i jednoduse zmenit zdvih 80 X 100.
ahoj, davas tam beznej tlumicovej nebo specialni?
ja tam davam beznej a nohy mazu beznym motorovym a nemam s tim problem...
abych nezapomnel, mam vzduchovej skareb
Dik
HX
Ruzny oleje muzou mit taky ruznou viskozitu, takze se da najit urcite i nejaka levnejsi nahrada, ale taky to dava moznost si trosku pohrat s chovanim vidlice, kdyz pouzijes hustejsi/ridsi olej.
Samozrejme ne, kdyz je vidle v zaruce (to jenom aby to neznelo jako navod :o)
Davam tam tlumicovy olej co jsem koupil v krame s motorkama, myslim, motorex nebo tak neco, mohu se doma podivat. Viskozitu jsem zachoval neb jsem byl s chovanim vidle spokojen a pouzivam tentyz olej i na mazani nohou zvenci - kdyz je dost dobry pro mazani zevnitr tak zvenku by uskodit nemel a je to mnohem levnejsi nez silikonovy olej, ktery je doporucovan.