Mám teoretickotechnickou otázku.
Když je tachometr VDO bez toho drátečku, co vede takhle dolů ke kolu. Šlo by z něj udělat tachometr s drátečkem, prostě tím, že se koupí celý ten spodek s drátečkem a tím čudlíkem na vidlici? Že to koupit (v Praze !) jde to vím, ale nevím jestli by to fungovalo.
Bezdrát se neosvědčil? Co s tim máš za problém?
Jde opravdu o čistě teoretickou otázku vzniklou bikerskýma řečma u cappucina. Ovšem popudem byla čísi negativní zkušenost s bezdrátem (podrobnosti neznám). Já bych si bezdrát nekoupil, přece ten čudlík dole musí být nějak spojenej s tím doodadem na řídítkách.
Dík. Mě bezdrát vyhovuje až na jednu věc, odmítá mi měřit při teplotě pod 5 °C. Mám sigmu. Tak sem si řikal že to VDO by to dělat nemuselo a tak sbírám zkušenosti.
Tak to je pravda, mě to sigma taky někdy dělá, především, když vysílač vofoukne na střeše auta.
Já když vyjedu tak je to dobrý dokud je to zahřátý a po půl hodině skončí. Baterky sou dobrý, ty kontrolky blikaj, ale neměří to. Tak na zimu natahuju drátek. A docela mě to štve.
Mám to taky tak, když jedu z domu a vytáhnu kolo z vyhřátého sklepa, tak to vydrží i 20 km. Pak to umře a vzpamatuje se to zase až v teple.
Takže je to prostě vlastnost toho přístroje, což je teda žalostný. Zajímalo by mě, jestli je v návodu uvedenej nějakej teplotní rozsah ve kterym to je schopný pracovat, protože jestli ne, tak je to na reklamaci. (což už se mě netýká bohužel)
No a mě by právě zajímalo, jestli to to VDO dělá taky nebo ne?
Fungovat to bude, protože ten spodek má na druhém konci toho drátečku i vršek (držák na řidítka)
http://www.koloshop.cz/index.php?vyrobek=1994...
Tak to zatí je 1:1. vypadá to, že my vidláci nejsme tak úplně blbý, abychom museli sledovat nějaký divný čaroděje o))))
A k Marconimu jsem já nikdy důvěru neměl.
Co Marconi... CIMRMAN mu ty dráty přetrh !
Já teda raději zůstávám u bezdrátu, mám nějakej obyč za pár šupů a přestává fungovat když dojdou baterky a nebo v dešti (průtrži). Teď abych se bál koupit nový "značkový" :((.
záleží na tom, jakej máš. pokud analog tak by ČISTĚ TEORETICKY mohl. pokud je to ale digital tak ne. drátovej je vždycky analog, pouze počítá pulzy, přicházející po drátu a v závislosti na čase háže na display číslíčka. digitální přenos není jen přenos pulzů v jiný formě ale v každym vyslanym signálu sou zakodovaný data z předchozích několika "měření". počítadlo je vlastně dole součástí vysílače...
Souhlas. Měl jsem Sigmu bez drátu, která přesně při 32 km/h přestávala počítat (rychlost na displeji = 0). Ale 31 nebo 33 km/h už zase uměla. A v Provenci se mi stalo poblíž nějakého rádiového vysílače, že kolo opřené o strom ukazovalo na tachometru rychlost od 40 do 50 km/h :-)
Podle mě to bude fungovat - teda pokud je stejná patice. Taťka má VDO bezdrát a ten je udělán tak, že patice na řidítkách je současně i přijímačem od senzoru na kole. Takže pokud cykláku změním "generátor" pulsů z bezdrátu, který to nějak spíná na základě signálu na drát, který to spíná přimo na vidlici průchodem magnetu, tak by to podle mě mělo bez problémů fungovat. Ale pozor NENÍ to nijak ověřený, jen je to můj názor odpohledu :).
tak a teď to začíná být husté.o))))