Ahoj, vím, že můj dotaz je lehce stupidní, ale kdybych věděla jak na to, opravdu bych to sem nepsala a poradila bych si s tím sama.
Dostala jsem od známého kolo, které má pšední vidlici RST Gila AET.
Problém je v tom, že se mi zdá nějak moc měkká s porovnáním u mého předchozího kola.
Z pohledu jezdce na pravé straně na vidlici je otočný kroužek s nápisem "RST" + a - ( plus a mínus se šipkou ) na levé straně ( opět z pohledu jezdce je otočný kroužek s nápisem "AIR".
Oběma kroužky lze otáčet, ale dle mne je to bez většího efektu a nvíc mám strach, že bych mohla strhnout nějaký závit.
Pomůžete mi někdo ??
Dík
AIR je krytka ventylku u RST určitě automobilového a pomocí vysokotlaké pumpičky se podle váhy jezdce foukne pár psů tedy PSI nebo atmosfér či barů jak kdo chce http://www.e-cyklo.cz/pumpa-bbb-air-shock...
A kompresor by to taky zvládl ?
A klik tam mám nafoukat na mých 50 kilo ? :-)
Kompresor většinou tlačí tak 8 až 10 Atm ale přitom velké množství při pumpování vidlice je potřeba málo vzduchu ale vysoký tlak a velmi přesný uzávěr ventilku aby nám ta trocha velkého tlaku neutekla já si pumpuji tak 14 až 15 Atm synátor ten má něco kolem 60 kg a myslím tlačí kolem 12 Atm ale u RS Tory.
Moc děkuju, koupím radši tu pumpičku.