Ahoj,
mel bych jeden dotaz. V lete by jsme s pritelkyni radi vyrazili na kola po ceske republice. Problem je v tom, ze na to nemame kola. Teda oba mame horska kola, ale jsou na cykloturistiku tak nejak nevhodna (nebyla zrovna levna a mame je radi :-) ). Zacalo se nam courani na kole libit a proto by jsme radi koupili nova (nebo i nejaka starsi). Jen si nevim rady jaka. Ma predstava je asi tak kolo kolem 12 tis a asi krosove. Pomuze nekdo poradit jake? Nebo nevi nekdo o nejakem solidnim bazaru v Praze?
Diky moc za radu
Jeste mala pripominka. Planujem cestu prevazne po asfaltkach, ikdyz asi horsich (nase silnice 3 tridy nic moc), obcas nejaka lesni cesta a mozna by jsme chteli vyrazit do Alp...ale to az asi za rok:-) Jinak planujem, ze si vse povezem na kole (stan, spacaky...), tak aby to to kolo vydrzelo. Urcite neni problem vymenit rafky a draty za pevnejsi...
author stratos, klidne i starsi. mam z roku 1999 a jezdi dosud prakticky bez potizi. velmi robusni a pritom pomerne lehky a rychly.
Taky jsem o nem premyslel. Jen bych rad nejakej nazor na nej. Hlavne me zajima, zda vydrzi zatizeni od plnych brasen.
A pak, kde by se v Praze nasel nejaky dobry cyklobazar?
Mám stratosse v rodině, jezdí na něm syn, hodnotím tohle kolo na velkou podtrženou jedničku. Bez problémů uveze zátěž 110 - 115 kg (jezdec + bagáž). O cyklobazaru nevím, já po nich nechodím, třeba bych tam kápnul na ta dvě kolečka, co mi šlohli...mimochodem, jedním z nich byl 3 dny starý stratoss.
Jednoho Stratose bych teď potřeboval prodat (koupil jsem si totiž minulej pátek dražšího krose a dvě kola doma mě uváděj do rozpaků). Bílej rám velikosti 20', model 2004, najeto 1400km. Ještě ho chci dát na seřízení a kontrolu, abych měl jistotu 100% stavu. Stál 12000, tak bych ho po údržbě prodal za 6500, což je snad slušný.
Za tuhle cenu, s tímhle počtem ujetých kilometrů a s přihlédnutím na neopotřebovanost dílů (= ten 100%tní stav) bych do toho šel, loňská bílá je krásná. Spíš mě zajímá cos koupil a hlavně co Tě vedlo k "opuštění" stratosse. Airline z Říčan.
Rock Machine Crossride 900 (1200 s kotoučovkama nebyl k mání), černý. Pořád jsem pošilhával po Authoru Synergy, ale pak jsem zkusil zas něco jinýho.
Proč? To je těžký, asi jsem byl na sporožiru zrovna dostatečně v plusu. :') Děti dospělý, vnučka ještě půlroční, fenky líný, kočky línější. Takže jsem propadl kolu. Těší mě jízda po silnici, ale potřebuju se se vším komfortem vyrovnat i s terénem. Vidlice s větším zdvihem a nechal jsem si tam dát "horský" převodníky (44-32-22 - loňskej Synergy to měl), pláště Maxxis Wormdrine 42mm. Takovej sportovnější kros. Ještě jsem si objednal černý nášlapný pedály, stříbrný tam přece nemůžu dát (pako, no). Do čistě horskýho kola se mi kvůli tý silnici nechce. A asi bych ho v jednapadesáti ani nedokázal plně využít.
Jede to pěkně, no. Ale to asi všechny krosy nad 10 tisíc. Oproti Authoru to má asi o 25mm níž pedály. Takže snáz dosáhnu na zem, ale v terénu zas musim dávat větší pozor na překážky. Může to bejt výhoda v prudkym stoupání. Místo vlašťovek jsem chtěl rovný řidítka a tak. Naten dražší (lepší?) rám už můžu postupně věšet leccos.. Takže asi tak. :')
Mnóóó, to vypadá na chuťovku...