Nevíte prosím někdo, kde by se daly sehnat tyto hydrauliky? Myslíte, že bude velký rozdíl oproti letošnímu modelu? U J5 má být váhová úspora 20g u J7 30g...díky
www.netbike.cz
Díky, díval jsem se na to a mají je i s kotoučema 185mm a 203mm. Já bych bral asi ty 185mm, ale rozhoduji se zda J5 http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek... nebo J7http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek...
Máš s nimi nějaké zkušenosti, případně někdo další? Myslím s letošním nebo loňským modelem, těžko má asi někdo zkušenosti s modelem pro příští rok..
Teď jsem to psal i do sousedního threadu. J5 a J7 se liší pouze štelovacím kolečkem, které nastavuje krok páky. Zkus tedy někde jestli ti sedí krok J5, pokud ano, tak J7 jsou zbytečné peníze navíc. Pokud ne, ber J7.
Ok, díky. Zkusím u někoho ten krok a uvidím, ale zatím jsem víc pro J5
se zeptám když něco nevim: tím kolečkem se nastavuje délka kroku? mění se tím teda poměr na páce brzdy?
Pravděpodobně ano, ale rozebrané jsem to neměl, takže jistotu nemám.
Pocitově se jasně mění délka kroku před dosednutím desek na kotouč (to je i změřitelné a rozdíl krajních poloh kolečka je dost velký), ovšem po dosednutí desek na kotouč už tam pocitově moc velký rozdíl není (tedy v poloze kolečka "delší krok" se pocitově nestane brzda o moc citlivější; já je kromě pár testů jezdil na nejkratší krok pořád, ten delší mi nesedí).
jak to popisuješ tak to spíš ukazuje na to, že se posouvá pístek v páce směrem "ven" a když páku mačkáš a ten pístek přestane tlačit kapalinu do expanzky tak se to chová pořád stejně. to ale nic neřeší, mslím tím žádná změna účinnosti brzdy a s tím spojenou dávkovatelnost brzdnýho účinku. jestli je to tak, tak je zbytečný kupovat 7-ičky:-/
Juicy jsem jezdil minulý rok a letos, na příští nové kolo chci zkusit nahodit Hayes Stroker ryde...
Seřízení páky-tedy vzdálenost páky od řídítek se provádí imbusem č.2z boku páky.Pro šťouraly upozorňuji,že je to ten imbus blíže k řídítkům.Ten druhý zajišťuje čep brzdy.Jedno cvaknutí imbusem znamená posun páky o 1 mm-toto je společná věc pro J5 i J7.Červené kolečko-Pad contact Point slouží k seřízení volného chodu páky,než dojde k doteku destiček s kotoučem-při tom se nemění vzdálenost destiček od kotouče.Čili se mění "volný chod"-chcete -li laicky řečeno aby brala hned od začátku nebo později.Ač se jeví konstrukčně stejně,setkávám se s názory,že J5 se často přehřívají.nevím.Já mám J7 a nemám problém.Je dobré použít do obou kapalinu DOT 5 s vyšším bodem varu.Samozřejmostí jsou origo kotouče.nebo kotouče jiných,ale renomovaných výrobců-dobrý materiál je právě zárukou správného chlazení,odvodu tepla a brzdného účinku.Záleží samozřejmě i na typu destiček,ale to bychom už diskutovali o něčem jiném.