reklama

Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

Tady otevírám prostor pro obecnou diskuzi o lehokolových setkáních, aby se mě to téma s odkazy na fotky nenačítalo moc dlouho.

[ Zpět ]
Datum: 19.09.2007
Autor: HonzaK
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 19.09.2007
    Autor: PavelŠ
    •      

      Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

      Datum: 19.09.2007
      Autor: Jurimír
      •      

        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

        Datum: 19.09.2007
        Autor: Holfi
        •      

          Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

          Datum: 20.09.2007
          Autor: Finn
        •      

          Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

          Datum: 20.09.2007
          Autor: pateson
        •      

          Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

          Datum: 21.09.2007
          Autor: Jihra
          •      

            Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

            Datum: 21.09.2007
            Autor: HonzaK
      •      

        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

        Datum: 19.09.2007
        Autor: PavelŠ
        •      

          Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

          Datum: 19.09.2007
          Autor: HonzaK
          • Re: Představení účastníků

                 

            myslím, že na přehlídku nejsou potřeba úplně všichni. Samozřejmě se kromě toho dají udělat i vizitky (abych věděl, s kým právě rozmlouvám) - ale nevím, jestli by se mi chtělo ji nosit:-) nebo fotograf (a zveřejnit na webu, kdo byl na srazu). Spíš jde o to, jestli by ta přehlídka nebyla nudná a zdlouhavá, ale co jsem viděl nějaké ty veteránské srazy, tak si myslím, že by tomu tak nebylo (řadový účastník by víceméně jen projel, kdo má něco nového a zajímavého by tam stál max minutu).

            [ Zpět ]
            Datum: 19.09.2007
            Autor: PavelŠ
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Představení účastníků

                 

            To je špicovej nápad - nafotit na digitál a pak to šoupnout na net. Každej může mít při focení nějakou cedulku , kde napíše to, co bude chtít o sobě zveřejnit - mejl, telefon, jméno nebo třeba jenom přezdívku. Druhá fotka by mohla zachycovat stroj. Takto se člověk kdykoliv zorientuje a připomene si obličej člověka, s kterým si třeba dobře pokecal. Bravo!

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2007
            Autor: vladaza
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Představení účastníků

                   

              Promiň, teď nevím, jestli si děláš p---l, nebo to myslíš úplně vážně..? Pokrytí ( www.pokryti.wz.cz ) je tu od čeho, tam si může každý dát co chce, nebo se pletu?

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2007
              Autor: Ludez
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Představení účastníků

                     

                Myslel jsem nafotit konkrétní lidi na konkrétním srazu. Prohlížet si obličeje někoho, kdo na sraz nepřijede mi připadne celkem neúčelné.

                [ Zpět ]
                Datum: 21.09.2007
                Autor: vladaza
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Představení účastníků

                       

                  drtivá většina lidí na pokrytí na tom srazu byla a na příštím bude:o)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.09.2007
                  Autor: Jurimír
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Představení účastníků

                         

                    Já třeba na pokrytí nejsem, Jarda, co byl se mnou v chatce taky, nemá přístup k netu. A pokud jsem se díval, tak má spousta lidí na pokrytí nafocený pouze stroj.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.09.2007
                    Autor: vladaza
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Představení účastníků

                           

                      tak šup tam s tebou

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.09.2007
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    •      

                      Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                      Datum: 24.09.2007
                      Autor: HonzaK
                • Re: Představení účastníků

                       

                  No dobrá, nemusí být jenom pokrytí.wz.cz. Fakt asi je, že na srazu nebyl jeden, který by konkrétní lidi s jejich stroji zachytil, poř. i nějaký komentář. To by se musely fotky nasbírat, ale ty možná ještě budou.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.09.2007
                  Autor: Ludez
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

         

    Do Hodonína by bylo asi vhodné v zájmu bezpečnosti postavit (nebo koupit) tříkolku. Bude to tam asi náročné na stabilitu, pokud se vydaří burčák.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.09.2007
    Autor: Finn
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      Na burčák se těším už teď. Dobrej jsem pil v Hodoníně, když jsem tam byl na vojně v hospodě naproti kasáren /jestli si to dobře pamatuju/. No a to bylo poprvé a naposledy v mém životě, protože to co se prodává mimo sklep nemá s burčákem většinou nic společného.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2007
      Autor: vladaza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

             

        Jmenovky-budou
        Přehlídka s kolama-bude
        Fotograf-bude
        Burčák-bude
        Trojkolka-je opravdu lepší
        PS:vaše osobní zkušenosti prosím posílejte na můj mejl!
        Předem děkuji.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Romantic)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

         

    S Alešem Z. jsme se shodli, že není ani tak podstatné plánovat celodenní výlet, jako se spíše setkat. Takže páteční výlet delší - typu, co připravil brnobent a sobotní výlet třeba jen 30km dlouhý i s nějakou exkurzí, ale s častějšími přestávkami, možnostmi povypůjčovat si stroje, poklábosit,jak je u ležákistů zvykem.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2007
    Autor: evan
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      Souhlasím, sraz není jen o hltání kilometrů. Z exkurzí by mi byla nejbližší ta, která by směřovala do nějakého pivovaru. Hodonín a okolí zase nabízí okružní jízdu po vinných sklípcích - otázkou je, jak vybavit ležáčka autopilotem.

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2007
      Autor: vladaza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

             

        Romantic říkal něco o autobusu, kterej nás dopraví do sklípku i zpět (aplatí ho město! :o) ), takže pilot bude :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2007
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

             

        Já osobně preferuji více kilometrů a poznávání jiných končin než motání kolem kol.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2007
        Autor: Pedrijana
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

               

          do jiných končin se můžu podívat i sám, když už jedu na sraz, tak se chci hlavně setkat s ostatními. Jasněže výletík je třeba, ale ne, že by se jen jezdilo a nebyl čas na nic jiného. Čas by měl být rozložen rovnoměrně mezi výlet, okukování a zkoušení kol a nějaké ty závody či soutěže.

          [ Zpět ]
          Datum: 02.10.2007
          Autor: PavelŠ
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      Naprosto souhlasím. Tesil jsem na letošní sraz hlavně kvůli okukování strojů, proto jsem v Boskovicich ani nevyužil přestavku k rozchodu. Protože jsem přijel bohužel jen na ten pátek, nezbylo mi než okukovat při hltání kilometrů...

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2007
      Autor: zoop
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      Docela souhlas. Letos bylo blbý to rozdělení na dvě skupiny ve dvou kempech. Logicky jsem pokecal s tou jednou a hodně málo s tou druhou.
      Nedělní závod tříkolek jsem zasklil právě díky půjčování a okukování strojů. Domluvil jsem se s Laďou Z. a půjčil si na pár kilometrů Azub mini, abych si ho pořádně vyzkoušel a pak i Maxe a pak od Jirky s Ninkem tandem. Loni jsme jezdili s Karlossem na tom německé, ale ten se moc vlnil a nebylo to ono. Tenhle byl super! Romantic mě povozil a já si vyzkoušel jízdu pozadu a ačkoli to na začátku bylo uplně strašný, tak po chvíli to docela šlo. Po pár kilometrech by si člověk zvykl uplně. Chce to ale absolutní důvěru v pilota.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2007
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      Taky souhlasím, že by se mělo trochu mín jezdit a umožnit si vyzkoušet cizí stroje a pokecat. Aspoň za mě a za ženu.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.09.2007
      Autor: Ludez
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      Na letošním setkání jsem byl poprvé, možná si vzpomenete na tandem. První den byl výlet oprvdu dlouhý a na závěrečném stoupání si má žena odrovnala kolena. Proto jsme druhý den odjeli. Rád bych, aby byly trasy kratší, více času na povídání, probírání technických novinek a zábavu. Jinak to bylo fajn.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.10.2007
      Autor: Ivoš
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

             

        Vše co chceš na srazu v Hodoníně bude. Dlouhý výlet bude ve čtvrtek, a pok už jenom krátké. Čtvtek vynecháte, a máš to. Doufám, že přijedete na tandemu. Moc se na Vás těším.

        [ Zpět ]
        Datum: 07.10.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (romantic)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

               

          Zas to nepřežeň. Aby jsme se na ty kola jen nekoukali místo ježdění. To by mě zas nebavilo :o)

          [ Zpět ]
          Datum: 07.10.2007
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

               

          Nerozmýšlali ste nad programom pre tých, ktorý by radi prišli z deťmi? Mám syna má 2 roky a rád by som ho zobral do Hodonína vo vozíku. Tiež mám 10ročnú dcéru, po tom čo som mal doma na pár dní trike Greenspeed ju začalo baviť jazdiť na trojkolke (asi budem musieť nejakú postaviť), rada by sa zúčastnila na podobnej akcii, ale len keby tam boli podobne staré deti. Osobne si myslím, že zraz by mal byť hlavne o stretnutí ludí, hltať kilometre môžeme hocikedy a kto má potrebu súťažiť, pre toho môže byť ten štvrtkový výjazd. Keď chceme aby nás ležiacich bolo čo najviac treba k tomu pritiahnuť aj mladšiu generáciu. Osobne si myslím, že toto je dôležitejšie ako to či bude mať dres zips, alebo nie.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.10.2007
          Autor: mozimy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                 

            Souhlasím. Já syna beru. Ale je starší. Zkusím vzít i mladšího (12), ale taky by to chtělo vědět, jestli tam bude mít víc vrstevníků.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.10.2007
            Autor: MirekS
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              Pánové! Děti vemte taky ( já beru moje určitě ), nějaký program pro ně snad uděláme. Jsme snad dobří otcové!
              Pište vaše nápady!

              [ Zpět ]
              Datum: 15.10.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (romantic)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                Jsem pro! U nás, když je Den dětí, stojí trochu stranou stan s výčepem piva a v areálu jsou rozestaveny popelníky!
                Takže, jak oni vůči nám, tak my vůči nim!

                ;-D

                [ Zpět ]
                Datum: 15.10.2007
                Autor: AV
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                 

            Jízda ve skupině s dalšími lehokoly je jedinečný zážitek, na jaký má člověk šanci obzvlášť u nás prakticky jen tu jednou za rok. Jestli to někomu připadá, jako pouhé hltání kilometrů, tak nevím, co by tedy chtěl. To nestačí celkem asi 6-8 hodin v hospodě každý den? To v ní máme do sebe lít pivo/kofolu/cokoliv jedno za druhým od rána do večera, aby se to uznalo jako setkání lidí a ne hltání kilometrů? Překousnu absenci závodů, holt si u nás lehokola kupují jen bačkory jejichž jedinou ambicí je mít co nejvíc litrů piva na co nejmíň kilometrů. Toho jsme si asi všichni všimli dávno, vždyť tu dokonce mě coby člověka s výrazně sníženou kapacitou plic někteří řadí k nejrychlejším. Kdyby ale měly ze srazů zmizet i ty výlety, tak na ně můžu rovnou přestat jezdit. Lehokolo mám na to, jaký je to zážitek z jízdy, ne na to, abych ho fotografoval, očumoval, a okecával v hospodě. To všechno se s ním dělá hezky, ale je to přece jen bonus navíc, ne důvod jeho vlastnictví.

            Bylo by super, kdyby se podařilo předem zjistit nějaký zájem o to, kolik lidí si vezme s sebou děti, a podle toho navrhnout program. Osobně ale na základě letošních zkušeností nevěřím tomu, že je to možné. Ozve se jen minimum lidí a jejich požadavky budou protichůdné. Když se na něčem předem shodnou 3% účastníků (přičemž 90% se nevyjádří předem), bude to zázrak.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.10.2007
            Autor: Jirka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              máš hlas. CHce to jezdit i kecat. Já prokecám většinu jízdy a zdá se mi to jako nejlepší kombinace :o) Ale jsem i pro to setkávání a pokec po jízdě. Jen bych nerad aby to bylo jen to. Uvidíme jak to dopadne. Já myslím, že srazy budou takový, jaký je budem chtít mít. Když lidi nebudou chtít jezdit a budou chtít kecat, tak je k tomu nedonutíš a když se jim bude zdát kecání dlouhý, tak se seberou a pojedou někam se projet.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.10.2007
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              u mě se snoubí zájem o obé - rád jezdím a rád piju dobré / raději velmi dobré/ pivo. to se nevylučuje. jinak -každej má jinou kondici - ten kdo má natrénováno preferuje dlouhý a náročný vyjížďky, protože je to pro něho brnkačka a baví ho to. kdo je na tom hůř, tak prostě nestíhá a přemýšlí o tom, že by radši sedl " na jedno". koho by taky bavilo jezdit pořád někde vzadu a večer dojet ztrhanej. sraz je ale pro lehokolisty bez rozdílu vyznání a kondice. každej se tam musí cítit dobře i ta totál bačkora by si neměla připadat out. tak ať jsou v danej den aspoň dvě možnosti - trasa pro ty silnější / třeba těch 80-90 cojávímkilometrů/ a pak lehárko třeba 30-40 pro ty, co rádi zastavujou, klábosí, pijou atd. osobně cítím příslušnost k oběma skupinám.vyjížďka by nicméně měla tvořit nedílnou součást dne, bejt celej den někde v kempu, to teda nemusím.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.10.2007
              Autor: vladaza
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                vždycky to bylo tak, že ty vyjížďky zvládli všichni. Bylo to tak okolo 70ti kilometrů a to jako celodenní výlet bez problémů ujel každý. I ti přes sedmdesát. Tempo bylo vždycky pohodové a tak nikdo neměl problém. Mě by to tak vyhovovalo i příště. Letos byla podle mne jen škoda, že jsme se nevešli do jednoho kempu a tudíž jsem se bavil převážně s těmi, co bydleli tam kde já a dost málo s tou druhou skupinou. Příští rok bychom se měli vejít do jednoho a mělo by to být v pohodě.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.10.2007
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              Kedysi, ked som mal tak o 10 rokov menej, tak som chrtil jak blázen, jazdil som MTB maratóny, denne /naozaj denne/ som najazdil do práce 70 km, cez víkend aj viac. Jediné čo som dosiahol bolo to, že so mnou prestala žena jazdiť na bicykli. Prečo to píšem? Lebo sa so mňa stala presne tá bačkora, ako to popisuješ. Síce nechodím na pivo, lebo na to nemám čas /pre dve zamestnania to ani nejde/ale inak tvoj popis sedí. Som rád keď si nájdem trocha času, naložím syna do vozíka a idem sa trocha previezť. Nepochybujem o tom, že sa vyznáš v spúste technických vecí, ale prosím ťa nehodnoť iných a nenazývaj ich bačkorami. Pre niektorých je ten krátky výjazd a to následné pivko možno jediné na čo si nájdu v tom kolotoči čas a práve to potrebujú na to aby v tomto blbom rýchlom svete mohli ako-tak fungovať. Je to možno blbé, ale je to +- tak.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.10.2007
              Autor: mozimy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                asi tak, ono je rozdíl jestli člověk žije sám a chodí třeba někde na školu a má volnej čas, který může věnovat kolu nebo jinému koníčku. a nebo se z něho stane fotřík, kterej má za sebou rodinu a pravidelný zaměstnání / někdy i dvě, což už je o hubu/. pak je tatík rád když vyjede o víkendu a natočí pár desítek kilometrů. to jsou přátelé naprosto odlišný světy, který se potkaj zrovna na srazu a musí tam vedle sebe existovat a komunikovat, jak už jsem psal - co jeden ujede s prstem v nose, to druhej dává s maximálním úsilím, ale dávat mu punc bačkory bych se nedovolil.

                [ Zpět ]
                Datum: 16.10.2007
                Autor: vladaza
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              Jiříku, opět si se ukázal jako značně nevychovaný chlapeček, který by potřeboval občas naplácat vařečkou. Až ty budeš mít na jakémkoli kole naježděno to co mají mnozí z nás "nacouváno", mužeš někomu říkat , že je bačkora. Uvědom si laskavě, že třeba Jirka "Céva", Honza Kábrt, Jerguš a mnozí další přijeli na sraz na svých lehokolech ze vzdálenosti několika stovek kilometrů.
              Společná jízda musí být, ta k tomu na 100% patří a jako celodení výlet to určitě nebyl problém. Možná že to co scházelo , bylo opravdu dáno, tím, že sme byli ubytováni na dvě skupiny a tudíž nebyla větší možnost pokecat o kolech a vyzkoušet je , než při těch výletech. Určitě to taky bylo dáno poměrně velkou náročností tras, ale nebyl problém se oddělit a trasu zkrátit, jenže pak už zase není ta společná jízda. Večer v hospodě se sice dá pokecat, ale bez těch kol už to není ono.
              Už jednou sem ti psal, že v technických věcech se určitě vyznáš, takže tvé rady sou vítány, ale nehodnoť lidi z pohledu "nevyzráleho juniora".Já bych si nikdy nedovolil o výše jmenovaných lidech říct, že jsou bačkory a mnozí další taky, obzvlášť když sem viděl, jak jim to v těch náročných kopcích šlapalo.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.10.2007
              Autor: Holfi
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              A je to tu zas. Opět mi to nedá se neozvat. V něčem s tebou souhlasím. Jízda ve skupině je určitě skvělá. Pro mne byl zážitek i jen „víření“ lehokol na Letné, při loňském srazu. Dost lidí si ale pořídilo lehokolo, protože mají nějaké zdravotní problémy. Ty jsi svoje díky svému mládí a pravděpodobně i velké vůli, nebo „zabejčilosti“ ( na termínu nezáleží ) překonal a za to klobouk dolů před tebou. Já své i přes pokročilejší věk také. Nikdy bych si ale nedovolil označit ty, kterým se to nepodařilo, nebo prostě nemohou věnovat kolu tolik času, kolik by zaručilo větší výkonnost, za „bačkory“. Věřím, že jsi chtěl ostatní spíš v dobrém vyhecovat, než urazit a ne příliš vhodnou formulaci přičítám Tvému mládí. Absenci závodů překousávat nemusíš, rád si s Tebou v Hodoníně zazávodím – a pravděpodobnou prohru v klidu udejchám.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.10.2007
              Autor: drak
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Leho-dresy

         

    Lehni!
    S romanticem jsme se na konci srazu pobavili, že bychom mohli navrhnout lehokolový cyklo dres. Sehnat firmu na výrobu a pak jej nabízet zájemcům na příštím srazu.

    Jde tedy o dvě věci, na které se vás - ležákisty musím zeptat:

    Máte zájem o takový dres - dvě až tři kapsičky ve předu, patrně s krátkým rukávem, pro vážné zájemce kombinovaný - dlouhý rukáv odnímatelný (viz Nordkapp-Gibraltar týmový dres)???

    Jakou barvu preferujete?

    Vaše odpovědi zde nejsou nijak závazné. Jde jen o to zjistit, zda o věc máte zájem a zda mám tedy něco navrhovat (grafiku myslím). Jakmile zjistím, že i zájem máte, vytvoříme nové vlákno, kde se dohodneme blíže o podobě dresu atd.

    [ Zpět ]
    Datum: 01.10.2007
    Autor: evan
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Leho-dresy

           

      Dres s odepínacími rukávy jako ste měli vy mi přišel super. Určitě bude velká diskuse o barvách, ale já bych do toho šel.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.10.2007
      Autor: Holfi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Leho-dresy

           

      Som kategoricky za. Odopínacie rukávy, výrazná (neónová) farba, rozumná cena, a vzhľadom k prevládajúcej polohe sedenia, by cez chrbát mohol byť sieťovaný zvislý pás, alebo aspoň kombinácia látky a sieťoviny. Prípadná reklama skôr na hrudi. U niektorých z nás by nižšie posunutá reklama nemusela byť dostatočne dôstojná :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 01.10.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mozimy ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Leho-dresy

           

      Jsem pro!
      Barva olivová, pár velkých kapes a pokud možno bez reklam, snesu decentní reflexní proužky na rukávech a možná, u krku vzadu.:-)
      Budeš to mít těžké, co ležák to názor;-)

      [ Zpět ]
      Datum: 01.10.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (lukas ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Leho-dresy

           

      Pásiky zásadne zvisle - zoštíhlujú

      [ Zpět ]
      Datum: 01.10.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mozimy ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    •      

      Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

      Datum: 01.10.2007
      Autor: Jurimír
    • Re: Leho-dresy

           

      Výborný, Evane, ty se asi nudíš:-)
      Taky bych se připojila do řady zájemců, ale myslím, že barva není podstatná, co takhle růžová je žužu, to je barva mužů.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.10.2007
      Autor: Pedrijana
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Leho-dresy

             

        asi jediná barva, kterou fakt nepřekousnu:o)
        Ani u Magdulky. Měla takovou šílenou růžovou fleesovou mikinu (vypadala v ní jako králíček Duracel) a nechtěla jí vyhodit. Až teprve, když jsem řekl, že si může ve svým oblíbeným kšeftě, vybrat jakoukoli mikinu nebo svetr a já to zacáluju, když zahodí ten růžovej hnus, tak nadšeně souhlasila:o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2007
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          tak to je maso ovšem... gratuluji k činu

          já nosím růžovou na laminování

          [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2007
          Autor: evan
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Leho-dresy

             

        No nudit se zrovna nenudim. Já už to chtěla páchat na brnobentovém srazu, ale bylo na to málo času a bála jsem se investovat spousty peněz do něčeho, co jsem ani nevěděla, zda prodam. Teď je téměř rok času to vše naplánovat, návrh prodiskutovat a nakonec zrealizovat...

        Růžovou nesnáším, ale to asi víš ;-)
        Kdyby náhodou tato barva zvítězila, distancuji se od jakékoli mé další aktivity na tomto počinu!

        Jinak zatím žádného sponzora nikdo nehledal, ani město Hodonín jsme o to nežádali. Tudíž cena za dres bude taková, jakou nám naúčtuje firma, co to bude vyrábět. Už pro dresy pro NG projekt jsem dělal jakýsi průzkum trhu, takže ponětí o cenách/firmách mám, ale né všech jsem se tázala, zda by byli ochotni jít do lehokolového střihu.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2007
        Autor: evan
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          Dres pro Nakoláky chtěl Vašek. Protože co zájemce, to jiný požadavek, vycouval od toho. Pro pár zájemců by to bylo velmi drahé ...

          [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2007
          Autor: AV
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          Ovšem ...
          Pokud by se zvolila technologie sublimačního tisku, mohlo by se jednotné logo pro všechny nanést na jakýkoli dres.
          ;-D

          [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2007
          Autor: AV
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Leho-dresy

                 

            Jenže nám jde především o jednotný střih a to lekolový. Pokud by byl problém s barvou či grafikou, našijou se dresy bílé a nechť si je každý sám doma zabarví se špinavýma ponožkama ;-)

            Předpokládám, že může dojít k problémům dohodnout se. Bude-li tomu tak, navrhnu něco, co se libí mně ;-), vzstavím to k nahlédnutí a komu se zalíbí tak, bude mít možnost si jej objednat.
            Věřím však, že se něčeho kloudného dobereme už teď :-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 02.10.2007
            Autor: evan
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Leho-dresy

                   

              Chci-li, aby synové měli hezké oblečení, beru s sebou na nákup dcery. Já jsem tam jen jako sponzor. (dost se ale prohýbám ...
              ;-D

              [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2007
              Autor: AV
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          Letos jsem si přivezl se srazu červené tričko a myslím, že pro většinu lidí je to docela přijatelná barva. Obecně se domnívám, že čím bude design jednodušší a funkčnost vyšší tím lépe. Proč tam vymýšlet nějaký nápisy a jiný pitomosti - důležitý je střih, materiál. Osobně bych dal přednost modelu s dlouhým rukávem. V parném létě mohu jet v čemkoliv, jak se ochladí už těch možností tolik v šatníku není.

          [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2007
          Autor: vladaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Leho-dresy

           

      Ještě bych doporučoval zip na celorozepnutí, přeci jenom je docela příjemné, když je horko mít možnost si dres rozepnout celý, ne jenom u krku.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.10.2007
      Autor: Holfi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Leho-dresy

             

        To se však neshoduje příliš s kapsami ve předu. Či spíše to celou věc komplikuje a dres prodražuje!

        [ Zpět ]
        Datum: 02.10.2007
        Autor: evan
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          Pokud by byly kapsy 2 , nebyl by to snad až takový problém a zip by dres taky snad neprodražil, ale je to na tvém uvážení.

          [ Zpět ]
          Datum: 02.10.2007
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Leho-dresy

                 

            A co otočit stávající dresy obráceně kapsama dopředu?:-)))) ................To je fór!:-)))))))) Nic ve zlým.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.10.2007
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Leho-dresy

             

        za jízdy to stejně nemůžeš rozepnout celý vpředu uprostřed

        [ Zpět ]
        Datum: 03.10.2007
        Autor: PavelŠ
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          Nejenom že to můžeš rozepnout, ale někteří z nás (třeba já) to můžou i v pohodě zapnout, protože mohu jezdit bez držení. Je to vyzkoušené, mám celorozepínací dres s dlouhým rukávem.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.10.2007
          Autor: Holfi
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Leho-dresy

                 

            tak nevím, já když si něco rozepnu, tak mi to pak lítá do zadního kola. Asi nosím příliš volné oblečení:-)

            [ Zpět ]
            Datum: 04.10.2007
            Autor: PavelŠ
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Leho-dresy

             

        To by sis musel namazat pupek opalovacím krémem,jinak se ti bude připalovat.Ale jinak jsem pro dres.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.10.2007
        Autor: PeJa
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Leho-dresy

           

      Jsem taky pro.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.10.2007
      Autor: 62jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Leho-dresy

           

      Supro, barva tmavá.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.10.2007
      Autor: Finn
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Leho-dresy

             

        Tmavou bych to neladil - a, je blbě vidět, b, v létě nepříjemně přitahuje sluneční paprsky. Radši něco světlejšího.

        [ Zpět ]
        Datum: 02.10.2007
        Autor: vladaza
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          Klidně, mě na barvě až tak nezáleží, věřím že když to bude navrhovat Evan, tak to bude dost dobrý. Jak sem pochopil, tak teď de jen o to, zjistit jestli bude dost velkej zájem, aby věděla, jestli do toho jít nebo né.

          [ Zpět ]
          Datum: 02.10.2007
          Autor: Finn
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Leho-dresy

                 

            Jasně, že pro většinu nakonec rozhodne parametr ceny. Za triko dá 150 téměř každý, za funkční kousek třeba litránek - jo, to už je jiná. Za dobrou věc , osobně, ty prachy dám. A když jsem viděl na srazu Tvoje stroje se čtyřtaktem Honda, tak je mi jasný, že Ty je položíš taky.

            [ Zpět ]
            Datum: 02.10.2007
            Autor: vladaza
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Leho-dresy

           

      Myslím že bude lepší, pokud výroba dresů nebude vázna k jedné akci, ale povede se přesvědčit výrobce, ať si lehodresy zařadí do svého normálního výrobního programu.
      Tak může snadno vyrábět dresy v různých barvách a odbyt určitě bude, neboť lehokol stále přibývá a export je taky reálný.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.10.2007
      Autor: Suchoj
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Leho-dresy

             

        Optimisto - ale pokud ho přesvědčíš, seš borec.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.10.2007
        Autor: Finn
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          taky bych to viděl spíš na jednorázovou sérii

          [ Zpět ]
          Datum: 03.10.2007
          Autor: vladaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Leho-dresy

                 

            Jasně a buďme rádi, že se o to chce Evan postarat.

            [ Zpět ]
            Datum: 03.10.2007
            Autor: Finn
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Leho-dresy

               

          Neboj, já nikoho přesvědčovat nebudu. Doteď sem se bez dresu obešel a klidně se bez něj obejdu i dál, ale pokud bude nějaký pěkný a praktický, jdu do něj.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.10.2007
          Autor: Suchoj
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Leho-dresy

                 

            Docela bych uživil i nějakou smysluplnou alternativu pro dolní část těla - tedy pozadí a přilehlé okolí. Většina cyklistickejch kraťasů má vložku / na ležáčkovi k h...u/ a černou barvu, což je v létě na pytel, protože se mi děsně přehřívají vešeré dolní údy.

            [ Zpět ]
            Datum: 03.10.2007
            Autor: vladaza
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Leho-dresy

                   

              Si kup bílý elast´áky případně zakrátit a máš to, čoveče!:-))))

              [ Zpět ]
              Datum: 04.10.2007
              Autor: Martis
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Leho-dresy

                     

                bílý elasťáky maj kde, v obchodě pro baleťáky? mezi cyklistickým zbožím sem to neviděl

                [ Zpět ]
                Datum: 04.10.2007
                Autor: vladaza
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                •      

                  Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                  Datum: 05.10.2007
                  Autor: Martis
                •      

                  Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                  Datum: 05.10.2007
                  Autor: Martis
                  • Re: Leho-dresy

                         

                    To by šlo, děkuji.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.10.2007
                    Autor: vladaza
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Leho-dresy

                         

                    zajimavej obchod. hlavne ty zakladni desky na konci seznamu :-D

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.10.2007
                    Autor: Billicek
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            •      

              Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

              Datum: 04.10.2007
              Autor: HonzaK
    • Re: Leho-dresy

           

      Dresy budou fajn, pokud bych to mohl shrnout, šlo by o dres velmi barevný (viditelný) s odnímatelnými rukávy, celkovým zipem a dvěma kapsami. Souhlasím a beru.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.10.2007
      Autor: Ivoš
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

         

    Protože jsem nevlasnil do dnešního dne lehokolo neodvážil jsem se do diskuze zapojit.Často ale čtu vaše vtipné glosování.Zůčastnil jsem se poprvé lehokolového setkání na Suchém.Nejen že jsem byl mile překvapen výbornou organizací(až na malý sál v hospodě ) se mi všechno líbilo.Vyjíždky byly přiměřené co do délky i náročnosti,pokud se zdály být náročné navrhoval bych lehokolová setkání alespoň týdenní(ale kdo to zorganizuje?).Navíc takový peloton lehokol v páteeční projždce se hned tak nevidí a působil i výchovně na autořidiče.Poznal jsem že lehokolisti jsou družná tolerantní menšina,která drží při sobě.Každý je ochoten půjčit toho svého miláčka komukoliv na projetí kdo projeví o něj zájem,i když trne co mu s ním provede.Mnozí jsou ochotni darovat své patenty komukoliv.Obětavě si pomáhají při defektech lehokol.
    Hlavně hoši z Azubu.U nich mě překvapilo,že jim nejde ani tak o obchod jako propagaci lehokolismu a pomoci lehokolistům.Hebedovým a ostatní m z Brno bendu dík za čas ,námahu a silné nervy při organizaci lehosetkání.
    Těším se na další setkání,ale přivítal bych i menší jednodenní kdekoliv v okolí Olomouce,okruhu 100 km a třeba i v zimě pokud nenapodne sníh

    [ Zpět ]
    Datum: 15.10.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Pierre)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      jsi z olomouce? to uz by nas tu v okoli bylo docela hodne

      [ Zpět ]
      Datum: 15.10.2007
      Autor: Billicek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

             

        Omlouvám se zapoměl jsem se přihlásit.proto to číslo místo autora.Bydlím na vesnici 10km od Olomouce a 6km od Prostějova.Vlétě jsem podnikl jízdu na vypůjčeném Azubu k Bodamskému jezeru.Byl to nezapomenutelný zážitek.Pohodová jízda do Kostnice po stopách mistra J.Husa.Na Suchém mi Azubáci půjčili miníka.Tak už mám nepatrné znalosti jízdy na lehiokole.Dokonce mi E.Navrátilová půčila na chvíli svoji užovku,prý je to dámské kolo,ale je to kolo pro malé pány.Vzpomínám dodnes

        [ Zpět ]
        Datum: 15.10.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Pierre)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      my z Olomouce a okolí se trošku známe a dokonce jsme se v létě i viděli , snad by se dala ještě stihnout nějaká akcička i teď, ale všechno závisí na počasí, alespoň pro mne. já už jsem na lehu nejel aspoň 14 dní, moc mě to v té kose neláká. na kole ale jezdím pořád, tak bych třeba někam dojel - dala by se udělat cílová jízda do nějaké přijatelné hospůdky / mohla by být i mírně vytopená/. teď mě napadá třeba sraz na Kosíři a pak přesun na jedno do nějaké dědiny v okolí - Čechy, Slatinice,atd. To by se dalo zvládnout např. v neděli dopoledne.

      [ Zpět ]
      Datum: 16.10.2007
      Autor: vladaza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

             

        pokud bude zájem, tak bychom to mohli šoupnout jako téma přímo do diskuze

        [ Zpět ]
        Datum: 16.10.2007
        Autor: vladaza
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

               

          Výborný nápad.Na Kosíř(Hanácké Mont Everest)jezdím často,ale na horáku.Jednou v zimě jsem tam jel na běžkách a potkal jsem tam cyklistu z Olomouce a docela si to pochvaloval.Ale po sněhu to na leháči nejde.Ale letos asi toho sněhu zase nebude,tak na viděnou

          [ Zpět ]
          Datum: 16.10.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Pierre)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                 

            proč by to po sněhu na leháči nešlo? Mě to na sněhu jezdí. Nejezdí mi to jen na ledě :o) (do hřebů investovat nechci)

            [ Zpět ]
            Datum: 16.10.2007
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              Samozřejmě, že to jde, ale je to ode mne trochu nefér, sedlám trojkolku, ta tak snadno neustřelí a když, tak se nic neděje :-) . O to větší dřina je protlačit ji přes větší sněhový jazyk. Ale na rozdíl třeba od Audiny - je to možné.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.10.2007
              Autor: drak
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                Děkuji za náměty. Nedošel žádný. Rád si je vyslechnu na setkání.

                [ Zpět ]
                Datum: 24.10.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Romantic)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              Gumy s hřebama si vyrob doma. je to pracné, ale stojí to za to. Na leháči je nemám, ale na horáku jo a je to paráda.

              [ Zpět ]
              Datum: 06.11.2007
              Autor: Jihra
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                před mořem let dojeli dva Francouzi na lehokolech s hřebovýma pneu v zimě na Nordkapp. Jsou to kamoši brňáka Lablocha. Nic dalšího o nich nevím.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.11.2007
                Autor: Howgh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                       

                  ps: oprava: jméno zní LEBLOCH. Omlouv. se za překlep

                  [ Zpět ]
                  Datum: 07.11.2007
                  Autor: Howgh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                Čím doporučujete vystužiť plášť znútra, aby sa od hlavičiek skrutiek nepredrala duša.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.11.2007
                Autor: mozimy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                       

                  http://hebike.borec.cz/pneu.htm

                  [ Zpět ]
                  Datum: 07.11.2007
                  Autor: PavelŠ
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                       

                  http://schwalbe.com/gbl/en/homepage/?gesamt=367...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 07.11.2007
                  Autor: zoop
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                         

                    kamarádi lehokolisti, mám pro vás další tip na bezva rekreačně sportovní vyžití---24hodinovku na Vysočině <www.volny.cz/montanatk>. Příští rok se to pojede zas na Medarda - 7.-8.6. Po lesních, občas trochu zvětralých asfaltečkách. Na rozdíl od podobných akcí, téhle se zůčastňují, kromě pár chrtů, i normální lidi. Jedinej, kdo ju jel na lehokole, jsem byl já v r. 02. Viz článek v Cykloturistice č.8/2002. Urazil jsem jen 261 km. Zkrátka - moc to neumím. (o ostatních 24 hodinovkách nemám přehled.)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.11.2007
                    Autor: Howgh
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                           

                      Sem se na to díval a může to být dobrá akce, značím si do kalendáře na příští rok.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.11.2007
                      Autor: Finn
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    •      

                      Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                      Datum: 09.11.2007
                      Autor: evan
                      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                             

                        jo zapomnela jsem na dve trikolky, takze 8 lehokolistu! Nebo snad jeste vice?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.11.2007
                        Autor: evan
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                             

                        dyť říkám, že to moc neumím.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.11.2007
                        Autor: Howgh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          •      

            Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

            Datum: 02.01.2008
            Autor: PeJa
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              hm tak na nekterych mistech uz bych asi mel lehke problemy :-) Mozna bych to i dokazal polozit.

              [ Zpět ]
              Datum: 02.01.2008
              Autor: Billicek
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              jde to i v hlubším sněhu a na ledě taky, jen je třeba přezout pláště. Tedy alespoň podle mne. Včera jsem to na rybníce zkoušel :o)))

              Mimochodem, máš fakt pěkný kolo!

              [ Zpět ]
              Datum: 02.01.2008
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                Já sem prováhal ve Finsku,když jsem tam koukal na pláště z hřebama za 30 éček po slevě z 42.Tak dlouho sem se rozhodoval až byli v pr.Jinak ti děkuju za pochvalu kola.Ještě je stále co vylepšovat,je to přeci jenom Mk1.Ale o tom napíši článek na mejch stránkách.Omlouvám se že sem zasáhl do této diskuze,která je úplně o něčem jiném.

                [ Zpět ]
                Datum: 03.01.2008
                Autor: PeJa
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                vy ležáci to máte dobrý, že padáte z nižší výšky...

                [ Zpět ]
                Datum: 03.01.2008
                Autor: Howgh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                   

              Člověče, ty jsi přinejmenším první polovinou snímku zmátl mého přítele, který se mě ptal, kdy v Holandsku to je?

              [ Zpět ]
              Datum: 03.01.2008
              Autor: evan
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                Že by to v Holandsku vypadalo jako v ČB ?? :o))

                [ Zpět ]
                Datum: 03.01.2008
                Autor: Holfi
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                     

                Fakt jo,to je dobrý.To je cyklostezka Z Hluboké do Č.Budějc.A příjezd je na náměstí do Č.B.Taky rovina jak v Holandsku.

                [ Zpět ]
                Datum: 03.01.2008
                Autor: PeJa
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                       

                  Ahoj!
                  Dnes máme 40 přihlášených.
                  3x Slovensko
                  1x Rakousko
                  Co ostatní? Mají čas, že Holfi. Čekám Vaše reakce.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 27.02.2008
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (romantic)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                         

                    Romane na 99 % přijedu, to 1 % je že bych byl na smrtelné posteli a jiné podobné okolnosti. Nějak se to bohužel vyvrbilo, že nás asi nepřijede víc, ale pojedu zase sám. Tato skutečnost mě tak trochu zaskočila, takže sem se ještě nepřihlásil, ale přihlášku mám již vyplněnou a připravenou, jenom poslat. Určitě se mnou počítej.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 27.02.2008
                    Autor: Holfi
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                         

                    hmm, ja ostuda se take jeste neprihlasila, ale je to ma planovana dovolena i s pritelem, toy dorazime

                    [ Zpět ]
                    Datum: 28.02.2008
                    Autor: evan
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                           

                      Ahoj!
                      Tak neotálejte, a pošlite přihlášky! De nám o velikost trika.Za Luďka vyplním přihlášku osobně.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 29.02.2008
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (romantic)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                             

                        No přijedu, pokud budu mít pojízdné kolo, tak proto okolky.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 22.03.2008
                        Autor: Arnošt905
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                           

                      Už máš Evčo jasné, jaká varianta dresu se bude nechávat dělat a zkoušelas kontaktovat ty výrobce , co sem ti posílal ??

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.03.2008
                      Autor: Holfi
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                             

                        Ktery dres to bude, nevim, a firmu jsem kontaktovala, ale jeste mi nesdelila ani to, zda jsou s to to vyrobit ani cenu.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 24.03.2008
                        Autor: evan
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                             

                        Cena za dres s odjimatelnym dlouhym rukavem by mohla byt 850,- Kc. Ale jeste je budu bombardovat dalsimi dotazy, nebot mam trochu obavu, zda me nepochopili (prijde mi ta cena velmi nizka, ale mozna je to diky velkemu mnozstvi).

                        Prosim, neberte tuto cenu jako smerodatnou. Muze se jeste leccos zmenit.

                        Posledni email od Romantica znel: Dresů je 40!
                        Přihlášených 55.

                        Lehni!

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.03.2008
                        Autor: evan
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

                               

                          Musíš brát v potaz že se jedná o cenu od výrobce, tudíž bez marží distributorů a maloobchodu.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 25.03.2008
                          Autor: Suchoj
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 08.04.2008
    Autor: Howgh
    • Re: Lehokolová setkání - náměty,nápady,připomínky

           

      No, ten cezmaraton je mi blízský, jezdím takhle po okolí normálně, ale sedřít se při tom...

      [ Zpět ]
      Datum: 08.04.2008
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

364 cyklistů (7 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024