Mám nové kole Canyon Grand 6.0, kvůli záruce jsem si nechal zkotrolovat vidlici. Kolo sem si byl vyzvednout na poslední chvíli před zavíračkou takže sem akorát zaplatil a šel. Poté co sem chvíli čekal na odvoz sem si začal kolo prohlížet a všiml si jak je špinavé. Rám zaprášený, 9 kolečko, kliky, kazeta, ráfky, doslova zapráskaný. Docela mě to zarazilo. Proto se ptám zda je normální, že na tom kole někdo řádí a jak by to dotyční vyzkoušeli kdybych jim tam dal jenom tu vidlici samotnou? Zda se mi zvláštní, že to kolo vyvezou pryč za město z betonové zástavby do lesa a tam to testují. Když už se na tom prohání, tak by to aspoň mohli ofouknout kompresorem, aspoň bych bral za šlušné kolo vrátit ve stavu v jakém ho přebrali. Když už bych jakkoliv zkousnul tohle, tak ještě víc mě zarazila věc, kterou sem uviděl jak mi padly oči na zadní plášť. Připadal mi neúměrně sjetý, jak kdyby na něm někdo najezdil bůhví kolik kilometrů. Tak se na to dívám, na zadní, na přední, zase na zadní a pak si všimnu, že zadní plášť je nasazen obráceně. Což už nechápu vůbec. Jediné co mě napadlo, že by vazli ten můj a hodili tam nějaký více sjetý. Co si o tom všem myslíte?
Nahoď co to je za servis a kde, ať se mu obloukem vyhnu. Tohle opravdu není solidní jednání.
Já nemám se servisem žádnou zkušenost, takže se raději ptám. Uvidím jak se k tomu postaví ostatní a poté když tak řeknu kde sem ho měl.. Ještě bych doplnil, že mě napadlo, že to moje kolo dali někomu jako zápůjčku po dobu co tam měl to svoje.. Tohle už asi přeháním a předpokládám, že by si to nedovolili, ale bohužel mě vlezlo do hlavy a moc mě to nepotěšilo. :-/
Kdyz das do autoservisu auto a oni ti ho vrati zasrane a navic zjistit, ze ti vymenili par veci za stare, tak ti to prijde jako dobre? Jestli je to tak, jak pises, tak je to sakra spatnej cykloservis!
Za to, že mi ten plášť vyměnili za starý bych ruku do ohně nedal,ale na 90% tvrdím, že takhle sjetej nebyl. Proč ho, ale převrátili to netuším. Napadlo mě, že to třeba píchli, ale duše bez vady..
Jasny.
Ale kdyby to pichli a byli by slusni, tak ti to reknou s tim, ze ti nabidnou treba slevu na tu opravu. Ale takhle....fuj.
Tak to bych řekl že je definitivně přeháňka. Druhá věc je, že vidlici na stojanu asi moc neotestuješ, ale co je moc to je příliš.
smým se zeptat,co to máš za kolo??? Samozřejmě je normální, když servisman kolo projede (stejně jako třeba auto). Normálí už mi nepřijde, aby na něm drandil bůh ví kde asi ve volném čase. Asi ho zaujalo, tak "testoval" víc než zdrávo...Konec konců, automechanici taky nejezdí auty zákazníku s rodinkou na víkendové výlety.
Máš to hned v první větě. ;-) Jak říkám, nemám zkušenost takže se ptám jak to chodí. Kdyby to projel před servisem někde okolo tak neřeknu, ale drandit to kolo po polňačkách, v lese nebo bůhví kde se mi moc nezdá. Zřejmě to ježdění, ale nutné úplně nebude, protože sem tam mohl dovést jen tu vidlici a pochybuju, že by ji pak dával na nějaké kolo a testoval..
jsem už slepý, po ceodenním zápřahu :O)
Trestní oznámení ...
Nevím jestli je to nadsázka nebo vážně, ale takhle bych to určitě nehrotil. I když sem na něm nakonec ještě nejel, tak uvidím jestli bude provozuschopné. Škrábance nebo jiné poškození na tom viditelné nejsou, takže ze světa nepůjdu, ale moc mě můj první servis kola nepotěšil.
Smiř se s tím ,že teď už s tím nic nenaděláš. Nemáš důkazy,že takové bylo při řebírce, nemáš svědky, nemáš zdokumentovaný stav. A i kdyby, tak co...řeknou ti, že ti ho teda ostříkají a budou se k tobě chovat jak k idiotovi.
Ale aspoň máš o čem vyprávět a víš, kam už nechodit. Příště se raději poptej známých, kam dávají kola a jak jsou spokojení. Já své dávám do servisu, jehož majitel je kámoš od školky, seděli jsme pak 9 let v jedné lavici na ZŠ,... takže by mi toto neudělal. To by byl asi konec našeho přátelství :O)
Já taky po nich nic nechci. :-) Jenom se ptám jak se to jeví zkušeným. Já žádné nemám. No to si přesně myslím taky s tím zasráním, buď by řekli že už to takový bylo nebo by to předemnou ofouknul a fertig. No konkrétně tady sem se dočetl, že s tímto servisem byli spokojeni.
Jasně, můžou být spokojeni, ale přijde tam nový klučina, kterému chybí špetka slušného vychování a takhle to dopadne.
Ty bys byl tvrdej a konfliktni politik:-))))
S gumou to máš jednoduchý. Někdo si nechal vyměnit plášť a tak jim v servisu zůstal. Paks tam přijel Ty, vyměnili Ti je a ten Tvůj prodají jako nový. Je to stejné jako když pingl prodává vlastní kořalku.
tak to je kravina.Mírně jetý plášť nikdy nemůžou prodat jako nový - to by každý poznal a anvíc - kolik by na tom tak vydělali ? To snad nikoho nevytrhne.....a práce k tomu.....nevěřím
No on je neprodal jako nový, on zavolal kamarádovi "hele vole mám pro tebe zánovní pláště, vyměnili sme je ňákýmu vocasovi za starý, stejně h***o pozná".
Co popisuješ je naprosto šílený. Že servisák vyzkouší řazení, vidli atd - beru, to je nakonec dobře, ale aby to kolo někdo normálně používal.....trochu zapřehánim,ale neni to náhodou "neoprávněné užívání cizí věci"? Já sem děsná svině, takže už bych špekuloval jak je rozebrat na molekuly a zničit.
Pokud je pravda všechno, co uvádíš, rozhodně bych si posteskl majiteli servisu a podle jeho reakce bych volil další postup. Třeba tím nic nevyřešíš, třeba jo. Měls to ale udělat hned, bez ohledu na zavírací hodinu.
to Bigpet: tak mě napadlo...zkontroloval sis výrobní číslo??? Jestli ti ho třeba nevyměnili za jiné. U nového kola to nemusí být jednoduché rozeznat
tiež ma to napadlo.
Možno je majitel fajn, čo keď má servisáka hnusáka a čaká na posledné varovanie
Číslo sem nekontroloval. Myslíš omylem nebo záměrně? No díky věcem které sem tam měl by se splést nemohli, takže jedině záměrně. Ale kolo vypadá jak nový stejně jak před tím..
Aha, když už jsi tam měl své doplňky, tak to je jiná...to potom nechápu, proč by ti ho vyměňovali. Jen mě to napadlo, že máš zatím sériové kolo, tak jaks ho koupil - to by se pak dalo snadno (i nechtěně) zaměnit
Kvuli vidli to nemuseli vubec zkouset venku. Meni se tam snad jen olej, jinak nic.
Hadam, ze videli Canyona a museli si nutne otestovat jak to jezdi v terenu. Jo kdyby ti tam neco cvakalo, tak to bych chapala, ale takhle e-e... pak napis jmeno servisu.
BTW vzadu byl RR? Ten se sjizdi hodne rychle. 1000km a vetsina vzorku je dole. Jestli pichli, tak to poznas na dusi (ale radila bych to rozebirat az po konktaktu se servisem). Uvnitr je superlehka duse (stoji okolo 250, je to fakt papir) a i jedna zaplata je poznat (pekne to hazi).
S tím píchnutím mě to napadlo také hned, proto sem plášť sundal a duše be lepení.. Dává Canyon na všechny svá kola stejné duše nebo různě. Jaké jsi tam měla ty?
Jestli dává na úplně všechna kola stejné duše tady asi nikdo vědět nebude, na to nestačí vidět ani více kusů Canyonů, aby měl člověk jistotu.
V každém případě na předním a zadním bys stejnou duši měl mít, takže jestli jsi tu druhou duši neměnil, tak můžeš porovnat, jeslti máš na obou kolech stejnou.
Ale tak to by sním museli jezdit jak prasata, aby mu ho takhle sjeli. to spíše vyměnili už sjetý - nezajímám se o MTB a nějaký luxusní pláště, ale předpokládám, že tam nebyly socky za 200 Kč. Takže by se oplatilo to zkusit vyměnit, majitel si toho třeba nevšimne.
U aut se v některých servisech může stát, že ti v autě vymění náplně a aniž bys o tom věděla, také tvé originální díly za nějaké z vrakáče.
Takže opět platí, buď ve značkovém servisu, nebo v servisu, kde dělá nějaký známý.
A ještě takové doplnění. Po té co sem musel kvůli kontrole sundat plášt, sem přezul na náhradní obutí šířka 1,9. Zajímalo by mě jestli má velikost pláště vliv na brdění, Předpokládám, že je to u hydraulik, vlastně snad i u V brzd stejné když to brzdí o ráfek jedno. Musím říct, že před tím když sem zatáhl za brzdu, tak začlo kolo doslova gumovat. Nyní když chci pořádně zabrdit tak musím páčku pořádně přitáhnout (až se bojím, že ji ulomím protože na ni tlačím a stejně víc nebrzdí) a kolo brzdí jen hodně pozvolna. Může to být tím, že teď kolo není nasazeno úplně přesně jako před tím (což si nemyslím, že by udělalo tak výrazný rozdíl) nebo mírným rozštelováním zadní brzdy? Díky.
To si piš že má. Nejen šířka, ale i vzorek. Čím hladší (na silnici) nebo hrubší drapáky (terén), tím líp kolo drží i samozřejmě brzdí.
Jezdím jen po silnici a jízda v mokru nebo v zimě je hodně ovlivněna i použitou pryžovou směsí...to v terénu asi takový vliv mít nebude akorát ta tvrdší bude rozhodně odolnější na opotřebení
No já to zkoušel na silnici a ve stejné rychlosti. To potom budu muset jezdit na těch 1.9 jezdit pomaleji než na těch 2.25 když to prd bzrdí. :-) :-/ :-(
No záleží kde budeš jezdit. Není od věci, mít ráfky obuté jak úzkými hladkými, tak čirokými s drapáky a přehazovat je. S rychloupínáky práce na minutu a na silnici s úzkými hladkými ušetříš hromadu sil
Já jezdím takové smíšené trasy a vystačím si klidně s jedněma. Jenom to brzdění mě vážně překvapilo, ale mysím, že by to mohlo jít nějak doštelovat, protože ten rozdíl je opravdu znát. Zkusím to někde vyzjistit..
Pokud jsi dal plášť užší a ještě s menším vzorkem, tak to musí jít hrozně snadno do smyku, pokud ne, tak je chyba v brzdách.
U téměř každého kola se stává, že pokud vyndáš kolo a vrátíš zpět jinak než tam bylo (pootočíš osu), tak si téměř nikdy nesedne přesně stejně a je nutno seřídit brzdu (proto je nejlepší mít na osách nějakou značku a vracet kolo naprosto stejně jak tam bylo).
Neseřízená brzda pak může způsobovat škrtání kotoučů o destičky, případně další problémy jako vibrace apod. Ale většinou se nestává že by vůbec nebrzdila, při brždění neseřízené brzdy si to kotouč během brždění prostě silou přihne.
V každém případě bych seřízen brzdy zkontroloval. A seřizovat to chce ve chvíli když na kole sedíš. Zvlášť zadní brzda je u většiny kol náchylná na to, že po nasednutí se trošku pohne kotouč vůči destičkám a proto při seřízení kotouče na střed mezi destičky na nezatíženém kole je to pak po nasednutí křivě.
Proto už vůbec neřeším škrtání kotoučů. Seřizuji jen když už kolo při otáčení zřetelně přibržduje. Pokud se točí normálně škrtání ignoruji. V opačném případě bych strávil seřizováním půl života.
Mě seřízení trvá tak 3 minuty, mám to seřízené přesně při nasednutí na kole. Většinou stačí nejrychlejší metoda, tzn. sednu na kolo, popojedu kousek se zabržděnou brzdou s povoleným třmenem a nechám si to od někoho dotáhnout (dokud brzdu držím a na kole sedím).
Osy mám označené jak tam patří, takže při vyndání kola ho tam vrátím vždy přesně jak tam bylo a nikdy se to nerozhodí ani o kousek.
V seřizování tedy problém nevidím žádný ani když to má být přesně.
Horší věc je rovnání kotouče, který se vždy sem tam někdy trošičku ohne, to je pracnější a taky to nedělám vždy hned, když je to minimální (že to neškrtá ještě o destičky).
Pokud je to špatně seřízené, tak to mnohem rychleji sjíždí destičky a mnohem více nerovnoměrně. A pak je to náchylnejší k problémům jako vibrace (pokud ale nejsou je to z tohoto pohledu fuk, že je to křivě).
Je pravda, že dříve se ozvalo sem tam škrtnutí (samozřejmě že ne po celou dobu jízdy to bych nesnesl) teď to prakticky zmizelo až bych řekl, že to někdo poladil, ale zase to znatelně hůř brzdí. :-)
V každém případě to zkoukni ve chvíli když sedíš na kole. Taky jsem viděl poštelovanou brzdu, která necinkala a nedělala žádný zvuk a to jen proto, že při jízdě lehce soustavně kotouč drhnul o destičku (na přibržďování to ještě nemělo vliv, ale eliminovalo to cinkání, protože se to dotýkalo pořád). Brzdilo to taky bídně.
tak sem si to ještě jednou přečet a nedá mi to nereagovat.
1. pokud je rozdíl tak obrovskej jak píšeš, teda před "servisem" vysoká účinnost a ted mizivá, tak bych sázel na zmaštěný brzdový destičky a kotouč. to pak nebrzdí skoro vůbec.
2. reakce na mloka - o značkách na ose náboje uvažuju ale přesně z opačnýho důvodu než abych vracel kolo stejně jak tam bylo. pokud je náboj na konusech a ne na průmyslovejch ložiskách (tam se to neprojevý tak rychle), tak je kuličková dráha namáhaná jednostranně a konusy se rychle vyběhají. pokud máte "štěstí" jako já, že celou sezonu nepíchnete, tak se najednou začnou ozývat zvuky a po rozebrání je konus vydřenej tak, že je i vidět jak už běhal ke straně. takže značku ano ale po určitém počtu km pootočit. seřídit brzdu je určitě mín práce než se sr.t v dílně s konusama:o)
No to víš, já na žádném kole konusy nevedeu.
se máš:)
No jak se to veme. Na AMS 125ce jsem s koly naprosto spokojený (DT XRC 180 vyráběné pro Cube, pod nimiž se skrývá Onyx + champ. 2/1.8 + DT 4.2d ráfky).
Ale s crossridy na druhém kole moc spokojený nejsem a klidně bych tam raději měl XT náby + nějaké rozumné ráfky. Naštěstí na tom kole už jezdím minimálně, tak je to fuk.
hele už je skoro pondělí, tak bys nám mohl prozradit co to bylo za servis
Už se dokonce pomalu blíží středa :o)
No jo, no jo. :-/ Kolo jsem měl v brněnském XCR..
hmm, http://xcr.cz/main_page.php?show_section=servis... se dnes pochlubit skutečně špičkovým servisem. Kvalitní je jeho vybavení technikou a speciálním nářadím, i zkušenosti mechaniků. Šéf servisu Tomáš Pavlíček jezdí jako týmový mechanik na bajkové závody Českého poháru a na loňském mistrovství České republiky a Slovenska v silniční cyklistece v Brně byl dokonce hlavním mechanikem v neutrálním mechanickém voze.
S tím, že tam byli jiní spokojeni jsem se dočetl na tomhle webu. Asi sem měl zkrátka peška..
Presne, jak pise *Pepa*. Sam jsem tam mel kolo na kompletni repasi a byl jsem spokojenej, navic je to minimalne v Brne a sirokym okoli jedinej oficialni servis RockShox. Prekvapuje me to.
Vím, že o kolech něco víš a vím, že si tam vidli měl tady z diskuse takže sem tomu dával váhu a dal to tam také. Klidně věřím, že kdybych to tam dal znovu tak bych byl spokojen, možná tam měli brigádníka na výpomoc nebo nevím, ale stejně by to bylo na jejich triko. Mimochodem Šírer jsou taky oficiální RockShoxu...
Tak tady jste můj příspěvek pochopili jinak :-). Já s nimi nemám zkušenost, to výše je uvedeno na jejich webu. Naopak - jsem si říkal, že to jsou "zapálenci" a proto bych se snad ani nedivil, kdyby to opravdu někde pořádně projeli...
Kdyz citujes, tak to mas dat do uvozovek :o)
Jinak at je nekdo zapaleny hodne nebo jeste vic, jedna vec je provest nutnou zkousku po oprave a jina vec je s cizim (klientovym) kolem radit nekde po venku. To je prinejmensim neprofesionalita, pokud tomu tak vazne bylo.
V XCR sem si nedavno kupoval rám. Dali mi k tomu hlavove slozeni v sacku, tak sem si rikal ze je to sice divny,ale tak dobře....asi po měsíci sem chytil děsnej vakl, tak sem kolo dal do jinyho servisu, kde mi rekli ze mam totalně vychozený hlavko. Takže postupně začínám o jejich solidnosti pochybovat, i když sem je měl za velmi dobrý obchod. Nehledě na to, že mi do záručáku opsali špatně číslo rámu
Některý plástě se montujou proti sobě naschvál. Je to kvůli lepšímu záběru zadního kola v bahně. Mrkni na bočnici pláště jestli tam náhodou nejsou dvě šipky od sebe s nápisama front-rear. Víš určitě že před servisem byly pláště stejně?
Neber si to zle, jenom si dovolim otazku: Jak jsi přišel zrovna na to že si koupíš Canyon? Dá se koupit jen ze zahraničí a objednávka je celkem složitá, nezdá se mi že člověk, který kolům moc nerozumí si vybere právě Canyon.
Omlouvám se, pokud se mýlím (ještě nevím v čem)
Mě celý dotaz přijde jako jedna velká kachna :-)
No uz mi to tak taky prijde, kdyz to tu tak pozoruji:-)
A z čeho jste tak usoudili pánové, že jsem tak smělí? Pokud jste tam byli spokojeni neberu vám to, já nebyl.
Njn, léto, okurková sezóna, tak je to potřeba to tu trochu zvířit .-) Mimochodem dodávám, že o existenci zmiňovaného servisu vím pouze odsud a nikdy jsem neměl tu čest posoudit jejich práci. A jen tak mimochodem, canyon uzná záruční dobu, když si necháš zkontrolovat vidli u nějakejch šoumenů, kteří kujou takovýhle pikle na zákazníky???
XCR je autorizovaným servisem tak myslím, že by měl. ;-)
No nebudu tu dál blokovat vlákno svým nevěřícím postojem k celé záležitosti. Já mít ale novýho Canyona, tak se k němu chovám asi líp, než Ty. A předem říkám, že poznatky z kola, které jsi zjistil by jsem řešil hned v krámě i kdyby bylo hodinu po zavíračce!A vím, že by se to opravdu vyřešilo, ale hned.. A myslím, že jestli kolo skutečně opotřebovali jak píšeš, tak si technici říkaj, jen víc takovýchto zákazníků :-) Nevšímavých a laxních.
Možná nejsem tak průbojný jako ty, navíc jak sem psal tak nemám zkušenost a nevím jestli je běžné, že se kolo po servisu projede. Potom někoho obviňovat, že mi jeli na kole, když by to bylo přitom běžné by bylo hloupé. Já nikomu nic nevnucuju a kdyby chtěl na někoho něco kydat tak bych uvedl servis už v dotazu a ne až po dožádání si davem..
Pokavad jsi zjistil nejakou zavadu po servisu, mel jsi se ozvat. Moznosti je vic....vratit se, tel. nebo druhy den. Mas na to pravo. Je to lepsi, ze na nekoho ihned plivat. To, ze je kolo od nich zasrane, to bych jim sel minimalne druhy den rict. A to, ze se "domnivas", ze ten plast je obracene...to neni fer.
Jinak jako wert...ten servis osobne neznam.
Přečti si to znovu a zjistíš, že sem tam byl před zavíračkou. Ano zatelefonovat jsem jim po víkendu mohl a říct jim něco, ale komu by to pomohlo? Říct bych jim to osobně druhý den nešel, protože by se mi ta 40 km cesta nevyplatila.
Jenom bych uvedl tvé citace ze začátku článku "Kdyz das do autoservisu auto a oni ti ho vrati zasrane a navic zjistit, ze ti vymenili par veci za stare, tak ti to prijde jako dobre? Jestli je to tak, jak pises, tak je to sakra spatnej cykloservis! " a ještě jedna "Jasny.
Ale kdyby to pichli a byli by slusni, tak ti to reknou s tim, ze ti nabidnou treba slevu na tu opravu. Ale takhle....fuj. " A když řeknu kde mi to servisovali, tak se nakonec dozvím, že tady hraju habaďuru. Připadne mi to docela zvláštní.
Jo...protoze jsem to ze zacatku bral jako ze ti strasne ublizili. Ale tim, jak to tu stale dokola rozpatlavas...to mi prijde nefer. Vse se dalo preci resit ihned a na miste. Navic zaviracka, nezaviracka. Slusny obchodnik pro sveho zakaznika pracuje i po zaviracce. Navic tim telefonem jsi jim mohl dat ihned vedet s tim, ze chces napravu ihned a ze stojis pred kramem.
Tak toho necháme, po víkendu už sem se v tom vrtat nemínil, ale když sem se vrátil za dva dny a viděl, že podle hlasů to zřejmě lidi zajímá kde sem kolo měl tak sem také odpověděl. Možná je lepší se poděli i o negativní zkušenost než jenom chválit a pak se divit, třeba si dají další pozor. Každopádně na to máme jiný názor, mi přijde nefét to co udělali oni, tobě přijde nefér, že sem to řekl nahlas.
Nene...nic proti tomu, co jsi udelal nemam. Ale mel jsi se nejdriv dohodnout s nima a pak to resit verejne. Spinave kolo se da preci vysvetlit. Nekdo se na tom projel a jednoduse to zapomel ocistit....i to se stava. Nemelo, ale muze...i v dobrem servisu. A pokavad to je dobry servis, vse by bez remcani napravili....pak by tohle vlakno vubec nevzniklo....
No tak samozřejmě sem se tam mohl po zavíračce vrátit zazvonit a upozornit je, potom bych musel čekat až do ofoukají kompresorem. Z reakcí výše sem se jasně dočetl, že není normální když kolo někdo jezdí polem nebo lesem, tak se mí zdá tvoje věta o tom, jak ho někdo po projížďce někdo zapomněl očistit hodně zvláštní. Neměl s ním především nikde jezdit pak by ho nemusel ani čistit.
Ale ty preci nevis, kde s tim jezdili:-) Zaprasit ti ho muze v prvni kaluzi pred servisem....
To opravdu nevím, ale jestli to zaprasili v té kaluži před servisem tak potom to ještě jeli projet na dětské hřiště, jinde tolik prachu/písku vzít nemohli. :-)
Pokavad bylo tak "zasrane" jak tu stale pises, tak to te pak opravdu nechapu, proc jsi se neozval. Zkouset mohli jak chteli, ale kolo musi vratit ciste!!!
Důvodů je několik, zavřeno, nevím jestli se s kolem jezdí po servisu, tudíž nevím jestli je to normální, že kolo můžou zaprásknout, nemám zkušenost a nevím co je běžné, pro příště jsem poučen a prohlédnu ho okamžitě na místě a své námitky jim sdělím a tady s tím nikoho obtěžovat nebudu. Lidi jsou různ někteří se napřed ptají a pak jednají, někteří by tam třeba udělali takovou zcénu, že by dostali 20% slevu.
Nebudem to resit...stalo se. A priste si nenech louskat orechy na hlave. Ty jsi zakaznik!!! Kolo by nemelo ze servisu vyjizdet zasrane...at si nechas predelavat cele kolo, nebo jen vymenovat cepicky u ventilku.
Mám jiný návrh - příště to rozhodně řeš přímo na místě, ale dej nám vědět. Takovéhle info se hodí.
Mozna by nas vic zajimala reakce az po tom. Pokavad by remcali, tak asi nic moc servis. Pokavad by uznali chybu, jsem schopnej na to, jako zakaznik, zapomenout.
přiznali chybu? šel si tam nechat zkontrolovat vidli. jestli má vakl by zjistili v dílně, pak rozebrat, vyčistit znova máznout, sesadit, zkontrolovat hladinku v tlumiči, to všechno měli udělat v dilně. neměli na tom co jezdit!!!
vzpomen si na svoje začátky. všichni sme byli vyjukaný, když sme si koupili svoje první "drahý" kolo. aspon já teda jo:o) on si hned napoprve koupil canyon takže vůbec neviděl ani prodejce natož servis. až si bude kupovat další tak už bude chytřejší. taky sem při koupi GT cvičil prodejce od prosince do srpna kvůli vidli. on za to teda nemohl, tady nebyla ta, co sem chtěl a germáni poslali jinou a tvářili se 3 měsíce jakože udělali jen maličkou chybičku a že to napravěj. až pohrůžka žaloby od německýho právníka je přinutila k vrácení peněz...
Meli/nemeli projet. To je preci jedno. Bylo zasrane? Bylo. Na to preci nemusim vedet, zda muzou nebo nemuzou pri takove oprave to kolo zkusit (ja se tomu osobne nebranim, naopak). To kolo bylo zasrane a uz to by me nutilo se jich na to zeptat a resit to. Stejne jako kdyz si z autoservisu vezmu zasrane auto. A nejde o to, ze je to nove kolo. Tady jde o to, ze si nechame na hlave louskat orechy...a to bychom delat nemeli. Zvlaste vycuranym ceskym obchodnikum.
...už mě to nepustilo dál
jsi takovej suverén od narození?:o) někdo je nesmělej celej život.
trvám na svym tvrzení. neměli na tom co jezdit, kor tak, že to bylo poznat i na plášti. něco takovýho bych jim neodpustil ani kdyby se přiznali. hřešej na to, že sou "NĚKDO" a když jim odejde zákazník, příjde další:-I
Ne...naopak...jsem velice plachy clovek:-))) Ale diky tomu uz jsem taky parkrat pekne narazil. Ted si spoustu veci libit nenecham. Takze kdybych si odnesl kolo ze servisu a bylo zasrane, ihned se vracim (zaviracka, nezaviracka) a budu chtit vysvetleni a odstraneni. Pokavad by to vypadalo, ze na tom opravdu nekdo jezdil delsi dobu (nemyslim tim projeti, aby zkusil to co opravil), tak bych se sakra ozval!
michale já ho trochu chápu. nebyl si jistej, nechtěl se přít když to byly jen domněnky, v podstatě byl zaskočenej. jestli to sou střelci tak by ho hned odpálkovali... proto se napřed zeptal. pokud to byla garančka po nějakejch 300km tak by plášt nebyl znatelně sjetej...
Ale preci kdyz vidim sjety plast, ktery tak nebyl, tak se ihned seberu a jdu si to nechat vysvetlit. Zaviracka, nezaviracka. V tu chvili se dalo preci vse vysvetlit. A jestli se mu nezdal spinavy ram? Na to se taky preci nemusi ptat na foru. Je spinavy? Je. Byl spinavy pred servisem? Nebyl. Tak chci vysvetleni.
Nejsem preci spachovaci a nenecham si na hlave loupat orechy. Jak psal wert...vic takovych zakazniku:-)
Ono je to těžký. Dojdu tam a řeknu, to kolo je pěkně zaliskaný a on na to, promiňte nestačili jsme to ofouknout po našich testovacích jízdách a já nemůžu říct ani popel. Už v samotným dotazu se ptám, jestli je běžné, že s kolem jezdí? Pokud by to takhle bylo normální, potom by se to dalo vcelku pochopit.
Ale no tak...to by ses nechal takhle odpalkovat? I kdyby nemohli zkouset, tak preci nechci kolo zasrane...A to, ze to zasrali oni je zrejme. Kola vetsinou do servisu prijimaji cista, takze jsi ho urcite predem ocistil.
No kdyby mi řekl, ale pane vždyť kola se takhle běžně testují a trochu se zanesou tak na to vážně nemám co říct, když nevím jestli to je nebo není pravda.
Nemas co rict? Sakra chlapeeeee. Zasrane je..ale od nich!!!!