Chtěl bych všechny varovat před nákupem v internetovém e-shopu obchodu X-Bikes. Přestože uvádějí, že po vrácení zboží, zašlou peníze zpět obratem, tak mě dluží vrácení již 49 dnů a stále se na něco vymlouvají. Dokonce když jsem jim poslal zboží zpět, tak jej napoprvé odmítli převzít !!!
A nemůžeš k tomu napsat trochu víc? Třeba o jaké zboží šlo? Nebo korespondenci kterou jsi s nimi vedl. Na co se vymlouvaj? Atd. Ten obchod neznám a ani v něm nákup neplánuju, ale abych někoho odepsal a zatratil, na to mi nekonkrétní příspěvek od anonymního odesilatele nestačí.
Já od nich pár věcí nakoupil a bez problémů....nyní čekám na sedlovku a už mi 2x volali a omlouvali se že bohužel zboží stále není skladem....jestli chci objednávku zrušit a nebo zda ještě počkám.....to mi připadá jako slušnost.Zboží samozřejmě platím až při převzetí.Takže u mě spokojenost.
Což se bohužel ale nedá napsat o firmě Rebelbike.Po několika týdnech mi dorazily od nich pláště IRC Mythos XC II. Zaplatil jsem na poště balík a bohužel doma jsem zjistil,že se sice jedná o tyto pláště,ale rozměr 1,95 a já chtěl 2,1 a ke všemu mi poslali dva zadní pláště.což při situaci kdy zadní a přední plášt je rozdílný vzorek není zrovna to pravé ořechové:-).Po zavolání se mi sice omluvili s tím že nezkontroloval co zaslal dodavatel a at jim to zašlu nazpátek a pošlou mi to správné.Po mé připomínce,že jsou to další vydání z mé kapsy mi bylo řečeno,že je to přeci jen pouhých 45 kč za poštovné.....proč mám platit za chybu druhých? No ale nic jiného mi nezbývalo.Balík jsem odesla 30.7. a zatím stále nic.Tak uvidím...bud zboží přijde a nebo jsem holt přišel o nějakých 1500:-(((
Objednával jsem si spoustu vecí po netu a vždy když se ze strany obchodu vyskytla nějaká chyba,tak se omluvili a pokaždé mi byla zaslána nějaká drobnost jako dárek.Firrma tím ukáže zájem o zákazníka a působí to dobře....a oni tím určitě nezkrachují.Naposledy jsem obdržel návleky na kolena jako omluvu....což poteší.