zdravím všechny přítomné cyklisty/stky..... Ráda bych znala váš názor a možná si i maličko postěžovala....
V červnu jsme s přítelem zvážili, že si koupíme kola, já jako správná baba jsem koukala hlavně na design, on na váhu.... Nakonec jsem zvolila Author instinct 2005, oranžový, s menšíma úpravama -- výměna brzd za hydraulické, výměna dualů za dvojí páčky .....
Dovezli mi kolo /z e-shopu/ a po jeho smontování a utažení jsem zjistila, že mezi různými součástkami apod se nachází i lahvička s barvou.....
Od prodejce jsem se dozvěděla, že toto přidává author na provozní poškození, která časem vzniknou....
Kolům nerozumím a tak jsem se s odpovědí spokojila, jaké však bylo moje překvapení, když jsem zjistila při zvyšování sedla, že již od novoty oranžová barva pod rychloupínákem sedlovky oprýskává...... totéž jsem našla i na dalších místech, kde se dotýkal rám a nějaká kovová součástka... :-/
Pak jsme jeli na první výlet, kola jsme rozložili do auta, ovšem po jeho vytažení jsem zjistila, že na rámu je nový šrám na základní bílý lak, od rychloupínáku kola.... Další se pak objevily od přítelova pedálu, kdy o sebe kola byla opřena....
V tu chvíli jsem byla celkem zklamaná, pochopila bych podobnou tvrdost laku u kol za pár tisícovek, ze supermarketů.... nikoli u kola, jehož cena původně byla někde kolem 35000,- a já ho koupila za 23tisíc...
Můžete mi prosím říct -- je toto normální ? Aby lak byl tak snadno porušitelný aniž došlo k nějakému hrubému zacházení, otlučení kola o kamení nebo jeho upadnutí na štěrku atd ???
Máte někdo podobné zkušenosti ? díky za všechny reakce
Jestli je to tak jak říkáš, tak to je nekvalitní lak. Já takové zkušenosti s žádným rámem nemám (pár šrámů moje kola samozřejmě taky mají, ale že by se odlupoval lak od úplně nového kola jen po utažení rychloupínáku se mi ještě nestalo).
No promiň,ale nediv se,že kola trpí,když je složíte na sebe do auta!! Máš téměř jistotu,že se ti poškrábou.
tohle mi prijde jako hodne spatny lak, se svym GT zachazim hodne surove, uz ma za sebou peknych par karambolu vcetne jednoho pri vice nez 40kmh kde to odnesla osma predniho kola a ohnuty kotouc, na sterk a sutry mi pada porad (vzdy ho nekde blbe opru) atd.atd. .... a nikde nic, jedine prvni slabe znatelne skrabance se zacinaji objevovat na spodni trubce zadni stavby od retezu, tam budu asi muset dat navlek ..... zkratka a dobre, to co pises mi prijde na reklamaci ....
Na nyní už zimákovi mám najeto 25.000 km. I když slyším, jak řetěz bije o trubku, tak je akorát zaolejovaná. Po umití lak 100% v pořádku
hmm, pravda, mýt jsem to nezkušel, třeba to nejsou škrábance, ale jen šmír :o)) .. před koupí návleku to zkusím umýt :o))
Mám 16 let starý rám dnes už neexistující firmy Danion a lak nemám oprýskaný nikde. A to se ke kolu chovám jako ke spotřební věci, jezdí se mnou v autě na autě i dokonce vlakem brr, když si na to vzpomenu a samozřejmě i po silnici. Myslím, že bych do něj musel ťukat kladívkem, abych ho nějak poničil. Ale podobně smutnej jsem z povrchový úpravy nových hliníkových kol (jakýsi matný elox), kde je vidět každý rýpnutí.
Mam tu ted 4 kola. Author Instincta, Basic, Spesla a Tesco Olpran. A vsichni maji pod sedlovym sroubem (objimkou) odreny lak. U Instinsta mam dokonce po cca 4 letech odrenej lak od bovdenu. Samozrejme, ze je omlacenej od toho, jak se prepravuje v aute (vetsinou taky prasacky na sobe) nebo ve vlaku. Zespoda je taky omlacenej (kaminky). Ale vse je dle meho v norme. Hold se to kolo pouziva, premistuje... Basic je na tom podobne...odreniny po prevozech a od kaminku. No a odemne...od imbusu, pri me obcasne nesikovne oprave na cestach:-)
Spesl je novej, takze na nem zatim nic neni. Ikdyz jsem koukal, ze ma zadni vidli uz trosku odrenou, jak se tam jezdec dotyka patou tretry. A pod objimkou sedlovky je uz taky odrenej.
No a Tesco Olpran kupodivu drzi:-) Ale je fakt, ze tu spise funguje, jako vesak na hadry.
Nemuzes cekat, ze kdyz ty kola hodis (opatrne polozis) na sebe do auta, ze bude vse bez ujmy. Z pocatku jsem si daval bacha (v aute, ve vlaku), ale pak jsem zjistil, ze to nema cenu. Je to jen spotrebni zbozi:-)
pochopil bych po několika letech, ale ona tady píše, že takhle kolo vypadá po několika málo týdnech / měsíci ???
Spesl je asi dva mesice starej. U toho Instincta to bylo hned. Samotneho me to stvalo. Lak praskal vsude kolem sroubu a objimek (sedlovka, prichyceni brzd, kolem sroubu u kosiku)...
tedy presne jak jsem psal vyse ... nekvalitni lak, ja bych to normalne reklamoval a chtel nahradou kolo s kvalitnim lakem, napr. GT ;o)) ... schvalne jsem ted kvuli vam sundal sedlovou objimku, otrel vrstvu prachu a bahna co pod ni byl a vyfotil ... kolo myju tak jednou do roka, bahnu a prachu se rozhodne nevyhybam a sedlo pritom sundavam a nandavam velmi casto (kvuli prevozu) a objimka na se na tom samozrejme protaci, takze by to zakonite mela alespon poskrabat, a utahuju to teda hodne na krev, takze i tlak tam stopro je ....
http://www.matyx.com/galerie/photoalbum/gd...
Tak urcite by se to reklamovat dalo....ale mam vzit vsechny ctyry kola na zada a jit? Ze bych se na to nevy....kakal:-)
To jsi nezazil lak od Baresaka:-) Ted uz ma pry lepsi, ale pred cca 10 roky mi od nej kolo pelichalo:-) Jsem si jen prdnul do sedla a uz byl lak dole:-)
Jo jo, holt jsem mel stesti, ze se mi stylem, image a referencemi zalibila znacka, ktera dela nahodou i kvalitni lak ... v dobe kdy jsem si MTB vybiral jsem takove veci absolutne nebral v potaz, mohl jsem skoncit uplne stejne jako nekteri z vas ....
;o)))
Muzu ti rict, ze treba na BF se bavili lidi o GT prave v souvislosti s nekvalitnim lakem. Bud rad a neprechval to, ze se to zrovna tebe netyka :o)
Jinak ten neopren si dozadu dej, pri prudkym rychlym sjezdu dokaze retez vytlouct do zadni stavby vylozene dulky. Stejne tak i bowdeny a brzdovy hadice, dokazou vydrit nejenom lak, ale i hlinik.
Já si kupoval od Bareše kolo v r. 2005 a s lakem jsem spokejen, i po nějakých kolizích drží a nedělá mi problém v případě nutnosti naskládat kola na seb. Na ježdění do práce mám nějakou 15 let starou thaiwanskou ukrajinu a ta je , co se laku týče, netknutá.
Je to fakt divne, ja muzu superior oprit i o travezu ... projedu docela husty singl tract plny sutraku ... a vse je ok zadne odreniny .... ale ten author me pritelkyne je vazne divny ... tam se sloupne lak pomalu nehtem ... jak jsem to rozlozil do toho auta ... nahazel jsem vsechna kola na muj ram .... ten z authora sem pokryl prosteradlem .... a presto se odrel author a superior nic ... takze me to prijde dost huste ... kola v podobne cenove hladine .. a author ma tak blby lak ??
u svého Superiora jsem objeyvil "ďobance" na trubce od kamínků létajících od předního kola. Ale ukázalo se, že to de utřít, když hodně přitlačím - takže ne oprýskaný lak, ale zbytky kamene
Mám 16 let starý rám dnes už neexistující firmy Danion a lak nemám oprýskaný nikde. A to se ke kolu chovám jako ke spotřební věci, jezdí se mnou v autě na autě i dokonce vlakem brr, když si na to vzpomenu a samozřejmě i po silnici. Myslím, že bych do něj musel ťukat kladívkem, abych ho nějak poničil. Ale podobně smutnej jsem z povrchový úpravy nových hliníkových kol (jakýsi matný elox), kde je vidět každý rýpnutí.
To docela zírám...
Na zimu a popojíždění na místa, kde musím kolo nechat bez dozoru mám 10 let starého "dědka" se kterým jsem měl pár držkopádů, jízdu cestou necestou, přepravu autem, vlakem, trajektem,...Xkrát se tloukl rám kov X kov...
Lak je bez šrámu. pouze pod bovdeny od přehazovačky se ošoupal na kov.
O Author se moc nezajímám, protože kola má docela předražené v porovnání s konkurencí...Ale vím, že vyrábí v Číně...že by to páni technologové nedokázali ohlídat žluté dělníky???
Já už mám třetího Authora v pořadí a zdaleka nebyly tak drahý, jako to tvoje a nikdy se mi žádnej lak nezačal loupat (a už vůbec ne nehtem). Tak nevím.
Určitě je to ale důvod k reklamaci, alespoň já bych to reklamovala.