Ahoj vím že se tohle řeší furt dokola, ale mám problém s výběrem toho nejlepšího kola. Zatím vybírám především z těchto tří: http://katalog.cykl.cz/index.php?action=katalog...
http://katalog.cykl.cz/index.php?action=katalog...
http://katalog.cykl.cz/index.php?action=katalog...
S tím že bych si nechal hned v obchodě vyměnit vidlici za RS 318 U-turn, nebo zkrátka za něco použitelnějšího. :-)
Jaké s těchto tří by jste doporučovali?? Nebo mám hledat úplně něco jiného??
>>> buď rád zato co máš ... ,
stejně tě lepší kolo nezrychlí a budeš pořád pomalej :D
>>>hlavně že pohoda :)
No a ještě jen doplním že jezdím tak, že každá cesta vede do lesa, ale nějak se tam musím dostat, že :) takže tak 50/50, spíš možná i víc silnice :(.
Teď sedlám stařičkou Meridu Kalahari 570, a chci něco s pohodlnějším posedem.
No a ještě jen doplním že jezdím tak, že každá cesta vede do lesa, ale nějak se tam musím dostat, že :) takže tak 50/50, spíš možná i víc silnice :(.
Teď sedlám stařičkou Meridu Kalahari 570, a chci něco s pohodlnějším posedem.
No a ještě jen doplním že jezdím tak, že každá cesta vede do lesa, ale nějak se tam musím dostat, že :) takže tak 50/50, spíš možná i víc silnice :(.
Teď sedlám stařičkou Meridu Kalahari 570, a chci něco s pohodlnějším posedem.
Nemůžu si pomoci ale mně se jako cenová bomba zdá tohle :
http://www.kupkolo.cz/produkty/Cela-kola_21...!-Horske-kolo-Apache-Hawk-06_1343.html
A nebo na sramu :
http://www.e-cyklo.cz/apache-hawk-x-9-2006...
Hm to je supr cenovka za tohle osazení. Ale jak je ta tom rám?? Je mi jasný, že to asi na genesis od GF mít v chování nebude, ale nikde nemůžu najít popis a ani rozměry něho.
Tak to je trochu problém. Ani na stránkách výrobce gepmetrie není :
http://www.apache-bike.cz/apache2004/apache.php...
Já jezdím na rámu Apache Shaman 19" při výšce 183 cm a je mi akorát. Má hodně sportovní geometrii a to znamená delší závodní posed. Kamarád má Apache Blackhawk a je to stejné. Co se týče výdrže, nešetřím ho a dělám na něm psí kusy, kámoš na něm jezdí marathony každý víkend a oba rámy zatím drží.
Ta sportovní geometrie zanamená tedy to, že budu hodně ležet na rukou. Jeslti to teda chápu dobře. To něco pohobnýho mám na sví meridě, a nějak sem se s tím za 5 let nenaučil pořádě zatáčet :-))
Popřípadě je moc veliký zvěrstno nastavit tu vidli na zdvih 130mm místo 100?? Myslím jako vůči chování toho kola jako celku.
Sportovní geometrie se dá eliminovat použitím kratšího představce s větším úhlem, případně použitím nějakých rozumných vlaštovek (řídítek).
Ta Tora co je na Hawku nemá zdvih 130mm. Je to dobrá vidle a byla by škoda jí měnit. Navíc tenhle rám má podle všeho stejnou geometrii jako můj a ten na 130mm vidli určitě není. Tím by se výrazně změnily jízdní vlastnosti a pravděpodobnost prasknutí rámu.
Jo ahá, sem si to polpetl to vlastě jen ta pružinová tora má nastavení světlosti. Vlastně sem to myslel tak že bych jí nastavil na 130mm a nafoukal malej tlak aby byla měkoučká a tím ty stejně o nějakj ten mm spadla při zatížením mím tělem sama. Ale prasknutí rámu bych určo riskovat nechtěl.
No a ještě mě napadá. Nejsem uplně out, když chci dát do kola přes 20tis. a na něm "V"čkový brzdy??
Je sice fakt že v deši raději nejezdím a bahno, když už je v cestě tak ho snažím projet co nejkrátší cestou. Od jaké cenové hranice mají kotouče vlastně smysl?? Myslím cenu nových kotoučů, né kola.
Proč bys měl být out? Véčka se ještě pořád dají vidět i na závodech a to i u profíků. Pokud nejezdíš v dešti, jsou v pohodě. Mají smysl především při agresívní sportovní jízdě a pokud jedeš v sajrajtu. Tam se naplno projeví jejich výhody. Pokud ale jezdíš na pohodu a raději za sucha, není problém.
Ještě k ceně. Vyplatí se je koupit s kolem. Pokud se montujou dodatečně nevyplatí se to nikdy. Jen lidem co si staví kola sami se to může vyplatit pokud trefí dobrou slevu :
http://www.kupkolo.cz/produkty/Komponenty...!-Avid-Disc-Juicy-Seven-2007-cerne-160/160_2432.html