Ake mtb chcem ho puzivat na crossove ucely, ale u klasika mtb sa mi zda pevnejsia konstrukcia a lepsia vidla, cize si dam len cross plaste nan a poradte ci s kotucami alebo bez, ci nie je lepsie kupit bez kotucov a radsej inu lepsiu vybavu. Jazdit budem maximalne polne a lesne upravene cesty. pozrite a poradte diik :
http://www.bicykle.sk/2007/scott/scott2007.php
http://www.bicykle.sk/2007/scott/scott2007.php
http://www.merida.sk/prodej/matts-tfs-900-v
http://www.merida.sk/prodej/matts-tfs-700-d
u scotta je to mtb scale 60
Pokud bych vybíral HT pro sebe, tak bych v kategorii do 35000,- chtěl tohle :
http://katalog.cykl.cz/index.php?action=katalog...
Karbonová spodní i horní šavle tohoto tvaru = pohodlí. Pokud to budeš používat jako Cross do lehlého terénu, tak ti i ta vidle bude stačit.
http://pcshop.pells.cz/shop/default.asp?cls...
http://www.pells.cz/default.asp?lang='CZ&...
Karbonova zadni stavba neni vubec jeste nejakou zarukou pohodli. Kamos ma celokarbonovy HT od Meridy a na nicem tvrdsim jsem snad jeste nejel. Letosni model s FlexStay uz je o necem jinym. Ale mozna mas (nebo nekdo ma) s timhle konkretnim modelem od Pellsu tu zkusenost.
Jenom informace z testu. FlexStay je taky plošší v příčném směru. Pell's to dotáhl úplně do extrému. To už je téměř planžeta. To nemůže být tvrdé. Jinak závodní karbonové rámy s trubkami kruhového průřezu jsou někdy tvrdé jako hrom.
Myslel som 35000 ale sk a aj to max skuor tak 30-35 tis. cize cca 24 az 28000 CZK. P.s co so myslite o napade namiesto crossa kupit MTB a dat tam nejake uzke plaste potom nech sa po meste moc nenaslapem? Myslim ze MTB ma utcite pevnejsi ram a aj lepsiu vidlu ako crossove biky. P.s a co za tie brzdy? Neni lepsie kupit ho s v brakmi nejake avid 5 a radsej vybava deore lx alebo xt, ako mat na nom mechanicke kotuce a horsiu vybavu. Poradte mi podla mojicj poziadaviek, diik moc a respektujte cenu.
Bike na horsi povrch - proc ne. Uz to tu bylo rozebirano vickrat, s pevnejsim ramem a hlavne kvalitnejsi vidlici se po vymene za poradny plaste muzes pustit pozdeji i do terenu, kdybys tomu prisel na chut, s krossem to moc nejde (ja vim, ze nekteri jedinci dokazou ruzny veci, ale proste kazdy druh kola ma jiny urceni).
Ten Scott se mi libi nejvic, asi predevsim diky vidlici a ramu. Kotouce v podstate nevyuzijes, pokud nejezdis v bahne nebo schvalne i v desti nebo nemas moc velkou telesnou hmotnost.
Co dodat? Je to tak.
toto sa mi maximalne polubuje skoda tej ceny P1
http://www.bicykle.sk/2007/scott/scott2007.php
cesten- sporster P2 alebo P