Jestli ti záleží na přesnosti, nafoukni kola na předespanej tlak, ustav přední kolo tak, aby spojnice ventilku a osou náboje byla kolmá k zemi a udělej značku. Veď kolo tak, aby se třikrát otočilo a při stejné poloze ventilku udělej další značku. Vzdálenost změř, vyděl třemi a máš obvod kola. Nebo stačí změřit obvod kola metrem. Další metodu vymyslel pan Ludolf.;-)
Na kole musí sedět, ne vést. To je rozdíl aspoň 1/2cm za deformaci pláště.
:-))) Čekal jsem nějakýho hnidopicha, ale že to budeš zrovna ty? Máš pravdu, hodnotu v kompu nutno korigovat při každý změně hmotnosti (váhy?) soustavy.:-)))
Mě je ta přesnost fuk, ale když už se s tím bude měřit, tak ať je to v rámci možnosti, co nejlepší.
Já třeba sice vím celkem přesně obvod kol, ale stejně jsem tak línej, že při přehazovaní computeru z jednoho kola na druhý nepřepínám z obvodu 1 na obvod 2 a mám teď na každém jiný plášť a je mi to jedno.