Doporučili by jste mi někdo tyto hydrauliky, mám možnost je sehnat za něco málo přes 6t i s kotouči. Vyplatí se do toho investovat, nebo si pořídit Shimana LX, XT? Vážím 68kg a kotouče chci 160 ve předu i vzadu. Někde jsem četl, že si jejich majitelé dost chválí. Díky za odpovědi. Když tak napište, co by jste volili vy. Finančně tak do 6,5t
K18 jsou o hodně lepší než LX a o chlup lepší než XT. XT koupíš za 5,5tis., takže jsou o chlup levnější. Já osobně bych šel do K18-tek.
Na jednom kole mám K24-ky s karbonovou pákou z ORO Puro, od K18-tek se liší ale pouze pákou a možností nastavení chodu, co K18-ky nemají. Brzdí jinak stejně.
Na druhém kole mám J7 a na třetím kole, které teď jezdí manželka jsem rok jezdil XT.
Z těhle třech brzd bych vzal určitě ty K24 (a tedy klidně ty K18). Ještě bych uvažoval o Louisách, ale ty jsou dražší.
Díky za rychlou odpověď. Myslíš, že se vyplatí přidat litr za nastavení chodu u těch K24?
K18 jsem našel tady http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek... , tak nad tím ještě popřemýšlím, zda si našetřím na ty k24 http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek...
To záleží jak jsou ty K18ky nastavené, on ten rozsah nastavení K24 není zas tak moc velký, takže určitě to nebude zásadní problém, když to nastavení bude chybět. Ale záleží jaké nastavení K24 by ti sedělo, já je mám na nejkratší chod, což je téměř stejně jako chod K18tek. Mě by to nastavení tedy nechybělo.
Jezdím K24 asi 1tkm a zatím spokojenost. Kamarád má K18 a chválí si je, prý jsou lepší než XT a na jeho váhu 90kg mu stačí i 160 kotouče
Taktiež zvažujem ich kúpu a práve som rozmýšľal, či na moju váhu 95kg budú stačil 160mm kotúče, možná dám dopredu preca len tu 180mm
Souhlas s vaskem. Na tvojí váhu v každém případě 180mm kotouč dopředu.
Já teď budu dávat i na mojich 70kg dopředu na K24-kách 200mm kotoučů (to už ale není rozhodně nutné a i na 180/160 brzdí výborně).
A to mě tady někteří označovali za blázna, že mám na LXkách při 95kg (bývalo, už jen 88 :o)) vepředu 203mm kotouč. A to LXka brzdí o hodně hůř než K24 .... to budeš mít hodně drsnou jedovku :o)))
Pro mě to jedovka vůbec nebude (zkoušel jsem předem, než jsem objednal větší kotouč), nevadí mě ani J7 na 203/185 (a J7 jsou větší jedovky než K24ky, protože mají o něco horší dávkování).
Nemám rád velkou sílu na páce a mám slabé prsty (ale zato citlivé). K24-ky se 180/160 mi konečně stačí, abych mohl brzdit jedním prstem (třeba J7 185/160 jsem musel občas dvěma), ale při brždění déle a na krev bych chtěl brzdit menší silou (tím jedním prstem).
A pak je tu ještě jeden faktor, přehřívání. Ne že by se mi to stávalo při mojí váze často, ale sem tam ojediněle ano (pár set metrů prudký sjezd jetý bez přerušení brždění a krokem k tomu a je to hned; pustit brzdu i na pár sekund, což by ji stačilo nelze). Naštěstí takových sjezdů je minimum (teda spíš škoda, občas si takový rád dám).
Ona se při souvislém brždění dříve nebo později uvaří každá brzda (to si každý může vyzkoušet, stačí si nají dlouhý sjezd a brzdit souvisle a udržovat třeba konstantní rychlost 10).
Jo tak to potom jo, pokud jsi takovýhle požitkář a nemáš zkraty v podobě "hamtnutí" na brzdu když se stane něco nečekaného, pak je to ideální. Kdybych chtěl stejný komfort, tak bych na ty LXka musel dát 240/200 ;o)))
100% souhlas, taky zkušenost XT a Formula ORO, ORO se mi zdají lepší.
Podle fotky to vypada, ze se hadicka da natocit o nejaky uhel oproti pace. Je to mozne, nebo se mi to jenom zda? Neco podobneho bych potreboval kvuli nedostatku mista na riditkach (obcas vozim brasnu). Tento system byva poruchovy... tzn. tece. Nemate s tim problemy?
Vozím je už skoro rok a lepší brzdy jsem v rukách neměl (myslím ty K18). Nevím jak 24, ale já jsem nadmíru spokojen a už jiné brady než Formule nechci! Jdi do nich nebudeš litovat!
Tak už jsou doma, vypadájí hezky ...jde hlavně ale o to jak budou brzdit. Snad mě nezklamou.Díky za rady.
Hádám že nezklamou .. hlavně opatrně ;o)
Tak jak, spokojenost:) ?
Tak jak, spokojenost:) ?