reklama

Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu, ale

Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu, ale jde mi o zkušenosti kdo s nima jezdí. Pokud jich někdo vyzkoušel více tím líp.

[ Zpět ]
Datum: 10.07.2007
Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

         

    Já jsem o nich taky uvažoval, ale nakonec jsem skončil u oboustranných. Balík přišel včetně plastových nástavců, takže v případě nouze se na tom dá jet i v normálních botách. Ale stejně o tom pochybuju - ať už jedu sebe kratší kousek stejně pokaždý nazuju boty s kuframa.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.07.2007
    Autor: V-l-K
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

         

    Proč jednostranné a nikoliv oboustranné ?

    [ Zpět ]
    Datum: 10.07.2007
    Autor: Marcel
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

           

      Bohužel mám jedno kolo a ne vždy pojedu ve "zbroji" a šlapat pár kilometrů v teniskách na oboustraných by asi nebylo to pravé ořechové. Pročetl sem si historii a vím, že je drtivá většina pro oboustrané, ale budu v té menšině a kupuji jednostranné..

      [ Zpět ]
      Datum: 10.07.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

             

        Taky jsem koupil oboustranné a ty plastové nášlapy,Důvod byl v tom,že ty jednostranné se nedělají dost kvalitní a když chci solidní kvalitu/cena tak jsou to oboustranné.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.07.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (keťo ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

               

          Jak ty plastové věcičky přesně vypadají? Nemáš odkaz? Prý se na tom jezdí blbě, vozí se po tom noha a je to vyloženě nouzovka.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.07.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

             

        To je tvoje volba. Je pravda že ty nacvakávací platformy jsou opravdu jen nouzové řešení a pořádně se s tím jezdit nedá, leda tak do hospody a zpátky.Ty jednostranné pedály budou všechny low-end tam IMHO nemá cenu výběr nějak moc řešit.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.07.2007
        Autor: Marcel
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

               

          Já ti nevím, ale můžeš mi trochu kvalifikovaně vyvětlit proč by měli být jednostranné nášlapy za 1200 low-end? Díky.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.07.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                 

            To nemůžu protože nevím který to jsou.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.07.2007
            Autor: Marcel
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                   

              Vždyť píšes "tam jsou všechny low-end" tak se ptám z čeho vycházíš?

              [ Zpět ]
              Datum: 10.07.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                     

                Vycházím z toho že jsou určené pro trekingová kola, dále vycházím ze špatné zkušenosti s jednostrannými pedály Author a dále vycházím z toho že je má IMHO většina firem ve spodní části nabídky.

                [ Zpět ]
                Datum: 10.07.2007
                Autor: Marcel
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                       

                  Nemyslím, že by se nedalo nic vybrat, je spousta lidí co na nich jezdí k plné spokojenosti..
                  http://www.kola-cykloshop.cz/Pedaly-a-kufry...
                  http://www.kola-cykloshop.cz/Pedaly-a-kufry...
                  http://www.vseprokolo.cz/jizdni-kola/Ped%E1ly...+SPD/SHIMANO/589-SHIMANO%20PD-M324.html
                  http://www.vseprokolo.cz/jizdni-kola/Ped%E1ly...+SPD/BBB/582-BBB%20DualChoice%20BPD-20.html

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.07.2007
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                         

                    Že na nich spousta lidí spokojeně jezdí přece není v rozporu s tím co jsem napsal.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.07.2007
                    Autor: Marcel
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                           

                      No tak zřejmě to nebude žádný low-end k ničemu jak se tady snažíš hloupě namluvit když na nich jezdí spousta lidí na MTB. To, že jsou určeny na crosse je hloupost a že jich mají firmy někde hodně dole bude zřejmě tím, že jich není takový výběr a určitě jsou v menšině..

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.07.2007
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                             

                        Evidentně jsou pro tebe jednostranné SPD srdeční záležitostí. Jestli jsem se tě svým přiliš zjednodušujícím komentářem dotknul, tak se tímto omlouvám tobě i všem jednostranným pedálům. Nicméně stále trvám na tom, že to jsou pedály určené pro turistiku nebo spinning a všichni lidi z mého okolí kteří na kole trochu více jezdí tak používají oboustranné pedály (pokud používají SPD systém). Do hospody, na fotbal nebo na nákup jezdím na plečce s normálními pedály a když jedu "na kolo" tak s tretrami a pak nemá jednostranný pedál smysl.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.07.2007
                        Autor: Marcel
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                               

                          Souhlas...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 12.07.2007
                          Autor: Jarda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                               

                          Vůbec nejsou srdeční záležitost, ale jenom proto, že ty na nich nejezdíš neznamená, že je to nějaký nepoužitelný lowend pro turisty. Je spousta lidí co na nich jezdí a mají je z důvodu, že nemají žádnou druhou plečku, ale pouze jedno kolo co používají na všechno. Omlouvat se nemusíš jenom nehaň něco jenom proto, že to tobě zrovna nevyhovuje a neodrazuj takhlle hloupě druhé, kterým by to plně vyhovovalo.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 12.07.2007
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                 

                            Ale vzdyt Marcel nic nehanil, alespon mi to i po druhem precteni tohoto vlakna tak nepripada.
                            A v tom, ze tyto pedaly jsou kvalitativne spise na spodnim konci stupnice ma pravdu. Na druhou stranu, i tyto pedaly preziji mnoho tisic kilometru v podstate bez udrzby.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 12.07.2007
                            Autor: mgt
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                   

                              No pokud tady všichni jezdí na pedálech za 5000 tak to souhlasím, jinak jsou kvalitativně naprosto srovnatelné s oboustranýma pedálama za 1000 kč. Musíš brát v potaz kategorii o které mluvíme, ale rozhodně to není tak že oboustrané za 500 budou 3 krát lepší než jednostranné za 1200.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.07.2007
                              Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                     

                                Oboustranne za 500 nejsou trikrat lepsi nez jednostranne za 1200. Jsou kvalitativne imho zcela srovnatelne.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 12.07.2007
                                Autor: mgt
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                       

                                  Doměnka co?

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 12.07.2007
                                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Jsi nejaky nabrouseny chlape, ale budiz....
                                    http://www.trinnity.cz/DetailPage.asp?DPG=17212
                                    http://www.trinnity.cz/DetailPage.asp?DPG=17214

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: mgt
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    z toho plyne co?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Ze kvalitativne srovnatelne pedaly jednostranne stoji cca dvakrat tolik co oboustranne.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: mgt
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Ne ne. Stojí naprosto stejně. http://www.trinnity.cz/DetailPage.asp?DPG=15565

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Proč je pedál PD-M324 srovnatelný s PD-M540 a nikoliv s PD-M520 nebo PD-M505 ?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Marcel
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Vždyť si přece vybíráme ten co se hodí ne?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    To vidím že si vybíráš jen takový a jen za takovou cenu aby to podpořilo tvoje tvrzení. BTW M540 lze koupit i levněji třeba na http://www.bagbike.cz/?cmd=50

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Marcel
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Tohle je srovnatelné, stejný vnitřek, stejná osa, stejný zámek, stejné kufry :
                                    http://www.kupkolo.cz/produkty/Pedaly_105...!-Pedaly-Shimano-PD-M324_310.html
                                    http://www.kupkolo.cz/produkty/Pedaly_105...!-Pedaly-Shimano-PD-M520_95.html
                                    Pořád jsou oboustranné o 40% levnější. To jsou bohužel fakta.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Petrun
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Pokud bys bral jako měřítko M540 tak M324 je o třídu níž. Dobře si je prohlédni, možná ti do dojde (i když pochybuju).

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Petrun
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Petrun to nevadí, že si tady léčíš své komplexy z osobního života. Já to beru. Máš pravdu chlapáku!

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Nemám co léčit potrefená huso.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Petrun
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Přečti si to ještě jednou ať tady nejsi za úplnýho troubu jako už x krát, ale tobě to určitě nedojde ani potom.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Za troubu jsi ty pokud se naivně domníváš že jsou srovnatelné s oboustrannými za 1000,- To by musely být srovnatelné s těmito : http://www.kupkolo.cz/produkty/Pedaly_105...!-Pedaly-Shimano-PD-M540_94.html
                                    No a to je kolosální píčovina !!!
                                    PS. : Vítej na blacklistu zmrde!

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Petrun
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Taková prudká inteligence? Zarážející :-D

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • 2 Tom2

                                         

                                    Sorry chlape, ale Petrun má pravdu. Když si vezmeš stejné SPD, a přidáš si cenu výrobního postupu a materiálu navíc pro to, aby se z nich udělaly jednostranné, pak je to logické. Navíc drtivá většina lidí jde buďto po klasických pedálech, nebo klasických SPD. Jednostranné SPD jsou v tomto případě menšinou, ale přitom stále ještě natolik žádané, aby se vyplatilo je vyrábět, ale zase v tom není taková konkurence, aby se musela honit koncová cena. Aneb když už o to někdo stojí, tak si připlatí. Tzn. v tomto má Petrun skutečně pravdu, obecně jsou a budou jednostranné SPD dražší, než ty samé SPD oboustranné. Ale pokud to někomu z nějakého důvodu vyhovuje, proč ne.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Hele, dalsi anonymni Egesi do sbirky :))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: wewerka
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • 2 wewe

                                         

                                    V tomto pripade bych i souhlasil, a to i presto, ze Petrun to neukociroval a nechal se zbytecne vyprovokovat ;o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    No, ja uz jsem vcera nemel silu dale reagovat. I kdyz, popravde receno, nez bych se zabyval nesmyslnym dohadovanim s nekym kdo neni schopen dialogu, to jsem se byl radeji projet, peknych 85 km mi to dalo. Zacinam vsak vazne uvazovat o tom, ze na cokoliv od neregistrovaneho prispevatele nebudu reagovat. Dokonce mi to nekdy pripada (i ted), podle stylu psani pripspevku a stejnych gramatickych chyb, ze se jedna neustale o tytez osoby, ale vzdy s jinym jmenem, jejichz hlavni zabavou je provokovat a pak se ukajet nad tim, jak se jim nekoho podari vytocit.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: mgt
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Přesně tak, Petrun tam má hrubic až hrůza i když upřímně ty taky zrovna v jazyce českém nezáříš..

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Tom2:

                                    Vždyť Ty taky moc ne ;-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Jarda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Ze se na to oba, nebo lip receno- vsichni- nevys...te. Rozmazavate tu naprosty hovadiny, nechte to umrit, kdo to ma cist :o)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: vasek
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                       

                                  Máš pravdu na nepřihlášené vyhlašuju komunikační embargo.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 13.07.2007
                                  Autor: Petrun
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    V tvém případě platí "mlčeti zlato" beze zbytku, takže jedině plus pro všechny slušné lidi.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Tom2:

                                    Nechci Ti moc kazit radost z toho jak si myslíš, že jsi Petruna utřel... On, narozdíl od Tebe, tu mnoha lidem už dost dobře a moudře poradil. Ty jen prudíš a jen hledáš záminky jak koho zesměšnit...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Jarda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Já to těm ostatním přeju, bohužel ke mně se choval jako nevychovaný dobytek a to už sem od něj viděl ve více vláknech. Takže trošku sebereflexe. Nevěděl sem, že potřebuje mluvčí, ale klidně si přidej. Kdyby si nechal on a ti další jeho nosledi svoje prudění jak ty říkáš tak už to vlákno bylo pomalu na druhé straně, ale zřejmě je to věcně a k tématu tak pokračují. Nejspíše by bylo rozumější to ukončit, i když to už mělo umřít nejméně včera..

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Nevím koho sem tady zesměšnil, ale vy uzavřená a nedotknutelná grupa spolu budete držet i kdyby nevím co, ale tak to zřejmě v životě chodí.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Nezesměšnil, ale zkoušíš to ;-)

                                    A nikdo tady není "uzavřená grupa". Kdyby to tak bylo, tak se s Tebou nikdo nebaví...;-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Jarda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Ze začátku sem to bral naprosto vážně, ale po těch pár vytříbených výrazech už tam byla akorát vracečk. To tady pochopil určitě každý..

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Petrune, to není potřeba. Platí jedno zlaté pravidlo ... moudřejší ustoupí (sám bych se jím rád řídil, ale nějak si nepamatuji, kdy jsem naposled byl moudřejší :o)).
                                    Prostě neházet hrách na zeď (či perly sviním :o), pokud někdo prosí o radu, byť nepřihlášen, tak tvoji pomoc rád ocení. Pokud to ale s někým vypadá na názorovou při, pak je lepší ustoupit a v klidu ignorovat. Za to rozčilení to nestojí.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Tom2 ... ne, to tady rozhodně nepochopil každý. To že se Petrun nechal zbytečně vyprovokovat ho sice "nešlechtí", ale pořád má tady u lidí slušný kredit za to, že mnohým pomohl a poradil. To se u tebe zatím říci nedá, a pokud bys to chtěl změnit, nevykročil jsi správnou nohou. Ale nic není ztraceno, doporučuji nechat toto vlákno upadnout v zapomění (což nastane, pokud nebudeš reagovat) a zkusit to znovu. Nejlepší co lze udělat je přijet na sraz. Také jsem se občas divil, jaké tu panují "rozbroje", ale když ty lidi, co na pořádané akce poznáš v reálu, zjistíš že se tam nevyskytuje absolutně žádný potížista a všichni jsou "v pohodě". Možná je to tím, že při ťukání do klávesnice se do krve nevylučuje ta správná dávka endorfinů, narozdíl od jízdy na kole :o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Vidíš Jardo o tom právě mluvím. "uzavřená grupa" Když se mrkneš na tu moji větev (jestli se v tom hnoji ještě někdo vyzná), že nikdo nic věcného k tématu neměl, ale jakmile vznikla rozepře tak je tady najednou advokátů jak kdyby je někdo najal.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    to matyxcz: Já nikomu jeho zásluhy neberu, ale vše se dá sdělit slušnou formou a jak říkám tohle není poprvé a každej není na takové výbušné chování zvyklej. V reálu by to bylo opravdu jiný. Pochybuju, že by jen tak do očí druhému řekl, "možná to pochopíš, ale pochybuju o tom" "je to píčovina" "vítej na blacklist zmrde" proč se tedy nechovat jako v reálu, ale jako Brouk Pytlík? Máš pravdu nechme to umřít, ale stejně jako sem to mohl nechat usnout já, tak mohli i ti ostatní, sám pro sebe by si tady nikdo z nás přece nepsal. :-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    2 TOM2 ... tak jsem si pro jistotu ještě jednou pročetl celou diskuzi a fakt jsi to pokonil. Původně lehce provokativně formuloval Marcel, paušalizoval při menší zkušenosti a psal dost surově. Ale to se přešlo. Pak tam diskuze pokračovala, ale Petrun se zapojil až potom, co jsi srovnával nesrovatelné (rozdílné typy). Přihodil tam link na pedály, kde je základ identický a ty jednostranné jsou dražší (přesně jak jsem psal i já, logicky, materiál a výroba navíc, menší objem prodeje kvůli menší poptávce).
                                    Na to jsi ho naprosto bezdůvodně napadnul za to, že si léčí nějaké mindráky či co. No a nenechal si to líbit. Popravdě, napsat tohle mě, tak jsem tě poslal dopr**le (doslova) rovnou a už bych se s tebou dál nebavil, maximálně bych toho zm**a doplnil později. Asi jsem háklivější.
                                    Neměl jsi pravdu, a místo toho, abys to přiznal, tak jsi začal kopat kolem sebe. Petrun jen přihodil příklad toho, jak se to ve skutečnosti má a schytal to. Sry, ale v tomhle se tě nezastanu.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    Je pravda, že na tebe bych tak nezareagoval, ale na pana "všude byl, všechno zná" ano. Zřejmě alergie z jiných vláken.. a poznámka o "natvrdlosti" zrovna od tohoto týpka je opravdu silná rozbuška. Reagovat už nebudu nebo to tady opravdu nezanikne. FT

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom2)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                                         

                                    2 TOM ... ono u Petruna to "všude byl dvakrát" by skoro sedělo, zajímalo by mě srovnání tvých a jeho zkušeností. Jeho totiž kolo de facto živí, a to ve formě sezení někde v servisu, ale praktické aplikace, to jest ježdění. Má tu nejlepší možnou průpravu.
                                    Ale jinak s tebou konečně souhlasím, a pokud už na tohle nebudeš reagovat, tak je možná vyřešeno, ne ? ;o))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 13.07.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

               

          Souhlasím s tím že ty nacvakávací platformy jsou na prd. Koupil jsem si oboustrané shimano a na tech plastech se vůbec nedá jezdit. Největší problém je v tom že mám širokou botu a tak na tom stojím jenom okrajem. Používám to jenom jako nouzovku, když mám mokré tretry. Na delší trasu jak 20km bych s tím nejel.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.07.2007
          Autor: Zoid
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

         

    Já používám téměř rok SHIMANO PD-M324 a můžu říci, že jsem s nimi spokojen. Jednostranné jsem volil z toho důvodu, že kolo používám denně, a pokud se nejedná o delší štreku někam tak raději volím tenisky.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.07.2007
    Autor: Cody
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

           

      Dík, po těch právě taky pošilhávám.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.07.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

         

    Většinu roku jezdím oboustranné. Když je sníh přehodím na zimáka jednostranné. Vlastně jen kvůli zimním bagančatům (někdy je takovej mráz, že mrznou nohy i v zimních tretrách). Do marastu používám Author (dražších je do soli škoda). Jinak se dělají i kvalitní se zapouzdřenýma ložiskama a nevidím důvod proč by měli být horší než oboustranné. Viz :
    http://www.jmctrading.cz/shop.php?sellitem=212...

    [ Zpět ]
    Datum: 10.07.2007
    Autor: Petrun
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

           

      Letos uvažuju o tomhle : http://www.kupkolo.cz/produkty/Pedaly_105...
      Jsou oboustranné a zároveň klasické. Zimní boty s hrubou "Zetor" podrážkou by s nimi neměly mít problém.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.07.2007
      Autor: Petrun
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

             

        Vypadají zajímavě, ale mám takový pocit, že v lehčí obuvi ten nášlap musí člověk cítit. Jak by podle tebe vyšlo porovnání těchle dvou?
        http://www.vseprokolo.cz/jizdni-kola/Ped%E1ly...+SPD/BBB/582-BBB%20DualChoice%20BPD-20.html
        http://www.vseprokolo.cz/jizdni-kola/Ped%E1ly...+SPD/SHIMANO/589-SHIMANO%20PD-M324.html

        [ Zpět ]
        Datum: 10.07.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

               

          Podle mně je to vyrovnané. Jen ty BBB jsou přibližně o 80 gramů lehčí. Mně se víc líbí ty BBB, to Shimáno na mně působí moc těžkopádně.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.07.2007
          Autor: Petrun
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                 

            Díky za tip!

            [ Zpět ]
            Datum: 11.07.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

         

    http://www.cyklomania.cz/velkyobrazek.php?url=...
    tento jednostranný pedál vypadá sexy!

    [ Zpět ]
    Datum: 10.07.2007
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

           

      To je silniční SPD. Podle mně naprosto zbytečná věc. Jednostranné SPD na kterých se nedá jezdit v normálních botech je od výrobců hloupý nápad. Blbě se našlapuje, a komu stojí za těch pár ušetřených gramů a lepší aerodynamiku, ten si raději koupí Looky a lehké silniční tretry. Kdo nechce přecházet z SPD, dá přednost oboustranným.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.07.2007
      Autor: Petrun
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

             

        Netusim, proc by to mela byt blbost.
        Na ziletce mam taky jednostranny SPD, Shimano PD-A520 http://www.rockroad.cz/pedaly-shimano-pda520-p...

        1/ Nemusim si kvuli nim kupovat silnicni tretry, kdyz uz mam dvoje na bika.
        2/ s primhourenyma ocima vypadaji podobne jako klasicky silnicni pedaly
        3/ jsou lehky a pritom levny
        4/ naslapuje se na ne vyborne, nevim, proc by nemelo. Looky, Timy, silnicni Shimana atd. atd. jsou taky jenom jednostranny
        5/ resit aerodynamiku u pedalu ma smysl asi u casovek, na bezny trenovani nepoznas ten rozdil (3 sec na 100 km?) Ze se nejedna o klasicky silnicni pedaly neznamena, ze bych snad vozil pod tretrou nejakou brzdnou kostku.
        6/ Uz ses nekdy zkousel projit v silnicnich tretrach dal, nez par metru? :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.07.2007
        Autor: vasek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

               

          Byl bys té dobroty a změřil jak je na tomto typu velká ta plocha kde není nášlap? prosím prosím. :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 11.07.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

               

          A ještě jedna otázečka. Dá se na té nenášlapové ploše šlapat normálně nebo je to jenom nouzovka na pár km?

          [ Zpět ]
          Datum: 11.07.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                 

            Ne, slapat na tomhle s normalni botou by byla fakt jenom nouzovka, tyhle pedaly maji vyznam opravdu jenom na silnicni kolo.
            Pokud chces SPD i pro normalni boty, porid si neco z tech uz uvedenych odkazu, styl neco jako ty BBB.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.07.2007
            Autor: vasek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                   

              Škoda. Díky za pomoc.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.07.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

               

          V silničních tretrách jsem zatím nešel. Když jsem ještě jezdil na Favoritu měl jsem klipsny s koženými pásky. V současnosti mám na silnici oboustranné SPD. Nevím proč bych měl být o jednu stranu ochuzen a při každém rozjezdu hledat tu správnou. Skutečně ať si lámu hlavu jak chci, nenapadá mně ani jediný důvod. Říkej si klidně co chceš ale podle mně je to blbost.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.07.2007
          Autor: Petrun
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                 

            Jo takhle, ja z tvyho prispevku pochopil spis to, ze mas klasicky silnicni pedaly a tretry, proto jsem reagoval takhle. Silnicni pedaly a tretry par vyhod maji, ale pokud na silnici skoro nikdy nezavodim, tak nejsou az tak potreba, kdyz uz mam klasicky boty SPD na bika.
            Na silnici jinak jednostrannej naslap nevadi, jednou zacvaknes a jedes, neni potreba na(a vy)cvakavat porad a to i v nouzovych situaci tak jako u MTB.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.07.2007
            Autor: vasek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                   

              No nákup silničních pedálů do budoucna plánuju. Stále víc lidí mně od toho odrazuje. Asi to ještě pořádně promyslím. Jinak jednostrannej nášlap mi vadí nejvíc na křižovatce když se potřebuju rychle dostat z dosahu choleriků za volantem (za jízdy mně ve městě nepředjedou).

              [ Zpět ]
              Datum: 11.07.2007
              Autor: Petrun
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                     

                Na silniční pedály kašli. Vem dobré MTBčka. Např. šlehače. Nejsou zase tak výrazně těžší, vydrží víc a (co vím) mají větší vůli do stran, takže si můžeš nožky i trošku protáhnout :o) Zrovna na místě, kde dochází k tlaku největší váhy lidského těla na kole bych negramařil.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.07.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

         

    Blbost. Kup oboustranne a maximalne si tam hod tu plastovou vlozku.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.07.2007
    Autor: wewerka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

           

      S tim naprosto souhlasim. Ty plastove nacvakavaci placky co jsem dostal ke slehacum predci lecktere jednostranne pedaly .... ale zase kdo je ochoten vyhodit za pedaly skoro 4k ? ;((

      [ Zpět ]
      Datum: 11.07.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

             

        i kdyz dneska uz jsou asi levnejsi ;)))

        [ Zpět ]
        Datum: 11.07.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

           

      A kolik se s tím tak dá jet? Je to na normální ježdění nebo jenom na dojetí třeba 5-10 km? Jak to vůbec vypadá?

      [ Zpět ]
      Datum: 12.07.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Alex Veliký)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

             

        Bezne se to dodava vcelku s SPD pedaly. Jezdila jsem s tim par mesicu a bylo to v pohode.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.07.2007
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

             

        Mám jak jednostranné, tak obou - Ale ta plastová vložka na ježdění moc není s jednostranýma se to nedá srovnavat. Je úzká takže nestojíš celou šíří chodidla. Podle mne to má význam jen pro toho, kdo si ještě není jistej a třeba před křižovatkou se dopředu vycvakává.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.07.2007
        Autor: Navara
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

               

          Mne se spise zda, ze to slouzi jen na dojeti s novym kolem z obchodu domu. Jezdit bych na tom nechtel.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.07.2007
          Autor: mgt
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

                 

            Kdyby to myslel výrobce jen na dojetí tak by tam nejspíš nedával odrazky, ale je to možné. Já je tam nechala nejdříve proto, že jsem nechtěla lehnout na křižovatce(než si je pošteluji) a pak mi plast přestal vadit a nechala jsem jej tam právě kvůli těm odrazkám. Časem jsem jednu někde potratila a těď čekám až sama upadne i druhá.:)

            [ Zpět ]
            Datum: 12.07.2007
            Autor: Navara
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

               

          Tak ti tedka nevim. Me uzka neprisla, byla skoro stejne siroka jako normalni pedal.
          Mela jsem bmx boty (tenisky a zapusteny kufry), takze to na tom neklouzalo. Dokonce ten kufr se tam lehce chytnul a tenkrat mi to prislo bezpecnejsi.

          Vadilo mi ale hrozne to prohybani. Ten material pri zaberu neni zadna slava (plast, no).

          Ale na kratke dojezdy (5km, servis, atd) to bylo idealni. Nicmene i ted s SPD nemam problem vzit normalni boty a zajet si 5km na metro do servisu.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.07.2007
          Autor: wewerka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

                 

            Tak teď si mne teda zvedla ze židle.:)
            Vzala jsem metr a došla do předsíně a výsledek je:
            jednostranný pedál 97
            plast 54

            Jak píšeš teď na krátkou vzdálenost to jde (v mládí když upadla šlapka tak jsme jezdili i jen na hřídelce a kaky to šlo.)
            V tom prvnim tvém příspěvku jsem tě pochopila tak že jsi jezdila i delší štreky. Já to prubla jednou a bylo to utrpení.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.07.2007
            Autor: Navara
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

                   

              Tak ja to uz nezmerim. Placky jsem strelila a mam tu samy spdcka.
              Jezdila jsem na tom skoro pul roku. Vycvakavala jsem hlavne v terenu, ale porad jen na pedalech snad pouze prvnich par dni pred zakoupenim treter.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.07.2007
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

         

    Jezdím s nimi a jsem s nimi velmi a to velmi spokojená. Mám Shimana M324 :o)))

    [ Zpět ]
    Datum: 12.07.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si jich pár najdu,

         

    Docela jsem byl spokojený s SPD jednostranými Acor APD-2509. Teď mám taky jedsnostranné Author-A-sport 22 a teda nic moc.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.07.2007
    Autor: bažiňák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

         

    http://www.kupkolo.cz/produkty/Pedaly_105...!-Pedaly-Shimano-PD-M324_310.html
    Sem tu viděl moc vysoký ceny :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 12.07.2007
    Autor: Petrun
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Chci koupit jednostranné SPD. V e-shopech si j

         

    Bacha na jednu vec. Taky jsem chtel jednostranne SPD. Koupil jsem si pedaly, koupil jsem si tretry, namontoval, zkousel se projet a nadaval jsem jak spacek, ze to v tom zamku vubec nedrzi. Problem byl v tom, ze nektere tretry nejdou zasadit do jednostrannych SPD, protoze koliky na podrazce vrazi do plechove klece pedalu. Reseni bylo: vymenit boty, uriznout ty koliky na podrazce, oboustranne SPD. Neni to casty jev. Co jsem casem zjistil na diskusnich forech, tak se to projevuje hlavne u treter Scott. Ale i tak na to pozor. Ted mam oboustranne SPD a v obycejnych botach se na tom opravdu neda jezdit. Ale jsem spokojeny a nelituju.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.07.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (kolista)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

434 cyklistů (10 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024