Dovezl jsem si kolo z garanční prohlídky. Ujel na něm 20 km a musel jsem zpátky dojet vlakem. Polovina drátů byla povolena. Čím to může být, jel jsem po rovině.
no dráty si většinou "sednou" zajeď do servisu ať ji tam dotáhnou.
Přesně - neřeš to a vrať jim to do servisu, ať to dodělají. Nemělo by tě to stát kromě času ani korunu. I na práce je půlroční záruka.
Pokud se to stalo po garančce, tak to nějakej chytrák chtěl docentrovat a některé dráty prostě povolil víc než měl.
Tím chytrákem myslíš někoho ze servisu ? Já jsem na to nesáhl, protože to neumím.
no to si děláš srandu ne?...někdo že v servisu místo utažení povolili dráty?....bych je porovnal o něčí hlavu:(
Je to jednoduché: výplet kola byl příliš měkký.
Nový ráfek má hrany otvorů ostré. Já je u nového ráfku ze strany duše vrtákem mírně srazím. Výplet dělám velice tuhý a navíc ještě po vypletení položím kolo na osu a po obvodu ráfku na několika místech zatlačím k zemi. Pak kolo otočím opačně a zase totéž. Špice se tak lépe usadí v otvorech. Potom kolo docentruji.
V prodejně se s tím ale nikdo moc nepáře a u hotového je jisté, že výrobce „jel na rekord”, takže zatímco mě čeká 1. docentrování někde po 600 a více km, u hotového kola obvykle daleko dříve, často už po 200 km.