Co si o tom myslite? Za 24 tisic komplet v XT.. Jsem laik :) Diky http://www.bike4you.cz/detail/acstar-trx-pro-ii...
No mne se to libi. Asi nebude nejlehci (Acstary jsou vetsinou celkem tezke).
Ahoj, jako majitel ACstara ti muzu poradit jen aby sis dal bacha na ruzny komponenty co nejsou moc videt - rafky, draty, naby, brzdove celisti... Aspon na mym kole (everest one) je to dost osizeny a vyplet praska, rafky uz jsou vymeneny - a to mam cca 65 ilo. Ja uz bych to nekoupil. Neni to uplne hrozny ale je spousta lepsich ce podobnou cenu...
No je fakt ze ja jsem si tam nechal par veci vymenit jeste nez jsem to koupil, ale ted z toho mam celkem slusny kolo, problemy zatim zadne.
Vypadá zajímavě, což o to, otázka je, jestli v této cenové relaci seženeš něco jiného. Přehled o tom má polobůh Perun :)
Gratuluju, levnější na LX jsem nenašel.
Na XT !!!
Hmmm, vidlice celkem na nic, hlavně že to má XT ;-) To má na jízdní vlastnosti opravdu velký vliv... O provozních nákladech už radši pomlčím...
A ja zase pomlcim o prinosu tveho prispevku ;)
Nevím o co Ti jde... Nahoře ses ptal na názor, tak jsem ho teď napsal...
Jestli Ti z celého popisu kola na krámě stačí jen nápis XT nebo XTR, tak je to Tvoje věc a víc se k tomu vyjadřovat fakt nebudu...
Me jde prave o objektivni zhodnoceni, popripade o lepsi tip ... Tys mi sdelil, ze je vidlice napytel, proc? Jakou mam hledat? Mam se na to kolo teda kvuli ni vykaslat? Jak rikam - nerozumim tomu :) Diky za tvuj nazor, ale nevim ani co myslis jizdnima vlastnostma ani nakladama udrzbu :) Je jasny, ze neco na tom kole nebude XT :) Treba vidlice, treba brzdovy spalky ... Otazka je: stoji to za to? Kdybys mel s tou vidlici zkusenost typu: Do pul roku sem musel koupit jinou.. tak bych to asi musel nejak resit :) Abych to shrnul.. kdyz mi nekdo napise "ram je na ..." tak jsem z toho moudrej zhruba jako predtim... Vim ze kazdej nema cas a nervy se rozepisovat po stoosmdesate a moc dekuju ...