Tjo, co to ma Oskar za reklamni kola (po praze), takovy kapotovany, kde se k tomu da prijit ?videli jste?
v praze na staromaku jezdi jako rikšy pro turisty. ptal jsem se řikšáka, kolik to tak váží (140kg), a jak se s tim jezdi do kopce. mírnej kopeček se prej zvládnout dá...
Dle těc stránek to má i přidávnej motor, kterej si může rikšák zapnout a kterej se sám vypne, když jede rychlejc jak 11km/h
Docela by mě zajímalo, jestli to má i ten systém dobíjení baterie při brždění (jako to mají hybridní automobily) .. to už by pak mohlo být docela zajímavé
Já tedy nejsem elektrikář, ale rekuperace do baterek prý moc nefunguje z toho důvodu, že trvá asi 5 minut než baterka "pochopí", že se má nabíjet.Ale nějak se mi nedaří k tomu nic vygooglit. Pravda však je, že ty hybridy, nebo třeba moderní akumulátorové vozíky ji mají.
Někde jsem četl, že se to řeší i "mezibaterií" ... tzn. přes alťák to jde do baterie s krátkodobou pamětí a z ní se to postupně "lije" do hlavní baterie. Ale to je vše co vím, nejen že nejsem elektrikář, ale ani nepoznám, jestli mě praštil stejnosměrný nebo střídavý proud, což pravý odborník pozná dle čuchu i ze spáleného masa 24 hodin starého :o)))))) ....
Aha, tak nic, tezky, motor, 600 za hodinu. uz se nelibi :-( Kdyby neco takovyho bylo jen slapaci...
Něco na způsob rikšy je i zde. Ještě doplnit stříšku proti dešti. Pomocný motor je volitelný.
http://www.smike.ch
Nutno počkat až se natáhne flash, nebo kliknout na "nízkou kvalitu".
Jo tak ten klip je naprosto luxusní :o)))
Kolik to vozítko má maximálku? A pojede to rychlejc když budou cestujícící pobízet rikšáka bičem přes záda? Tam píšou že 45 minut projížďka stojí 600Kč, jestli to jede tak 10-15tkou maximum tak to máme 60Kč/km a pasivní hmotnost prostředku pro tříčlennou posádku cca 50kg/hlavu. Píšou tam že to má hydraulický brzdy tak asi rekuperace stěží. Pomocný elektromotor 250wattů. Pokud si do toho sedne taková Helena Růžičková tak by stejně rekuperace nestíhala. Ale jináč zaujímavé vozítko.