Mohl by mě někdo zkušenější poučit, v čem je rozdíl mezi "klasickým" a "integrovaným" hlavovým složením? Děkuji.
http://www.canecreek.com/206.html
rozšířené jsou ty klasické a jim velmi podobné ZS (zero stack). IS (bezmiskové) se naštěstí neuchytily, dokonce i Duratec od IS mám dojem že upustil.
nebo další odkaz:
http://www.parktool.com/repair_help/howfix...
Jseš sice hodný, ale pro mě zřejmě více polopatisticky: klasika =, integrované =.
U klasiky jsou do hlavove trubky na ramu nalisovany misky s loziskama,u integrovaneho jsou misky vysoustruzeny primo do rozsirene hlavove trubky a do nich se davaji kazetovy loziska
Nejak jsem to predcasne odbouch,do tech misek vysoustruzenych do hlavove trubky se davaji kazetovy loziska nebo vlozky,vpodstate misky ale jsou cele schovane v hlavove trubce.Vysledkem je to,ze pokud ma clovek odpovidajici vidlici (hlavne u silnicek),neni spodni miska vubec videt.
integrované neřeš (ložiska jsou přímo vloženy do vyfrézované hlavové trubky) neboť se na kolech vyskytuje velmi vzácně, takže rozděluj na klasiku (misky vně hlavové trubky) a internal,zero stack,atd (misky uvnitř hlavové trubky) a nesprávně se právě tomuto poslednímu jmenovanému HS ríká integrované
jo a nevím, co může být ještě vícece polopatistického, než barevný obrázek s popiskama na canecreek.com. Nárorněji to snad už vysvětlit ani nejde.
Díky za vysvětlení všem.