reklama

Pár otázek k výměně předního kotouče.

Ahojte. Jsem začátečník, tak prosím o trpělivost :) Mám letošní model GT Avalanche 1.0 Disc (brzdy Tektro Auriga) a chtěl bych si na přední brzdu pořídit kotouč o průměru 180 mm. Tak bych měl pár otázek:

1) V zájmu brzdných vlastností, musí se tam dát originál kotouč, co je sériově k brzdám Tektro Auriga nebo se tam může dát jakýkoliv kotouč určený k hydraulickým brzdám?
2) Chtěl bych si ten kotouč namontovat sám. Zvládl bych to jen s imbusem?
3) Koukal jsem, že asi budu muset koupit taky takovej ten držák určený pro 180 mm kotouče, jak je na něm nasazená ta brzda, že jo?
4) Hoďte mi sem prosím také nějaké odkazy, kde by se dal ten kotouč s tím držákem výhodně objednat. V internetových obchodech na kola zatím nemám moc přehled, tak proto.

V případě nějakých nejasností vše upřesním. Zatím vám všem děkuju.

[ Zpět ]
Datum: 18.04.2007
Autor: Jeremiáš
  • Re: Pár otázek k výměně předního kotouče.

         

    Tady máš odpovědi na všechny svoje otázky...
    http://www.cykloprofi.cz

    [ Zpět ]
    Datum: 19.04.2007
    Autor: ckp13
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pár otázek k výměně předního kotouče.

         

    http://www.netbike.cz/brzdove-kotouce-skp70...
    tady jsem poridil kotouc hayes + adapter za 1000 s postovnym jinde to doshromady stoji 2500 neskutecny

    [ Zpět ]
    Datum: 19.04.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Janouch)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cesta z města za dobrodružstvím a romantikou

Hledám: Cesta z města za dobrodružstvím a romantikou
15.07.2024
V srpnu chci minimálně na týden vyrazit za dobrodružstvím, romantikou a naprostou pohodou. Uniknout vedrům…

Hledám: Poznejme se navzájem před cestou i po cestě :-)

Hledám: Poznejme se navzájem před cestou i po cestě :-)
15.07.2024