Ahoj mate někdo zkušenost s timto rámem ?
http://morewoodbikes.com/bikes/2006/
ten odkaz je asi špatně tohle bude lepší http://www.engrambikes.cz/photo_news/Morewood...
Nejsem si jistej, jestli jseš tady s DH speciál rámem na té správné adrese. :-(
tak to opradu nejsem sparvne tohle ram na enduro :))))
nic myslel jsem ze kdyz je vas tu jako smeti tak treba nekdo bude vedet vic skoda
Ty kaspare to neni DH!!!!
nerozciluj se tady se jezdi jen na kolech tohle tady nemuzou znat :))))
No tak to neni na DH, hmmm sorry že sem přehmát inteligente.
Ani nevim proč se zatěžuju reakcí na zapráskanýho anonima.
jakej zapraskanej ty koště ! kdyz nevis voco de tak nic nepis !ted si akorat pro srandu:)
Zapráskanej anonym stejně jako ty. Ale sem rád že jsem se přiučil. Teď už to natuty poznám a doufám, že pevnost a kvalita těchto rámů je větší, než inteligence některých jejich uživatelů.
ty ani nevis na co se koukas tak tu moc nezvatlej vo inteligenci ,kdyz neumis pravopis jelito!
"jakej zapraskanej ty koště ! kdyz nevis voco de tak nic nepis !ted si akorat pro srandu"
"nezvatlej vo inteligenci"
Tak děkuju za upozornění, velký učiteli. Znáš to pořekadlo o vlastním prahu?
(a já jsem se alespoň opravil)
Ač technické disciplíny obdivuji a obdivuji ty kluky kteří dokážou to, co já už asi nikdy, skutečně se přiznám, že rozdíly mezi rámem na DH a rámem na FR či enduro nepoznám. Autorovi tématu jsem chtěl jenom říct, že procento cyklistů vyznávající tento styl jízdy zde moc nebude.A že o radu bude lepší obrátit se jinam. A reakcí jsou frajerské, namistrované kecy tvoje a tobě podobných. Ale poučení tu je, s tím obdivem už to nebudu tolik přehánět. Přeju ať ti to dobře jezdí. ;-) (vážně)
cely jsi to zacal ty ze jsi me nazval zapraskanym anonymem to ze nerozeznas ramy to se muze stat i lepsim jen jsem nepochopil proc jsi hned utocil
on Zakarr reagoval na Samla, jenže ty sis to vztáhnul na sebe už jste se v tom vezli ... kašli na to, o nic nejde, je to jen nedorozumnění a kvůli tomu nemá cenu se hádat .. a zkus to bike-forum, tak fakt chodí víc lidí a hlavně lidi co jezdí i DH, nejen AM
Když se podíváš na vlákna, nezačal jsem proti tobě. Ale to je jedno, necháme toho.
Co jsem myslel úplně prvním příspěvkem, to jsi snad už pochopil.
Dobrá, dobrá, příště místo specifikace DH použiju spíš termín "poměrně bytelný rám". Dobrý? ;-)
Smetáku :-))))
Dva se hadaj a treti se smeje. Ste kaspari vsichni!
no tak zrovna ty bys měl raději mlčet, protože tvůj neuvážený hlod to začal a za celou tu zášť v tomhle vláknu můžeš ty ... takže v tomto případě se třetí směje cizímu neštěstí, které sám zavinil ... tak co, už jsi sám se sebou spokojený ???
jee kdybys vedel co znamena nadavka koště:))))))))
zkus www.bike-forum.cz ... tam je MNOHEM více lidí, kteří jezdí na bezmotorových motorkách ;o))) .. tady jezdí lidi na klasických kolech, max. ještě tak all-mountain FS, ale enduro nebo DH tady snad nemá nikdo (alespoň nikdo o kom bych věděl)
a Zakarra omluv, alespoň zaregoval, jinak bys nedostal jedinou odpoveď, a on to špatně nemyslel, pro většinu XCkářů není mezi DH a Endurem moc velký rozdíl
no ja osobne povazuju all montain kola i za endurovy zdvihy se jsou v tyhle oblasti stejny 130-140cm
to bych právě neřekl .. doba kdy dokonce endura měly 100mm zdvih (cirka 4 roky zpátky) jsou dávno pryč ... all-mountain se dneska nejvíce pohybuje v rozpětí 110-130mm, zatímco enduro cirka 140-180mm ...
příklad budiž například:
all-mountain:
http://www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?id=1281...
vs.
enduro:
http://www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?id=1285...
a DH:
http://www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?id=1301...
nebo:
http://www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?id=1300...
... a pokud si zpětně prohledáš tohle diskuzní fórum, zjistíš, že o co byl největší zájem od GT byly crossy (Nomad), klasická HTéčka (Avalanche), a pak celopéra ve verzi XC (i-drive 4) a all-mountain (i-drive 5) .... o i-drive 7 nebo dokonce DH1 nebo IT1 tu nikdo nikdy nezavadil ani myšlenkou, natož slovem ...
takže asi tak, no :o))
fajn tenhle ram ma vzadu 130 tak je to tedy all mountain
jako vidlici bych mel Rock Shox Revelation 100-130
no ale proc ti to vlastne pisu ze ?:))
Jasně, zkušenosti s těmito rámy tu nemáme, takže to asi vážně nemá smysl.
Ale jednu takovou poznámku si neodpustím. Nikde jsem v té specifikaci nenašel váhu těch rámu (což je samo o sobě dost podezřelé) a vzhledem k materiálu (6082 T6) a zpracovní (o zeslabování ani muk) to nějak nechápu, k čemu jako že by takové kolo bylo. Na opravdu ostrý terén a především sjezdu a dirt jumpy, na které ten rám vypadá ideální, jsou ty zdvihy dost malé, a na klasickou all-mountain "turistiku" to bude děsně těžký krám.
Zkrátka a jednoduše nějak nevidím jediný důvod, proč do něčeho takového jít, tedy pokud nemáš specifický požadavek na all-mountain kolo s výdrží endura i za cenu podstatně vyšší váhy.
myslim ze pri kompletnim osazeni je vaha cca 15 kilo
aha, teď na to koukám, já používal ten špatný link, takže jsem jen hádal průměr .... a ty chceš ten ShovaST ... tak to potom jo ... ale to fakt není ani DH, ale dokonce ani klasické enduro, ale obyčejný FS all-mountain ;o))) ..
dyk to rikam :)))))) jen jsem si myslel ze enduro a all montain je totez
možná je, třeba se mýlím ;o)))
no vono voto tolik nejde dulezitej je ten zdvih pac 100mm je pro moje jezdeni asi malo a 150 nebo 180 zase moc myslim ze bude dobry i na kratsi zpevneny přejezdy treba do prace a zpet :)
je to rok 2006 takze sezonu jety a prodava ho seriozni osoba se zkusenostni o kolech i jezdeni
mno, pokud máš možnost se podívat a vyzkoušet, pak asi není nic moc co řešit .. zvláště jestli ona osoba na tom i třeba trochu skákala nebo si dávala sjezdy a váží aspoň to co ty, pak máš i jakous takous záruku, že ten rám nepraská kvůli špatnému počasí :o))) ....
Je to jenom o terminologii, jinak o nic nejde.
Tyhle novy nazvy kategorii vznikly diky trendu zvysovani zdvihu, takze co bylo pred lety 80 mm pro DH, je dneska opravdu minimum i pro ostre XC. All Mountain je pres svuj tajemny nazev v podstate normalni kolo pro turisticky pouziti :o)
Kategorie podle vysky zdvihu jsou zhruba tyhle:
XC-Race: do 100 mm vpredu, ev. i vzadu
Marathon: 100-125 mm
All Mountain: 100- 145 mm
Enduro: 140-170 mm
FR/DH: od 150 mm nahoru
Vic pisou treba tady: http://www.bike-magazin.de/bko/bike_artikel/...
díky moc, už jsem se těšil až přijde někdo kompetentní a ukončí moje trápení :o)))
Ale ne, to neni o kompetenci, jenom jsem si dal tu "praci" a vyhledal to :o) Je to fakt jenom terminologie, dulezity je jenom zvolit si to spravny kolo pro sebe samotnyho, do ktery kategorie to zapada je sumafuk :o)
Myslím si, že jestli se kolo dá zařadit jako enduro či all-mountain je závislé především na dalších komponentech, především vidlici... All-mountain je stále spíše "výletnické" kolo do terénu, kdežto enduro je už na nějaké blbnutí.
To se takto ze samostatného rámu nedá určit.
kazdopadne jeho puvod je JAR coz je velmi zajimave...
rozhodne to není taiwan
A jseš si jistý ? ;-) Mám také kolo, americkou značku, "Designed in USA, made in Taiwan" ;-)
celkem jsem prolezl net a nasel na ne recence ale nejlepsi je osobni zkusenost .... navrhy i vyrobu obstarava byvaly jezdec DH je to malovyroba neco jako nase RB