reklama

Loďojízda

hele, máme konkurenci:
http://cesko.ihned.cz/c1-20897190

[ Zpět ]
Datum: 14.04.2007
Autor: Hrabosh
  • popisek pod jednou fotografií

         

    No tohle:
    Ačkoli před budovou ministerstva stály i lodě, Český svaz vodního motorismu se k protestu nepřipojil.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2007
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Loďojízda

         

    Taky to mohli stylově hodit na vodu... :o)))
    Prostestovat takhle na souši...

    [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Loďojízda

         

    Omezení sněžných skůtrů a čtyřkolek v lesích by taky nebylo k zahození.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.04.2007
    Autor: Peldy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Loďojízda

           

      ono to je zakázaný, akorát na to PČR kašle. Letos v Krkonoších to pořádně kontrolovali jedinkrátát a to když se jela sedmdesátka.
      A musím se poclubit, že loni jsem v první zóně NP složil jednoho motorkáře. Jel na krosce po úzké pěšině a viděl jsem ho z velké dálky. Tak jsem si vzal tak 3-5kg placák a když jel okolo, tak jsem ho mírně nadhodil. Přesný zásah na solar ;) Nenohl popadnout dech, zato já popadnul klíčky a mrsknul je do lesa....

      [ Zpět ]
      Datum: 14.04.2007
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Loďojízda

             

        No tak to se fakt mas cim chlubit!!! To snad ani neni mozne...vysokoskolak. Tak az uvidim v prvni zone NP cyklisty (taky je tam na urcitych mistech zakaz), tak jim udelam to same a budu si hrat na statecneho.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2007
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Inu jestli nečiní rozdíl mezi 50Kw motorku a horským kolem, klidně můžeš.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2007
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Loďojízda

             

        Jestli jsi tohle fakt udělal, tak radši ani nebudu psát, co si o tobě myslim. Předpokládám, že se svým konfrontačním stylem brzo narazíš... sám.
        Mě teda nevadí nikdo, ani na čtyřkolce, pokud se chová jen trochu ohleduplně. Sám taky občas porušim nějaký to pravidlo, nebo zákaz.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2007
        Autor: PepikW
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Taky me stvou cyklisti tam kde nemaji byt, taky me stvou cyklisti (hlavne sjezdari) treba na Jestedu, kde turistu proste ignoruji. Ale nikdy by me nenapadlo riskovat jejich zivot...nadhodit nekolika kilovej kaminek. Jak se tim vubec nekdo muze chlubit. No jo...propagator cyklojizdy. Hlavne zadna ostra hesla a zadna agresivita...ted se teda ukazal...ekolog.

          [ Zpět ]
          Datum: 14.04.2007
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Já mám třeba oblíbený úsek cesty okrajem NPR Pavlino údolí - tobogánek vyhloubený v pískovci stahováním klád. Vim, že tam na kole neudělám žádnou, ev. větší škodu, než pěší, ale vědomě porušuju zákaz.
            Teď abych se bál, že mě sejme nějaký nasraný a zahořklý pěšák, samozvaný spasitel světa. Co budu v bezvědomí, mi ještě vypustí kola, zahodí ventilky a zlomí pumpičku :(

            [ Zpět ]
            Datum: 14.04.2007
            Autor: PepikW
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              Kdyz tam potkas me a budes opatrnej (uslysim alespon brzdy), tak pochopim a uhnu:-) Pokavad bys jen bez zajmu projel, div me nesejmul (to se mi prave stava na Jestedu) tak bych byl nastvanej. Ale urcite bych po tobe nic nemrskl:-) Bohuzel s tim nic nenadelam...ale od toho jsou jinci lide...dokonce za to placeni!!!!!!
              Taky jsem tenkrat zuril, kdyz jsem videl fotografie, jak si to na motorkach hasej 1 zonou NP. Ale prece se neseberu a nepujdu je strilet (ikdyz by si to parchanti zaslouzili). At tam poslou patricne organy....placeni za to jsou.
              Ted abych se bal v horach vytahnout kolo...pojedu nekde, kde bych tolik nemusel, potkam podobneho ekologa a bac...mam po jezdeni. To bych fakt blil, kdyz nekdo takhle premysli:-)
              Budem po vsech motoristech, cyklistech na horach a lidech jenz odhazuji petky do lesa hazet dlazebni kostky...:-))))

              [ Zpět ]
              Datum: 14.04.2007
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Loďojízda

                     

                Tihle lidé si o to svou arogancí a bezohledností přímo říkají a ještě spoléhají na to, že budou všichni slušní a neudělají to. Zneužívají slušnosti a tolerance ostatních lidí a tím "vyrábějí" takové, kterým pak takhle občas rupnou nervy. Nechci tím hájit Hraboshovo počínání - sám bych to nikdy neudělal (přestože vztek bych měl opravdu velký), ale takovíhle provokatéři si za to mohou sami.

                [ Zpět ]
                Datum: 14.04.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Medvěd)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Loďojízda

                       

                  Tohle jednani je neomluvitelne!!! Kdyby se takhle choval kazdy, kam bychom to dotahli? On neni spasitel a zachrance tohodle sveta. Jsou lide, jenz by se meli o tyhle motorkare zajimat...a jsou za to placeni.
                  Tebe ridici taky stvou a taky po nich nehazis nekolika kilove sutry. Dneska ho nastval motorkar, zitra to muze byt nekdo z nas...
                  Doufam, ze az on na svem novem sjezdovem specialu pojede nekde po lesni ceste, tak ho sejme kilovym sutrem nejaky nastvany duchodce, co tam bude na houbach...
                  Je rozdil prosazovat ekologii a chovat se jako fanaticky aktivista, ktery je schopen vseho.
                  Chtel bych ho videt, jak by byl stastnej, kdyby se ten motorkar uz nikdy nenadechl...taky by prohlasil: "Musim se necim pochlubit..."?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.04.2007
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Loďojízda

                         

                    Máš pravdu. Jen mám vztek na ty motorkáře, kteří zneužívají toho, že jim za ta jejich zvěrstva páchaná na přírodě nikdo nic neudělá. O to tvrději bych trestal ty, které policie dopadne. Jen se hrozím toho, až je policajti budou po národních parcích honit taky na motorkách...

                    Do Hraboshových pocitů se sice dokážu vžít, ale samozřejmě bych takhle nejednal. S tím naštvaným důchodcem máš taky pravdu. Sám mám k takovému uvažování blízko (bez těch šutrů). Proto taky do lesa na kole nejezdím. Tam chodím zásadně pěšky a cyklisté mi na nezpevněných cestách nebo mimo cesty taky vadí.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 14.04.2007
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Medvěd)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Loďojízda

                         

                    Asi bychom to dotáhli tak daleko, že by výrazně klesla kriminalita a porušování zákonů všeobecně. Nejsem levičák, aby se o mě musel starat stát v každém ohledu. Spoustu věcí zvládnu sám.
                    Ten motorkář mě sice naštval (stejně jako mě štvou řidiči), ale pro můj čin bylo směrodatné že hrubým způsobem porušoval zákon.
                    Je obrovský rozdíl mezi "někde v lese" a ˇv 1. zóně NP".
                    Smrt ani vážnější zranění jsem mu způsobit nemohl, viz níže.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.04.2007
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Souhlasím, že nadhazovat kamínky je síla, na druhou stranu, s agresivitou si začíná ta druhá strana, když se člověk zamyslí, jak by asi dopadla varianta "nebudu ve střehu a neuhnu včas z cesty"....asi o dost hůř.

            Samozřejmě, to, že se někdo chová agresivně a sobecky automaticky neznamená, že s tím mám začínat i já.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.04.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Torquill)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              Souhlasim, ze ten motorkar je nebezpecny. Ale kdybychom podobnym zpusobem bojovali proti vsemu, co se nam nelibi, tak jsme tu jak opice v jungli a vymlatime se tu. Jsme snad lide. Tohle me opravdu nakrklo a pripada mi to, ze tem vsem pomatenym ekoaktivistum casto docela hrabe. Nejvic me dostal, ze napsal, ze se musi pochlubit...:-))) Vysokoskolak....

              [ Zpět ]
              Datum: 14.04.2007
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Jediný způsob, jak se může čtyřkolkář chovat ohleduplně v lese, je, že tu čtyřkolku ponese na zádech.

          Nicméně souhlasím s tím, že házet po smradlavcích v lese šutry je trochu silná káva. Lepší je zavolat na ně PČR+opatřit důkazní materiál (vyfotit je, přesvědčit kamarády, ať proti nim svědčí atp.).

          [ Zpět ]
          Datum: 14.04.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Torquill)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Víš, já motorový sporty nemusim, nikdy mě to nelákalo, ale dokážu pochopit, že si někdo chce zajezdit na crosce v terénu, na vodním skútru na řece, nebo na motorovým padáku na obloze. Samozřejmě nestojim o to, čuchat neustále smrad a poslouchat hluk, ale když je to jen občas, tak to přežiju.
            A pokud na motorce jede blb, je jedno kde, vloni mě jeden skoro srazil na okresce :( , ale takoví jezděj i na kole a pěšky choděj taky.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.04.2007
            Autor: PepikW
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              Hraboshovu nepříčetnost na druhou stranu chápu. Ono je to obtěžující a nepříjemné i jinde, ale jezdit na něčem takovém v národním parku, je opravdu už jen schválnost a provokace.

              [ Zpět ]
              Datum: 14.04.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Medvěd)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Jeden můj známej měl pro beznadějný případy slogan "Vola kukat nenaučíš."

          [ Zpět ]
          Datum: 14.04.2007
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Loďojízda

             

        I když se mi pění krev při pomyšlení, že se v I. zóně Krkonošského národního parku prohánějí takováhle individua na krosových motorkách, jsem neochvějně přesvědčen, že tohle není vhodný způsob, jak dosáhnout nápravy. Byl bych schopen mu tu motorku v návalu vzteku asi i zničit, ale ohrozit zdraví nebo dokonce život jezdce by mě ani nenapadlo. Doufám, že Tvoje líčení je velká nadsázka.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Medvěd)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          o kousek dál je chodník široký cca 75 cm a je to traverz lavinového svahu, tam chodec ani nemá kam uhnout. Je to nebezpečný úsek a jezdec si musel uvědomovat riziko pádu do údolí po dosti strmém svahu...
          Jezdci na kroskách jsou vybaveni pro případ pádu chrániči páteře, hrudního koše, paží nohou i kostrče. Nemohl jsem mu způsobit žádné vážnější zranění. Rozhodně ne vážnéjší než které byl ochoten riskovat při traverzu lavinového svahu.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2007
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Loďojízda

             

        A co psychotesty, dobrý?

        [ Zpět ]
        Datum: 14.04.2007
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Samozřejmě, proč se ptáš?

          [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2007
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Protožes mi připomněl slepce z úryvku Páralova Dekameronu 2000, aneb Láska v Praze:
            "Ano, hlavní je vidět... Ale já dnes ráno viděla něco dost hrozného. Šla jsem se dívat na lidi do metra a nejednou se objevili dva slepci, mladí, statní, energičtí a s dlouhými kovovými holemi, ale oni s nimi nešli opatrně podél zdí, ale bojovně jimi sekali před sebou jako šavlemi až do výše hlavy a pochodovali rázně, rychle a bezohledně - kdybych neuskočila, udeřili by mě a třeba i povalili. Dívala jsem se za nimi, jak sjíždějí dalším eskalátorem jak do další bitvy a mašírují středem nástupiště davem, který prostě nebrali na vědomí, jako by své postižení obrátili v nadřazenost a cítili se silnější, ozbrojení a v akci, tak tam brázdili vylekané zástupy jak buldozer valící se po louce, sek holí vpravo, sek vlevo, tohle je naše cesta a vy všichni uhněte, zmizte, skočte třeba do kolejí a lidé jim zděšeně uhýbali. Agresívní slepota... jako bych spatřila obraz moderní doby."

            [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2007
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Páral

                   

              Netuším proč jsem Ti ho přípomněl. Nebo snad narážíš na to že právě tak se choval ten mororkář? Ano choval...
              Technická:znám pár nevidomých- a tohle je pitomost. Nevidomý nikdy nezvedne hůl než jen pár cm nad povrch- jenak by totiž mohli minout nějakou nižší překážku (tašku psa...)

              [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2007
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Páral

                     

                Ani normální člověk nehází po řidičích pětikilový šutry.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.04.2007
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Páral

                       

                  motorkář nejel po pozemní komunikaci, nebyl řidič. Myslím, že tahle paralela nefungueje, ale nevím zda to tu rozebírat.
                  Oba jsme se v danou chvíli zachovali nestandardně. Netvrdím že šutr byl nejlepší možné řešení, ale bylo to nejlepší co mě napadlo a přišlo mi to lepší než nedělat nic. A zatím jsem se od nikoho nedozvěděl co by v takovém případě bylo lepší.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.04.2007
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Páral

                         

                    Bez foťáku ven nevyrážím, alespoň tedy 2Mpix v mobilu ... takže foto včetně SPZ, domů, vytisknout spolu s písemnou stížností, poslat na PČR. Udělat to každý, tak na ně hodně rychle dojde. Šutr byl účinný, ale na můj vkus natolik agresivní, že jsi se vlastně zachoval stejně jako on.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.04.2007
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Páral

                           

                      A pokud má spz ohnutou, odšroubovanou, nebo zakrytou?
                      Rychle na něj nedojde: http://www.reflex.cz/Clanek25519.html (a můžu najít další)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.04.2007
                      Autor: Hrabosh
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Páral

                             

                        Ono je neco jineho lovit motorkare na silnici, kde uhani 250km/h a motorkare na lesni ceste, kde se pohybuje pomaleji (a na skutru jeste pomaleji). Navic ma omezeny zpusob uniku (mezi stromama v lese to jde blbe, na hrebeni v horach uniku taky neni moc). Takze staci, aby pani policajti zvedli sve prdelky ze zidli a vydali se do hor...a neco udelali. To, ze tam vyslou dva policajty v gaziku, kteri pak sedi na kraji silnice a svaci (sam jsem to zazil)...to nic nezachrani.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.04.2007
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Páral

                             

                        Jo a pak kdyz nemaji znacku, pripadne ohnutou...na to je jednoducha rada. Oni taky zastavi u nejake hospudky. Tazke staci je tam lapit... Takove "schromazdiste" silnicaru je treba kousek od Horic (vyhlasena motorkarska oblast) u jedne cukrarny. Motorek jak kozich bobku. Staci tam obcas namatkou zajet a to by bylo, aby nekoho nelapili. Motorek bez znacek tam je dost...fizl zadnej.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.04.2007
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Páral

                               

                          To zní jako lákavá pozvánka na výlet se samopalem:)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 15.04.2007
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (lukas ([email protected]))
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Páral

                             

                        To kupodivu ti, co jsem takhle v lese potkal, většinou nemívají, asi tam policisty nečekají :-)
                        A normálním postupem na ně občas nedojde, to máš pravdu. Chce to holt trochu snahy nebo konexí. V jednom případě se to vyřešilo poměrně snadno, švagr díky mé prosbě za tím týpkem došel a udělal takové menší "bububu" a protože ten motorkář asi úplně neznal zákon, domluva zabrala .. alespoň co vím od známých z jeho okolí, už nejezdí do NP ale jen na nějaké polňačky a tak.
                        V druhém takovém případě jsem nakonec skončil tak, že jsem nechal vytisknout pár A3 letáků s jeho fotkou, fotkou na té motorce a lehce provokativním textem. Podali si ho nakonec místní z jeho okolí, kteří to asi do té doby netušili ... prý pak pár měsíců nemohl ani vyjet z baráků, pořád měl před vjezdem nějaké hřebíky a tak, a navíc dostal v hospodě nakládačku (i když tam byl důvod asi jiný :o)) .....
                        ale je mi jasné, že takhle to nejde vždy a že občas je člověk prostě takřka bezmocný, ale pořád lepší "nic neudělat", než se snížit na jeho úroveň, alespoň tak to vidím já ...

                        .. jo a k tomu článku, jedna věc mě tam hodně zarazila ... jak ta starostka říkala, že od té doby, co je to tam tak těžké s těmi motorkáři, že jezdí hodně u pravého kraje .. tohle nepochopím .. naopak, jel bych klidně u prostředka a rozhodně neuhýbal, alespoň pokud by letěl takhle jak prase ... jsem proti agresi, ale pokud se sám nabourá o moje auto jeho vinou, tak proč ne ? :o))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.04.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Páral

                               

                          Ty motorky jsou dost těžký, takže při čelním střetu nic moc. Navíc Ti ten hňup proletí oknem a helma je dost tvrdá na to, aby Ti urazila hlavu, nebo rozdrtila hrudník...
                          No a co když se sám nabourá o můj šutr jeho vinou?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 15.04.2007
                          Autor: Hrabosh
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Páral

                                 

                            jo pokud bys tam jenom stál a ani se nehnul už předtím, než se vyřítil, tak by to byla jiná ... ale tomu nevěřím, žes mu nepomohl ;o))))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 15.04.2007
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Páral

                                   

                              stál jsem vedle cesty bokem ke směru ze kterého příjíždět. A v pravý okamžik hodil před sebe, takže šutr měl nenulové jen složky rychlosti v rovině kolmé na směr jízdy.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 15.04.2007
                              Autor: Hrabosh
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Páral

                                   

                              ten šutr byl docela macek a musel jsem si dát bacha, aby opravdu přistál naplocho a netrefil ho hranou, to by nemuselo dobře dopadnout, takže ne nějaké vrhy do dálky jsem opravdu neměl pomyšlení.
                              Kdybych ho chtěl sejmout opravdu ošklivě, vzal bych ho hranou jako při hodu diskem.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 15.04.2007
                              Autor: Hrabosh
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Páral

                                     

                                Jojo...to te vlastne omlouva:-) Jen jsi ho chtel opatrne sejmout:-))))) Sikulka!!!!!!!!:-))))

                                [ Zpět ]
                                Datum: 15.04.2007
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Loďojízda

             

        Vážení, mám dojem že spousta z Vás si neuvědomuje co je 1. zóna NP. Je to bezsásahová oblast kam by správně neměli chodit ani pěšáci. KRNAP tam pěší doposud pouští, protože ty chodníky jsou jaksi historicky existující.
        Najednou tam vlítne hovado s 200-300kg vážícím strojem, který je slyšet na 2km (s tlumičem si násilí chlapci nedělají). Na pěší ohledy příliš nebere- v minulosti tak kolem mě jeden po pěšině profrčel zhruba 60km/h a ohodil mě blátem od hlavy k patě.
        Ta motorka má místo zadního kola 15cm široký traktor, který pěšinu pěkně rozryje.
        Na krosce je samozřejmě sundaná (ještě by ho někdo mohl identifikovat). Policii sice volat můžu, ale na oblast Špindlerova Mlýna rozkládající se od Mevědína až po bufet na rozcestí (cca 100km2 horského terénu) připadají dva sloužící policisté s jednou Nivou. Od nich se pomoci nedočkám (a ani jim to nezazlívám).
        Fotit a dokumentovat je k ničemu (viz. marný boj obyvatel několika středočeských vesnic u silnic z nichž si silniční motorkáři dělají závodní dráhu). Podle SPZ identifikovat nejdou (protože ji mají sundanou nebo zakrytou) a jiným způsobem také ne.
        Tito lidé opovrhují zákonem a kvůli vlastnímu egu a sobectví bezohledně likvidují cennou přírodu. A neexistuje žádná reálná možnost jak takovému chování bránit (jestli ano, napiště mi to prosím, bezzubé hlášení PČR fak nepovažuji za řešení).
        Je to hrubé porušování zákona a je mojí občanskou poviností takovému jednání bránit. Až uvidím zloděje, tak ho taky přetáhnu něčím hodně těžkým po hlavě, nebo přes pazoury. A teprve potom zavolám PČR, rozhodně to neudělám obráceně. Idea, že vytáhnu fotoaparát a budu ho fotit jak krade a pak s tím někam poběžím je vysloveně směšná.... A jaký mezi takovým porušování zákona rozdíl?

        [ Zpět ]
        Datum: 15.04.2007
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Takze radeji po nich budes hazet sutry. Mozna priste vytahnes flintu....chovej se jak myslis, ale tohle je chovani reznickeho psa...ktery je navic zaslepeny ekoaktivitou.
          By me zajimalo, co bys delal, kdyby umrel? Rozdelal ohen, tancil kolem nej indianske oslavne tance a jeho lebku si doma povesil na dvere? Jako trofej?

          [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2007
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Šutr mi přijde lepší než se rejpat v nose a u piva nadávat jaký je to blbeček a že by s tím měl někdo něco dělat.
            Flintu nevytáhnu, nebylo by to přiměřené (ale až uvidím znásilnění a flintu budu mít k dispozici, můžeš si být jist že bych ji použil).

            [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2007
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              Tak tohle se opravdu neda komentovat. Doufam, ze jednou narazis...a hodne tvrde!!!!
              A doufam, ze te nekdy potkam az se poritis z nejakeho kopce...hned si zkusim, jak se hazi na cil!!!

              [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2007
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Loďojízda

                     

                Ono je ohrommě snadné kritizovat- tohle je špatný, támhleto je špatný. Danou činnost "raději nekomentovat" a neříct jak to dělat lépe to zvládaj i starý dědci po 10. pivu. Nějak Ti došly argumenty (aniž jsi sem napsal byť jediný...). Nezlob se, ale taková diskuse je pod moji úroveň- nemám nač reagovat (zejména když Ty nereaguješ na moje argumenty...)
                Tobě asi ještě doopravdy nedošlo proč jsem to udělal. Já ho nesundal protože jel zkopce (bylo to na rovině), ale protože hrubě porušoval zákon. Takže až mě uvidíš jak hrubě porušují zákon jen kvůli vlastnímu prožitku, klidně po mě můžeš házet šutrama.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.04.2007
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Loďojízda

                       

                  Nebudu argumentovat na potencionalniho vraha. Chovas se jako spasitel...myslis si, ze svejma uzasnejma cinama zachranis lidstvo. Mohl jsi zabit cloveka a to ti asi pri tve inteligenci nedochazi...
                  Myslim, ze ti tady lide asi dalo najevo, jak jsi to udelal spravne....:-) Naopak!!! Nemaj ani chut na to reagovat!!! Jen ty si myslis, ze to byl zasluzny cin. Houby...!!!
                  Tohle prosazuj na ekodiskuzich, kde to muzete spolecne oslavovat!!! Tady s takovymhle pristupem moc nepochodis!!!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.04.2007
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Loďojízda

                       

                  Budem tu jak na divokem zapade....kazdej bude delat druhemu policajta. Kdyz nekdo uvidi, ze druhy dela spatne, vezme flintu a trefi ho do lebky...uzasna budoucnost. To abych se bal vystrcit nos z baraku s tim, ze nejakemu Hraboshovi preskoci a bude nejaky muj cin brat jako tezke poruseni zakona.
                  Na fizla jsi di hrat jinam!!!!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.04.2007
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Jo a oheň bych nerozdělával, v 1. zóně NP to je zakázané. Kdybych ho potkal "někde v lese", nechám to plavat... Zjevně Ti nedochází jak cenné národní parky jsou...

            [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2007
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              Zjevne mi to dochazi....do hor chodim hodne casto. Ale tohle by me nikdy nenapadlo. Ja taky po prazaccich taham pet lahve dolu. Taky bych po nich mohl hazet sutry!!! Taky to vytahnou nahoru, vychlastaj a hodej na zem...asi je to pro ne tezke.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2007
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Loďojízda

                     

                Nemusíš se s tím vytahovat, nejsi sám. Já si na to už předem beru igelitku. Ale odpadky mi nepřijdou tak drsné jako krosová motorka. Takže když nějakého odpadkového blbečka potkám od plic mu vysvětlím jaké je prase (a šutry nechávám na pokoji).

                [ Zpět ]
                Datum: 15.04.2007
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Možná jsem to přehlédl, ale ještě jsi nenapsal, zda na chodník kde došlo k tomuto politování hodné události byl povolen vjezd cyklistům? V té první zóně. To by totiž docela měnilo situaci a ospravedlňovalo stejný postup pěších vůči cyklistům zde se vyskytujícím.

          Četl jsem podobný případ na šumavském fóru, akorát že v něm figuroval cyklista vs. pěší turista. Teď tedy skutečně nechápu, proč se tam skupina cyklistů pohoršovala nad tim, že někdo cestou z poledníku strčil cyklistovi klacek do kola. Přitom se jenom plnili občanskou povinnost a bránili protiprávnímu jednání. Takže ty pěšáci dělali záslužnou věc, s tim doufám souhlasíš.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2007
          Autor: Zakarr
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Hraboshova reakce mi přijde poněkud drsná, ale chápu jeho duševní rozpoložení v té chvíli. A chápu i otho chodce, co strčil klacek do kola tomu "cyklistovi".
            Mám rád lesy a hory a po NP se také pohybuju. V první zóně je mi blbé i nahlas mluvit. Když supím do kopce po 30cm široké kamenité cestičce a po obou stranách hustý les a proti mě jede dolů sakra rychle nějaký idiot, hrající si na bikera, přestože tam nemá co dělat, jsem vzteky bez sebe. Je mi jedno, že riskuje svůj život, to je jen a jen jeho problém, ale hodně mě se.. (štve), že riskuje můj. Už jsem párkrát uskočil jen taktak. A strčit mu něco do kola mě už také napadlo. Kdybych na podobném ůseku potkal někoho na krosce, tak ho snad také praštím.

            Nemám rád násilí. Považuji ho za selhání sebe sama. Kdokoli klesne k tomu, že ho používá, padá v mých očích hodně nízko, ale pokud mě někdo bude násilně ohrožovat, použiju násilí jako odpověď. Nejsem boxovací pytel a nemám dost duševního nadhledu a síly, abych se k násilí choval jako Ježíš.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2007
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              Nasilim nic nevyresisi, to snad uznas.
              Me spise pobourilo, ze Hrabosh napsal: "Musim se pochlubit...". Chlubit se necim, co mohlo zabit cloveka, to mi prijde jako barbarske a v te chvili je svym chovanim podobny, ne-li horsi, jak ten motorkar.
              Ja si v 1 zone NP taky ani neuprdnu a kdybych tam videl motorkare, tak bych vzteky zuril. Ale ze bych ho chtel zabit, nebo mu ublizit? Ani nahodou.
              O tohle by se mel starat nekdo jiney, nekdo, kdo je za to placeny. Kdyz by nekoho lapli, meli by mu sebrat nejen ridicak, ale i tu karu. Bohuzel tohle u nas nefunguje a tak podobni ekoaktiviste si tu hrajou na policajty a mysli si, ze spasi svet. A pak se stavaji vice nebezpecni, nez lidi, po kterych jdou...

              [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2007
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Loďojízda

                     

                Docela by mě zajímalo, jaký názor na tento Hraboshův exces má DanSed. Nedávno se v jedné diskusi vyjádřil takto:"Co je důležitější než lidský život? Třeba diverzita biologických druhů ..." :o))

                [ Zpět ]
                Datum: 15.04.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Medvěd)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Loďojízda

                       

                  No ja mam spis takovej pocit, ze spousta lidi ani nema chut na tyhle vlakna odpovidat:-) Ja uz si taky parkrat rikal, ze na to kaslu:-) Stejne svuj nazor clovek napise v jednom prispevku a to staci:-) Proc to pak okecavat a nekoho presvedcovat...:-) Asi je to o prdu. Kdybych u toho nepracoval, tak bych se na to vykaslal:-) Ale takhle me pokazde Hrabosh necim postouchne:-) A pak ja jeho a pak jsme jak dve hyeny:-))) Fakt ztrata casu...Hold lide, jako je DanSed se tim dokazou ridit...:-))))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.04.2007
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Loďojízda

                         

                    Tak já ho taky pošťouchnu. :o))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.04.2007
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Medvěd)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Zákaz cyklistům tam samozřejmě je.
            O šumavském případu jsem neslyšel a neznám podrobnosti (jedna cesta- taková šotolinová je pro cyklisty otevřená). Proč se nad tím ti cyklisté rozhořčovali nechápu. Když už tam jedu, tak tohle je prostě riziko, které musím přijmout. Jestli se ten biker hnal kolem lidí takovou rychlostí že ho případná kolize mohla ohrozit, tak je to vůl (bez ohledu na to zda jel zakázanou trasou nebo ne).
            Ospravedlňovalo by to PODOBNÝ postup. Je potřeba činit rozdíl mezi silnou motorkou a horským kolem.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2007
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            URL prosim.
            Pokud vim, tak na Polednik se na kole muze. Jen nekolik cesticek je okolo ma zakazany vjezd cyklistum.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2007
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              Naučil jsem se novou zkratku: STFW :)

              [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2007
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Loďojízda

                     

                Tu znam, ale jsem prilis lina na to zvedat prstiky a jeste navic premyslet.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.04.2007
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Loďojízda

                       

                  Chtěl jsem si udělat radost a použít ji u někoho kdo by mohll vědět oč jde. Byla v posledním respeku společně s RTFM...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.04.2007
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Loďojízda

                         

                    LOL WTZ
                    :)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.04.2007
                    Autor: wewerka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Loďojízda

                           

                      -/.-/-.-//..-/--..//...-/.-/--//.--./.-././.../-/.-/...-/.-/--//.-./---/--../..-/--/./-///

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.04.2007
                      Autor: DanSed
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Loďojízda

                             

                        -././.---/.../..//.../.-/--///

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.04.2007
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Loďojízda

                               

                          http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_zkratek_v...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 15.04.2007
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (Medvěd)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Loďojízda

                                 

                            Medvede...jen ty neee, ty morseovkou nepis:-) Takovej grafoman:-) Zas tolik ji neznam a tve prispevky bych cetl hodiny:-)))
                            Jinak ty wewerky sifry znam:-)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 15.04.2007
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Loďojízda

                                   

                              LOL! Tvé zděšení mě fakt pobavilo....

                              [ Zpět ]
                              Datum: 15.04.2007
                              Autor: DanSed
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Loďojízda

                                     

                                No...Medved by si mel spise prostudovat tu stranku se zkratkama a pouzivat:-)))

                                [ Zpět ]
                                Datum: 15.04.2007
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Loďojízda

                                       

                                  Ty anglické zkratky ani "angločeskou" cyklistickou hantýrku (i když tomu většinou rozumím) nepoužívám ze zásady. Na to mám češtinu příliš rád. Ale i tak si myslím, že by se moje příspěvky používáním zkratek moc nezkrátily. :o))

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 15.04.2007
                                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Medvěd)
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Loďojízda

                                         

                                    Ty angl. zkr. ani "angločeskou" cykl. hantýrku (i když tomu většinou rozumím) nepoužívám ze zásady. Na to mám čj příliš rád. Ale i tak si myslím, že by moje přís. používáním zkr. moc nezkrátili.

                                    Ale alespoň trošku:-))))

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 15.04.2007
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Loďojízda

                             

                        ···/-/·--/··-·//--··/-·/·-/--/·/-·/·-//···/·/·-/·-·/----//-/····/·//··-·/··-/-·-·/-·-/··/-·/--·//·--/·/-···/
                        ·-·/-/··-·/--//--··/-·/·-/--/·/-·/·-//·-·/·/·-/-··//-/····/·//··-·/··-/-·-·/-·-/··/-·/--·//--/·-/-·/··-/·-/·-··/
                        ·--/-/--··//--··/-·/·-/--/·/-·/·-//---//-/---/--//--··/·-/-··/-·/·-/
                        ·-··/---/·-··//--··/-·/·-/--/·/-·/·-//·-··/·-/··-/--·/····/··/-·/--·//---/··-/-//·-··/---/··-/-··//-·/·/-···/---//·-··/---/-//---/··-·//·-··/·-/··-/--·/····/
                        ·-//-···/··-/-··/-/·//·-·/·-/-··/··/--··--//--··/·//-·/·-//···-/·-/···//-·/·/-···/··-/-··/··-//--··/-·-/---/··-/···/·/-//-·/·/·---/·-/-·-/·//···/··/··-·/·-·/---/···-/·-/-·-·/··//···/·--·/·/-·-/-·--//-····-//·---/·/--··/-··/··/--//-/---/-/··/--··//-·/·-//-·/---/-·-·/-·/··//···/··/··-·/·-·/---/···-/·-/-·-·/··//····/·-·/-·--//·-//·---/···/·/--//-··/---/-·-·/·/·-··/·-//-··/---/-···/·-·/-·--/
                        ·-//-·-/-··/-·--/-···/-·--/···/-/·//-·/·/-···/-·--/·-··/··//·-··/··/-·/··//-·/·-//···/-/··-·/·--/--··--//-/·-/-·-//-···/-·--/···/-/·//-/---//···-/·/-··/·/·-··/··//·-//-·/·/--/··-/···/·/·-··/··//·---/···/--/·//-/··-//--··/·//···/·/-···/·//-··/·/·-··/·-/-//-·-/·-/···/·--·/·-/·-·/-·--///

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.04.2007
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Loďojízda

                               

                          help: http://7software.wz.cz/zip/morseovka.zip

                          [ Zpět ]
                          Datum: 15.04.2007
                          Autor: Hrabosh
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Loďojízda

                               

                          Víš, ono každý Tvůj příspěvek prohánět googlem není moc user friendly:-)). Málokoho to oslní, někoho to možná i zamrzí a na někoho to může dělat i dojem, že toho kašpárka chceš udělat z něj, Ivánku:-)))).

                          [ Zpět ]
                          Datum: 15.04.2007
                          Autor: DanSed
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Loďojízda

                               

                          Ano také mám v počítači program na morseovku. Chtěl jsi tím sdělit něco zásadního? :o)))

                          [ Zpět ]
                          Datum: 16.04.2007
                          Autor: Jurimír
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Loďojízda

             

        a co bylo dál.....když jsi takový hrdina,počkal jsi až se vzpamatoval a vysvětlil mu čeho špatného se dopustil? To asi né,vid.

        [ Zpět ]
        Datum: 15.04.2007
        Autor: dodo
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Jak jsem psal mrsknul jsem klíčky do lesa a pak jsem koukal zmizet. Nemohl jsem vědět zda se někde nepotulují jeho kamarádi (byl jsem sám). Ostatně pochybuji, že by nějaké vysvětlování fungovalo (protože by mě pravděpodobně napadl).Vzhledem k tomu, že (asi) měl řidičák, předpokládám že mu došlo proč jsem to udělal. (nepředpokládám že by takový debil který by to nepochochopil zvládnul získat papíry).
          O jeho zdraví jsem se neobával, viděl jsem že žije a bez větších potíží se hýbe. Navíc je to docela frekventovaná trasa.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.04.2007
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Skoro jsi nekoho zabil a utekl....hrdina, opravdovej hrdina. A navic ses bal kamaradicku. Jsi jim to preci mohl vysvetlit, ze se tam nema jezdit...alespon bys to mohl rict jen jednou...hrdino!!!!!!!

            [ Zpět ]
            Datum: 15.04.2007
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              Mam pocit, ze uz tvoje prispevky hranici s hysterii. Ale dobre se mi to cte :) Jen tak dal, prinesu si popcorn a budu vas se zajmem sledovat :))

              [ Zpět ]
              Datum: 15.04.2007
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Loďojízda

                     

                Ne...to neni histerie. Ale po nekom hazet sutry...to mi prijde fakt na hlavu padle...myslim, ze nejsem sam:-)

                [ Zpět ]
                Datum: 15.04.2007
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Loďojízda

                       

                  To zalezi na uhlu pohledu. Ja mu to schvaluju, ale v zivote bych nic takoveho neudelala. Ne z obavy o zdravi toho zmetka, ale protoze bych se bala nasledku. Mam pocit, ze plno chodcu by taky obcas vzalo kamen a hodilo po me, kdyz je obcas liznu nebo rychle minu.

                  Jo a histerie nic neni ;)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.04.2007
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Loďojízda

                         

                    No ale predstav si, ze by kazdej myslel, a hlavne udelal, to co on. Proste se mu neco nelibilo, tak by po nekom svihl sutr. To by jsme se tu navzajem vymlatili. E ze bych se v tech horach nekdy uhazel k smrti:-)
                    Souhlasim, ze ten motorkar je zmetek, ale reagovat na nej takhle....? To snad ani neni lidske.
                    A nedelejme si navzajem policajty a spasitele!!!

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.04.2007
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Loďojízda

                           

                      :) Zase zacinas hystercit :)

                      Zajdi si do Bagdadu a podivej se co je lidskost.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.04.2007
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Loďojízda

                             

                        Nejsme v Bagdadu...jsme v Cechach:-) Trosku rozdil. A ja nehistercim...jen se bavim, stejne jako ty. A ze me Hrabosh svym jednanim nakrk...nakrk...koho ne:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.04.2007
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Loďojízda

                               

                          2x a porad ta sama chyba. Histerceni nic neni :)) ale musim uznat, ze to slovo vypada zajimave :)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 15.04.2007
                          Autor: wewerka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Loďojízda

             

        Ona na to PCR kasle, protoze chlapka na skutru v zasnezenym lese proste nedohonis, pokud nemas taky sneznej skutr. A tech asi PCR moc nema, protoze by je vyuzila hodne omezene par tydnu v roce... na takovej 'prepych' nejsou prachy...

        Chlapka se skutrem na privesu za autem jen tak jednoduse pokutovat nemuzes, i kdyz vis, ze prave jede z vyletu po NP... na to jsou zas nejaky pravni klicky../

        [ Zpět ]
        Datum: 16.04.2007
        Autor: Andrej
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          to nejsou právní kličky, jen mu prostě nemůžou dokázat, že jezdil a kde jezdil, když to má za autem na přívěsu. Vlastnictví něčeho s čím se dá dělat něco protizákonného ještě není protizákonné byť si to veze sebou.
          Já mám také všechno potřebné vybavení ke znásilnění a nosím to stále s sebou :o))))

          [ Zpět ]
          Datum: 16.04.2007
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            ROFL !! Tím přirovnáním jsi mě teda dokonale rozsekal :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 16.04.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Loďojízda

                   

              rádo se stalo :o)

              [ Zpět ]
              Datum: 16.04.2007
              Autor: Jurimír
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            No dyk tak jsem to myslel. Ze nestaci, ze ho tam policajt treba videl jet, pokud ho nema janevim vyfocenyho vcetne jasne identifikace osoby, stroje, konkretniho mista ... atd., tak ma proste smulu. Klicka to mozna zrovna neni, aaaaaale... co? :)

            [ Zpět ]
            Datum: 17.04.2007
            Autor: Andrej
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Dooobre :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 21.04.2007
            Autor: vasek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          stačí, když na dobře zvoleném místě (v lese) bude stát policista s plácačkou a o 50m dál policista s lanem na němž budou pověšeny rudé trenýrky.
          V Peci a ve Špindlu skůtry mají, taky by si je mohli vypůjčit od AČR. Nicméně chlapů na horských služebnách je zatraceně málo, takže chápu, že na to kašlou a skůtry po kopcích nehoní.

          [ Zpět ]
          Datum: 21.04.2007
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Loďojízda

           

      S těmi rozmáhajícími se čtyřkolkami si ještě užijeme. V sobotu jsem se jel projet na kole, jen 40 km a něco, mj. po polních cestách a několikrát mě velkou rychlostí předjížděli dva mladí svalnatí kluci na těchto mašinách (předjeli mě, pak zastavili, aby nastudovali mapu, takže jsem jel před ně a tak pořád dokola). Prostě taky provozovali relaxační turistiku. Ovšem v těch oblacích prachu mi fakt docházel dech. Pikantní na tom bylo, že jeli s dost velkým odstupem za sebou, asi aby si neprášili do obličeje. Takže pro mě to byl permanentní oblak prachu. V takové situaci by asi dost lidem hráblo (nebo hrabošilo?) a použili by proti jejich bezohlednosti fyzické násilí. Ale třeba jednou tihle movití frajírci prosadí 4kolkové asfaltové stezky všude a možná nás na ně i pustí na kole...

      [ Zpět ]
      Datum: 16.04.2007
      Autor: DanSed
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Loďojízda

             

        A cos udělal, dal´s s nima řeč, a snažil se je přemluvit, aby tam nejezdili (nebo alespoň zpomalili) ? Zapsal sis značku (čtyřkolky jí vetšinou maj), nebo je vyfotil ?

        PS. asfaltky nebudou prosazovat, oni z toho asfaltu taky utíkaj.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.04.2007
        Autor: PepikW
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Loďojízda

               

          Značky jsem si nevšiml. Pokud je měli, nebyly vidět. Nicméně já jsem dost tolerantní, takže jsem to párkrát vydržel. Když mi došla trpělivost a chtěl jsem se jich na příští zastávce taktně zeptat, kudy pojedou dál, že bych kvůli nim změnil trasu svou, abych to nemusel dýchat, jako na potvoru jsem je už nezahlídl. A hned nadávat a bonzovat jsem v úmyslu stejně neměl, protože fakt nevím, jestli s tím směj na polní cesty, podle mě ano, žádný zákon nejspíš neporušovali.

          [ Zpět ]
          Datum: 16.04.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Dan Sed)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Loďojízda

                 

            Jestli to byly polňačky a není tam třeba CHKO, tak se tam může (i autem).

            [ Zpět ]
            Datum: 16.04.2007
            Autor: PepikW
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Můj názor

         

    Ve společnosti je mnoho zla, od zbídačování lidí půjčkami, devastaci krajiny skládkami tuzemského i zahraničního nebezpečného bordelu, těžbu dřeva pomocí vrtulníků v 1.zóně NP až po excesy motorkářů. Řešit všechny tyto problémy agresivitou, jakkoliv jsou ty problémy vážné, je chyba. Už jsem to Hraboshovi párkrát napsal, od flusání na auta, přes plácání do plechů a nejinak to bude i v tomto případě. Hraboshi, nebylo to dobře. Takovým jednáním ztrácíš kredit. Přesto Tě budu nadále podporovat v jiných Tvých nenásilných aktivitách, protože si vážím Tvého přesvědčení a zápalu pro věc. Jsi matfyzák, mladý kluk. Já jsem taky matfyzák, jen trochu zestárlý. V Tvém věku bych nejspíš jednal stejně, proto Tě naprosto chápu. Bojovat s hydrou konzumu, bezohlednosti a nezodpovědnosti se zdá nemožné bez silového řešení. Věk Tě naučí, že úspěchy v jednotlivých bojůvkách (střet s bezohledným řidičem, střet s motorkářem, skútrařem) nikdy nemohou vést k úspěchu. Likvidací následků se příčiny nikdy neodstranily.
    Hraboshi, Tvá budoucnost je v intenzivní práci na odstraňování příčin a zavádění dočasných plošných regulací do doby, než bude příčina odstraněna. Zaměř se na zákonný rámec, trestní právo, fungování policie, fungování správy NP jako nástroje regulace. A na změny myšlení lidí, kdy ničení tak hodnotných přírodních lokalit bude stejně odsouzeníhodné, jako znásilnění ženy. Studuj filozofii, politologii, psychologii, cokoliv, co Ti umožní nadhled, vnímání věcí v souvislotech. Prosím Tě, v zájmu toho, co nás oba spojuje, zanech agresivity, neztrácej sílu a podporu lidí násilným řešením jednotlivostí. Tvá úloha je větší a já věřím, že jsi ten pravý, kdo dokáže věcmi pohnout.
    Pokud mi tohle dokážeš slíbit, tady veřejně, tak já tady veřejně slibuji, že Ti poskytnu 100.000 Kč na projekt směřující k ochraně přírody. A kdo ví, možná se někdo přidá.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.04.2007
    Autor: DanSed
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Můj názor

           

      Tvůj názor sdílím a za nabídku, kterou jsi mu dal smekám s úklonou svůj širák a odhazuji jej v dál

      [ Zpět ]
      Datum: 15.04.2007
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Můj názor

           

      co dodat, dávám hlas

      [ Zpět ]
      Datum: 15.04.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

147 cyklistů (3 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024