Vážení. Prosím o radu. Plánuji renovaci svého prvního kola (hlavně z nostalgie) - favorit ročník 1984 a rád bych začal rámem. Kde lze, pokud možno odborně, nastříkat rám tak, aby vypadal jako "nový" a lze volit nějaké designerské úpravy. Děkuji.
Nejlevnější nástřik - podle mě - je v běžné autolakovně, tam Ti namíchají vpodstatě libovolný odstín. Ovšem s nějakými úpravami bych tam nepočítal.
Můžeš zkusit třeba Štěrbu, nabízí toho opravdu hodně. Mají vlastní lakovnu
http://www.sterba-kola.cz/item/lakovna-zasadne...
a udělají ti i jakékoliv nálepky
http://www.sterba-kola.cz/item/vyroba-nalepek...
Jestli ti jde ale o nějaké spešl designové úpravy, budeš muset zkusit někoho, kdo dělá airbrush - na netu jich najdeš dost.
ovšem, pokud jim to u Štěrby 20x nezopakuješ, aby pochopili, co vlastně mají dělat, tak se dočkáš zklamání... šmíráci... navíc lak není tak kvalitní, jak jsem čekala...
tak to je mi nečekaná špatná zkušenost. Po přečtení "upoutávky" na jejich stránkách jsem nabyl dojmu, že to asi umí dobře ...
možná jsem jen výjimka potvrzující pravidlo... ale jak čtu nebo slyším Štěrba, tmí se mi před očima... šmíráci :-/
objednala jsem si mat, udělali lesk... objednala jsem si raka a mám 69... nevím, jestli se nepletu, ale asi protože na ten lesk pak prskli mat a asi ne tak jak se má, no, prostě při sebemenším ťuknutí se odloupávají kousky, protože vrstva je příliš silná...
nicméně, třeba budeš mít jen samé pozitivní zkušenosti ;-)
... ale i tak máš moc hezký kolečko :o)))
dik ;-) ale byla bych spokojenější, kdyby udělali, co měli :-P
Ahoj, cami :-), myslím, že Štěrba má z Tebe osypky, na Tvý kolo tam nadosmrti nezapomenou :-)))
dělám teď přesně to samé, respektive místo renovace tedy vlastně přestavuji .... a nakonec padlo rozhodnutí na ruční domácí práci ... tzn. smirkový papír a poté klasická základovka štětcem ... a upřímně, kolikrát ti správně namíchaná barva udělá hezčí a lepší lak, než neodborně odflinknutá barva z pistole ....
ale pokud chceš opravdu "eňo ňuňo", pak si najdi dílnu, kde dělají airbrush na auta a nebudeš litovat, jen tvoje peněženka bude kňučet, protože to vyjde na stejné peníze, jako nová (i když ta nejlevnější) silnička ...
možná bych ti vlastně mohl poradit takovou vychytávku, ke které jsem se sám nerozhodl (protože si stavím kolo do města, které chci mít spíše odpudivé, abych předcházel zlodějině). Jde o chromování.
Dnes existuje spousta firem, které se zabývají chromováním (kol, trubek, atd.atd.atd.) a to se dělá ve velkých kádích. Pokud by ses s nimi dohodl, tak při jedné z várek mohou ten rám do kádě "hodit" a máš ho celý v chromu a to uznej, to by byla masírka hodná takové klasiky, jako je klasický ocelový Favorit !!!!! .... pokud chceš, mohu se ti po podobné možnosti podívat ...
Díky za radu. Ten chrom bych viděl reálněji přece jenom na nějakém "veteránu" - myslím tím předválečná klasika pro takové ty recesní projižďky. Navíc pod chrom se musí udělat důkladná příprava povrchu a při galvanickým nanášení chromu bývají problematický tvarově složité součásti, což rám kola bezesporu je. Takže asi obejdu autolakovny nebo zvolím domácí samovýrobu. Dík
není zač ;o)
Klasika...Bares v Brandyse nad Labem.
Přímo naproti branického pivovaru je prodejna kol. Firma se zabývá jejich výrobou na míru včetně laku na přání. Jestli jejich ceny odpovídají kvalitě, pak jsou dobří. Někde mám zapadlou vizitku; na internetu v seznamu pražských prodejen kol jsem prodejnu nenašel.