reklama

Nové kolo CANYON ??

Mám treka Author stratos a horskýho Kellyse Magnuse. S oběma spokojenost, ale blíží se doba, že horáka předám synovi, pro kterýho je nový škoda :-) vše zničí, a uvažuji o koupi nového horského. Ať je to jak je to, v nepřeberné nabídce kol se mi jako můj šampion jeví Canyon. No a pak je to jen o penězích. Strop mám někde kolem 30ti. Takže tam Canyon začíná. Chtěl bych od Vás slyšet, ať se uklidním, nechám si Kellyse a .... :-) Ale ten Canyon fakt dělá krásný kolečka. Tak doporučujete, nebo za ty samý peníze lze sehnat jiné krásné? Tady jsou ti šampioni.. http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html... a http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html... jako levnější náhrada :-) Díky za Vaše tipy.

[ Zpět ]
Datum: 10.04.2007
Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
  • Re: Nové kolo CANYON ??

         

    Mam Grand Canyon 7 a jsem uplne spokojena. Je to moje prvni HT, takze nemam zase tolik zkusenosti. Ale v porovnani s fullem je to raketa.

    Moje pozitiva:
    - je nadherne lehke, v kopci ho pod sebou skoro necitim
    - lockout vidlice na riditkach vyuzivam skoro porad, skvela vec
    - i pres asi 12cm predstavec a dlouhy posez dokonale manevruje
    - citlive brzdy, krasne davkovatelne, predni velky kotouc je velka vyhoda
    - sedlovka umoznuje presne nastaveni polohy sedla

    Negativa:
    - dodane sedlo mi vydrzelo kopat do zadecku presne 10km a pak se na nem nedalo sedet, prehodila jsem specialized jet gell 05 a do 130km nemam problem
    - sedlovka mi lehce zajizdi, budu to muset vic utahnout nebo to nejak zdrsnit
    - dira v sedlove trubce je smerem dozadu tzn. dostava se tam spousta spiny a skoro kazdy tyden to musim cistit, aby to neskripalo
    - jednou mi to skripalo vepredu, ale stacilo namazat hlavove slozeni a uz to nedela
    - vidlice byla nastavena na 80mm, musela jsem do servisu ji si dat na 100mm

    Pak takovy neutralni postrehy.
    - cinkaji mi kotouce, sem tam doladuju brzdy
    - je treba hodne utahnout rychloupinaky, jinak mi vibruje vidlice pri brzdeni
    - pri sjezdu Ripu mi v pulce kopce zvadly brzdy, to se mi s hayes 9 nestalo, brzdy jsou to zavodni a lehky, ale na dlouhy sjezdy to neni
    - sram x.9 v roce 07 se dodava bez ukazatele rychlosti, neni to problem, ale nekomu to muze vadit
    - objimka razeni u x.9 chybi, cela brzda je namontovana na adapter od brzd, je to stelovatelne, ale ne moc

    [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2007
    Autor: wewerka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nové kolo CANYON ??

           

      Tady musím k pár bodům reagovat, některé vyznívají jako obecný problém (ať už Canyonu nebo úplně obecný) a přitom nejsou:
      - zajíždění sedlovky je většinou problém konkrétního kusu (kombinace rám x sedlovka), protože nikdy z výroby není průměr trubek naprosto přesný a je smůla když se sejde zrovna odchylka na rámu, že je o setinky větší a sedlovka menší. Řešit se dá buď výměnnou sedlovky nebo může pomoct napatlat tmel okolo sedlovky (pokud majitel sedlovku nedává pravidelně dolů ve sjezdech)

      - dira v sedlove trubce je smerem dozadu tzn. dostava se tam spousta spiny a skoro kazdy tyden to musim cistit, aby to neskripalo
      Tohle je u velkého množství rámů a není to obecný problém, bordel se tam dostává pouze v kombinaci s přechozím problémem (když je sedlovka o setinky užší než by bylo ideální). Řeším je opět to samé co v předchozím problému + navíc ještě třeba zatmelit i kolem té díry. Případně další řešení, přetahnou přes to kousek uřízlé duše, to zamezí bordelu se tam dostávat.
      V každém případě, pokud není současně i ten první problém, tak tam bordel neleze.
      - je treba hodne utahnout rychloupinaky, jinak mi vibruje vidlice pri brzdeni
      Tohle se může stát u každého kola a každých brzd, už jsem se s tím setkal několikrát, odstranění problému není jednoduché (psalo se tu o možnostech jinde). Ale rozhodně to nedělají Canyony obecně.
      - pri sjezdu Ripu mi v pulce kopce zvadly brzdy, to se mi s hayes 9 nestalo, brzdy jsou to zavodni a lehky, ale na dlouhy sjezdy to neni
      Tohle je nejvíce zavádějící závěr a není pravda. ORO určitě nejsou obecně více se přehřívající brzdy než jiné. Naopak vim o hodně lidech, co je vozí na 160ce kotouči vepředu (protože výborně brzdí, tak to leckomu stačí) a žádný problém s přehříváním není a není pravda, že na dlouhé sjezdy nejsou. A také se běžně dávají i na fully a zase vím o několika lidech co je vozí na fullu a taky žádný problém s přehříváním není (na fullech je tedy má každý se 180kou kotoučem ve předu)
      Na přehřívání má největší vliv kotouč (typ a velikost) a destičky a jejich stav.
      Pokud tedy není nějaký problém s těmito konkrétními (což nějaký bude kvůli problému vibrující vidlice nebo stačí, že jsou trošku zamaštěné), tak jsi musela brzdit více souvisle než s HFX9.
      - objimka razeni u x.9 chybi, cela brzda je namontovana na adapter od brzd, je to stelovatelne, ale ne moc
      Je pravda, že to nejde štelovat v moc velkém rozsahu, ale díky tomu uchycení to jde zase do polohy, do které to u samostatných objímek nastavit nelze (odpovídá to poloze kdy by se objímky museli překrývat).
      Takže někomu to opravdu může vadit, ale zase pro někoho to je konečně řešení které u samostatných objímek nešlo.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2007
      Autor: Mlok
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        A ještě k té sedlovce. Pokud je to ten případ, že je tam větší vůle, tak ničemu nepomůže, že je díra na druhé straně sedlové trubky a bordel se tam dostává stejně.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        me teda fascinuje jak vsechno vis :))) ty asi jezdis na dvou ci vice kolech zaroven jinak to nevidim :))))))

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Janouch)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        Jo, je dost mozne, ze drobnosti, ktere jsem tu vyjmenovala, jsou spolecne pro vice znacek :) To urcite nepopiram.

        Na fullu mam skviru v sedlovce vepredu a vozila jsem tam 2 sedlovky (pells a truvativ). Cisteni jednou za pul roku. Tady, kdyz to vycistim, tak pri zatlaceni zadnou vuli necitim. Kdyz se tam dostane spina, tak pri zatlaceni se to vylozene kyve. Mam pocit, ze ta svira vzadu tam te spine proste vic nahrava. Vuli asi nezmerim :(

        Ohledne zajizdeni. Puvodne tam byla takova svetla vazelina a ja tam postupne dala nacervenalou. Hustota mi prisla stejna, ale netusim, jestli se to muze nejak lisit ve vlastnostech.

        Jo, z Ripu jsem brzdila vic a jela jsem o hodne pomaleji nez rok predtim na fullu. Tenkrat tam nebyl skoro zadny clovek a tak to jelo rychle. Ale i tak mi to zvadnuti prislo jako moc rychle.
        Jestli ciste nahodou nemas nazory od lidi s Oro k24 (ja mam k18).

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nové kolo CANYON ??

               

          Ty brzdy jsou zkušenosti s obojema. K24 častěji sériově montované (víc kamarádů už má Canyona XC4). K18 zase od lidí, co kupovali brzdy samotné, protože tam se za K24 nevyplatí připlácet. Oni se v podstatě téměř neliší, zásadně jen pákou.
          Pokud by ta brzda vadla častěji, tak jedině zkusit jiný kotouč nejlépe větší (ale tady bych už měl skoro strach, že s 200-kou budou skoro moc kousavé). A nevim jak moc přerušované brzdíš. Při souvislém brždění celý dlouhý kopec (a to stačí jen lehce namáčklá páka, kdy to ještě téměř nebrzdí ale už se třou destičky o kotouč), tak se uvaří asi úplně každé hydry (proto nejnebezpečnější jsou super prudké technické sjezdy, které se jedou krokem, takže dlouho a brzdo není možno pustit ani na chviličku).

          Kdyby byla vůle už při zatlačování sedlovky, to už by musel být špatný průměr, to cítit nebude nikdy. Vlastnosti vazelíny nebudou důležitý v tomto případě, zkusil bych ji tam dát akorát hodně málo (téměř žádnou).
          Máš pravdu v tom, že ze zadu tam ta špína může určitě snáze, ale z druhé strany to není o moc lepší (ono se to tam dostává nejen tou dírou, ale po celém obvodu sedlovky).
          Zkusil bych jako nejrychlejší a nejsnažší řešení přes to přetáhnou kousek z duše.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2007
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nové kolo CANYON ??

                 

            ohledně té sedlovky ... nejlepší mám zkušenost s mazáním "na sucho", tzn. trošičku vazelíny na hadřík a tím otřít sedlovku od nečistot a hotovo ... tohle mi fungovalo vždy na všech kolech a nikdy mi sedlovka nevrzala ani neklouzala, parkrát jsem zkusil máznout vazelínu normálně z ruky a to pak byl mazec .... takže raději opravdu jen jemně a bude to OK

            [ Zpět ]
            Datum: 12.04.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        hm, je zajimavy, ze mne HFX9 uvadaji bezne. a to jak s orig. destickama, tak s BBB.
        nevim, s jinyma brzdama zkusenosti nemam...

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: Hrabe-X
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nové kolo CANYON ??

               

          Já taky nic o vadnutí HFX9 nepsal. Naopak jsem se pozastavoval nad tím, že by ORO vadly více než HFX9.
          Pokud brzdíš správně dostatečně přerušovaně, tak potřebuješ na tvojí váhu a styl jízdy větší kotouč.
          S malým kotoučem jsem se setkal u těžších jezdců s vadnutím snad u všech brzd.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2007
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nové kolo CANYON ??

                 

            hm, ja to blbe zaradil, to patrilo Weverce.
            hele a co ty muzes vedet o my vaze????
            ja sem lehoulinkej, uz sem se dostal na 75!!!
            :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 11.04.2007
            Autor: Hrabe-X
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nové kolo CANYON ??

                   

              O tvojí váze nic nevim, proto píšu na tvojí váhu a tvůj styl jízdy (a platí to i kdybys vážil třeba 40kg, pak by to pouze svědčilo o tom, že máš podivný styl jízdy/brždění, kdybys vážil tak málo).

              [ Zpět ]
              Datum: 11.04.2007
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nové kolo CANYON ??

           

      wew, děkuji za komentář :-) a ještě mi poraď nějakého prodejce, páč jsem čučel na německý stránky a na českejch nějak nemůžu nikoho najít .-( jsem z Prahy východ

      [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        co vim od wewe tak distribuce jde jen pres net. Tudiz objednas tam, zaplatis posotvne (myslim ze mi rikala neco do 50euro, ale ted fakt nevim) a kolecko ti prijde.

        Jinak v Praze by to mel dovazek cykloexpert na karlaku, ale co sem slysel tak je lepsi to vzit pres ten net...

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: pb
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nové kolo CANYON ??

               

          Bike "experti" na Karlaku nepodepsali tenhle rok smlouvu, takze tenhle rok k nam Canyony nedovazi nikdo. A i kdyby to BE dovazel, tak bych si tam radsi dojela sama, jsou to z...i.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2007
          Autor: wewerka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nové kolo CANYON ??

                 

            Copak ti ty zmrd* provedli?

            [ Zpět ]
            Datum: 10.04.2007
            Autor: pb
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nové kolo CANYON ??

                   

              Problemy s reklamaci prasklych treter. Coz mi pripomina, ze se nejak dlouho zase neozvali a tu druhou reklamaci nejak flakaji :(

              [ Zpět ]
              Datum: 10.04.2007
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nové kolo CANYON ??

                 

            Nejsem žádnej odborník, ale dát 30t do kola, a rovnou objednat a čekat až přijde a až pak se na něj posadit není to pravé ořechové :-) A jak to čtu, tak u nás si na něj asi nikde nesednu :-( Ach jo, proč se mi nelíbí třeba GT??

            [ Zpět ]
            Datum: 10.04.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nové kolo CANYON ??

                   

              Máš dvě možnosti. Buď už kolo máš a tedy na základě současného kola výš, jakou potřebuješ geometrii a pak přesně podle popisu geometrie vybereš a hned víš, jestli ta geometrie je dobrá pro tebe nebo ne.
              A pokud nemáš představu, jakou geometrii kola potřebuješ, tak vyzkoušet (a to buď se domluv s někým kdo Canyona má nebo si najdi kolo se stejnou geometrií jako má Canyon, což není problém a to si v nějakém krámu u nás zkus).

              [ Zpět ]
              Datum: 10.04.2007
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nové kolo CANYON ??

                     

                Díky za zkušenosti, které mi předáváš, ležim v vytištěných geometriích kol, které jsem sedlal a porovnávám :-) a taky už jsem čučel na mapu kde že je to Koebleze :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 10.04.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nové kolo CANYON ??

                       

                  Bohužel tam jet kvůli vyzkoušení není moc řešení. Vyjde to výrazně dráž než poslání poštou, ale hlavně ve chvíli, kdy si budeš kolo zkoušet ho nemůžeš současně koupit.
                  Na prodejně tam všechny modely na vyzkoušení mají, ale ne prodejné kusy. Abys ho mohl i vyzvednout, musí být předem objednané a musíš už mít potvrzené, že je připravené k expedici (což tedy u modelů skladem je za 1-3dny). Ale objednat ho zase předem nemůžeš, protože jsi ho v tom případě ještě nevyzkoušel.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.04.2007
                  Autor: Mlok
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                         

                    No myslím že se znalostí mé němčiny se asi pouštět do zkoušení v prodejně výrobce nebudu :-) stále porovnávám ty různé geometrie a klonim se k tomu, že mi asi ta 22´co potřebuju sedne. Jen netušim, jestli kolo zvládne můj metrák :-) ale doufám že ano, co radíš Ty? Metrák bez problémů?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.04.2007
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nové kolo CANYON ??

                           

                      jak si velkej? Ja mam 196 a zkousel sem wewercinu 20ku... dojem sem z ni mel ze je na me kratka. Sam jezdim na meride, ktera ma geometrii hodne natahlou (i tim, ze ma 13cm dlouhej predstavec)...

                      metrak imho v poho. kdysi sem celt ze kola jsou dimenzovany na cca 120-140km

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.04.2007
                      Autor: pb
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Nové kolo CANYON ??

                             

                        No mám jen 184 :-( a horáka Kellys kterej je 21,5 a myslím že je malej

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.04.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Nové kolo CANYON ??

                               

                          tak to radeji nekde zkusit, protoze na 184 mi 22" prijde hodne

                          [ Zpět ]
                          Datum: 10.04.2007
                          Autor: pb
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Nové kolo CANYON ??

                               

                          Na tuhle výšku chceš XLko? To by ti akorát mělo sednou Lko. Třeba mě by padlo jak ulitý dokonce M-ko (měřím 183cm), ale mám krátké ruce a trup, potřebuji kratší rámy.
                          Všichni kamarádi, co mají Canyona a měří jako já nebo i o 1-2cm více mají L-ko.
                          Tim netvrdím, že ti nemůže sednou XL-ko, třeba potřebuješ super dlouhý rám, ale pozor na jeho výšku, bude to hrozně vysoký. Nohy mám dlouhé průměrně a vystačím s 35mm sedlovkou s tím M-kem (tedy sedlovka je už skoro na maximu).
                          Schválně si změř všechny svoje rozměry podle webu Canyonu pro ten jejich position system. Hlavně by mě zajímalo, jak máš dlouhé nohy do rozkroku (to je kvůli té výšce a pak ruce a trup, že potřebuješ tak dlouhý rám).

                          A jak je dlouhý ten současný Kellys?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 10.04.2007
                          Autor: Mlok
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Nové kolo CANYON ??

                                 

                            Je dlouhý 612. A výše rozkroku je u mě 88cm.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 10.04.2007
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Nové kolo CANYON ??

                                   

                              Já mám výšku rozkroku 86cm, takže máš jen o malinko více. A mít na výšku XLko by bylo už šílené (mám jak jsem psal Mko, sice Cuba, ale ta výška je stejná jako u Canyonu, liší se jen nepatrně délkou).

                              [ Zpět ]
                              Datum: 10.04.2007
                              Autor: Mlok
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Nové kolo CANYON ??

                                     

                                No tak už jen čekám, co mi písne wewe, jestli není z Ostravy, tak by mě snad nechala sednout na její 20´:-) a budu moudřejší

                                [ Zpět ]
                                Datum: 10.04.2007
                                Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Nové kolo CANYON ??

                                       

                                  A jaký máš teď představec? To L-ko, jak píšu níže je tedy stejně dlouhý jako tvoje současný kolo a to XL-ko už jen o 1,5cm delší (zato bude o 5cm vyšší).

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 10.04.2007
                                  Autor: Mlok
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                                         

                                    Ten Kellys Magnus je originál, nic jsem na něm kromě sedla neměnil

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 10.04.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                                         

                                    Už mě to nepustí reagovat na ten následující příspěvek, tak to dávám sem.

                                    Já netušim, ale jaký tam je originálně dlouhý představec, proto se ptám.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 10.04.2007
                                    Autor: Mlok
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                                         

                                    juj, tak to z hlavy nevím, kolik skutečně měří, až se vrátím dom, přeměřím představeček :-)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 10.04.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Nové kolo CANYON ??

                               

                          Ja mam 183cm a rozkrok 84cm. Na Lku jsem dost natazena, ale vyhovuje mi to.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 10.04.2007
                          Autor: wewerka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Nové kolo CANYON ??

                                 

                            Takže myslíš, že když jsme zhruba stejně velcí tak by mi mělo Lko stačit a není nutné XLko?

                            [ Zpět ]
                            Datum: 10.04.2007
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Nové kolo CANYON ??

                                   

                              Délku máš přeci vyzkoušenou z tvojeho současného kola. Bude to stejné. A proto se ptám na představec, jak máš dlouhý. Pokud nějaký kratší, tak můžeš dát o něco delší. Ale přes 12cm bych nešel.
                              Můžeš mít extra dlouhé ruce a je možné, že by se ti hodil delší rám, ale měl bys opravdu hodně atypickou postavu. Asi jako já krátké ruce a trup (na mě by bylo ale i L-ko nechutně dlouhý, moje kolo je ještě o 7mm kratší než Canyon v M-ku a měřím taky těch 183cm).

                              [ Zpět ]
                              Datum: 10.04.2007
                              Autor: Mlok
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Nové kolo CANYON ??

                             

                        S metrákem souhlas, neměl by být žádný problém.

                        Akorát ta dlouhá Merida, to mi nějak nesedí. Meridy byly vždy jedny z nejkratších kol. Až letos je trošku prodloužily, takže teď jsou tak průměrně dlouhé.
                        Konkrétně Canyon L-ko (což je cca 20ka) je o 5mm delší než letošním Meridy 20-ky (pokud by se srovnávalo se starší Meridou, tak bude delší ještě o něco více).
                        Takže ten pocit musel být představcem + nastavením sedla + výška řídítek + řídítky samotnými.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.04.2007
                        Autor: Mlok
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Nové kolo CANYON ??

                               

                          No drze se ptám wew, jestli by mě nenechala sednout na její 20´:-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 10.04.2007
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Nové kolo CANYON ??

                               

                          koukam ted na geometrii canyonu a meridy co mam... ten canyon v XLku ma sedlo od hlavovky 625mm a merida (22") 624mm. Jen z nacrtku na canyonu mi prijde ze to pocitaj po konec sedlovky a ne stred sedlove trubky, ale mozna jen problem se zakreslenim :)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 10.04.2007
                          Autor: pb
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Nové kolo CANYON ??

                                 

                            Kellys co mám je 21,5 a má 612. A ta míra je taky u rámu a ne u sedlovky jako u Canyon..

                            [ Zpět ]
                            Datum: 10.04.2007
                            Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Nové kolo CANYON ??

                                   

                              Co znamená u rámu? Myslíš skutečná délka horní rámové trubky?
                              Všichni výrobci dnes uvádí ten stejný rozměr a to délku virtuální horní rámové trubky (tzn. rovnoběžné se zemí) a to střed hlavy - střed sedlovky. To je jediný srovnatelný rozměr. Jen zcela vyjímečně se stane, že někdo uvádí jiný rozměr.
                              Pokud bys měl 612mm skutečnou délku trubky, tak pokud má větší sloping, tak by to bylo opravdu hodně dlouhé kolo (to dá pak na virtuální aspoň 2cm navíc). A pokud sloping nemá a je tedy už sama trubka téměř rovnoběžně se zemí, tak je to pak jedno a je to totéž.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 10.04.2007
                              Autor: Mlok
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Nové kolo CANYON ??

                                     

                                Špatně jsem to napsal, je to ta horizontální délka.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 10.04.2007
                                Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Nové kolo CANYON ??

                                       

                                  Takže tvoje současný kolo je stejně dlouhý jako Lko u Canyonu (ty 2mm jsou nepodstatný).
                                  Takže je už na tobě, jestli vemeš stejně dlouhý kolo s dobrou výškou nebo budeš chtít opravdu delší kolo než máš, ale bude už dost vysoký.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 10.04.2007
                                  Autor: Mlok
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Nové kolo CANYON ??

                                 

                            Mě to tedy přijde, že ten náčrtek Canyonu je po střed trubky.
                            Tedy pokud koukáme oba na tento
                            http://www.canyon.com/_en/mountainbikes...
                            Ve skutečnosti by to tak i mělo být, na jednom Canyonu (sice jiném) jsem to přeměřoval a souhlasilo to s tím jejich údajem.

                            A 22-ka Merida má 615mm, pokud vemu podobné kolo, např.
                            http://www.merida-bike.cz/prodej/matts-flx-900-d

                            [ Zpět ]
                            Datum: 10.04.2007
                            Autor: Mlok
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Nové kolo CANYON ??

                                   

                              Jj, koukáme oba na jeden a ten samej .-) A těch 612 na 21,5´Kellys mi přijde pro mě fakt spíš míň. Myslím si, že potřebuju malinko víc.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 10.04.2007
                              Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Nové kolo CANYON ??

                                   

                              ja se tu ale bavim o sve meride o ktere sem rekl ze je dlouha :) ne jen tak o nejake meride

                              http://www.merida-bike.cz/prodej/matts-speed-d

                              [ Zpět ]
                              Datum: 10.04.2007
                              Autor: pb
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Nové kolo CANYON ??

                                     

                                jj, mooooc hezká merida mats-speed-d :-))

                                [ Zpět ]
                                Datum: 10.04.2007
                                Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Nové kolo CANYON ??

                                       

                                  no uz neni v osazeni co se prodavala a mam barevnou variantu co ten rok ani nebyla :)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 10.04.2007
                                  Autor: pb
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                                         

                                    No koukám na Meridy, a jsou také hezké, levnější a hned k mání :-) ale třeba Tvá a ten 6kový GC a dvě kila rozdíl :-( Ale barevně jsou nádherné. Vím, měl bych koukat na osazení a ne na barvu, ale asi jsem nějakej divnej, ale u mě je na prvním místě vzhled :-(

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 10.04.2007
                                    Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                                         

                                    wete: letosni barvy se jim fakt povedly.. tu svoji mam v barve ktera ten rok byla jen na SE verzi... cenove na tom nejsou taky spatne (ted sem kupoval pritelce meridu na deore za 12.000)... ale nevim, ja uz na ni vymenil dost veci (cely kola, razeni, vidlci, prehazku)... chce to premyslet zda to osazeni odpovida pozadavkum nebo se do toho bude muset investovat...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 10.04.2007
                                    Autor: pb
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                                         

                                    ehm, ne pro wete ale pro werta :)

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 10.04.2007
                                    Autor: pb
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Nové kolo CANYON ??

                                     

                                Ale i ta tvoje konkrétní Merida má pro 22 jen 615. 624 je pro 24ku velikost.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 10.04.2007
                                Autor: Mlok
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Nové kolo CANYON ??

                                       

                                  ups, uz ani cist v tabulce neumim... sry mas pravdu

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 10.04.2007
                                  Autor: pb
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Nové kolo CANYON ??

                                       

                                  ale stejne se mi to nezda... to doma schvalne premerim...

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 10.04.2007
                                  Autor: pb
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                                         

                                    Klidně přeměř.
                                    Jinak on ten pocit délky kola dělá hodně i rozdíl výšky řídítek x sedla. Když jsou výše řídítka, tak se kolo zdá mnohem kratší. Ale řídítka se dají poladit (podložky, různý a různě otočený představec, vlajdy), narozdíl od délky rámu.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 10.04.2007
                                    Autor: Mlok
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nové kolo CANYON ??

               

          Přesně jak píše Wewerka. U Bike expertů bych to nebral. Těch problémových případů už u nich bylo na muj vkus hrozně moc (nejčastěji problémy s reklamacemi a to právě včetně případu reklamace Canyona loni).
          A pochybuju vůbec o tom, že někdy nějakou rozumnou smlouvu s Canyonem podepíšou. Canyon si zakládá na přímé distribuci a skvělým přístupem k zákazníkovi a nemají zájem o distributory.

          Těch 50 euro je za poštovné + krabici (35 euro poštovné, 15 euro přepravní krabice).

          [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2007
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        No :) Nejblizsi prodejce je z Koblenze v Nemecku :))

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nové kolo CANYON ??

               

          Wew, budu troufalý, ale odkud jsi? Myslím, že kdyby jsi byla ochotná, zkusil by jsem si Tvou 20´protože nevím o nikom, kdo má Canyona a vzhledem k tomu, že chci 22´tak by jsem mohl porovnat. Co Ty na to? Já jsem ze Říčanska a kus i někam dojedu :-) ale Tvé stovky asi ne :-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nové kolo CANYON ??

                 

            Do Rican to mam od baraku 15km, ale nejsem si tak uplne jista, jestli chci nechat projet nekoho uplne neznameho.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.04.2007
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nové kolo CANYON ??

                   

              Jj, naprosto chápu :-( jen jsem se zkusil zeptat zkušenější kolegyně, jestli by mi nepomohla s porovnáním a výběrem. Jsem rád i za to, co jsi napsala. Jsi ale jediná o kom vím, že má to kolo co se mi líbí a hlavně tu velikost, co mi doporučují. A rozhodně jsem se nechtěl na Tvém kole projíždět :-)V poho, nezlob se za mou troufalost.

              [ Zpět ]
              Datum: 10.04.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nové kolo CANYON ??

                     

                Musim rict, ze tvuj email pusobi dost verohodne :) To se musi nechat. Asi to udelam jak pise Jarda dole. Bohuzel ale zadny sraz v blizke dobe neni v planu, tak ze to asi bude muset chvilku pockat.
                Nebo si udelame vylet s Meduzou, on je takovy maly chrtitko :))

                [ Zpět ]
                Datum: 10.04.2007
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nové kolo CANYON ??

                       

                  Jako ze bodyguard a stihac jo??
                  To zni jako zajimava mise :o)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.04.2007
                  Autor: Meduza
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                         

                    No jestli souhlasis, tak te pasuju na osobniho bodyguarda a muzeme tam zitra treba vyrazit :)) Ted koukam, ze to mam snad jen 10km od baraku.
                    Dneska snad zvladnu vymenit kazetu (bez poslednich 2 pastorku jsem proste ztracena) a treba zitra v 17.30 bysme si mohli dat sraz u barandaku.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.04.2007
                    Autor: wewerka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nové kolo CANYON ??

                           

                      Cowece ja jsem zitra s nejakyma libovcema v Ceskym Krumlove a na Hluboky...
                      Vratim se az tak kolem 1900....
                      Snad pozitri by se mi to snad mohlo podarit...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.04.2007
                      Autor: Meduza
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Nové kolo CANYON ??

                             

                        Oki, pokud bude mit wert cas, tak teda ve ctvrtek. A mohli bysme pribrat i mgt a projedeme si cestou tam Tocnou a kousek cerveny :)

                        Jo jinak Mgt bude mit hroznou radost. Pri prendavani kazety jsem musela sundat tu nebikerskou vec ze zadniho kola :))) Srami kazeta je proste jina nez deore a drhlo to tam.
                        Jinak prvni vymena kazety (experimentalne 3x) v zivote a o vikendu jsem poprve menila sama retez (driv jsem k tomu pristupovala jako Radka :)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.04.2007
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Nové kolo CANYON ??

                               

                          Tak zitrek vypada zatim negativne, asi nebudu mit cas.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.04.2007
                          Autor: wewerka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Nové kolo CANYON ??

                               

                          Dovolím se zeptat jestli Vás nepotkám někde o víkendu? Čtvrtek je pro mě pasé s časem, je pracovní :-( Ale víkend bude kolový :-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.04.2007
                          Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nové kolo CANYON ??

                       

                  Njn, budu sledovat Vaše akce a trénovat, abych Vám stačil .-) letos moc najeto nemám, ale budu pilně trénovat, páč jinak toho GC neuvidim :-) a do Německa se na něj podívat rozhodně nechystám

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.04.2007
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nové kolo CANYON ??

                   

              Ať se ukáže na nějakém naše výletě a ti největší chrti a teréňáci zároveň Ti ho už ohlídají ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 10.04.2007
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nové kolo CANYON ??

         

    Za ty prachy nic lepšího nekoupíš. Jenom v každém případě ber GC6-ku. Ten levnější je jen o málo levnějí, ale zato mnohem horší. Do toho bych nešel v žádném případě, to už i u nás se dá občas narazit za ty prachy na něco lepšího.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2007
    Autor: Mlok
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nové kolo CANYON ??

           

      Samé "nepříznivé" zprávy, já se ke koupi kloním čím dál víc, ale bez zkušební jízdičky asi nekupovat, že? nebo se pletu?

      [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nové kolo CANYON ??

           

      Nepletou se ti cisilka? 6/7? :)

      [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2007
      Autor: wewerka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        jestli nemyslel ten druhej odkaz, kde je myslím yellostone, proto ta šestka

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        Nepletou. Srovnávám ty jeho výběry, kdy byl GC6 x Yellostone. Nesrovnávám s GC7.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: Mlok
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nové kolo CANYON ??

               

          Aha, pardon. Sedim v office space a diskuzi mam v malinkatem okne dole. Druhy odkaz jsem nerozklikla.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2007
          Autor: wewerka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nové kolo CANYON ??

         

    semizda ze tyhle kola canyon jsou jen takovej nejakej "fad", nebo jak se tomu rika - vystrelek? :))) wewerka ho tu rizjizdi ;)

    kazdopadne si kupovat kolo na ktery se neda sednout je docela blaznovstvi. a este neni ani cerveny (i kdyz ta zluta vypada ok)

    [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2007
    Autor: mdk
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nové kolo CANYON ??

           

      Že to říkáš zrovna Ty ;-) Přeci když už má někdo představu jaké rozměry kola mu vyhovují, tzn. něco už najezdil i na jiném, tak snad nebude takový problém. Proměřit to vyhovující stávající a porovnat geometrii s novým není nic složitého.

      Ale jako první pořádné kolo bez předchozích zkušeností a především vyzkoušení je to fakt risk...

      Červenou nebrat ;-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2007
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nové kolo CANYON ??

           

      Naopak když už kupuješ několikáté kolo, tak přesně víš, že např. potřebuješ o 5mm kratší rám, než je současné a krátké vyzkoušení s ne přesně nastaveným kolem (tzn. přesně předozadně vyladěné sedlo, přesná výška řídítek a další detaily) může být na škodu, udělá zkreslený úsudek a budu pak pochybovat o té několika lety získávané zkušenosti, že to kolo má být např. o těch 5mm kratší (která je narozdíl od krátkého vyzkoušení ta správná).

      [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2007
      Autor: Mlok
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nové kolo CANYON ??

           

      To vis. Kdyz mas jasno v geometrii a chces usetrit nejmin 20 kkc, tak je canyon rozumna volba :) U nas by to same osazeni stalo nejmin 60kkc a navic na nejakem nesexy ramu :))
      Treba se pletu a za pul roku zlomim ram, ale ted mi to prijde jako dobra koupe.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2007
      Autor: wewerka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        na jakym nesexy ramu presne?? ;)

        snad se na nej budu mit prilezitost nekdy podivat. zatim mam pocit, ze je to jen fantom ;)

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: mdk
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nové kolo CANYON ??

         

    mám ho právě týden, o víkendu jsem mu dal trochu zabrat, zatím velká spokojenost, začínáme se mít rádi, jen ještě potřebuje trochu času na zajetí, došel seřízený celkem v 100% kvalitě, doporučuji-mám GC-6

    [ Zpět ]
    Datum: 10.04.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (roman bv)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nové kolo CANYON ??

           

      Tak jak píší nakoláci? na dobírku z Německa? 999 ojro plus pade za poštovné?? a nějaké foto není??

      [ Zpět ]
      Datum: 10.04.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        Pokud nebudeš platit kreditkou, tak si ještě připočti sumu za bankovní převod a za převod do cizí měny ;-) Jj, život je boj ;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nové kolo CANYON ??

               

          To máš pravdu, ale proč by neměl platit kreditkou? Leda, že opravdu, ale opravdu chtěl platit ty poplatky za převod :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2007
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nové kolo CANYON ??

                 

            No, beru to podle sebe, jelikož se na nějaké vymoženosti jako je kreditní karta, konto v bance a bankomaty mohu zatím víš co ? ;-) Beru cash a dokud mne někdo nedonutí k založení si konta, tak to tak i zůstane... Až budou bankomaty na každém kroku, nebudu to mít k nejbližšímu 2km, tak možná, ale za této situace to odmítám...

            [ Zpět ]
            Datum: 10.04.2007
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nové kolo CANYON ??

                   

              To já chápu, že někdo tu kartu nemá. Kamarád taky neměl kartu, tak platil Canyona mojí kartou.

              [ Zpět ]
              Datum: 10.04.2007
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nové kolo CANYON ??

                     

                bezva nabídka :-) klidně by jsem si dovolil zaplatit Tvojí kartou, páč žádnou opravdu použitelnou nemám :-)))

                [ Zpět ]
                Datum: 10.04.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nové kolo CANYON ??

             

        jo přesně tak, platil jsem kartou, řekneš jim číslo a oni to strhnou, měl jsem z toho trochu obavy, ale zdá se, že jsou seriózní, došlo to krásně zabalený v takové spešl krabici, ani se to v ní nehlo, prostě přišlo vše v poho. Seřízený to bylo, snad nebude nějaká reklamace,mám zatím najeto jen něco kolem 180 km, jediný nedostatek zatím vidím v trošinku cinkajících kotoučích, ale píšou, že to potřebuje nějaký čas ty Ora na zajetí. Sedlo mi celkem vyhovuje, velikost mám S. Já měřím 174 cm, rozkrok 78 cm, ruce normálka, vyšla mi u nich velikost S, ještě jsem tam volal a potvrdili mi i telefonicky S a musím říci, že se trefili, možná 1cm delší by mohlo být, ale to se dá řešit i představcem. Cena je 999+48,8 EUR Zdař v rozhodování

        [ Zpět ]
        Datum: 10.04.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (roman bv)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nové kolo CANYON ??

               

          Cinkají trošku každý brzdy. ORO jsou na to malinko náchylnější jako všechny brzdy, které mají menší mezeru mezi destičkami a kotoučem (třeba J7 mají tu mezeru o něco větší, XT zase cca jako ORO).
          Pokud cinkají nějak nadměrně, tak je něco špatně seřízené.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2007
          Autor: Mlok
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nové kolo CANYON ??

                 

            Me cinkaji porad :) Ale netvrdim, ze je mam dobre serizene :)) Naposledy jsem je stelovala narychlo pred hospodou, pze mi to celou dobu neprijemne vrzalo (asi jako kdyz brzdi vlak). A to bylo zpusobene zpetnym nasazenim po defektu. I kdyz jsem otacela stred, tak si to proste zpet nesedlo tak jak melo.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.04.2007
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nové kolo CANYON ??

                   

              Mě si kolo taky nesedne po defektu, když ho nevrátím přesně jak tam bylo (a chová se to tak skoro na každém kole, těch kol, kde to šlo vrátit jakkoliv jsem viděl minimálně).
              Proto mám na ose označené místo, jak tam kolo přesně patří a vždy se to díky tomu podaří vrátit bez štelování (bez označení se mi to taky nedařilo, i když jsem zkoušel vždy tu polohu najít).
              U zadní brzdy je pak téměř vždy nutné štelovat s jezdcem v sedle (zase jsem narazil jen zcela ojediněle na kola kde to bylo po naštelování bez zatížení ok i po zatížení jezdcem), tzn. nutno štelovat buď ve dvou nebo už mít odhad, jak křivě se to v klidovém stavu musí nastavit. A potom v klidovém stavu bez zatížení klidně destička (většinou ta vnější) škrtá o kotouč a často i kolo lehce při tlačení tím povrzává (při jízdě je to pak přesně vyladěné, že kotouč je přesně uprostřed mezi destičkami. Tohle se týká téměř vždy zadní brzdy. Přední většinou stačí ladit v nezatíženém stavu.

              [ Zpět ]
              Datum: 10.04.2007
              Autor: Mlok
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nové kolo CANYON ??

                     

                Hm, zase mi to sezralo odpoved. Psala jsem, ze souhlasim a pak podrobnosti, ktere uz znova psat nebudu.

                [ Zpět ]
                Datum: 10.04.2007
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nové kolo CANYON ??

                       

                  velikost rámu, tady www.wrenchscience.com na fit systém se dostaneš na výpočet velikosti rámu, nej je si pamatovat rozměr u starého kola co sedělo, změřit střed sedlovky a střed hlavový + 100mm představec a nemůžeš se splést..:-))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.04.2007
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (claid)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nové kolo CANYON ??

                         

                    Ja nic pocitat nechci, nauc se radit prispevky...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.04.2007
                    Autor: wewerka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nové kolo CANYON ??

                     

                Když tak čty Vaše poznatky ke kotoučovkám, tak ze stále cinkajících kotoučů se asi zvencnu :-( položím prosím otázku, nestačí pro jezdce jako já (tak 80 - 100km týdně) klasický véčka? akorát jsem nasadil špalky tuším BBS, ty tříbarevný a chrochtám si blahem, jak to krásně brzdí)) Jo musím podotknout, že než projet rozbahněný potok, tak to radši přenesu)))))) Takže brzdím a jezdím převážně za sucha :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 11.04.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (wert)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nové kolo CANYON ??

                       

                  Pokud je vše v pořádku, tak si cinkne jen sem tam, hlavně v ostrých zatáčkách a pod.
                  Aby mě to vadilo, tak by musela cinkat tak 100x tolik.
                  K V-čkám by mě zpět nikdo nedostal a to brzdím také spíše za sucha (i když na ráfek se voda nebo bahno dostane snadno i když je převážně sucho).

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.04.2007
                  Autor: Mlok
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nové kolo CANYON ??

                       

                  To je tim, ze to moc pitvame. Nejlepsi je jezdit a techniku neresit, pripadne ji nechat resit technika (kdyz na to mas). Takhle by me za chvili deptalo na kole uplne vsechno :)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.04.2007
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

133 cyklistů (3 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024