Chtel bych poprosit o pomoc pri vyberu kola v cenove hladine 15 000 Kc. Nejsem velky cyklista, vyrazim 1x tydne na 2-3h. vyjizdku kolem Brna. Jezdim vice po silnicich, tereny take ale tak z 30-40%. Libilo by se me kolo s vybavou nekde kolem Shimana Deore, odpruzena rozumna vydlice. Brzdy nejak nepreferuji, kotoucove vypadaji lip, ale nechci zase nejake smejdy, to radsi klasiku. Hodte mi sem prosim nekdo par tipu na kola v teto cenove hladine, podle vasich zkusenosti. Nerad bych koupil kolo, ktere bych pak musel znouvu vybavit. Neni lepsi nakonec kolo sestavit, nez koupit nejaky seriovy model? Treba i cenove? Diky moc za vase tipy a prispevky.
Co rikate na toto kolo? RAVO MANIAX 07 http://atombike.cz/?top=katalog/polozka.php&...
Anebo tento Superior XC 840? http://www.bike4you.cz/detail/horska-kola...
Anebo toto GT 2006: http://www.mojekolo.cz/index.php?goto=detail...
Koukam, otazek meho typu mate asi plne zuby :-) No nic, musim se s tim nejak porvat sam...
Nediv se, kdyz je to tu porad dokola i nekolikrat za tyden. Zapatrej v historii, urcite neco najdes. Krome toho se da primo i cokoli vyhledat pomoci okynka "Hledat..." tady uplne nahore na strance.
Tak nějak, poslední dobou (začátek sezóny se blíží kvapíkem) je toho tu tolik, že si člověk říká, zda-li by neměl dělat konzultanta pro koupi kol za regulérní mzdu :o)))))
Ale teď vážně/nevážně ... z hlediska osobní preference bych doporučil toho Avalanche 1.0, jen ne verzi disc ale s klasickými véčky ...a zbylé finance využít na přesazení na lepší vidlici
Taky dobrej for, ze se blizi zacatek sezony :o)))
proč jako fór ??? ... to že pro vás (píšu vás, protože já "mimo sezónu" vyjel letos poprvé, takže se v tomto nepočítám) byla letos díky slabé zimě sezóna celoročně neznamená, že většina "rekreačních cyklistů" nevyráží, když není alespoň 18+ stupňů a sluníčko ... a to se koná teprve čerstvě, tzn. začátek plné sezóny se fakt teprve blíží ...
To zas bude na cyklo/pěšo stezkách masakr ;-) Ono už teď to občas stojí za to...
jo, to sedí ... dneska jsem byl za Jardou (tím druhým :o) v ZPMku kvůli dílům na "přestavbu" Favorita a chudák nevěděl kudy kam, už cca. tři týdny dělá 14 hodin denně a nevypadá to na zlepšení, lidi kupují kola jak na běžícím páse, o zprovoznění pár let stojících "horáků" ze sklepa nemluvě .... takže se letos máme na inkriminovaných cyklostezkách na co těšit :((((
Ještě že máme kola jaká máme a nejsme odkázáni jen na kvalitní povrch cest, co ? ;-) Jinak bych si to asi hodil hned po prvním týdnu pravidelnějšího ježdění...
tak dáme zítra (vlastně je 00:42, takže dneska) točnou a kousek dál po tom roztomilém trailíku po červené směrem na Závist ???? ... do oběda spím, ale pak klidně vyrazím .. co ty na to ?
Tam bych se určitě rád někdy podíval, ale dnes se na kolo dostanu až někdy kolem 18:00. Dřív to nestíhám.
Tak jestli se Ti bude chtít a dá se tam případně přežít i potmě s těma našima bliknama, tak to můžeme risknout...
No jasně, to je v poho. Garmin mi říká, že zítra zapadá slunce v 19:49, tzn. když vyrazíme v 18:00 od tebe, tak jsme zadem přes Šeberák, Kunratice a Libuš na Točné před 19:15 i šnečím tempem. Když dáme jedno rychlé (není podmínkou), tak jsme zpátky na světlech před 19:40, ale pak už bychom museli po dost frekventované silnici. Nebo to holt můžeme zkrátit a místo Točné (protože tam není veřejné osvětlení) to vzít jen do Krčáku, ale tam zase bude dřív tma. Tak jako tak dej echo na můj nový mobil u Oskara (číslo máš, ne?) jestli máš zájem a pokud ano, v 6 večer jsem u tebe před barákem. Pak uvidíme co dál. Pokud mobil to číslo na mobil nemáš, pošli e-mail a napravím (to co je v profilu už neplatí).
Jasně, ještě se pořádně domluvíme přes den. Jestli to číslo je 776xxxxxx, tak ho mám ;-)
P.S. Po Vídeňské jsme se projeli teď v pondělí někdy těsně před 16:00, docela adrenalin... Lidi se pomalu vraceli z prodlouženého víkendu. A do toho ještě pěkný boční vítr, že to se mnou párkrát pěkně hodilo, málem pod auto... Jinudy to ale nešlo nebo prostě neznám jinou cestu. Jeli jsme z Vestce do Písnice a pak na letiště na Točné.
Vídeňská i Kunratická spojka se dají objet, a to naprost bez problémů a dokonce i s veřejným osvětlením. Osobně se Vídeňské vyhýbám jak čert kříži, a po Kunratické spojce občas jedu, ale jen v tom úzkém "odstavném pruhu" a stejně jsem připraven zahnout do pole. Ale jak říkám, dá se tomu bez problémů vyhnout.
To si nechám někdy ukázat, protože jinak je to pěkně o ústa...
A teď už jdu chrnět, protože bych se měl ráno pokusit vstát do práce ;-)
Zatím
P.S. Omlouvám se všem za OT...
Jasně, brou brouku :o))) ... Já vstávám až se vzbudím, heč :o))))
GT vypada moc pekne. Jeste se zeptam proc ne verze disc? Jsou to nejake smejdy? A kdyz to srovnas s tim kolem Ravo, tak v cem je Ravo horsi? Diky moc :-) A uz nebudu otravovat... :-)
ne, rozhodně to nejsou šmejdy (narozdíl od např. mechanických kotoučovek zn. Tekra :o) .... ale v této cenové relaci udělají takový skok, že se to takřka nevyplatí, tzn. když půjdeš do té samé cenové relace jen ve verzi s véčky, dostaneš lépe osazené kolo a ještě ti zůstanou finance na věci okolo, které dříve nebo později přijdou na "přetřes" ... navíc rozdíl mezi kvalitními véčky a hydrami Hayes Solo rozhodně není ve výkonu, ale pouze v citlivosti dávkování brzdného účinku a ten není tak velký, aby se to kvůli té investici vyplatilo ....
zkrátka a dobře, nasadil jsi cenovou hladinu a dlé te snažím radit, jinak bych doporučil to samé GT jako jsi vybral, jen bych ho přeosadil na jinou vidli a brzdy, ale to už jsme o cirka 5+ (min.) tis. Kč jinde :(((
Ohledně Ravo, alespoň co mám zkušenost z druhé ruky (sám jsem jedno Ravo zkoušel jezdit jen jednou, takže nemohu posoudit doslovně, tak to tak prosím ber), tak je to poměrně slušná značka. Pokud vím, jejich rámy nemají tendenci praskat, a docela solidně kompenzují zastaralejší výrobní technologie a především preciznost zpracování jejich patentovaným stylem stavby rámu. Když se podíváš třeba na zadní stavbu u Ravo Impact z roku 2006, pochopíš o čem mluvím. Zvláštně zkroucené, boubelaté, ale za tu cenu relativně lehké (na to že je to jen 2x zeslabované bez hydroformingu) a i když to nevypadá, dost vydrží. Osobně je mi to odporné, ale to je o pocitech, někdo zase nemá rád design GT s jejich "triple-triangle".
Takže k tomu asi mohu dodat jedno. Mám safra přes 90kg a na Avalanche Pro, což je hodně tenounký kousek (třikrát zeslabovaný, hydroforming, zadní stavba vypadá tak subtilně, že snad musí prasknout při prvním "hupu"), který jsem bez zásadního zásahu dostal pod 11kg, vydrží pod mojí vahou klidně špatně doskočený 70cm drop a ani nemňoukne .... to bych si na Ravu obdobné třídy nerisknul, nemluvě o tom, že váží o 0,7kg víc ....
mno, nějak jsem se rozkecal, tak víš co ? .. napiš mi na e-mail (v profilu) a klidně se rozepíšu dál ... a pokud si nebudu jistý (hodně často, jezdím podstatně méně než většina lidí zde), tak hodím echo někomu, kdo zná danou značku či parametry ...
p.s.: zkus napsat prosbu lidem jako je Mlok, Merida, Vašek, Tuning-test atd. atd., protože ti v tom dělají, a znají to, já jsem fakt jenom slabý "hobbík" (i když učenlivý) ;o)))