Mám starší Sigmu 1200 (?) s DTS a také je potřeba ji po určité klidové době znovu "oživit". Nejsem si jistej, ale jestli mě paměť neklame, tak to bylo dokonce v návodu: Funkce automatického spouštění - NE
Jinak fígl jak to automaticky aktivovat nemám, sám jsem to zapomínal zapínat. Jeden čas jsem měl sto chutí si jako fígl proti zapomětlivost dát na řidítka ceduli "vole nezapomeň si to zapnout" od čehož jsem upusti, neb by mi to nevlezlo mezi vlaštovky.
Uvažuju o koupi tachometru Sigma DTS 1106, mělo by to být obdobný jako ta 1606 DTS a tak by mě zajímaly dvě věci:
1) to za takový peníze opravdu nemá funkci automatickýho zapnutí ?
2) jak často se musí měnit baterka ve vysílači a jaký je tam typ?
Nereaguju sice primo na Sigmu, ale na bod c. 1:
automaticky zapnuti nema ani fura klidne i nekolikanasobne drazsich cyklokompu/cyklotesteru. Netusim, cim je to zrovna u Sigmy a neprisel jsem na to ani z odkazu http://www.koloshop.cz/index.php?soucastka=85... , ale treba v pripade meho Polaru je to treba tim, ze muzu prepinat mezi nekolika sporty zaroven (a treba i silnice/MTB), u kazdyho z nich se pochopitelne meri a ukladaji jiny udaje, takze je potreba kompliku vlastne rict, co od nej budu chtit merit. Plus se navic musi manualne odstartovat moznost ukladani udaju do pameti pristroje, pokud chci pak prevest udaje do PC a dal zpracovavat data a grafy v pocitaci.
Ad bod 2/ pokud ti cyklokomp zacne ztracet signal nebo budou blbnout udaje, tak bude potreba vymenit baterku. Teda aspon v pripade, ze nema primo indikator vybiti baterie, coz jsem z webu taky nevycetl. Druh baterie zjistis bud vymontovanim te, co tam uz je, nebo klidne napsanim dotazu do kolonky "Dotaz k vyrobku" treba primo v tom odkazu, co jsem uvedl vys.
A asi nejlogictejsi odpoved k bodu c. 1/ napsal Kubajs tady v soubeznym vlakne http://www.nakole.cz/diskuze/tema.php3?id=678
Tohle bude platit asi u vsech bezdratovych cyklokompu a vysvetluje se tim i tahle Sigma.
Nejsem si jistej, ale budu vycházet z toho, že je to stejný vysílač jako u té 1200. Tak tam baterka vydržela asi rok a je tam normální placatá, pokud počkáš do večera, podívám se doma co je to za typ. Je stejná jako ta nahoře v přijímači. Problém mám ale jinde a nevim, jestli je to nedostatek všech Sigma DTS, nebo jenom závada na tom mém. Pokud je teplo, třeba jako nyní, probíhá přenos úplně normálně, bez problémů, tak jak má. Ale běda jak se ochladí na teploty kolem nuly, to to přestává přenášet. Neboli, když to zapnu doma a k půl hodiny potom, co vyjedu z baráku, je všechno v pořádku. Potom se to začíná přerušovat (vypadávat) a nakonec přestane měřit úplně. Nejsem zběhlí v elektrických věcech, ale připadá mi, jako by chladem ta baterka slábla. A to jsem tam dal úplně novou baterii, ale dělá mi to stále. Skoro bych laicky řekl, že je ta beterka poddimenzovaná a jakmile se ochladí, nestačí kapacita (elektrikaři prominou případnou nepřesnost v termínech). Pak když se vrátim domu a ono se to "ohřeje", je zase všechno v pořádku. Nedovedl by někdo poradit nějaký fígl jak to vylepšit? Třeba jestli se neprodávají nějaké silnější baterky? Ale vytápění DTS vysílače se mi tam fakt montovat nechce, s tim na mě nechoďte :-)
Ještě doplnim: Jak na vysílači, tak na přijímači, je takovej čudlik ke kontrole stavu baterie. Když se zmáčkne a otáčí se kolem, tak začne blikat. Baterie mám dobré, signalizace to potvrzuje, ale když pak dojde ke ztrátě signálu, nebo k přerušení měření (jak jsem psal nahoře) při nižších teplotách, tak ani ten ukazatel nebliká, což by znamenalo, že jsou slabé baterky. Nedovede někdo poradit co s tim. Už mě napadlo tam narvat dvě baterky. A věřte, že by se mi to povedlo.;-) Akorát by to pro ten vysílač byl poslední provozuschopný okamžik :-)