reklama

Pomníčky obětem dopravních nehod

V Ústí nad Labem se do toho policie vložila sama
http://www.novinky.cz/krimi/na-mista-tragickych...

[ Zpět ]
Datum: 19.03.2007
Autor: Jarda
  • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

         

    Boze muj:-) Snad me nikdy takhle na silnici nenakresli:-) To bych fakt nechtel.
    Co ty srdicka, co to kdysi davno nekdo navrhoval...to se mi ze vseho libi nejvic....
    Urcite by se to dalo prosadit i nekde vejs....

    [ Zpět ]
    Datum: 19.03.2007
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

         

    Cil dobry provedeni hrozne. Bohuzel chtit od uniforem vkusne provedeni cehokoli - hrach na stenu hazeti. Pred lety jsem podobne siluety videl v Portugalsku, je to pusobive a funkcni. Ale tahle sablona s cervenou skvrnou :-/

    [ Zpět ]
    Datum: 19.03.2007
    Autor: LOBO
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

         

    Zejména lze jistě ocenit citlivý přístup; takto budou pozůstalí v daleko větší pohodě zvládat vyrovnání se se ztrátou blízkých. A až se to vojezdí, tak to někdo obnoví. Nakopat je , magory uniformovaný. Kdyby aspoň uměli dělat to, za co jsou placení...

    [ Zpět ]
    Datum: 19.03.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (jeník)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

           

      Nevynasej soudy, kdyz nemas dost informaci. Cetl jsem nekde rozhovor s tim policajtem co to dela, a ten tvrdi, ze ma od pozustalych od nehod na konkretnich mistech souhlas. Pokud pozustali nesouhlasi, na tom konkretnim miste si proste tu siluetu odpusti.

      Myslim, ze pozustali si tak jako tak na svou ztratu vzpomenou, kdyz jdou kolem toho mista, bez ohledu na to, co tam je nebo neni nacmarano na silnici. A rekl bych, ze na zaklade sve bolestne zkusenosti jsou spis pro, aby se aspon zkusilo cokoliv, co muze zabranit dalsimu podobnemu pripadu...

      [ Zpět ]
      Datum: 20.03.2007
      Autor: Andrej
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

           

      Nevynasej soudy, kdyz nemas dost informaci. Cetl jsem nekde rozhovor s tim policajtem co to dela, a ten tvrdi, ze ma od pozustalych od nehod na konkretnich mistech souhlas. Pokud pozustali nesouhlasi, na tom konkretnim miste si proste tu siluetu odpusti.

      Myslim, ze pozustali si tak jako tak na svou ztratu vzpomenou, kdyz jdou kolem toho mista, bez ohledu na to, co tam je nebo neni nacmarano na silnici. A rekl bych, ze na zaklade sve bolestne zkusenosti jsou spis pro, aby se aspon zkusilo cokoliv, co muze zabranit dalsimu podobnemu pripadu...

      [ Zpět ]
      Datum: 20.03.2007
      Autor: Andrej
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

           

      Je to už spousta let. Tou zatáčkou jezdím v podstatě každý den dvakrát (tam a zpět) a vždycky si vzpomenu! Pokaždé! A jestli tam bude nebo nebude silueta na tom nic nezmění. Pokud by pomohla zachránit byť jediný život, ať tam je. Budu pro. Nijak mi to vyrovnání se smrtí blízkých nezhorší.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.03.2007
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

         

    Tohle vymyslel tamní dopravní ředitel. Fandím mu. Je to mnohem lepší než když dopraváci odmítají zřídit světelný přechod, protože by to brzdílo IAD.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.03.2007
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

           

      Az tam umre nekdo z tvych pribuznych (nedej boze a neber to osobne), tak se na to budes koukat jinak. To misto, ta silueta ti bude toho pribuzneho imrvere pripominat. Budes tam chodit denne a po 14 dnech te to bude tolik stvat, ze zmenis trasu. Tohle mi prijde docle brutalni vuci pozustalim. Nechtel bych to. Me stacej mista o kterych vim, ze tam umreli kamaradi. Nemusim tam mit nejakou cmaranici na zemi. Vzdy mi je z toho strasne smutno, kdyz na to misto dorazim....byt tam ta cmaranice, tak mi to vzdy pripomene tu konkretni osobu...ta cmaranice je muj kamarad!!!!! Fuj

      [ Zpět ]
      Datum: 19.03.2007
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

             

        Já to cítím přesně obráceně. Moje kamarády zabila nějaká bezohledná svině... Jen ať si to ostatní stále připomínají, třeba se začnou chovat jako lidi.
        Každý den jezdím kolem Pupovy křižovatky- seděli jsme spolu tři roky v jedné kanceláři a často jezdili domů společně. Silueta by mi tam nevadila, naopak.
        PES: Medvěde, nech prosím toto vlákno na pokoji. Diskutovat umím sám, nemusí to dělat ostatní za mě....

        [ Zpět ]
        Datum: 19.03.2007
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

               

          No me to prijde bezohledne....Proc tam nemuze byt neco veseleho? Nekdo tu psal tusim o Korsice,kde na kazdem takovem miste je srdicko.
          A myslis si, ze ta siuleta nekomu neco rekne? Vzdyt si ji nikdo nevsimne. Urcite ne ta svine, co tam jezdi kazdej den a skoro tu silnici nevnima...ty je to sumak.
          Kdy uz konecne dojdete k tomu, ze to neni v heslech, transparentech, cyklojizdach a bodobnych, ale ze je to v lidech!!!!!!!!!!!!!!!! V CR je uplne divnej stav co se tyce tohodle. Lidi jsou celkove na sebe bezohledni, kazdej kouka do zeme, jen aby toho druheho nahodou nemusel pozdravit. Kdyz se neco druhemu na ulici stane, ostatni cumej jak kokoti a delaj, ze jich to netvari. Na silnicich je spousta ridicu ignorantu, stejne tak spousta cyklistu. Navic tito cyklisti si dik vasim cyklojizdam mysli, ze jsou pani silnic a ze oni neco prosazuji, takze oni maj pravdu. Uvedomte si, ze lidi nezmenite ze dne na den, nezmenite je nejakou cyklojizdou, ktera 95% obyvatel CR nic nerika....
          Nejdriv se musej zmenit lidi a pak vse ostatni.

          [ Zpět ]
          Datum: 19.03.2007
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                 

            "ze jich to netyka.":-)
            Fakt dneska pisu jak kokot:-) Pfuj....

            [ Zpět ]
            Datum: 19.03.2007
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                 

            ? Co mají cyklojízdy společné s mrtvými na silnicích?

            [ Zpět ]
            Datum: 19.03.2007
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                   

              Beru to vseobecne...pomnicky, cyklojizdy a podobne znacky neceho, co se nam nelibi.

              [ Zpět ]
              Datum: 19.03.2007
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

             

        viz má odpověď jeníkovi. Jsem pro!

        [ Zpět ]
        Datum: 20.03.2007
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

               

          Asi zalezi na cloveku. Ja bych to nesnesl. Srdicko, kvetinu...to jo, ale obtahnout tam telo nekoho z me rodiny...ani nahodou.
          Vsichni se tu obracime na pribuzne, ale co ten mrtvy? Chce tam lezet? Ja bych tam nechtel lezet!!! Jenze, co bych s tim mohl udelat? Nic

          [ Zpět ]
          Datum: 20.03.2007
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                 

            Co to pletes? Tam nelezi zadny obtazeny mrtvy, ale stylizovany panak.

            A tomu mrtvymu je to jednak jedno, druhak ja bejt mrtvej, tak tam klidne budu osobne chodit strasit, aby za mnou stejne blbe nesli dalsi... proti maluvce bych teda nic nemel. No ale neni na svete clovek ten, aby se zavdecil mrtvym vsem, jasne...

            [ Zpět ]
            Datum: 20.03.2007
            Autor: Andrej
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                   

              Jen zírám, jak přesně znáš pocity mrtvýho.:-O Kde jsi k tomu poznání přišel?;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 20.03.2007
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                     

                Zatracene, psal jsem odpoved plnou dalsich mouder, ale jaksi se neulozila a zmizela... :[

                Znova to komplet smolit nebudu, tak jen odpovim na tvou otazku - kolem me v prubehu casu poumiralo dost lidi, i mych blizkych, sam jsem parkrat malem mrtvej uz byl, a pri jedne takove prilezitosti, kdyz jsem asi 14 dni lezel na ARO, jsem si o tom docela zhluboka popremyslel... jaky to asi je, co tak potom muze zustat dulezity a co z veci, ktery ti predtim pripadaly naprosto zasadni, odplyne do hajzlu jako para nad hrncem a vubec te uz nezajimaji... Ujistuju te, ze rozdil mezi teoretickou uvahou, kterou muzes podniknout ted, a - samozrejme taky teoretickou -uvahou ve chvili, kdy tu kmotru malem vidis stat u postele, kdy napjate sledujes kazdy hnuti v tele, kazdej udet srdce, vydesenej, jestli to nebo tamto sustnuti je v pohode, nebo to uz prichazi a pujdes... ten rozdil je obrovskej, nepredstavitelnej a nevysvetlitelnej...

                Mam holt na tyhle veci urcity svuj nahled. Netvrdim, ze jediny spravny, a chapu a respektuju, ze nekdo tohle tema vnima treba o dost citliveji...

                Jen proste sam pro sebe vim, ze velka cast radoby ohleduplnejch a taktnich reci jsou z urcityho pohledu jen hromada kecu, protoze mluvci (pochopitelne) casto vlastne nevi, o cem mluvi... / Jen sam za sebe vim, ze urcity pokrytectvi (nevim jak presne to nazvat) vyzyvajici k 'taktnimu' zavirani oci, 'decentnimu' nahrazovani krvavejch fleku nicnerikajicimi (nebo primo zavadejicimi) kvetinkami nebo srdicky mi vadi mnohem vic, nez trochu neprijemna pripominka reality...

                [ Zpět ]
                Datum: 20.03.2007
                Autor: Andrej
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                   

              Samozrejme, ze tam neni obtahla obet nehody, ale predstavuje to cloveka, ktery tam nekdy umrel....predstavuje ho to v poslednim okamziku zivota...nebo uz spise smrti. Vzdyt je to hrozne. Copak to nejde nejak jinak, humalneji? Copak musime branit hruzam takovejhlema hruzama? To uz jsme na tom tak blbe a zijem mezi samejma nerozumnejma lidma? Bud si uvedomime, ze musime zit trosku jinak, nebo bude zle....a blbce za volantem podobnou maluvkou na silnici nezmenis...

              [ Zpět ]
              Datum: 20.03.2007
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                     

                Je to hrozne, ale podle me to nejde jinak. Rozhodne ne kvetinkou. Prave o tu hruzu jde, jen ta muze nekoho primet k zamysleni. Na silnicich nezabijeji jen bezohledni blbci, hodne casto jsou to obycejni lidi, kteri si jen neuvedomi, jak nebezpecnej sport to vlastne je, jezdit po meste ctyricitkou...
                Bezna obranna reakce psychiky proti tomu, co slysime v radiu atd, ktere podleha kazdej, je podvedomy presvedcovani sebe sama, ze ty hruzy se dejou nekde jinde, v Americe, nebo aspon ve vedlejsim meste, nebo aspon v jiny ulici... takovejhle panak muze z tohodle bludu vytrhnout, pripomenout, ze se to deje tady, kolem nas a muze se to teda stat i nam! Ze primo TADY se to uz stalo a celkem kdykoliv se to muze stat zase.

                Trochu neprijemnej pocit pri pohledu na toho panaka je myslim mala cena za to, kdyz si ridic uvedomi(m, uvedomis...), ze bychom jeste chvili nemeli myslet na to, co budem delat az tam prijedem, ale naplno se soustredit na to, co se deje ted, jak rychle jedu, jestli to neni v tomhle miste nebezpecny atd atd...

                Sam se pristihuju, ze obcas jezdim rutinne, ne dostatecne pozorne, jako by o nic neslo... a pritom TO FAKT NENI PRDEL, ridit auto! Obcas mam chut vrazit si par facek, kdyz se pristihnu pri nejaky nepozornosti ap. a uvedomim si, co se mohlo taky stat, kdyby... to a ono.

                Kazda pripominka tehle skutecnosti je podle me dobra a vitam ji ze vsech pohledu, at uz jako ridic, chodec nebo cyklista...
                Hrani si na citlivky, ze prece nebudem po meste malovat trochu desivy obrazky, je podle me fakt trochu pokrytectvi. Zase jen sebeobrana... trochu zbabela...

                A mezi nama, kazdou chvili potkavam ve meste horsi obrazy, ted me treba dost sss... stve jakasi reklama na cosi, ze ktery se na me sklebi dvoumetrovej ksicht nejakyho sklebiciho se chlapka, nevim jestli upira nebo co, kterymu z drzky tece krev - asi ne jeho vlastni. Nevim na co ta reklama je, jen to, ze me otravuje a privadi k zurivosti - prave proto, ze to je hloupe hnusny obraz, ale nesmyslny a zbytecny - to mi ma neco prodat? Proti spouste podobnych prikladu jsem jeste zadnou diskusi nevidel... tak nechapu, proc je takovy odpor proti necemu, co se snazi neco zlepsit.

                I kdyz treba nestastne. Podle me by bohate stacila ta bila silueta, dost vymluvna i bez te 'krvave' skvrny... bez ni by to pusobilo min drasticky a asi by bylo min tech negativnich reakci... Ale to povazuju v celkovem pohledu za detail.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.03.2007
                Autor: Andrej
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                       

                  Je to hrozne, ze to jinak nejde. Ja te uplne chapu a vlastne i vsechny, jenz tenhle napad podporuji...ale sakra, neslo by to jinak? Proc neni vice informaci v TV (vzdyt na to kouka kazdej). Proc je tam jednou za cas spot od Besipu a jeste nekdy vecer? Proc neni v zajmu statu tohle podporovat? Proc nenajit nejakou jinou cestu? Proti rutinnemu rizeni by snad stacilo neco jineho, lepsiho. Blbce neovlivnis nicim, ale ridice (cloveka), ktery obcas ridi rutinne by slo probudit trosku jinak, nez cmaranim panaku na zem? Jak by to pak vypadalo, kdyby se vsude po zemi cmarali panaci? By jsme byli pro smich...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.03.2007
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                   

              Já tedy nevím, ale až Ti jednou někoho z rodiny zabije auto, tak se budeš nadšeně chodit dívat na toho panáka aby Ti připomínal, že tady někdo zabil Tvého blízkého ? A myslím si, že i mnoho dalších lidí s tím bude mít dost velký psychický problém... Podle mne je to už dost morbidní... Hřbitovy jsou také plné mrtvol a zatím jsem si nevšiml, že by tam na náhrobcích byli kostlivci nebo něco podobného co ještě více připomíná smrt...

              [ Zpět ]
              Datum: 20.03.2007
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                     

                Muzu jen zopakovat to, co uz jsem rekl a nekdo neprimo potvrdil - jsem presvedceny, ze nestastny pozustaly si na danem miste na tu tragedii vzpomene stejne, at tam neco nakresleneho je, nebo neni... nakolik bolestnejsi to muze byt, kdyz tam je jeste ten panak, to samozrejme nemuzu posoudit. Ale take jsem uz uvedl, ze ten policajt, ktery to dela, si pro konkretni mista podle svych slov vyzadava svoleni pozustalych konkretni obeti... pak myslim neni co resit.

                K te morbidite, tady jde jen o uhel pohledu, o stupen otupelosti, o to, co tvoje vnimani vytesnuje a co se ho dotyka... televize jsou plne inscenovanych (v ruznych filmech) nebo i realnych (ve zpravach) nehod, vrazd, krve, nasili... fakt mi pripada divne delat pupinky kvuli tem panakum. A na tech hrbitovech nejsou mozna kostlivci, ale je tam v mnoha exemplarich vypodobneny clovek, ktery dlouhe hodiny trpel a nakonec umrel dost surovym zpusobem. Tohle vypodobneni je i mimo hrbitovy malem na kazde krizovatce, nekteri lide ho nosi na krku... to te nedesi? Jiste ze ne, zvykl sis a nepremyslis o tom.
                Stejne to koneckoncu asi dopadne i s temi panaky na silnici...

                S touhle debatou koncim. Diky, mejte se. A vsem preju, at pokud mozno v oboru rozplaclych postav na silnici zustanou jen u teorie a symbolu...

                [ Zpět ]
                Datum: 20.03.2007
                Autor: Andrej
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                       

                  Upřímně řečeno - to vyžádávání souhlasu pozůstalých bych chtěla vidět v praxi... Už proto, že většina obětí má těch pozůstalých jaksi více...
                  Takhle na silnici zemřel můj otec... kontakt s pozůstalými byl ten, že jeho kolega z práce zavolal mé matce "Paní, asi to ještě nevíte, ale váš manžel měl nehodu, zavolejte si na policii, řeknou vám víc." Už to vidím, jak obíhají pozůstalé...
                  A mohli by si zkusit ještě nastříkat panáka!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 21.03.2007
                  Autor: Ifča
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                     

                Jak jsem psal výš, přes jedno takový místo jezdím dvakrtá denně (ty tu zatáčku před Vojkovem znáš ne?) a vždycky si vzpomenu. Připomene mi to to samotný místo. Namalovanej panák to nezhorší ani nezlepší.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.03.2007
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                       

                  Taky jezdivam pres podobne misto a vzdy vspomenu. Ale proste bych tam tu maluvku nechtel....

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.03.2007
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                       

                  Jasně. Pořád si ale myslím, že pokud takto skončí někdo z rodiny, tak se na to budeš dívat přeci jenom trochu jinak...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.03.2007
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                         

                    Jo, Zdenda s Márou nebyli rodina. Byli velmi dobří kamarádi. Od šesti let! Myslím, že je to s rodinou fakt srovnatelný. Taky si vždycky vzpomenu a taky mívám výčitky, že jsem tehdy s nima nešel, protože mě škrábalo v krku, že bych jim to třeba rozmluvil atd. atd., i když je mnohem víc pravděpodobný, že bych jel v tom autě s nima :o(

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.03.2007
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

                 

            Jeste k tem kvetinkam, u tohodle prece jde prave o ten neprijemny pocit, o to zamrazeni, pripadne lehke hnuti zaludku... asi nikdo pri pohledu na kvetinku a po prvni reakci 'jee kvetinka' neprejde v myslenkach dal na 'sakra, tohle vazne neni prdel, radsi sundam nohu z plynu a dam pozor, jestli na ten prechod nahodou nekdo nehodla bez rozhlidnuti vbehnout' ...

            [ Zpět ]
            Datum: 20.03.2007
            Autor: Andrej
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

         

    Mně se to - při vší úctě k obětem - nelíbí, šlo by to vyjádřit i jinak, než siluetou na vozovce.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.03.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

         

    Opravdu me 'bavi' obecny pristup vetsiny lidi.. Nase kazdodenni brutalita je brutalni (treba umiraji lidi na prechodech) a vsichni to vime. Ale hodne lidi se asi ridi heslem 'hlavne si to moc nepripominejme, nemluvme o tom, delejme jakoze nic, a ono to bude hned lepsi, nejak se to samo ztrati, spravi, vysumi...' ??

    [ Zpět ]
    Datum: 20.03.2007
    Autor: Andrej
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

           

      To mas pravdu...ale je tohle jedina cesta??? Cele Cechy budou pocmarane panakama. Vzdyt je to saskarna. Proc to nejde normalne? Proc zase mi musime necim exotickym vycnivat??? Ve svete panaky taky nekresli a ridici se tam chovaji mnohem lepe. Zili jsme 40 let v jinem svete a tak nam bude chvilku trvat, nez se zacnem k sobe chovat jako lide, nebudem se posuzovat podle obleceni, majetku a vyrazu. Az se zacnou lidi na ulici zdravit, divat se do oci....cyklisti si budou rozumet s ridicema, chodci s cyklistama....pak nebudou treba pritrouble panak. Myslis, ze tu ceskou nenavist mezi lidma vylecis cmaranim panaku na silnici? Ja myslim, ze ne. Uz tu nekdo psal, ze toi bude trvat 2-3 generace...hold bude a nejak to nepopozenem...lidi na to museji prijit sami.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.03.2007
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Pomníčky obětem dopravních nehod

         

    Osobně si myslím, že malování siluety navíc s rudou skvrnou je silně morbidní. V Chuchli je na vozovce bílý andělíček, to mi přijde přijatelnější. Ale nedělejme si iluze, že jakékoliv znázornění tragédie na silnici osloví ty, kteří zítra budou zabíjet.

    Za řešení, snižující nebezpečnost, je tvrdé trestání způsobení nehody a skutečně nebezpečné jízdy. Hlavně by pomohlo, kdyby žádný viník nehody nesměl řídit do té doby, dokud zcela a ze svého neuhradí způsobenou škodu. Kdo zabije či způsobí trvalou invaliditu, neměl by už řídit vůbec. A kdo způsobí zranění, měl by o řidičák přijít nejméně na 5 let, protože je to jen klika, že následky nehody nebyla horší.

    V hokeji je za krev taky trest 5 sice minut, ale princip bych klidně převzal do motorismu.

    Skutečně nechápu, proč takový systém už dávno není, proč společnost více chrání viníky než jejich byť potenciální oběti. Jaký argument je pro to, aby tresty za dopravní nehody byly tak mírné, jako jsou teď, a navíc aby se náhrada škody přenášela na všechny slušné řidiče formou povinného ručení?

    [ Zpět ]
    Datum: 21.03.2007
    Autor: DanSed
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

207 cyklistů (6 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024