reklama

Alkohol za řidítky

Myslíte si, že patří alkohol za řidítka bicyklu?

[ Zpět ]
Datum: 02.12.2003
Autor: Neregistrovaný uživatel (Václav)
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    To by moh vědět pivař (viz www.nakole.cz/diskuze/tema.php3?id=12#d200)

    [ Zpět ]
    Datum: 02.12.2003
    Autor: Neregistrovaný uživatel (kytka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      Asi tě zkklamu. Mně sice pro pivo jezdí manželka, ale má zakázáno cestou pít:-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 02.12.2003
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Pivař)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Alkohol podávaný v malých dávkách, neškodí v jakémkoliv množství!

    [ Zpět ]
    Datum: 02.12.2003
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Láďa N.)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Nedokážu si představit, že bych si v létě nedal nějaké to orosené na zahrádce.

    [ Zpět ]
    Datum: 02.12.2003
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Václav)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    A stejně je to nejlepší jonťák (viz www.nakole.cz/recenze/category.php3?catg=84).

    [ Zpět ]
    Datum: 05.12.2003
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jitka Vrtalová)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      v rozumné míře proč ne

      [ Zpět ]
      Datum: 08.05.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (jakub)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Alkohol za řidítka nepatří,ale pivo nepovažuju za alkohol.Jedno,až dvě piva nemůžou ublížit.Z vlastních zkušeností vím že mi dodají energii a posilní.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.05.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      V pátek vyšla v MF Dnes obrovská příloha o cyklistice. V kterémsi článku (myslím v tom o důležitosti pití) pšou, že to pivo navzdory rozšířenému (českému) názoru škodí přece jenom o kousek víc než pomáhá. Ale obojí je zjednodušené, dost to bude záviset na tom, jak velkou námahu ten který cyklista při jízdě vynakládá, jak moc je zahřátý a dehydrovaný před tím pivem, kolik váží, atd. Pochopil jsem ten článek tak, že cyklista jedoucí rychle až sportovně by pivo radši měl pít až doma po jízdě.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.05.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Alkohol za řidítky

             

        ledový pivo do rozehřátýho těla je fakt nic moc ale při klidný vyjížďce je v pohodě

        [ Zpět ]
        Datum: 10.05.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (jakub)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      po pivu jsou těžký nohy.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.05.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (roman)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Alkohol za řidítky

             

        K těm těžkejm nohám: je to obvykle pravda, ale dá se naučit takzvaně jezdit na pivo, to znamená adaptovat se a naučit své tělo reagovat na pivo pozitivně a bez tuhnutí nohou. Je to vlastně tréning, ale rozhodně ne toho typu jako pití piva na výdrž (ev. s vrhem šavlí na dálku). Pivaři v tom nemají výhodu, protože jde o adaptaci na malé, podtrhuji malé dávky, tj max dvě desítky nebo jednu dvanáctku a jejich využití jako energie. Pivaři trénují něco zcela jiného. Samozřejmě i zde platí výhrada o nevhodnosti alkoholu při řízení. Lze však akceptovat pivo jako nouzový zdroj energie při hlaďáku, pokud se potřebujete doplazit posledních pár kiláků a už to fakt jinak nechce jet. Mě se jinak jízda na pivo osvědčila spíše na běžkách.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.05.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Zbýťa)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Rada pro výkonnostní turisty. Ne pro profíky (sami vědí co a jak), ani pro cyklopivaře. Mám zkušenost, že když jedu 150 km výlet v náročném terénu v Krkonoších a v Pokrkonoší, tak si dát odpoledne i jedno pivo 12 st. je něco jako chtít, abych nedojel. Kdo zná potom tu úpornou a nepříjemnou bolest nebo taky dřevnatění nohou, tak mi dá za pravdu. Chybami se člověk učí. Proto při náročnějších výletech tak 1 pivo max. 10 st. Jinak do košíku se mi vejde vzhůru nohama 1 PET láhev s minerálkou. Pivo až doma.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.05.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Zdeněk)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      Není nad to dát si několik doušků pívka a zazdít to becherovkou.Už Bóďa Stašů ríkával : střzlivej nezrychlíš!A to byl nějakej fára!!!!!!

      [ Zpět ]
      Datum: 24.05.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Paco)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Určitě nepatří ! Ale Kdo maže ten jede, já osobně jezdím "na bílé víno" a docela to jde.

    [ Zpět ]
    Datum: 25.05.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Zdenka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Alkohol určitě ne, ale pivo není alkohol (samozřejmě pokud to není pět dvanáctek). Nevím, jak jinak v létě doplnit tekutiny. Minerálky zasírají a ucpávají potrubí a o těch barevných lepidlech (limonádách) raddějí nemluvím. Jedna desítka vychlazená na 7 - 10 stupňů tak na deset kilometrů jízdy je úplně v pohodě.

    [ Zpět ]
    Datum: 28.07.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (davexx ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Vubec nechapu, jak muze v Cechach (mysleno i na Morave) spojovat pivo s alkoholem??? Vyjet si s partickou na vylet a nezastavit se cestou nekde na zahradce a nedat si pivko?? Ja si tuhle kulturni soucast akce nenecham nikdy ujit.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.08.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Cukista)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      Ať jsem někde autem nebo nakole, tak se snažím alkoholickým nápojům vyhnout. Když pivo, tak nealkoholické. Sice vypadám v hospě jako pako, když přijedu vyprahlej a poručím si jedno nealkoholický.

      Proč ne alkohol je jednoduchý, i když to do mne někdo napere, a já budu mít byť půl promile v krvi, tak budu přinejmenším spoluviník nehody a z pojišťovny pachatele, resp. z něj, nic nevytáhnu, pokud přežiju :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 03.08.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Petr Nowaczek)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      Je důležitou kulturní součástí to pivo nebo to sezení s kamarády v zahrádce? První případ je pro pitomce, druhý schvaluji, ale na ten stačí stejně dobře i kofola.

      [ Zpět ]
      Datum: 03.08.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Alkohol za řidítky

             

        Teď jsem si představil cyklistu, jak má pusu a žaludek zalepené kofolou a pokouší se pokračovat v jízdě ... díky za ten vtip, hned je nálada v tomhle horku lepší ;)

        [ Zpět ]
        Datum: 05.08.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Luděk)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Alkohol za řidítky

               

          Tak to já vychlemtám půl litru a hned jedu dál. Ale já nejsem cyklista, já jsem lehocipedista. Mě to nanejvýš šplouchá v břiše:-). A nevím proč bych měl pít pivo, když mě nechutná. Že to pijou ostatní není důvod.
          Souhlasil bych s námitkama proti Cocacole a příbuzným produktům, to jsou fakt lepidla. Kofola se dost liší, nejen chuťově, má i menší koncentraci cukru a všech těch svinstev a není tak přebublinkovaná.

          [ Zpět ]
          Datum: 05.08.2004
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Alkohol za řidítky

                 

            Souhlas, ale jedině točená. Taky jí občas vypiju i tři půllitry naráz. Žádný zalepení jsem nikdy nepozoroval.

            [ Zpět ]
            Datum: 05.08.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Alkohol za řidítky

                   

              Pivečko je dobrý, ale až po jízdě, jinak kofola nebo studená matoni.
              Důvod : dosti často se motám po Brně, takže souhlasím s P. Nowaczkem. A další důvod, ctěmě prosím to, že jsme také účastníci silničního provozu a neměli bychom býti pod vlivem. Vím že v diskusi mnozí tvrdí že pivo není alkohol, nebo že dvě piva nikoho nezabijí, nedávejme řidičům další důvod k nadávání na cyklisty a pánům poslancům do ruky argument ke zvýšení 0 promile na 0.3 promile před jízdou. Pak už bude na silnicích úplná džungle. Na každého ty dvě piva púsobí jinak. Takže - pivečko mám rád, a večer po vyjížďce, kolo v garáži a pár kousků na zahrádce, nádherná tečka za dnem.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.08.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Pavel)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Alkohol za řidítky

                     

                No abych nevypadal jako nějakej abstinent.. taky občas jezdím pod vlivem, ale většinou kolem půlnoci a po liduprázdných cestách se silným osvětlením kola a maximální koncentrací (furt si řikám .. jedu ožralej, bacha). Ale uznávám, že se to nemá. Policajti mě naštěstí zatím nestavěli (a policajti a taxíky jsou většinou jediní, které potkávám).

                [ Zpět ]
                Datum: 05.08.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Alkohol za řidítky

                   

              Jo, točená kofola nebo Radlera. Ale toho spíše v Rakousku, u nás v Čechách se ještě moc neujal :o)

              [ Zpět ]
              Datum: 06.08.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Horal Fanda ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Alkohol za řidítky

                   

              Námitka. Tu kofolu jsi musel ředit minimálně velkými rumajzlíky, jinak by ses určitě neodlepil.

              [ Zpět ]
              Datum: 19.12.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Tomáš)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Alkohol za řidítky

                 

            Šmarjá, já nikoho nenutím, aby pil pivo, to doufám, že z příspěvků nevyznělo. Mně osobně pivo připadá jako nejchutnější pití na žízeň z toho, co v hospodě mívají (a že je v každé hospodě a navíc je laciné), no ale pokud jste spokojeni s kofolou, budiž ;)

            No a k pivu jako alkoholu: to je sice hezké, že cyklista je účastník silničního provozu a tudíž by pro něj měla platit stejná pravidla ... jenže ony neplatí, viz třeba blbá přednost na hlavní (kolikrát už mě zachránilo, že jsem prostě počítal s tím, že mě ten debil v autě nebude brát jako rovnoprávného účastníka silničního provozu). Kolo je mnohem pomalejší než auto (alespoň to moje ;) a co jsem si vykoušel, tak tam kde má řidič k rozhodování zlomky sekundy, já mám na kole ještě pekelně dlouhou dobu k manévrování. A už vůbec nemluvím o tom, že po výšlapu na kopec (obzvláště v tomhle vedru) jsou moje reakce o dost horší než po tom jednom pivu, které navíc vlivem fyzické námahy rychle vyprchá (což řidičům v autě nehrozí). Prostě mi připadá, že mít stejné požadavky na cyklistu jako na řidiče je trochu divné, vzhledem k hodně rozdílným dopravním prostředkům.

            Beru ten argument, že v případě, kdy to někdo do mě napálí, ale já něco nafoukám, tak se spravedlnosti nedovolám, ale na druhou stranu ... budu rád, že jsem vůbec přežil ;)

            [ Zpět ]
            Datum: 06.08.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Luděk)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Alkohol za řidítky

                   

              Luďku
              Nikdo netvrdí, že někoho nutíš aby pil pivo při jízdě na kole, pouze vyjadřujeme své názory. Pouze jedna věc mne zarazila, proč by měl mít na silnici ( nebo kdekoli jinde ) jeden taková práva a druhý jiná. Jenom proto že ten jede autem a ten na kole. Potom udělejme pravidla pro řidiče náklaďáků do 3 tun, od 3 tun, pro osobní auta, pro chodce do 10 let, od 10 let, pro důchodce, víš co by to bylo za anarchii. Na jedné straně mluvíš o stejných pravidlech pro všechny ( viz přednost v jízdě ) a na druhé straně by jsi jako cyklista chtěl pro sebe jiná pravidla. Problém není v pravidlech, ale v jejich dodržování a to je i ten alkohol ať za volantem nebo řidítky

              [ Zpět ]
              Datum: 06.08.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Pavel)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Alkohol za řidítky

                     

                Účastník silničního provozu je i chodec i spolujezdec motorového vozidla, pokud vím, ti můžou být klidně úplně ožralí a nikdo jim nemůže nic říct, pokud nepůsobí veřejné pohoršení a pokud se v provozu pohybují podle pravidel. Jestli je alkohol na kole zakázaný vyhláškou nebo ne to přesně nevím, ale každopádně různá pravidla pro různé druhy vozidel existují, např. řidič jízdního kola nemusí mít řidičské oprávnění (což s alkoholem pochopitelně nesouvisí, jen demonstruji, že na různé řidiče se pohlíží různě. Třeba pro řidiče autobusů jsou některé předpisy přísnější než pro řidiče osobních aut).

                [ Zpět ]
                Datum: 06.08.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Alkohol za řidítky

                       

                  Nechci moralizovat, nedejbože někoho poučovat:
                  361/2000 Sb.
                  ZÁKON
                  ze dne 14. září 2000
                  o provozu na pozemních komunikacích
                  a o změnách některých zákonů
                  Změna: 60/2001 Sb.
                  Změna: 478/2001 Sb.
                  Změna: 62/2002 Sb.
                  Změna: 311/2002 Sb., 320/2002 Sb.
                  Změna: 436/2003 Sb.
                  Změna: 53/2004 Sb.
                  § 2

                  Vymezení základních pojmů

                  Pro účely tohoto zákona
                  a) účastník provozu na pozemních komunikacích je každý, kdo se
                  přímým způsobem účastní provozu na pozemních komunikacích,
                  řidič je účastník provozu na pozemních komunikacích, který
                  řídí motorové nebo nemotorové vozidlo anebo tramvaj; řidičem
                  je i jezdec na zvířeti,
                  2) Řidič nesmí
                  a) požít alkoholický nápoj nebo užít návykovou látku během jízdy,
                  b) řídit vozidlo nebo jet na zvířeti bezprostředně po požití

                  Stačí vám to, nebo si sami najdete na netu
                  http://www.svetmotoru.cz/zakony.php?id=53&...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.08.2004
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Pavel)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Alkohol za řidítky

                         

                    Jojo, takže na kole se nesmí (což mě nepřekvapuje, přestože jsem prvně nevěděl). Takže kdo se na kole ožere, musí kolo dál vést, čímž přestává být řidičem a začíná být chodcem.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 07.08.2004
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Alkohol za řidítky

                     

                Někdy jsou zákony a pravidla určena alibisticky tak, že se jejich porušování předpokládá, nebo alespoň toleruje. Např. cyklisté do 15-ti let a přilba, takových potkávám daleko více, než dospělých cyklistů opilých.

                [ Zpět ]
                Datum: 07.08.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (hok)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Alkohol za řidítky

                     

                Jenže (jak už tady napsal i McTorpedo) ono doopravdy na silnici mají různé dopravní prostředky různá práva a povinnosti ... prostě proto, že jsou různá. Pokud budu trochu filozofovat, tak bych řekl, že zákony se snaží zároveň postihnout všechny nuance téhle různorodosti co se na silnicích vyskytuje, ale zároveň by samořejmě zákonů nemělo být nějak moc, takže se musí hodně generalizovat. Najít kompromis mezi těma dvěma stavy je těžké; samozřejmě pokud jsou lidi dostatečně uvědomělí, tak netřeba mít zákony řešící každou prčovinu (když to přeženu, tak na silnicích by stačil zákon: neohrozíš a co nejméně omezíš toho druhého ;) u nás se bohužel lidi spíše pokoušejí každej zákon nějak očurat, takže zákony musí být přísnější - a třeba ustanovení nějakého nenulového limitu pro alkohol v krvi by bylo velmi nebezpečné (tzv efekt "když můžu jedno pivo, můžu i druhé a paňák se nepočítá", případně "když může cyklista, můžu já jako řidič taky"). Jak už jsem psal, fakt si myslím že jedno či dvě desítky jízdu cyklistovu nijak viditelně nezhorší (oproti takovému vhodně umístěnému kanálu na cestě či fyzické únavě cyklistovy), samořejmě že je mi známo, že zákon jakékoliv množství alkoholu (i na kole) zakazuje, mno ale není to jediný zákon, který porušuju (např. na některých přechodech nepřecházím vpravo, ale vlevo, to když auta přijíždějí jenom zprava, ono to chce totiž vědět, PROČ ten zákon byl přijat a ne ho slepě kdykoliv a kdekoliv dodržovat; obdobně občas na kole jezdím po chodnících - chodci tam nechodí, mne auto nepřejede a ani autům na silnicích nevadím - už jsem sice zato jednou dostal pokutu, na liduprázdném náměstí v Krnově někdy po půlnoci, měl jsem půjčené kolo, bylo bez světel a nechtěl jsem s tím jet po silnici a tak jsem použil chodník; a tak podobně, prostě můj rozum má občas větší slovo než naše zákony, vím že to může být nebezpečné, ale zatím se zdá, že to funguje.)

                Teď jenom doufám, že se tady té diskuze nechytí nějací okurkoví novináři, natočí reportáž, policajti začnou dělat razie na cyklisty v neděli v poledne u restaurací a bude pokut jako much (bylo by to jednodušší než lovit neosvětlené cyklisty v noci na silnicích, teď jsem jich zase pár potkal, chudáci ti řidiči, co to kvůli takovému neviditelnému blbovi odnesou...)

                [ Zpět ]
                Datum: 09.08.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Luděk)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Alkohol za řidítky

                       

                  Na 100% souhlasím s Luďkem, jako bych to psal já. Díky ušetřils mi čas.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.12.2004
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Láďa N.)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Alkohol za řidítky

             

        Jezdil jsem na kole s holkou, která byla zdravotní sestra na ARO a ta říkala, že pít při cyklistice kofču neni zrovna nejlepší, protože kofein zatěžuje zbytečně srdce, které je zatěžováno už samotnou cyklistikou. P.S. Já jezdím na pivo.

        [ Zpět ]
        Datum: 03.06.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Lišák)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Myslím že se to snese, i chodec je účastník silničního provozu tak by neměl po chodníku jít opilý,,

    [ Zpět ]
    Datum: 16.12.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Petr)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      Chodec je sice účastníkem silničního provozu, ale zákaz požití alkoholických nápojů se vztahuje jen na řidiče (motorového i nemotorového vozidla). To je třeba rozlišovat.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.01.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Petr Nowaczek)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Pivni duatlon. Doporučuji. Děsná sranda... Začíná se hromadně. Pivo. Dva kiláky na kole, další pivo, zase dva kiláky a nakonec ještě jednou... Celkem 3 piva a 6 kilometrů... Nejrychlejší vyhrává. Myslím, že tím pobavíte nejenom sebe, ale i celou hospodu :-D.

    [ Zpět ]
    Datum: 30.12.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Lalabeat)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Bez piva si jakoukoliv cykloexpedici nedovedu představit. Nepovažuji se za vyjímku,ale jsem potěšen, že netrpím trdnutím nohou po tom co si dám osvěžující desítku nebo dvě. Slýchám to ze všech stran - Jak to můžeš pít před tím komcem - to by mě zabilo ?! No a já jsem v klidu. Večer se vše vyhodnotí nad mapou za podpory další řady piv a druhý den se jede dál.

    [ Zpět ]
    Datum: 30.12.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Otta)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      a přesně o tom to je.....ten perfektní pocit v létě ve vedru se v klidku třeba po pade km zastavit u hospůdky a venku si dát jedno orosené pivínko...mňam.....to se to pak hezky šupajdí dál :-))

      [ Zpět ]
      Datum: 05.01.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Miki ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Alkohol je navykova latka, ktere do silnicniho provozu proste nepatri!!!
    Spousta lidi uz bez alkoholu jezdi jak magori ....
    Taktez nezapomente, ze diky vlivu teto drogy muzete sebe zranit a pokud vas sejme auto tak vetsinou zabit. Zpusobite tak problemy nejen sve rodine (pokud ji mate), ale i vycitky svedomi ridici za volantem (pokud je ma a neni taky pod vlivem).

    PS:To, ze si tenhle narod mysli, ze pivo je ceska kultura, je smutne.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      Nic se nemá přehánět.A Ty jsi ten druhý extrém.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Alkohol za řidítky

             

        Extrém jsem já abstinent (skoro - přípitky na silvestra 1dcl šampusu, víc nemusím). Na tvrzení, že na silnici nepatří žádný alkohol nic extrémního není, v civilizované zemi by se leckdo podivil, co že to tady řešíme. Kdo chce ničit vlastní zdraví, ať tak činí, ale někde, kde tím neohrozí zdraví ostatních.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Alkohol za řidítky

               

          Máš naprostou pravdu že alkohol nepatří na silnici.Souhlasím i s tím ,že si ničí zdraví.O tom to neni.
          Mě zarazil ten příspěvek svojí útočností.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.01.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Jarda)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Alkohol za řidítky

                 

            No tak to vidíš, všechno je relativní. Někteří zastánci pivní cyklistiky mě připadali mnohem útočnější. Asi i Tomovi, proto ty vykřičníky, magoři atd.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.01.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Alkohol za řidítky

                   

              Zdravim.
              Proc bych nemel byt utocny ? V civilizovanych zemich sice opravdu male mnozstvi povolene je, ale ti ridici jezdi uplne jinak nez ti nasi magori, kteri nemaji povoleny "ani lok". Taky byste si mohli zjistit, jake se plati pokuty za prestupky !!!! Kdyby to zavedli u nas a policie nebyla zkorumpovana tak, jako je (respektive vubec jejich system vybirani pokut je o nicem), pak by cela "nova" policie CR mohla jezdit ne ve Feliciich a ojedinele v Octaviich, ale v Subaru Imprezach.
              Skoro bych si myslel, ze ty vysoke pokuty (napr. Svedsko) jsou zavedene prave pro napr. Cechy, kteri si mysli, ze jsou pany silnic. Nikoho z Vas neznam, takze primo na nikoho neutocim. A kdo mysli, ze na nej utocim, tak asi citi, ze se ho to tyka....

              PS: Jirko, asi poprve se mnou souhlasis :)))) Jeste loni v kvetnu jsme se spolu hadali k vuli prilby :)))

              [ Zpět ]
              Datum: 25.01.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Tom ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Alkohol za řidítky

                     

                Já se dokážu pohádat s kýmkoliv.
                A hlavně o přilby.

                [ Zpět ]
                Datum: 25.01.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Alkohol za řidítky

                 

            Je dokázané že pravidelná konzumace malého množství alkoholu ( např. kvalitní víno )je vyloženě zdraví prospěšná :-))

            [ Zpět ]
            Datum: 11.01.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Miki ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Alkohol za řidítky

               

          v civilizované zemi je malé množství alkoholu povolené i pro řidiče.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.01.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Miki ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Alkohol za řidítky

                 

            To je taky fakt. Nulová tolerance spolu s tím, že porušit malinko nebo víc je jedno, není dobrý systém.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.01.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Alkohol za řidítky

                   

              Ona si tím policie dost zjednodušuje život. Ale je fajn že jsi ochotný diskutovat. :-))

              [ Zpět ]
              Datum: 12.01.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Miki ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      Jsem rád, že konečně někdo má v tomto problému dokonale jasno, oceňuji Váš striktně černo bílý pohled na svět, další barvy jsou zbytečné a jenom ruší ;) Jenom byste prosím mohl ještě více zdůraznit nebezpečnost onoho alkoholu, protože často se stane, že se člověk alkoholem předávkuje (a pak jezdí jako magor) a přesto si na něj nenavykne; naproti tomu člověk, který získal závislost na této droze a každý týden musí mít to své jedno pivo, tak ještě simuluje na silnici slušňáckou jízdu. Závěrem bych chtěl apelovat na naše policisty, ať si též přečtou Váš příspěvek, prohlédnou jako já (tisíceré díky) a zanechají honby za neosvětlenými cyklisty v nočních hodinách, za umělci, co odbočují na silnici vlevo prostě tak, že co nejrychleji trhnou řídítkama, za telepaty, co se na turistických stezkách řítí na plný plyn do nepřehledných zatáček, za flegmouši, kteří stav brzd kola po zimním odpočinku zkontrolují až na první křižovatce, tzv. v chodu, a co teprve sportovci, jejichž vyčerpání po výšlapu kopce je čitelné z esíček, jimiž brázdí nejméně půlku silnice; prostě všechny ty zanedbatelné neřesti, oproti nimž alkohol je TEN problém. Vždyť je návykovej a navíc droga ... jako třeba kafe, čaj, čokoláda; no jo, je v zákoně zakázáno i kafe? 0no když ho do sebe hodíte pět půlitrů, tak na silnici taky budete vyvádět pravé divy (demagogii zdar!).

      [ Zpět ]
      Datum: 11.01.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Luděk)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Alkohol za řidítky

             

        Vemi si to takhle: Z deseti mrtvých cyklistů jen jeden zavinil nehodu, při které zemřel. Z těch, co si sami zavinili smrt (a řidiče dostali na psychiatrii) to většina udělala proto, že byla nalitá, pak pár proto, že neznali nebo ignorovali předpisy. Možná existuje i někdo, kdo chtěl dát přednost na křižovatce, ale byla to ta první kontrolní a brzdy se neztotožnily s jeho úmyslem zastavit, ale já jsem o takovém případu ještě neslyšel. Takže policii bych poprosil, aby lapala opilce prvně a neosvětlené cyklisty až potom.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.01.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Alkohol za řidítky

               

          Já si myslím že tu nikdo neobhajuje nalité cyklisty. Většina tu obhajuje zdravý rozum který jim dovolí se někde na trase dát jedno orosené pivínko a přitom nemají pocit že by se měli cítit nějak provinile.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.01.2005
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Miki ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Alkohol za řidítky

                 

            Ať si dají. Pokud to nepřeženou. Jenže když si dají, tak klesne o kousek schpnost posoudit, kdy jš to přehnané, tak si dají další atd. A tahle zpětná vazba pak končí stavem, v jakém jsem několikrát viděl skupinu cyklistů (jedno i s báglema), jak mají u hospody potíž nasednout na kolo a odjet. A zrovna těm s báglema říkala servírka cosi o tom, že takhle by to dělat neměli. Jeden se na ni utrhnul, že pivo se přece nepočítá a alkohol budou pít až večer. Bylo jedenáct dopoledne.
            Ale souhlasím s názorem, že většina lidí má rozum a dá si jedno. Když jim to tak chutná, ať to dělají.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.01.2005
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Alkohol za řidítky

                   

              Určitě se nic nemá přehánět a ani mě se nelíbí potkávat na silnici nalité lidi, ať už na kole nebo za volantem. Alespoň že na tom kole není člověk tak moc nebezpečný svému okolí jako v autě.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.01.2005
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Miki ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Alkohol za řidítky

                     

                jedno pivo nevadí po 25km,může byt i malé,ty limonady jsou nanic,jak kdy je chut,ale tak 4piva na cely den i před nocováním,po ujetí 80km

                [ Zpět ]
                Datum: 12.01.2005
                Autor: Neregistrovaný uživatel (zalomenec)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Alkohol za řidítky

                       

                  Já si dám pivko většinou jenom když je vedro a na konci trasy když jsem hodně utahanej. Zvedne mi to kondičku okamžitě a daleko líp než nějaký karnitin nebo iontový nápoj a potom ještě nějaký ten kiláček zvládnu. Je fakt že pivko mám rád a ten pocit když přijedu schvácenej někam k pěkné hospůdce a tam si někde pod kaštanem dám orosenou napěněnou desítečku stojí za to. :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.01.2005
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Miki ([email protected]))
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Alkohol za řidítky

                         

                    Skutečnost je taková, že z právního hlediska, policista, který provede dechovou zkoušku u cyklisty s pozityvním výsledkem je taková, že cyklista je účastníkem silničního provozu takže veškeré ůkony, které by následovaly by byli stejné jako u podnapilého řidiče mot. vozidla.
                    Když každý křičí po rovnosti, tak by si měli také lidi domyslet to jakou nebezpečnost pro společnost může takový podnapilí cyklista přivodit.
                    Nemluvě o tom jaké neštěstí může způsobit jinému člověku.

                    Takže alkohol do silničního provozu nepatří, a pokuť někdo nevydrží tak co v nejmenší míře jelikož hrdinů jsou plné hřbitovy.
                    Heslo dne na to taky nezapomínat:
                    VIDĚT A BÝT VIDĚN :) krásný den... .

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.01.2005
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Padrino)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Alkohol za řidítky

                           

                      Jo, někdo holt nedodržuje pravidla silničního provozu, a někdo zase pravidla českého pravopisu, akorát že z toho druhýho bolej jenom voči.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.01.2005
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (hok)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Alkohol za řidítky

                             

                        není vhodný. Sám nepiju ani to pivo (nechutná mi), zato velice dobře vím, že po bouračce první, co policeman udělá, ti dá dejchat nebo zařídí odběr krve :)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.01.2005
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (DyEm)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Tak už se tu dlouho nic neděje, co takhle obnovit tuhle fajn výměnu argumentů? A protože se mi nelíbí zužující se příspěvky, zkusím reagovat hromadně:

    Jirka (11.1): jezdím i autem a z pozice řidiče musím setrvat na požadavku, aby policie lapala hlavně neosvětlené cyklisty a pak teprve opilce. To je totiž má zkušenost, se stealth cyklisty se setkávám na silnici často (a není to nic příjemného), s opilci na kolech v takovém alkoholovém opojení, že je to poznat na způsobu jejich jízdy, málokdy (občas nějaký vesnický strejda, ale ten už navíc patří do skupiny neosvětlení cyklisti). Do své soukromé statistiky bohužel nemůžu zahrnout cyklisty s jedním pivem v krvi, protože změna v řízení kola je nepatrná, prostě nerozeznatelná od cyklistů začátečníků, cyklistů s prachem v očích, unavených cyklistů, cyklistů bez zpětného zrcátka atd.

    Jirka (12.1.): a já zase viděl cyklistu, co se hezky rychle prohnal kolem hloučku rodičů s malými dětmi, asi si neuvědomuje, jak rychle se malé děti dokážou znenadání pohybovat. Takže bychom na základě tohoto případu měli zakázat rychlou jízdu na kole, že jo.

    Padrino: já si tu "nebezpečnost pro společnost" cyklisty s jedním pivem v krvi (o kterém se tu neustále bavíme) neumím představit. Mohl bych dostat bližší přiblížení? Jo a na těch hřbitovech jsou cyklisté co po desítce ze sebe najednou udělali hrdiny nebo hrdinové úplně jinačí? A ještě k heslu VIDĚT A BÝT VIDĚN, když už máme tu nulovou toleranci vůči alkoholu, pak jistě musí následovat povinné nošení cyklobrýlí, namontování zpětného zrcátka na kolo a povinná reflexní vesta, alespoň tyhle požadavky jsou stejného ražení jako nulová tolerance alkoholu pro cyklisty.

    DyEm: ano, takto se u nás řeší špatný zákon s nulovou tolerancí alkoholu - dají ti dejchnout a když je to něco malého, tak se člověk nemusí bát, protože než tě odvezou na odběr krve, tak to z tebe vyprchá. Což je dobré nejenom pro ty špatné cyklisty, co si před deseti kilometry dali jedno pivo, ale i pro slušňáky, kteří se naládovali před jízdou ovocem či se jejich tělo samo rozhodlo, že trošičku zvýší hladinu alkoholu v těle.

    [ Zpět ]
    Datum: 01.06.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Luděk)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Alkohol za řidítky

           

      Obnovit můžem, ale jestli nebudem omílat znovu co už tu bylo. S tím osvětlením: Máš pravdu, je to pitomost, jezdit bez světel. Ale ten můj příspěvek, co na něj reaguješ, se nezabýval tím, jak moc tě za volantem cyklista vyděsí. Tady je to bez debaty, opilce, pokud ho vidíš, poznáš na dálku začneš dávat pozor. Stealth cyklistu za šera nebo v noci uvidíš na poslední chvíli a děsně se lekneš, sám jsem to zpoza skla auta taky zažil víckrát. Pokud ovšem chceme zmenšit počet mrtvol (což někdy není jisté, jestli policie chce), tak je potřeba se dívat na četnost příčin úmrtí. A pokud se dá věřit číslům, co občas vyžblechtnou noviny, tak případ mrtvého neosvětleného cyklisty je extrémě vzácný, zatímco opilého neosvětleného i osvětleného tvoří většinu mezi těmi, kdo zahynou na silnici jinak než vinou řidiče auta. Máš pravděpodobně pravdu, že ožralý vesničan na ukraině bude pravděpodobně neosvětlený, ovšem pokud ti jde o prevenci úmrtí, tak musíš hledat tu opilost (přičemž většina případů bude bez světel) jako primární kritérium, neosvětlené až druhotně, protože mnozí z nich jsou střízliví a viz výše zmíněné statistiky. Je to k nevíře, ale někteří střízliví lidé opravdu jsou schopní jet neosvětlení, ba dokonce bez helmy. Mnozí skutečně nepotřebují alkohol, aby z nich dělal hlupáky, a to bez ohledu na motorovost nebo bezmotorovost a počet stop vozidla. Ty je samozřejmě třeba chytat taky.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.06.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    ...alkohol je k ničemu, je to věc ošidná (z biologického hlediska patří do kategorie buněčných jedů), kvůli které se lidé přou o prospěšnosti a škodlivosti piva...pivo jako takové je svým obsahem iontů minerálů, vitamínů a sacharidů mimořádně zdravé a vhodné i jako iontový nápoj pro sportovce....ááállleee kazí to ten alkohol, to je ten hajzl, který způsobuje ono tuhnutí nohou na kole a tak trochu vás spíš skládá na kolena, takže do jisté míry eliminuje možné příznivé účinky...

    ...co se týká piva jako iontového nápoje, tak je prý vynikající nealkoholický Birell (je to plnohodnotné pivo se vším všudy kromě alkoholu), jehož požívání jakožto iontového nápoje je prý zdravější, než ty různě barevné syntetické iontové sr.... totiž kapaliny :)

    [ Zpět ]
    Datum: 10.06.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (RadekII)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Alkohol za řidítky

         

    Ono je to podle promilí tak od 1kKč až po 4kKč příkazem ve správním řízení. A to už se vyplatí. :-)))

    [ Zpět ]
    Datum: 13.06.2005
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Martin)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

505 cyklistů (9 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024