Vybírám si kolo, líbí se mi Author i po přečteni recenzí tady na stránkách to vypadá, že to nejsou špatná kola, ale potřebuju poradit které, jsem laik chci za něj dát tak 10-15 tisíc. Najedu za sezónu tak 2000km a většinou cyklostezky. Díky za radu
špatná je na nich jen ta cena.Dost předražená značka zato co nabízí. Zkus se vic porozhlédnout je víc značek na trhu a budeš pozitivně překvapenej cenou
V tomto cenovém rozpětí jsou tři horáky: Basic, Dexter a Kinetic. Kinetic mi vyhovoval, ale koupil jsem ho v roce '99 ještě s pevnou vidlí a s Aliviem. Musíš ho ale vyzkoušet. Teď se prodává jenom s odpruženou vidlí a k tý ti neřeknu nic, ale asi to nebude žádnej zázrak.
Píše, že chce jezdit po cyklostezkách, tam by byl vhodnější kros, nemyslíš?
Může bejt.:-)
http://www.author.cz/kola/katalog/&cid=9
http://www.author.cz/kola/katalog/&a…
Koukni třeba sem, pravda, není to Artur, ale ...http://www.bikecentrum.cz/gt_detail.php?
2000 za rok ujedes v podstate na cemkoliv. Neomezuj se znackou, vem svych 10-15 tisic, zajdi do nejakeho slusneho cykloobchodu a vyber si tam kolo, ktere ti padne do noty. V tehle cenove hladine nebudou myslim zadne vyrazne kvalitativni rozdily mezi znackami a modely. Za ty prachy bych ja osobne asi vybiral radeji kolo bez odpruzene vidlice, protoze v tehle kategorii tam stejne nebude zadna moc dobra, jen svoji cenou srazi uroven ostatnich komponent, aby to vyrobce nejak vsechno dohromady do te ceny splacal. Kdyz si v tehle cene vyberes kolo bez odpruzene vidlice, kterou na obcasne vyletni jezdeni nijak zvlast nepotrebujes, je dost sance, ze ostatni dily na tom kole budou uz dost slusne urovne... :]
také na CROSSOVÉ kolo bych Ti doporučoval odpruženou vidlici, jistě ji oceníš na dlouhých panelových přejezdech nejen okolo jihočeských rybníků.