Tady Jirka je ma:
http://www.acoma.cz/galerie/2006/04...
Kontakt na nej ti da Radka.
Hele a víš kde on to kupoval?!? U bratránka Boba :o)))
Byly to tehdy nějaký vzorky či co...
To Biker65 - na jízdní vlastnosti apod. to ale jinak nemá výrazný vliv, je to spíš kosmetická záležitost. A navíc - víš co s tím kolem můžeš udělat,kdyby ti ta loukoť někde v lese praskla?!?
Rozbil bych si hubu Radunko.....a co to stojí, ty loukotě?
Kolik to stojí, to netuším, ale nijak zvlášť to cenu kola nezvedlo...
http://www.maxcursor.cz/?id=213
Loukotě ti přihodí na rychlosti směrem vpřed, ale jakmile bude foukat z boku, tak zažiješ peklo...
Na rychlosti mi nezáleží, jen to, že vypadají suprově.
No, když myslíš...
A co takovýhle loukotě ?? Já je budu mít na svém VeloGauči až ho dodělám :o)) Proti těm předcházejícím sou tyhle za hubičku http://www.peba-international.de/afterbuybilder...
Ještě jeden obrázek http://www.peba-international.de/afterbuybilder...
tohle stojí kolem 70-80 euro
Hmmm, vypadá to móoooooooc hezky...
Ani ne. loukote se delaji nejvic na casovky jako nahrada plnych kol- disku- prave kvuli bocnimu vetru. Urcite se do toho bude bocni vitr opirat trochu vic, ale prave na ty casovky to jeste jde, porad prevazuji vyhody kvuli tomu, ze v kole neviri vzduch, jako by tomu bylo u klasickyho vypletu.
U MTB bych to neresil. Ty Xentisy jsou sice o par gramu lehci nez treba Crossmax SL, ale za tu cenu to asi nema vyznam, aspon ne pro nas :o), kamen ve vypletu je normalni zalezitost, v karbonovym kole bych to nechtel (zivit taky :o) ). A ty hlinikovy "loukote" jsou zase o dost tezsi nez kterykoli lehci kola, ale komu jde jenom o paradu, proc ne.
Také jsem na to čuměl jak bejk :o))) Stavím se za ženou v obývacím pokoji, ona kouká na ten seriál, a najednou dvouminutový skeč s tím kolem, které jinak vypadá velmi slušně. Od té doby si to nahrávám a při rychlém přetáčení hledám scény s tím kolem. Btw, to by určitě děsně potěšilo Medvěda, protože to cyklistiku i jakožto dopravní prostředek přesně ukazuje ve smyslu vnímání současného světa ... jako něco neotřelého, neobvyklého až exotického, ale zároveň to může být sexy :o))))
Poustela jsem zrovna (chytala) osmaka degu a tu scena jsem zrovna chytla. Nejvetsi for byl o 20 000 a hrozne drahym kole :))))))
Jo, to byl ten poslední díl (alespoň pokud to nějak stíhám) .. také jsem se docela zasmál ;o)))) ...
Tehdaaa...v praveku cyklistiky (no po te nasi velke listopadove akci) je v CR (tusim, ze to byli cesi) vyrabela firma Bayern (nebo tak nejak). Vubec nevim, kam se kluci ztratili, ale vim, ze tenkrat jim to slo skvele....vozili je s uspechem i ven. Nevite nekdo neco o nich?
Michale, myslím že to byl pan Bauer coby čech žijící ve švýcarsku, začínal vyrábět disková kola pro časovky a triatlon, jestli si to dobře z té doby pamatuji.
Jojojo...to je ono (mel tusim na tech loukotich zelene napisy). Tenkrat to byla strasna novinka a oni sli docela rychle kupredu...strasne jsem je chtel:-))))
A existuje jeste ta firma, nebo uz to davno zabalili?
Loukotě jsou dobré leda na silničku, ale i tam kvůli ceně žádný zázrak (a zas nějak moc zázračný oproti dobrým zaplateným kolům nejsou).
Na bika bych se je pak v životě nedal, stačí jedna hodně blbě projetá díra ve větší rychlosti nebo špatný dopad po skoku a je po nich (na klasice mi to sice taky rozhodí výplet, ale buď se jen docentruje nebo maximálně v nejhorším to odnese ráfek, který není pro výměnu ještě až taková investice).
A pak vůbec netuším jestli vůbec jdou dohromady loukotě a kotoučovky.
o pár řádků výše http://www.peba-international.de/afterbuybilder...
Váha: ( bez rychloupínáků )
- přední: 755g
- zadní: 885g
- rychloupínáky: 112g
Neni to hodne? I kdyz priznam se, nevim, kolik dohromady vazi 32 dratu... :]
Tak pro srovnání takový, třeba levný Crossridy (3600Kč) váží komplet přes 2kg a ručně sestavená 32-drátová kola ve stejné cenové relaci jako Crossridy jsou cca stejně těžká.
A pak např. takový Crossmaxy SLR (cca 20tis.) váží 685g přední a zadní 835g.
Nedávno jsem slyšel, že při závodech s hromadnými starty a dojezdy jsou loukotě zakázané. Proto na Tour de France člověk uvidí maximálně vzadu disk vpředu výplet, loukotě pak jen při časovkách. Důvodem zákazu je prý bezpečnost - pokud by došlo k hromadnému pádu, tak narozdíl od výpletu by rotujícími loukotěmi sousedního kola mohl někdo padající stihnout prostrčit ruku a o tu by přišel - natáhlo by mu ju to do vidlice a setrvačností jezdce jedoucího na těch loukotích by to ruku asi fakt mohlo ustřihnout, nebo minimálně škaredě zlomit ještě než by loukoť rupla. Ví o tom tady někdo něco dalšího? Docela bych se bál si to na kolo dát právě kvůli tomu, jeden nikdy neví, co se stane.
Znal jsem jednoho "specialistu", co si pri nasem treninku na silnickach dokazal skoro ustrihnout prsty i s klasickym dratenym vypletem. Moc mu neschazelo, pekne si je polamal. Pokud clovek nedava ruku za jizdy do kola, nevidim riziko hromadnych padu jak pri dojezdu pelotonu.
Ten co mi tohle vykládal asi myslel pád v momentě, kdy jich jede pohromadě moc, rameno na rameno, začne se padat a člověk reflexivně dá ruku do směru kterým padá. Do rotujícího výpletu se stihnou strčit právě jen prsty, do loukotí celé předloktí. Prý se to i stalo.