Co myslíte? http://www.leaderfox.cz/detail.pl?v=939&f=0... Přijde mi velice slušně osazené za ty peníze. Máte někdo nějaké zkušenosti? Sice se mi nelíbí na pohled, ale to by se dalo překousnout. Nebo nějaký tipna něco podobného/lepšího za podobné peníze?
Mně se to líbí ;-)
Myslím, že za ty peníze je to velice slušné. Výbava je vyvážená, vidlice je také dobrá.
Malinko bych se bál jen těch zapletených kol, značka mi nic neříká a obávám se tedy o dostupnost náhradních drátů. I "značkovější" výrobci tu občas mívají problémy s včasným dodáním, všechno je na objednávku a dost jim to trvá...
Jinak fakt O.K.
Ještě je tu jedna verze s klasickým zapletením http://www.leaderfox.cz/detail.pl?f=0&v=936...
Také O.K.
Teď jsem si všiml, že u toho prvního jsou sice nafocené zapletená kola, ale v popisu jsou psaná normální... Zajímalo by mne co je tedy pravda ;-)
Co myslis tim pojmem zapletena kola? Ta druha jsou taky zapletena. Ty atypicky draty jsou hezky, pripomina to Crossmaxy od Mavicu, i kdyz ve funkci rozdil nebude, jenom v horsim dostani nahradnich dratu.
V obou pripadech pujde o kola vypleteny na masine, o rucnim skladani z vybranych komponentu asi nebude rec.
Na tom druhém foto jsou podle mne obyčejná. Vždyť drátů to má 32 a jsou pěkně 3x křížené, tak jak to pro kotoučové brzdy má být.
Nepochopili jsme se- co si predstavujes pod pojmem zapletena kola? Ja teda kola z rafku, dratu a nabu :o)
Rozdil mezi obema variantami vidim jenom v druhu vypletu, o krizeni nebo druhu dratu s tebou nepolemizuju :o)
;-) Za "zapletená kola" považuji všechno, co se vždy prodává jako komplet ráfek+výplet+náboj, má to počet drátů menší než 32, jsou o hodně silnější než obyčejné, většinou profilované a doma se to nedá vyplést, alespoň tedy bez tensiometru ne ;-)
A DT XRC 180 jsou zapletená kola nebo nejsou? :-)
Jsou k vidění třeba na Cubech 07
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/Specs_id...
Nejsou...
Jelikož se ale takto poťouchle ptáš, tak začínám mít jisté pochybnosti ;-)
Jsem je sem hodil, protože už ta hranice začíná být hrozně sporná a já už ty kategorie proto raději ani nerozlišuju.
Podle výrobce a označení jako komplet jsou, ale ve skutečnosti opravdu rozhodně nejsou (je to klasika Onyx + DT X 455 ráfek +DT comp. 2.0/.1.8).
A takových je u DT více a i s méně dráty.
Počkej a míň drátu se jako ke kotoučovkám nehodí? TOmu nerozumim. A jakej vlastně máte názor na počet drátů, co je lepší, jaký jsou výhody/nevýhody?
Nejde ani tak o počet drátů jako o to, že vyplést to už není žádná legrace, málokterý servis to umí a náhradní dráty jsou také v mnoha případech problém...
To jsem mluvil o těch "zapletených", s méně než 32 dráty...
A pokud mluvíš o možnosti 32 nebo 36 drátů, tak je to u kotoučovek defakto jedno, záleží na Tvé hmotnosti a co s tím kolem budeš vyvádět. Samozřejmě, že více je vždy lépe ;-)
Ty, co zapleteny nejsou :o) resp. co maji o par dratu vic nez 31 :o))) se s kotoucovkama rozcentruji o neco pozdeji a navic je s nimi mensi riziko rupnuti dratu samotnych. Kotoucova brzda je vzdycky obrovsky napor na vyplet, takze ti davam za pravdu, ze vice je lepe, v pripade vyssi hmotnosti cyklisty dvojnasob.