Chci si postavit nové kolo a rozhoduji se mezi 525 anebo 535. Nevíte jaký je mezi nimi rozdíl ?
Díky
Jen takový dotaz, za kolik je budeš kupovat ? Nebo jinak, kolik jsi ochotný za to utratit ?
Viděl jsem je v cenové relaci cca 4500,-. Více se mi investovat nechce.
Tak 525 za 4500, to by bylo sakra hodně. To už bych je nebral.
Ale když se dají za 3500
http://www.bagbike.cz/?cmd=382
tak je to za ty prachy určitě dobrá koupě.
Díky.To je dobrá cena. Asi si pořádně prohlédnu e-shopy než začnu jednat a kupovat. Náhodou o něčem v Brně nevíš ? Ostrava je tak trochu z ruky.
Od toho to je eshop, abys tam nemusel jezdit. Nakupuju v hodně eshopech, ale vůbec ani netušim, kde z nich většina sídlí.
Nakoupil bych to v Eschopu, ale vyzvednul si to osobně. Alespoň bych toho zajíce viděl, než by mi ho vložili do pytle.
Omlouvám se všem, ale opět se budu opakovat ;-)
Pokud za to jsi ochotný dát až 4500,-, tak doporučuji spíše toto http://www.bikestore.cz/inshop/skripty/sestava...
Myslím, že za stejné peníze to bude mnohem více muziky...
Je k tomu ale nutné připočítat ještě asi necelých 400,- za olej nebo 300-400,- za naplnění a seřízení v servisu
No, a tady se to dá sehnat ještě levněji a dokonce už naplněné.
http://www.zemebajku.cz/good.php?goodId:961...
http://www.zemebajku.cz/good.php?goodId:960...
Hydrauliky LX M585 mají tady za 4600Kč včetně kotoučů
http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek...
Tak jsem koupil ty LX 160mm a spokojenost.
Já bych tedy do LX určitě nešel. Rozdíl v praxi mezi deore a LX téměř žádný a když už šetřit na hydrách, tak deore.
Pokud bych měl připlácet, tak bych už připlatil více a vzal ORO nebo Louisy, případně XT.
Vyplatí se vzít ORO K18 ? http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek...
Jezdil jsem J7 a nebyl jsem moc spokojený...
ORO jsou momentálně jedny z nejlepších brzd na trhu. A jsou o něco lepší než J7.
Ale pokud jsi nebyl spokojený s J7, tak taky nemusíš být spokojený s žádnými brzdami. Co ti na J7 vadilo?
J7 patří pořád k lepším brzdám a moc ještě lepších není. V podstatě hlavně ty ORO a Louisy. XT jsou cca srovnatelný, možná o malý chloupeček lepší než J7 (ale J7 x XT je spíš o subjektivních preferencích, mě třeba sedí více J7).
Na předním i zadním třmenu se nechtěl vracet pístek a nepomohlo moc ani WD40, přední brzda neměla takovou účinnost jako jsem čekal, zadní byla ok. Kotouče jsem měl oba 160mm a taky přední dost vadla přesto že vážím 65kg aji s výstrojí:) Byly to první kotoučovkky(přechod z véček) a čekal jsem teda více. Citlivost přibržďování je proti véčkám o kus jinde, to jo:)
Zalezi jak a co jezdis, 160ka kotouc muze byt malo kvuli vadnuti u kazde hydry. Klidne bych v takovem pripade dal dopredu 200-ku (nebo minimalne 185ku). Ja mam J7 se 185-kou vepredu a jezdil jsem i s 203 a ja bych taky snes klidne tu 200-ku. A vazim 70kg.
A bohuzel jsi mel i smulu na spatne kusy.
ORO jsou prvni brzdy, kde jsem byl se 180-kou spokojeny. 160-ku vepredu bych nevozil s zadnou brzdou (ani s ORO).
Kamarád vozil XT s 160 kotouči a má 85kg....říkl že bez problémů. Terén jezdím normální ale ne 10km sjezdy:)
Otazka je, co znamena bez problemu. Ja jsem treba nemel s vadnutim problem ani u J7 ani u XT. XT jsem vozil rok take se 160 kotoucem a byla jen o malinky chloupek horsi nez ta J7 se 185-kou. Se 180-kou pak je XT uz zase o maly chlup lepsi nez J7. Ale presto mi vic sedi J7 (na tech mam take najety cely rok).
Je taky otazka, zda jsi mel ty J7 v poradku.
Ale s brzdnym vykonem jsem ani v jednom pripade spokojeny uplne nebyl. Mozna je to tim, ze mam slaby prsty. Proti v-ckum je to samozrejme vyrazne lepsi.
U v-cek jsem musel dlouhy sjezdy brzdit u predni brzdy 3 prsty. Dvema sice i u v-cek jsem dal kratkodobe dostatecnou brzdnou silu (tedy za sucha), ale v delsich sjezdech mi odchazeli prsty.
U hyder jsem na tom uplne stejne, jen o prst lepsi, tzn. brzdim vetsinou jednim, ale delsi sjezdy musim u predni dvema.
Az s dvoustovkou kotoucem nebo u ORO se 180-kou muzu brzdit porad jednim.
A znam lidi, kteri jsou spokojeny i se 160-kou kotoucem a nic moc mechanikou. Hodne to zalezi, jak a co se jezdi a hlavne jakym stylem kdo brzdi (jak moc prerusovane).
Jinak se 160-kou kotoucem meli kamaradi, kteri maji kolem 90kg problem vsichni (konkretne 525, LX a XT). J7 a ORO nikdo nema se 160-kou vepredu, tak tam nevim.
Ok, takže doporučuješ 180mm kotouč vepředu jo?
Ještě dotaz: můžu na Ora K18 dát Hayes kotouče když už je mám chvíli jeté ?....zbytečně kupovat nové kotouče se mi zatím nechce